Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #24845312

    törölt tag

    válasz windlord #4202 üzenetére

    Ez sajnos mindenhol máshol is így van, én pl. több "nagynevű" bolt esetében is jártam úgy RAM-okkal, hogy amikor a duplájára drágultak, nem cserélték ki a hibás RAM-ot, hanem csak a vételárat fizették vissza (ami kb fele annyi volt, mint amennyiért akkor tudtam volna másik ugyanolyant venni).
    De volt ennek a fordítottja is, amikor megfeleződtek a RAM-árak, és akkor persze szó sem lehetett a vételár visszakapásáról, mindenképp cserélték a hibás RAM-ot. :)
    (A RAM-árrobbanás idején épp nem az Alzától vettem a RAM-okat, így hogy náluk mi a helyzet ilyen téren, azt nem tudom, de más egyéb, régen a piacon lévő, nagynevű webshopok esetében ez volt a bevett gyakorlat kivétel nélkül.)

    A garanciális igényedet 100%, hogy tudni fogod érvényesíteni, méghozzá a jogszabályokban leírtak szerint.
    Ha visszakapod a pénzed, arra nem kötelezhetnek, hogy náluk vásárold le.

    Ügyfélszolgálatosok terén vannak közöttük 10/10-esek, meg vannak tényleg kritikán aluliak is, ezt már én is megtapasztaltam, de ez máshol is így van sajnos. Én e-mailben szoktam velük kommunikálni, ha valami nem oké, mindig írok később is az ügyben, mert akkor már más fog válaszolni, és volt már arra is példa, hogy 3 ügyfélszolgálatos 3 különböző dolgot mondott. Emberek dolgoznak ott is, vannak közöttük felkészültebbek, a feladatra alkalmasabbak, meg vannak kevésbé alkalmasak/felkészültek.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés