- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Candy: Okosvilágítás konyhai módon Shelly Plus 1 relével
- Victoryus: Már a Josef Seibel se a régi
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Doky586: Egyszerű boot
- lezso6: Dasu Auto
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mexel
veterán
Az ali megint nem enged rendelni Bundle Deals-ból. Megvan a 10 termék, felajánlja a 3,7dollár levonást, fizetek ésezt írja:
"Order Closed
We had to close this order due to account security concerns. Reference code:SC_1Suggestions
Please place an order again later, or remove the coupon and try againTry again"
Próbáltam már 2 gépről és telefonról is rendelni és teljesen mindegy milyen termékeket rendelek ezt csinálja. De a pénzt levonja és eddig még csak 1 tétel ára jött vissza.
Pontosabban most 46,22 -t fizettem és azonnal ott a paypalban hogy visszatérítés, de csak 43,3-at ad vissza.. 2,5 dollárral kevesebbet.
Hol és hogyan reklamáljak? -
Semmi gond nem volt nálam simán vettem 6 és 10 tételes pakkot a megfelelő kedvezmény értékkel. Viszont nem próbálkoztam itt kuponnal, ahogy írtam itt nem lehet használni. Valószínűleg nálad megjegyzett valamit az előzményekből. Egyébként meg korlátozott a rendelkezésre álló darabszám a Bundle deals-ban és elfogyhatnak mire kifizetnéd.
Ezekre a hibakódokra és megoldásukra itt egy gyűjtés:
1. Aliexpress payment failed Code CSC_7200011
2. Aliexpress payment error CSC_7200015
3. Aliexpress error code CSC_7200034
4. Aliexpress payment error CSC_7200022, CSC_7200051, and CSC_7200001
5. Aliexpress payment failed error number CSC_7200026
6. Aliexpress error number CSC_7200012
7. Payment error number CSC_7200020
8. Aliexpress error number CSC_7200040
9. Payment error CSC_7200006
10. Aliexpress payment failed error number CSC_7200009
11. Aliexpress error number CSC_7200021 -
Csak a Magyar Posta és kínai postai azonosító küldemény esetén merül fel hogy ha egyben küldik és nem egyszerűsített vámolás van akkor a csomag összértéke számol áfa alapnak. De ha ez van akkor szállítási módnak akkor nem szokott összecsomagolás lenni, mert annak eltér a kiküldési logisztikája.
Milyen szállítási móddal vannak rendelve? Ha nincs mód, de Choice az sem kínai postás és az EU raktáras sem jön szóba. -
yogibear
addikt
megvan mindkettő csomagszámú. Azaz megkaptam.
Viszont a termék hiányzik, a 3 db műszaki cikk nincs meg. ( 100%)Felmerül a kérdés: mi volt a 2. zacskóban... csak volt benne valami és nem egy üreset nyitottál fel... az már csak feltűnt volna...
Másik kérdés... az ember, ha megjön egy csomag, felbontja megnézi megvan-e benne minden tétel és csak utána okézza le Alin a termékek megérkezését... esetleg ha vmi elektromos cucc, előtte elindítja, kipróbálja, hogy egyáltalán működik-e, nem döglött...netán még szöveget is ír a cucchoz...
Nálad nem így szokott működni? -
Met
nagyúr
Csesztesd ez EO-t, hogy nézzenek utána.
Esetleg utalhatsz rá hogy ha nem csinálnak valamit akkor feljelentést teszel.
Mondjuk nem tudom ilyenkor hogy megy, megkérdezik hogy figyi, egy hónapja amit kivittél csomagszám, azt kinek adtad oda? Ha emlékszik is, menj már oda és kérd vissza -
Met
nagyúr
Így hogy kézbesítve lett mindkettő az EO-on kell leverned.
Csomagszám alapján azt meg tudják nézni melyik futárnál volt.Úgy általánosságban, nagyon el vannak kényelmesedve a futárok. Mindenféle azonosítás nélkül a kezembe nyomják a csomagot. Néha, nagy ritkán, a nevet megkérdezik, de azt is úgy hogy kérdezik XY?, fizetős? nem, akkor persze hogy én vagyok XY
-
-
-
Nem világos hogy minek örülsz erre a nem üzleti AliExpress business fiókra nem sok szükséged van, ez egészen más dolog. Ez egy Dropshipping webáruház üzemeltetési fiók, nem magadnak vásárolsz. Szerintem ki kéne szállnod ha tényleg nem "viszonteladó" vagy.
A lényeg röviden:
A dropshipping webáruház a termék gyártója vagy disztribútora és a vásárló közé ékelődik, egyfajta közvetítői szerepet töltve be, de ő maga nem rendelkezik saját árukészlettel. A vásárló szállítási adatait közvetlenül a beszállítónak küldi, és a beszállító küldi ki a termékeket a vevő részére. Ezáltal a dropshipping webáruház üzemeltetője fizikailag nem kötődik a vállalkozáshoz, a termékekkel legtöbbször nem is találkozik. Tevékenysége pusztán a marketing és az ügyfélkapcsolati szerepkörre fókuszálódik.
Az online boltban a vásárló megrendeli, vagy megveszi és kifizeti a terméket, tehát az adminisztráció (megrendelés, számlázás, fizetés) itt történik. A megrendelést az online bolt továbbítja a vele szerződésben álló gyártónak vagy nagykereskedőnek. Az árut közvetlenül a gyártó vagy a nagykereskedő szállítja. A dropshipping kereskedő haszna a nagykereskedelmi és a kiskereskedelmi ár közötti különbség.
Az AliEXpress csinált egy vázlatot erről:Ilyen opciókkal fut ez az AliExpress Business, amit ha végig nézegetsz akkor kiderül het hogy neked erre nincs szükséged.
Financial services
AliExpress Business VIP Erre ezt írják AliExpress VIP is not yet available in this country
Item analysis
Dropshipping API
RFQ for product sourcing
Tips for starting your business -
-
A Bundle deals-nál ha azt olvasod hogy nem szállít ide, akkor tényleg nem szállítják azt ide, ezen nem tudsz változtatni, ez nem a deviza átállítási téma, az a normál vásárlási felületen működik. Válasz egy másik opciót abból a termékből, hiszen azt javasolják.
Nem a termék összes variációra érvényes ez a promóció.Szürke megvásárolható a fehér meg nem
De a Bundle deals-t inkább mobil appban intézd.
-
jojoando
aktív tag
Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, de előtte készítsél fotókat bizonyítékot mit kaptál meg és mit nem, illetve az eladóval való beszédet is fotózd ki, hogyha kell és kérik akkor legyen valami bizonyítékod a történtekről, anélkül felesleges a keresése. Délután könnyebb innen elérni őket kezded avval mi a vásárlási számaid sora amikkel a gond volna.
-
voci
tag
Fokozódik a helyzet. Drughi kolléga és én is hasonlóan jártunk. Most már csak az a kérdés, hogy ez hol történhetett. Furcsa, hogy ide érkező csomagokkal van ez a gond, ilyen egyszerre. Lehetséges, hogy az Ghibli-nél történt valami? Megsérült a konténer és kibontásnál szétborultak a csomagok? Aztán valahogy összeválogatták? Mindenesetre érdekes...
-
spileraaa
senior tag
Szerintem a kamu 11.11 akcióra készülnek 20-30% drágulás van hogy majd legyen mire le engedni lehet a végén még akciósan is drágább lesz mint az év közbeni legjobb ár
Amiket figyeltem azoknál ennyi a drágulás bánom hogy nem rendeltem meg idejében és vártam a 11.11 hátha akkor jobb áron lesz
-
Én értem hogy nem szándékozol linkelni, nem kötelező. Én viszont nem igazán szeretek találgatni, semmitmondó választ adni.
Már lett írva hogy kosárba tett termék ára általában nem fixálódik, változhat még USD esetén is. Ha véletlenül forintban lenne akkor meg mára nagy meglepetés ért volna mert megint elbaltáztak valamit és a forintban 374,1 az 1 USD, az EUR meg 404,4 -
Többször említve és Téma tudnivalóknál is írva hogy termék esetén a link is szükséges ha valaki értelmes választ szeretne.
Ha ilyen hasonlítgatós a téma akkor az is szükséges hogy belépés után látod az anomáliát és mobil app vagy böngésző amin nézed.
Egyébként meg igen, ez nem egy szocializmusban létező kereskedés ahol évekig ugyanannyi volt mindennek az ára. -
Megnézted az Összefoglalóban említett akciós oldalt? De 27-e van lassan vége a hónapnak nem igazán van új kupon.
Még 29-én lesz ez October 29 — CHOICE DAY 11.11 – WARM-UP itt nem hiszem hogy kuponok lesznek, majd a novemberiek közt lehetséges. Akkor meg 11.11-én lesznek az akciók kupon nélkül is. -
Többször említve és Téma tudnivalóknál is írva hogy termék esetén a link is szükséges ha valaki értelmes választ szeretne.
Mondjuk be vagy lépve az AliExpress felületén és a szállítás Magyarországra mutat? Nem az első vásárlókra vonatkozó árat látod elsőként? Vagy esetleg termék opció függő lehet? Van amikor nem MO-i szállítás esetén érvényes az az ár. Mobil app vagy böngészős verziót használsz? -
Benne van az Összefoglalóban az adott havi akciók, a használható kupon kódokkal, októbert és novembert külön bemásoltam ide azt is írtam hogy novemberi kódok még nem elérhetőek. Sok helyet foglalanak az ilenek, ezért inkább az oldal linkjét osztom meg
De akkor lásd itt:Kódok
-
-
-
-
Mint írtam csak a mobil app-ban látható vásárlás előtt. A böngészősből kivették.
A törlést hol tudom kérni? kérdésedre volt a válasz hogy hol, a Request Order Cancellation gomb lenne, nem az idő növelése.
70 nap az egyébként is sok, 20-nál több nem kérhető.
Nem a delivery time-od ketyeg 75 naptól? Mert akkor el van küldve.
Ez:
Awaiting delivery
Your order will be closed in: 70 days 3 hours 47 minutes -
Az nem jó mi a státusza a vásárlásodnak? Még a processing time számolódik? ha igen kérheted a törlését.
10 nap? Esetleg futárral.
Eleve a vásárlás eklőtt látható a mobil app-ban hogy mennyi ha nem 3 nap van írva processing time-nak akkor olyantól ne vásárolj.
2019 februártól más időszámítás van. -
A dispute-nál, ott kell lenni.
Az Összefoglalóból idézet
Ha válaszol, akkor a következő lehetőségeink vannak:
1. Elfogadjuk az ajánlatát, ez esetben az Accept (elfogad) gombot nyomjuk meg. A dispute az egyezségnek megfelelően zárul.
2. Nem fogadjuk el, a Reject (elutasít) gombra nyomunk, ez esetben az AliExpress fog dönteni a vitában.
3. Olyat ajánlat jön, hogy várjunk még egy kicsit, emeli a vásárlói védelem idejét, máshogy kárpótol stb. akkor a bal szélen a Cancel dispute (dispute megszakítása) gomb. Ez valójában az lesz, mint ha nem is indítottunk volna dispute-t. Ezért amíg él a vásárlói védelem, lehet másik dispute-t kezdeményezni. -
Nincs jelentősége. Ha megérkezik akkor 15 napod van dispute-t indítani. Ennek első lépése az hogy egyezkedsz az eladóval, ha ez nem sikerül, akkor kéred az AliExpress beavatkozását. Ha megegyeztek akár törölhető is a dispute. A külön levelezésre ilyenkor nem igazán van már idő, lehet hogy mire válaszol és az neked nem jó, nem tudsz már lépni semmit.
A lehetőségeket meg leírtam, az eladónak az kevés hogy gond van, érdemes a te elképzelésedet is közölni vele a megoldásra.
Ez kettő opció van:
ha tényleg nem megfelelő akkor saját költségeden tudod csak visszaküldeni hogy megkapd a pénzed. De ez van csere esetén is
Ha tudod számszerűsíteni hogy mennyivel ér ez neked kevesebbet, akkor azt pénzben kárpótlásként kérheted -
Én is jártam így, ráadásul az nem is nekem kellett volna, csak annyit tudtam tenni, hogy visszakértem a 7 $ különbséget és rábeszéltem az ismerőst hogy a célnak megfelel és a pénzt odaadtam, hogy ennyivel kevesebb pénz költött rá. Nem volt éppen kellemes dolog, de nem igazán van más lehetőség, az értékelése meg azóta sincs. Bár a rendelést nem ő keverte össze, én elhittem hogy más készítette össze a pakkot, mert van aki így dolgozik.
-
Ha nem tetszik akkor kérj kárpótlást, de nem a hozzá csatolt monitor, TV képernyőn lévő dologban gyönyörködsz?
A kinézetet hogy teszteled?
Sok lehetőséged nincs. mert ha tényleg nem megfelelő akkor saját költségeden tudod csak visszaküldeni hogy megkapd a pénzed.
Ha tudod számszerűsíteni hogy mennyivel ér ez neked kevesebbet, akkor azt pénzben kárpótlásként kérheted, mivel nem fele meg a leírásnak. Az értékelés -egyéni vélemény- nem lényeges. Mert ha úgy gondolja a negatív értékelést kérheti törölni. -
Az OTP így számolja:
És ez tényleg egyezik mert 17-én annyi volt az árfolyam, elnézésedet kérem nyilván változtattak, vagy nagy ívben nem érdekli őket a szabály.
Viszont mellékeld már az kérelmet, legfeljebb a $-os megfogalmazást írd át €-ra, hogy mivel 37,037 € alatti a kifizetett összeg ezért kéred a vámmentes elbírálást. -
Mindenki tudja hogy később könyvelik, az értéknap a vásárlás idő pontja az szokott egyezni ha nincs idő eltolódás, azt meg meglehet magyarázni.
Annyi a probléma hogy a vonatkozó banki szabályozás szerint a devizás vásárlásoknál fel kell tüntetni az eredeti deviza értékét is, hiszen nem tudod kontrollálni a váltási árfolyamot. Ezzel az OTP szabályt sért. Nem volt rájuk jellemző.
Nálam így van könyvelve, a 339,25 az €-os árfolyam amivel forintra alakították. -
Egyszerre fizettél többet? Ezek össz értéke több mint 41,08 $?
Nálam a bank és emlékeim szerint az OTP is, a kártyás vásárlásnál könyveli az eredeti devizát is, és így van $, € és forint egy tételhez. Valamint a fizetés és a könyvelés dátuma is. A Netbankba belépve kérj már le csak arra a fizetésre szóló kivonatot.
Valami ilyesmi lenne, a nyomtat mehetne pdf-be, az időrend az talán segít, mert az AliExpress úgy könyveli. Ha pont azonos összegű lenne akkor nehezebb kitalálni, de akkor teljesen mindegy lenne. -
Itt ez van, többen meglőttük már magukat a Banggood kamu számlájával, azóta mindig megy a banki kártyás fizetés igazolása, a számla helyett is a képernyőkép onnan is. (Nem vettem észre hogy kevesebb van feltüntetve a számlán, mint amit beírtam a nyomtatványra + 4 nap volt az oda-vissza levelezés hogy nem stimmelnek a dolgok)
De most így hogy felmerül egyszerűbb ha beírom azt is hogy miként lehet elő csalni. -
Értem, de ott leírtam ezt is, hogy a invoice fejében mi kell:
az alábbiakat javasolt beküldeni:
Az AliExpress vásárlás (az Orders listában) View Detail-ja-nak Order és Financial fülére kattintva a mindkét képernyő, olvasható formában, a bankkártyás fizetés tranzakciója, ezek lehetnek képek vagy pdf-ek, Magánszemély Vámkezelési nyilatkozat kitöltve, kinyomtatva, ezután aláírva, személyazonosító igazolványszám megadása kötelező, beszkennelve vagy képként.Akkor My Orders, az Order Id szám után View detail link, a megjelenő képernyőn lejjebb menve.
-
No nem egészen így működik: regisztrálnak előre több trackinget Ez akkor lenne igaz ha csak egy dolgot és mindig azonos mennyiségben rendelnének és arra súlyra igényli a nyomkövetési számot. De gondolj már bele, lenne egy raktár a nyomkövetési számok címkéjéhez? Mert lehet neki egy terméknél több is. Vagy eleve becsomagolva és felcímkézve? Hogy kerül rá a vevő adata? Arról nem is beszélve hogy van ahol időhatáros szokott lenni egy nyomkövetési szám felhasználása.
Ilyen nem szokott lenni: shiped-nek van írva, akkor rendel még valamit és mégis egyben jön a kettő rendelés.
Azt az ottani posta, szállító nem viszi el, mert az csalás lenne. Amikor elektronikus úton rendelsz szállítást és ehhez van címke nyomtatás, akkor a valós súly kell mert a költségeket az alapján számolják az kerül címkére és azt kell fizetni. A tényleges átvételkor azt elelnőrzik hogy ne többet továbbítsanak mint ami ki van fizetve.
Ha az AliExpressen van nyomkövetési számod megadva, akkor ők is írják hogy 5-10 nap is lehet amíg látni fogsz információt, de ettől függetlenül a csomag mozgásban van már. -
Annyit tudj, amíg nem igazolod le hogy megkaptad és nincs minőségi kifogásod, vagy letelik a szállítási védelmi idő és zárja a rendszer a vásárlást és te nem reklamálsz azért, hogy nem érkezett meg, addig az eladó nem kapja meg az AliExpresstől a vételárat, semmi értelme hogy ne küldje el, hiszen pénzt nem fog látni amíg te nem igazolod le és te ugye azt nem fogod, mert nem kapod meg.
Nyilvánvalóan csak foglalkozás szerűen csinálják a kereskedést és szeretnének megélni a bevételből, az amit írsz tevékenység egy hülyének elmegy addig amíg éhen nem hal. Azután meg nem fog árulni. -
-
Azért jó, mert ha az idő letelik akkor a vásárlás sztornó lesz és jön vissza a pénzed, de ugye azt már rosszabb árfolyammal írja jóvá a bankod.
Nem igazán működik itt a raktári készlet és a hirdetésekben szereplő termék mennyiségi összekapcsolása, így előfordulhat hogy azért nem tudja időben elküldeni mert elfogyott, de mondjuk 10 nap múlva lesz neki, itt meg 6 napja van feladásra. Mivel ő nem tudja utólag módosítani csak te kezdeményezheted, jelzi feléd és kéred az emelését.
Vagy véletlenül kimarad a feldolgozásból a hirdetésed és azért nem adja fel.
Én 2 nappal a lejárat előtt udvariasan érdeklődni szoktam hogy mikor küldené el, így a véletlen kimaradási ok is kilőve. -
Az Aliexpress alapból biztosítja a vásárlói védelmet, ha 60 (vagy a szállítás módjától függően kevesebb nap) napon belül nem kapod meg a pénzed visszakapod, ha probléma van azzal amit megkaptál szintén van védelmed. Itt dispute.nak hivják.
Az Összefoglalóban erről is van szó. Az eladó addig nem kapja meg a pénzt amíg nincs leigazolva hogy megérkezett és nincs vele gond, hogy legyen fedezete a védelemnek
Az Alipay az egy komplexebb dolog, Kínában elég komoly felhasználói tábora van, bankként is funkciónál. Itt csak az AliExpress fizetési lehetőségét biztosítja a nem kínai személyeknek, nekik más dolgokat is biztosítanak. -
A Transferwise kártya Mastercard, a Revolut meg lehet Visa vagy Mastercard. Ezeket kérdezted. És ezekkel is lehet fizetni az AliExpressen.
Nem értem hogy miért ne tudnál egy Mastercard kártyával fizetni?
Teljesen mindegy hogy melyik bank vagy a Revolut adja ki, más is használ itt fizetésre Revolut kártyát, az a lényeg hogy az AliExpressen $ legyen a deviza beállítva, ne ők váltogassák. -
zappafan
csendes tag
Esetleg egy Konzolvilágos Mastercard is szóba jöhetne. Ha nincs rajt pénz, akkor nulla a havidíj. A szükséges összeget kell csak rátölteni, vásárlás esetén. Elvileg ez is ingyenesen megoldható. Én is most akarok a fiamnak egyet igényelni.
-
Így van és mivel EU-n kívüli ezért nincs a banki megerősítő dolog sem.
Én is netes kártyával használom, de van aki hitelkártyával fizet, több mint 8 éve használom foglalkozom vele, de olyat hogy az AliExpress rendszerén keresztül törték volna fel a kártyáját nem hallottam. Nem értem ez alatt azt hogy az eszközét (telefon, számítógép) törték fel és úgy vásároltak. A kockázat ugyanannyi mint amikor máshol fizetsz bankkártyával. -
Ezt írtam: Az Alipay nem az mint a PayPal. Ez itt az AliExpress fizetési kliense, és még ezt nem ad +lehetőségeket mert mindig a kártyáról fizetsz
Ez azt jelenti hogy amikor fizetsz, a kártya adatokat az Alipay fizetési felületén adod meg, mint amikor egy szolgáltatónál -villany- fizetsz a kártyáddal az OTP fizetési kliensében.Az eltárolás azt jelenti hogy mivel megjegyezteted az adatokat nem kell beírnod minden fizetésnél, hanem a Pay gombra kattintva automatikusan szedi a pénz le a kártyáról.
Nem úgy működik, mint amikor a PayPal-on keresztül fizetsz.
Annyit tudj, hogy magyar AliExpress regisztráció esetén nincs PayPal, de pl. aki német regisztrációval rendelkezik neki van PayPal fizetési is. Nem lehet cselezgetni azzal hogy németországi kamu adatokat adsz meg magyar fiókhoz, a PayPal is német kell hogy legyen.
Ez a fizetési opció nem minden ország esetén használható. -
Az Aliexpress olyan mint az eBay, sok eladó van rajta. A megbízhatóság így relatív megfogalmazás. Mire akarod érteni?
Az Alipay nem az mint a PayPal.
Ez itt az AliExpress fizetési kliense, van lehetőséged hogy beregisztrálod a VIsa vagy Mastercard kártyát, akkor nem kell állandóan írogatni a számokat, de ha nem regisztrálsz rá akkor is megjegyzi a Visa, MC és Maestro kártya adatokat és nem kell mindig beírnod. Jelen állapotában nem ad +lehetőségeket mert mindig a kártyáról fizetsz. Persze azghasonlóan védett mint bármely Netes kártyás fizetési módszer. -
pulutodurumo
őstag
1) Igen, de ez is csak egy piactér mint az ebay. Itt is az a lényeg, hogy az adott eladó milyen.
2) Az Aliexpressen kártyával vásárolsz, nem kötelező Alipay regisztráció. Egyszerűen megjegyzi a kártyád adait, ennyi. A pénzed az Aliexpressnél vár, amíg rendben meg nem érkezett a termék. Ha minden oké, csak akkor kapja meg az eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- LG 34UC79G-B 34" 21:9 UltraGear Full HD IPS Curved Gaming Monitor
- Dell Vostro 15 3590 laptop, notebook i3 10gen CPU, 8GB RAM, 250GB SSD, 15,6" repedt kijelző, W11, HU
- MacBook Air 13" 2015 1.6GHz i5 8gb Ram 256Gb 50ciklus
- LG (27GR95QL-B) 27" 240HZ OLED QHD MONITOR ! AKCIÓ!
- SAMSUNG LS32DG800SUXEN ) 240HZ 4K OLED GAMER MONITOR ! 2024 MODELL! AKCIÓ
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi 12T Pro 256GB / Normál állapotban / 12 hónap jótállással
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest