Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#301) Olivér100


Olivér100
csendes tag

Sziasztok!

Először is azért hoztam létre ez a topikot, mert gondolom sokan jártatok ti is hasonló cipőben , mint ahogy én.
Ne tömjünk azon cégek zsebét, akiknek csak addig fontos a vásárló, amíg meg nem veszi az adott terméket. Várom hasonló érdekes történeteket.

Most az alábbiakban leírom mi történtek velem:

2006.07.05-én Pécsett a Forrás üzletház mélyföldszintén a Trendcom Kft. üzletében vásároltam egy 1Gb-os mp3 lejátszó készüléket, akkor még 14.900Ft volt. Nem egész 1 év alatt kétszer is bedöglött. Mindjárt vásárlást követő pár hónapon belül, nem jöttek be a rádióállomások a készüléken. Ment a szervízbe, megcsinálták.
Másodszor 2007.04.21-én döglött be a gép, de olyan szinten, hogy se kép se hang effektus volt. Bevittem a boltba, felküldték Budapestre szervízbe. Állandóan érdeklődtem mikor készül már el a gép. Több mint 2 hónap után már elszakadt a cérna és bementem a boltba, hogy cseréljék ki vagy adják vissza a pénzem, mert én nem várok rá már többet. Nemleges választ kaptam, elmentem a fogyasztóvédelemhez. Ahol a nő nagyon készséges volt és segítőkész, de mondta, hogy nem tudnak mit csinálni. Adott egy jegyzőkönyvet, hogy töltessem ki a bolttal és küldjem el a Békéltető Testületnek.Így is tettem. Leírtam a sztorit és mellékeltem a jegyzőkönyvet. Ja ami még kimaradt a bolt minden megkeresésemkor hárított, hogy nem ők tehetnek róla, őket nem érdekli majd ha visszajön, akkor visszajön Bp.-ről. Még csak annyit se tettek meg, hogy felhívták volna a szervízet telefonon, hogy áll a készülék. A jegyzőkönyvírás közbe a boltos gyerek elmondta , hogy nagyon sok gond volt ezzel az mp3 készülékkel, sorra hordják vissza hozzájuk és már nem is tartanak ilyet.
Na eljött a nap mentem a Békéltető Testülethez meghallgatásra, ahol persze a Péntek Média Kft. (Trencom Kft.) nem jelent meg.
A kérelmemet elutasították ami arra irányult, hogy visszakapjam a pénzem. Megértenek engem, meg teljesen igazam van, hogy nonszensz 2,5 hónapot várni egy mp 3 készülék esetén szervízre, de nem tudnak mit csinálni. A sorrend szervíz, csere, pénzvisszafizetés.
Vajon hányszor kell még szervizeltetnem, amíg le nem jár a garanci és utána dobhatom a kukába.
Elég csalódott lettem és elgondolkodtam, hogy ha nem a mi fogyasztók érdekét védi a Fogyasztóvédelem és a Kereskedelmi Kamara Békéletető Testület ,hanem a cégekkel mutyiznak le, akkor miért is van rájuk szükség. Ha tehetlenek és nem tudnak vagy nem akarnak semmit tenni.

Olivér

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.