Hirdetés

2024. június 11., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-06 17:10:11

LOGOUT.hu



Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#41599) Raymond válasza BullZeye (#41597) üzenetére


Raymond
félisten

Egy HMD-ben nem a kijelzo felbontasan kell renderelni mert a nagyito lencsek torzitasa miatt nem lenne 1:1 pixel mapping. Hogy a kozepen is meglegyen ennel nagyobb felbontason kell renderelni es hogy pontosan mekkoran az a kijelzotol, lencsektol es a HMD hardware/szfotver gyartojatol fugg. Alltalaban kb. 1.4x szorzo ezert is latod a SteamVR-ban hogy 3024x3024 a felbontas szemenkent ha 100%-ra allitod. Ugyanez van minden masik HMD-nel is, peldaul a a HTC Vive (1080x1200) az 1512x1680 vagy a Vive Pro (1440x1600) pedig 2016x2240, stb.

Ha a technikai reszletek erdekelnek akkor atolvashatod peldaul ezt [link]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.