Azt mindig felborítják Második körben már nincs ott.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Szoszo94:] Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
ProEvoFan
nagyúr
Addigra meg kell jegyezni. A legtöbb kanyarban pedig ott marad.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
(#9203) callmeakos válasza Oppenheimer (#9202) üzenetére
Én sosem azokat figyelem. Legtöbb esetben a lassításokat jelző táblákat figyelem. Ameddig gyakorlom a pályát, mindig a 150-es táblától kezdek fékezni és onnan kezdem finomítani mikor érdemes a fékre lépni.
All→M8
Lacko66
tag
Magyar nyelvű leírást keresek a következő dolgokhoz.
Quick tune, Suspension, Ride Height, Natural Frequency, Drivetrain, LSD Initial Torque, LSD Acceleration Sensitivity, Transmission, Gear Ratios-Max Speed stb.........
Szóval minden ami a Car Settings lapon szerepel.
A játék online manualjából már webfordító segítségével csináltam egy fordítást de az elég nagy katyvasz lett.
Magyar nyelvű kézikönyvet pedig nem találtam eddig amiben ezek a dolgok le lennének írva.
Köszi előre is ha valaki tudna segíteni.
Diablo 3 Battletag: Misilaci#1165 | PSN ID: OBH_MihalyLaci |
A Nations kupához mindenképpen IP alapján dönti el a játék melyik nemzthez tartozom, vagy lehet ezt valahol manuálisan is állítani? Na nem mintha bajom lenne a britekkel, csak ha lehet inkább magyar lennék, ha már az vagyok
All→M8
(#9206) Oppenheimer válasza callmeakos (#9205) üzenetére
Nem PSN account fuggo?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
(#9207) callmeakos válasza Oppenheimer (#9206) üzenetére
Az lehet, akkor viszont fucked, mert nem engedi a rendszer változtatni a locationt egyáltalán United Kingdomról.
Akkor mindegy, leszek akkor bözsi néniékkel
All→M8
ProEvoFan
nagyúr
Eladtam a dobozos GTSt, és megvettem digitálisan.Mindent visszakaptam.Mentések, autók, rekordok, stb...megvan.Előtte a biztonság kedvéért a felhőbe elmentettem mindent.
ProEvoFan
nagyúr
Már csak 90 kell a trófeához
Amennyi időm van... Talán mire kijön a következő rész.... meglesz a fele
Amúgy most kezdem érteni mire gondoltatok mikor ezt a heti pályarotát emlegettétek. Ez a verseny a Gr.4-es autókkal ezen a Nürbürgringen borzalmas. Jobban emlékeztet egy hosszútávú dodgem futamra semmint versenyzésre, ráadásul ezek az autók lassúak is. Élvezeti faktor nuku.
All→M8
Keller16
aktív tag
Sziasztok!
Újra elkezdtem aktívabban GTS-ozni, viszont jó lenne pár magyar barátra szert tenni, hogy legyen egy kis rivalizálás a köridőkben Vegyetek fel bátran, Kellerman_HUN néven megtaláltok
Carlos Padre
veterán
Ebben az új heti rotában melyik nap cserélődnek a versenyek?
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
Keller16
aktív tag
Hétfőnként.
Gabesz1019
senior tag
Szokott valaki saját matricákat feltölteni a játékba? Ha igen milyen programmal készíti? Én Photshoppal kimentettem pár PNG képet SVG formátumba de a méretek 90-200KB közöttiek lettek és elvileg 18KB-nál nagyobb méretűt nem lehet feltölteni. Túl nagyfelbontású képeket használtam?
Carlos Padre
veterán
Kösz, tegnap már vizet facsartam a kontrollerből a sok gyökér miatt az interlagoson.
[ Szerkesztve ]
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
Lacko66
tag
Ma bementem az első online játékomba.
Lobby volt, free run/practice a de la Sarthe pályán. Csak az volt érdekes, hogy repesztek mint az állat erre szembejön 4-5 szellemautó. Hirtelen nem tudtam, hogy most akkor én megyek rossz irányban vagy vannak akik direkt csinálják ezt ? Irkáltak a chaten de csupa spanyol és francia volt ott, semmit nem értettem. Mindegy, gyakorlásnak jó volt.
Diablo 3 Battletag: Misilaci#1165 | PSN ID: OBH_MihalyLaci |
A Lobby futamokban vannak furcsaságok. Oda leginkább trollkodni járnak a népek
Nekem meg megvolt az első Gr.1-es versenyem ma, és baromira élveztem. Nem értem a fejlesztők mért nem indítanak több versenyt ebben a kategóriában.
All→M8
Lacko66
tag
Ma este már nem bírtam tovább és bementem az első versenyeimbe is. Daily Race Gr.4 Dragon Trail. Féltem, hogy valami balul sül el de nagyon szuper volt. Rögtön az elsőn 16 kocsi közül a 9. helyről indulva a 6. lettem. Aztán még mentem többet is de az első sikerült idáig a legjobban. Nem gond, lehet fejlődni legalább, nem kell rögtön nyerni.
Diablo 3 Battletag: Misilaci#1165 | PSN ID: OBH_MihalyLaci |
Carlos Padre
veterán
Online játék alatt nem a lobby-kat értjük, hanem a race részét. A lobby csak bohockodni jó a haverokkal, elvétve van egy két szervezett verseny.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
Lacko66
tag
Jogos, a lobbyt el is felejtettem már.
Az is kiderült, hogy az eddig összegyűjtött setupjaim különféle kocsikra lényegében felesleges lett. Onlineban le van zárva minden, nem lehet variálni a kocsikkal. Ott az a BoP és kész.
Annyi azért érdekelne, hogy mennyi időközönként változnak például a pályák mert amin most kell menni Gr.4-ben (Dragon Trail) kifejezetten szeretem de azt a Gr.3-as pályát gyűlölöm. Az elsőhöz pedig GTO kéne de az meg nincs.
[ Szerkesztve ]
Diablo 3 Battletag: Misilaci#1165 | PSN ID: OBH_MihalyLaci |
Carlos Padre
veterán
Most épp hetente, minden hétfőn.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
bordi10
senior tag
Attól még mehetsz a GTO-val, nekem sincs meg, ilyenkor engedi a versenyt, nyertem is már vele
[ Szerkesztve ]
Samsung QE65QN90B | Samsung Galaxy S23 ULTRA™ Green | Samsung Level On Wireless PRO Gold | Samsung Galaxy Watch5™ PRO | PlayStation®5 | PSN Id: bordi10
Lacko66
tag
Ezt jó tudni, köszi.
Reggel megyek is akkor ha addig nem változnak a versenyek.
Diablo 3 Battletag: Misilaci#1165 | PSN ID: OBH_MihalyLaci |
ProEvoFan
nagyúr
Uh...mostanában Dirt4el játszok.Tegnap mentem pár kört a GTSel.Törölték az időeredményeket de a gold medálok megmaradtak.Gondoltam a kedvenc pályámon megyek pár kört...Két és fél másodperccel gyengébb vagyok, mint régen A két játék irányítása ég és föld.Gyakorolnom kell megint, ha komolyabban szeretnék játszani
[ Szerkesztve ]
erahurka
félisten
Még akkor törölték az időeredményeket, amikor változtattak az irányítás fizikáján. Azt hiszem a különböző szintekhez tartozó idők is változtak akkor.
SH4D0W2011
őstag
Nektek nem szokott beragadni az indítás utáni képernyőn a játék? Általában másodszorra már be is jön a főmenü. Nem játszottam mostanában, csak be szoktam lépegetni a 180 nap miatt, de mintha a legutóbbi nagy frissítés óta csinálná.
ProEvoFan
nagyúr
Jah vágom a frissítéseket meg követem a topikot is.Nincs annyi időm játszani, így nem tudom mind a kettőt egyszerre tolni.Bár most szabin vagyok, de a Dirt 4 rally része nagyon adja.Ha végeztem vele, akkor megint napi szintem fogom játszani a GTSt.
[ Szerkesztve ]
Nigér
őstag
Sziasztok!
Ha megveszek egy speckó színárnyalatot, azzal kenegethetek bármennyi autót, vagy csak egyszer lehet felhasználni?
SH4D0W2011
őstag
Szia!
Használható akárhányszor.
Kezdem elveszteni a türelmem a játékkal kapcsolatban.
Az egy dolog hogy a sok rammer miatt már B-s SR mellett is lehetetlen tisztán versenyezni, emiatt kb. annyira kompetitív sok verseny mint egy tetris, de hogy a játék büntetési rendszere is oktatni való.... hogyan ne.
Szóval ha a hülyegyerek elvéti a féktávot, majd élesen fordul vissza, belém jön, majd lepattan rólam, az mióta sújtandó a számomra 2 másodperccel?
És a bosszantó, hogy próbálok büntetés nélkül menni, de egyszerűen sokszor nem lehet, ha meg igen, azt szenzációszámba kell venni.
All→M8
KaitouP
veterán
Engedd el szerintem, én is most tértem vissza a játékhoz egy kicsi szünet után (pont azért hanyagoltam a játékot amit te is írtál), de ugyan az megy még mindig, és ez ilyen is marad.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
Szerintem el is engedem.
Most végeztem a manufacturer versennyel, vissza is estem C-ből E SR-re, úgy hogy reggel még B-s voltam. Igaz ez a Tokio Expressway rendesen megfingatott, picit megpusziltam a falat, durrant is a +5mp bünti, be is szereztem vagy 20at, de benne lehettem a Top5-ben mert mások is hasonlóan jártak, csak egy hülyegyerek úgy döntött az hosszú egyenes kellős közepén tölti le a büntetését, és a szellemautója pont előttem változott vissza, telibe is kaptam, majd ilyet ír a végén: Karma!
All→M8
KaitouP
veterán
Teljesen tipikus jelenség, én is ezekkel találkozok sorban. Amint sikerült kicsit újra feljebb tornásznom a sok retardált között a SR -emet, kapok pár olyan seggarcot két-három versenyre mint amilyet te is, és bumm, már újra le is estem E -re.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
Keller16
aktív tag
Érd el az S safety ratinget és megváltozik a véleményed.
Lacko66
tag
Mi a jó taktika egy kezdőnek ? Általában középmezőnyből indulok a kvalifikációim alapján. Startnál vigyázok, hogy ne üssem ki az előttem lévőket de hátulról kajakra kilöknek és kulloghatok utánuk. Nyerni nem nyerek ez oké de ha nagyjából ott be tudnám fejezni a versenyt ahonnan kezdtem, nekem már az is elég lenne egyelőre. Aztán majd szeretnék előrébb is lépkedni de az még odébb van, ilyen Minkihl és Praiano szintet szerintem sosem fogom elérni de mivel tetszik ez az egész, haladok majd ahogy tudok.
Diablo 3 Battletag: Misilaci#1165 | PSN ID: OBH_MihalyLaci |
bordi10
senior tag
Én a legjobb az állórajtos versenyeken vagyok, sajnos ritkán van, de akkor sokat játszok Ilyen volt múlt héten is a Race1 a Ferrari GTO-val, volt amikor 6-7. helyről 2.nak vettem az 1. kanyart, onnantól meg nem szabad hibázni. Rengetegen beragadnak rajtnál, gondolom 3-2-1-START-nál nyomják tövig a gázt
Ha utol érsz valakit, várj ki, ne rögtön próbálj előzni, hátha elvét egy ívet illetve tapadj rá, az mindenkit "idegesít" és hibázni fog.
Saját példámból kiindulva írom ezt, párszor nálam is volt "lights-out", egyből mentem mellé, belső íven elmegyek, rám rántja a kormányt és ha meg is tudom tartani a kocsit, azonnal dobja a 2-5 sec-es büntiket, ebből tanultam
[ Szerkesztve ]
Samsung QE65QN90B | Samsung Galaxy S23 ULTRA™ Green | Samsung Level On Wireless PRO Gold | Samsung Galaxy Watch5™ PRO | PlayStation®5 | PSN Id: bordi10
erahurka
félisten
Talán a legbiztonságosabb ha egy hosszú egyenesre megpróbálsz jobban rágyorsítani az ellenfélnél és elmenni mellette. Amúgy sokszor egyszerűen az irányítás miatt rántják egymásra az emberek szerintem, kontrollerrel pl. nem tudsz olyan finoman kormányozni hogy csak kicsit ráhúzd hogy ideálisabban vedd az ívet a másik mellett.
Lacko66
tag
Köszi a tippeket.
A kivárást szeretem én is főleg ha olyan a pálya amit ismerek és szeretek is. Múlt héten Dragon Trail-en Gr.4 volt és a 16 közül 9. helyről indultam egy Veyronnal. Rögtön kilöktek és az utolsó helyről bejöttem 6.-nak. Azt a pályát ismerem és tudtam, hogy hibázni fognak.
Diablo 3 Battletag: Misilaci#1165 | PSN ID: OBH_MihalyLaci |
Én ha a középmezőnyből rajtolok, az első kanyar előtt kimegyek a pálya legszélére, és csak a legutolsó pillanatban kezdek el kanyarodni. Így alapjában vesztenék pozíciókat azokkal szemben akik befele kanyarodnak, de mivel majdnem mindenki ezt teszi, elkerülöm a kakaskodást majd azután elmegyek mellettük, és legtöbbször nyerek ezzel. Nem mindig jön de többször igen mint nem.
All→M8
ProEvoFan
nagyúr
Én mindig kicsit erőszakosabban mentem, persze "normális" kereteken belül.Nekem ez vált be.Ne úgy értsd, hogy mindenkit kilöktem, meg "gokartost tikitakát" játszottam.Amit kinéztem ívet, azt meg is tartottam úgy, hogy nem csak nekem kellett vigyáznom a másikra.Sosem voltam bunkó.Maximum akkor löktem ki embereket, mikor nem kicsit benéztem a féktávot. Sajnos volt rá példa, de kinek nem?
Lacko66
tag
Olvasgattam picit leírásokat kezdők számára és többen ajánlják, hogy ne a győzelem legyen a lényeg hanem inkább clean race, azzal ebben az időszakban jobban lehet fejlődni. Aztán szó volt a vezetési segítségekről (TC, ASM, ABS stb). Ezt igazából a játékosra bízzák de az egyik leírás szerint kezdőknek ajánlott az ASM. Ezt majd kipróbálom, most semmilyen segítséget nem használok (TC=0, ASM=Off), egyedül az ABS van defaulton.
Ami még érdekelne, hogy célszerű minden kategóriából kiválasztani 1 kocsit és azt kiismerni töviről hegyire vagy jobb ha több autót is ismer az ember ? Azért érdekel mert most például egy Gr.3-as daily race-ben egy Alfa C4 Gr.3-mal megyek - ezt tudom legjobban irányítani - de egy 911-es Porsche vagy az új Ford Test Car azt hiszem gyorsabb és erősebb az Alfánál. Próbáljam erőltetni ezeket is ?
Bocsi ha sokat kérdezek de hosszú távon gondolkodok mert rohadtul tetszik ez a játék és gyűjtögetem az infókat.
Diablo 3 Battletag: Misilaci#1165 | PSN ID: OBH_MihalyLaci |
erahurka
félisten
Minden versenynek van egy vagy két op kocsija, érdemes azokkal menni ha győzni akarsz. Ha clean racing a cél akkor nyilván a legjobban irányítható. Illetve persze ha az op kocsi nem fekszik akkor azzal menj amivel konzisztens tudsz maradni.
Én ezt a Ford GT-t pl. egyszerűen nem tudom átvinni Lago Maggiore GP-n a hosszú egyenes előtti sikánkombináción.
Keller16
aktív tag
Csak ABS maradjon bekapcsolva, mindenki úgy játszik.
Ami az autókat illeti, ha a győzelem a cél, érdemes megnézni, hogy a top 10 idő milyen autóval született és azt erőltetni. Ha az nem szimpatikus, akkor figyeld meg, hogy a rajtrács első fele mivel megy, azokkal sem foghatsz nagyon mellé.
Lacko66
tag
Köszi a segítségeket.
Maradt még ugye a kormány/kontroller beállítása.
Nekem 52 éves koromra soha nem volt autóm és jogosítványom (nem ér kiröhögni ) és emiatt talán kis hátrányban vagyok. Automata váltóval kezdtem a játékot de egy jó ideje már manuálisan váltok (G29 kormánnyal megyek). A Detailed Settings-ben a ghostot kikapcsoltam, rettentően zavar és állandóan azt néztem, nem az utat. Steering Sensitivity 1-esen van, ennél sok különbséget nem tapasztaltam bármennyire is állítom az értéket. Max Torque 1-esen van, nem szeretem ha a kormány kicsavarja a kezem. Force Feedback Sensitivity 8-ason van. Itt azért érezni ha az út szélén lévő sávra hajtok de a Max Torque 1-es miatt nem szakítja ki a karomat. Legalábbis én így gondolom, hogy ez a kettő dolog összefügg. De ha ez így sz@r az egész akkor írjátok meg és változtatok.
Ezek most a beállításaim de minden ötletet és segítséget továbbra is elfogadok.
Köszönöm
Diablo 3 Battletag: Misilaci#1165 | PSN ID: OBH_MihalyLaci |
erahurka
félisten
Én Gr.4 felett meg is halnék kipörgésgátló nélkül.
Keller16
aktív tag
Nekem mondjuk gr3 felett nincs sok tapasztalatom, de addig én elvagyok nélküle. Amúgy elsősorban azokra az assistokra gondoltam, amiket versenyen belül nem lehet gyorsan állítani.
[ Szerkesztve ]
erahurka
félisten
Nem egy streamert láttam amúgy automata ellenkormányzással játszani. Hát azért ne vicceljünk már, még jó hogy az automata féket nem kapcsolták be
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Sony Xperia 10 V eladó ! Használt, sok garanciával.
- 2 év gari: Olcsó DDR5 PC/I5 12400F/16GB/500GB M2/Suprim X RTX 3070/Futár is
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)