Az gyakorlatilag ugyanaz, csak max-ban slotokba pakolod, mayaban meg összekötögeted.
plö ha maxban rá akarsz rakni modellre egy textúrát, akkor berakod a képet a diffuse slotba, maya-ban meg bekötöd a shader diffuse inputjába(vagy hogy híjjátok ti aztat )...nem?..de lehet én tom rosszul (életemben nem mayaztam még, csak innen onnan csipegetek infokat)
ui.: ha már bőr shaderek szóba kerültek:
''Hűha bazze'' link: Bővebben: link
érdemes megnézni munkáit is. Szegénynek most vagy az a mániája, hogy lemodellezgeti a híressebb cg karaktereket csak úgy hobbiból, vagy nagyon nem tud portfóliót szerkeszteni, ugyanis arról egy szó sincs sehol, hogy dolgozott volna ezeken a filmekben
Menthirist, ez direkt neked linkelem Bővebben: link
hátha nem ismered még.
ill. mégegy: Bővebben: link
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....