Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#684) Nyúltáp válasza Menthirist (#683) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Az gyakorlatilag ugyanaz, csak max-ban slotokba pakolod, mayaban meg összekötögeted.
plö ha maxban rá akarsz rakni modellre egy textúrát, akkor berakod a képet a diffuse slotba, maya-ban meg bekötöd a shader diffuse inputjába(vagy hogy híjjátok ti aztat:D )...nem?..de lehet én tom rosszul (életemben nem mayaztam még, csak innen onnan csipegetek infokat)

ui.: ha már bőr shaderek szóba kerültek:
''Hűha bazze'' link: Bővebben: link
érdemes megnézni munkáit is. Szegénynek most vagy az a mániája, hogy lemodellezgeti a híressebb cg karaktereket csak úgy hobbiból, vagy nagyon nem tud portfóliót szerkeszteni, ugyanis arról egy szó sincs sehol, hogy dolgozott volna ezeken a filmekben:F

Menthirist, ez direkt neked linkelem:) Bővebben: link
hátha nem ismered még.
ill. mégegy: Bővebben: link

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.