Felejtős, nem fog neked beletenni a szerviz más aksit, mint ami a specifikáció alapján bele való.
Ez nem a jóindulaton múlik...
Nagyon kevés gyártó (nem okvetlenül a HTC-ről beszélek) szervizeli saját maga a termékeit, jellemzően kiadja alválalkozónak. Ezek az alválalkozók nagyon szigorúan számon vannak kérve, ellenőrzik az általa megjavított termékeket. Ebből következik, hogy a szervíz a legkisebb mértékben sem fog eltérni a neki kiadott gyártói utasításoktól.
Arról nem is beszélve, hogy miként számolna el a javító operátor azzal a nem a te készülékedbe való alkatrésszel, amit beépített a telefonodba?
Nem a kommunizmusban élünk már, hogy kivételez 10 darab alkatrészt a raktárból és valahogy majd elkönyvelik. Darabra és cikkszámra pontosan csak azt és annyi darabot vételezhet egy operátor egy javításhoz ami adott hibához elő van neki írva.
Szerk: A wifi hibánál nem cserél aksit, mert ahhoz nem kell a panelt kiemelni. Aksit akkor cserél, ha olyan hibát javít ami miatt ki kell szednie a panelt.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™