Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - 23/Július I
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Primary92
senior tag
Benzinessel több a probléma?
Mágus2
Közösségépítő
A szívókkal nincs baj, de 1.8T-t kérdeztél, abból nehezebb jót találni, mint a dízelből.
kk831228
addikt
Uhh de szép... Mindig szeretnék egy hasonlót... Csak erősebbet...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
maximilian4
addikt
Nekem is régi vágyálmam egy ilyen. Esztétikailag perfekt, tényleg gyönyörű az állapot és ízlésesen van megcsinálva. Mondjuk én szigorúan bbs-t raknék alá. Nekem ez erő is elég lenne. 750kg az egész. Viszont nem tudom lehet-e a váltóval babrálni, itt talán van aki választ tud adni. 5-ösben 100-zal 4000-es motorfordulat csak szerintem meredek? Bár ha jól jött le nekem a cikkből, szándékosan lettek az áttételek ilyen rövidre szabva. Gondolom akkor városi/outi közlekedésre is valahogy be lehetne állítani.
[ Szerkesztve ]
Maxi
kk831228
addikt
Szerintem a gyári, nem annyira rövid... Igen BBS nekem is jobbam teccik, meg annyira nem ültetném le... Kívülről a többi nagyon tetszik... Belül a csöcsműszerek nem tetszenek, unkább az újabb km óra, a többi az jó...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
maximilian4
addikt
Ha már golf-os napok vannak, itt egy kis poén.
Maxi
Magnum_
nagyúr
Olajcsere 118k km-nel ma megvolt.
I humbly and respectfully decline™
maximilian4
addikt
Éppen ideje volt. Bár kicsit kitoltad a periódust.
Maxi
kk831228
addikt
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
VR6-Fan
veterán
hát jah, no power
be lett állítva reggel a futómű (nem, nem gyárira ), szinte alig kell ellen kormány ha elindul a hátulja 50-60nál körforgóba, elég csak pár fokot vissza venni a szögből, vagy picit simítani a gázpedálon, viszont puha a gumi oldal fala
ennek örömére az érdi turboba majdnem össze tört egy scenis-es nyanya, és annyit nem mondott hogy bocs
maximilian4:itt is van szerintem egy valag kép, meg kering a neten is
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Primary92
senior tag
Csak hát a szívó kevésbé lehet dinamikus, mint az 1.8T vagy az 1.9TDI. Igaz nem próbáltam, de kisebb bódéba a 116 ló elfogadható (Focus Ti-VCT), de ebbe több kéne. Viszont az 1.6-tól nagyobb szívó elég ritka.
A 96 kW-os PD nem problémás? Van olyan megbízható, mint az adagolós? Az adagolósba minden további nélkül belemennék, de a PD-től tartok, pedig gondolom azzal már akár élmény számba is mehet a vezetés, pályán is van tartalék benne.
Mágus2
Közösségépítő
Az adagolósba minden további nélkül belemennék
Amíg ki nem fogsz egy kopottat. Az is el tud romlani, ha nem vigyáznak rá. Miért tartasz a PD-től?
Primary92
senior tag
Nyilván el tud. A PD-től a PD elemek miatt tartok, sok rosszat lehet olvasni róluk. Ráadásul nem túl sok oktaviát találni vele.
Mágus2
Közösségépítő
Megvételnél ha jók, nem nálad fognak elromlani. Meg kell nézni, hogy mit veszel, akkor nem lesz vele baj. Ez az adagolósra is igaz.
Ha nem értesz a dízel motorokhoz, ne egyedül menj ilyet venni. Eddig minden dízelem télen vettem, a reggeli első indítás hangja többet mond, mint egy kompresszió mérés.
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Nem a 2 lityós pd elemeiről olvasgatsz?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Kiskokó
veterán
Vagy az...
De kivagyok azoktól az idióta "szerelőktől" akiknek a 90Le-s Adagolós motor után nem létezik szerintük jó motor...
Az meg a másik hogy persze a PD-re is lehet költeni akár porlasztók miatt is stb csak azt a józan ember nem fogja fel hogy ahhoz azért kellet nyúlni mert nem az óra szerinti 240ezer KM van a kocsiban hanem 440e km....
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Mágus2
Közösségépítő
A kedvencem a 90 lóerősben nincs kettőstömegű, meg VGT turbó. Pedig van, szóval még ez sem igaz.
[ Szerkesztve ]
Baloldali lyuk mit funkcionál?
Kiskokó
veterán
Dugd bele a kicsi fa.... őőő izé szóval.. szerintem Toll-tartó. (viccen kívül)
(talán elnyomni a cigit benne ? de nem hiszem hogy arra külön lyuk kellene... én mintha valahol már utánanéztem volna ennek anno a Passatunkba is volt ilyen- Kajak tolltartó
Mágus : Na ja...
múltkor azon lepődtem meg haverék 98körüli körlámpás merci 2.0 benga és van rajta kettőstömegű
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Én valami cigivel kapcsolatos dologra gondoltam először, cigi lehamuzó vagy valami ilyesmi ha már a hamutálban van benn.
Primary92
senior tag
Mindenképpen autószerelővel megyek.
Azt nézem, hogy Passat-ból akad egy-két első tulajos itthon forgalomba helyezett darab. Érdemes lenne azokra rámenni?
Gondolom egy Passat költségesebb, legalább is bonyolultabb (futómű). Ez mennyiben igaz?
tresh
addikt
én biztos nem fogom max egy szervízben ahol átnézetem,
Az a baj hogy a fele nem ért hozzá. A márkaszervizeket meg nem részletezném De mindenképp nem árt egy értelmes szervizben átnézetni némi aranyporért cserébe. Illetve nem árt tisztába lenni a kinézet típus betegségeivel. Összefoglalóba van pár okos gondolat Mágus tollából én csak olvasgatnám plusz a fórum keresőbe írd be hogy pd tdi és sok hasznos infót találsz majd. De persze én azt javasolnám ha nem vagy egy műszakilag jártas egyén főleg nem kocsik terén kapj magad mellé egy olyan ember aki már látott is autót nem csak utazott benne. Még nagyobb siker story ha az egyén ismeri is a típust akkor talán nem csücsülsz fel a "szopórollerre".
brumi1024
veterán
Valami cigivel kapcsolatos dologra tippelnék én is.
Ricsx
tag
Sziasztok,
van egy ASV(110LE) motorkódos 2000-es évjáratú Audi A3-asom. Ezekbe az összesbe VNT15 turbót szereltek gyárilag?
#94677760
törölt tag
tresh
addikt
1749v is lehet bár az ugyanaz.
Ricsx
tag
igen,pont erre gondoltam,hogy lehet e a 1749V? Valahol azt olvastam,hogy elvileg ugyanaz,gyakorlatilag meg a 1749V meg több levegőt tud szállítani?Vagy hogy is van ez? Lehetséges hogy a 1749V-vel chip-el több LE/nyomaték jön ki mint a VNT15-el? Egyébként ezt hogyan tudnám megnézni?
Brumi˘
addikt
Ha csipszeltetni akarsz akkor 1749va-t tegyél rá.
Mágus2
Közösségépítő
Asv-t nem láttam vnt15-el, csak 1749V-vel. A turbón ki van marva a száma.
[ Szerkesztve ]
Primary92
senior tag
Ezekről az Octaviákról mi a véleményetek?
[link]
1.9 TDI 110 ló, L&K, tempomat, digit klíma, ESP, vonóhorog, szép belső, (memóriás ülés??), xenon, nincs ködlámpa
[link]
Újabb 3,5 évvel, 1.9 PD TDI 130 ló, elvileg új kettőstömegű, kuplung, tandem szivattyú, 6 sebességes, ezen kívül a számomra fontos dolgokból elég sok hiányzik (tempomat, esp, vonóhorog, digit klíma), de laglább nagyon megy. Nem tetszik a színe, bár nem ez fog dönteni.
Ricsx
tag
csipszelve van Ha netán tönkremenne a jelenlegi akkor igen,én is a 1749va-t néztem,olvasgattam róla.Legalábbis olyant szeretnék ami még alacsony fordulatról nyomatékos.
Ricsx
tag
Akkor majd megpróbálom megnézni
De akkor most ezek között van eltérés? 1749V az mégis csak egy újabb széria nem?Legalábbis a nevéből azt gondolom.
tresh
addikt
Nem, ugyan azt fogja tudni. A VA lesz érdembe változás.
Exhaust Bore size
36.60mm A/R=.65 on GT1749V and VNT15
37.26mm A/R=.61 on GT1749VA
Compressor Exducer size
44mm trim=55.6 (32.8mm inducer) A/R=.46 compressor old VNT15 AFN and early AHF
49mm trim=44.8 (32.8mm inducer) A/R=.46 compressor GT1749V and VNT15
49mm trim=48 (34mm inducer) A/R=.46 compressor GT1749VA
(#124983) Ricsx:a motor karakteréből adódóan úgy is 2000től fog megindulni igazán szóval a VA-val se fog jobban ugrani alulról annyival mint pl a vnt15/ 1749v párossal.
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
Az első, a "nagyon megy" érzést az is tudja chippel, ugyanúgy 130ló lesz, átírás adók stb. mégis kevesebbe lesz, megbízhatóbb motor, több extra... A kor meg mind1, ha nem rohad.
(#124986) Primary92 OBD2.
(#124987) tresh Írtam, hogy több extra, csak ez nem mindenkinek szempont.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Primary92
senior tag
Az a motor kielégíteni az igényeimet, a 130 ló nem szükségszerű extra élmény.
Egyébként OBD II-esek ugye?
tresh
addikt
Én csak a felszereltség végett venném a sima 110lovasat ritka darab. A másik egy leélt "fapad" oktávia....
(#124986) Primary92 : miért lényeg hogy odb 2-es e?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Mindegyikben van ködlámpa, és egyikben sem a lökhárító alján. A lámpa része, csak lefelé van irányítva.
tresh a legnagyobb különbség a VGT alpátok számában van. VNT15 9 lapát, 1749V 11 lapát. Ezért a 1749V 1500-ról húz, nem 2000-ről.
[ Szerkesztve ]
Primary92
senior tag
Szeretnék loggolni pár adatot.
Lehet, hogy megnézem az L&K-sat. Nincs messze.
Fót környékén tud valaki egy szervizt, ahol átvizsgáltathatnám a kocsit, és közlik az objektív tényeket?
MunezXBK
nagyúr
És a VNT20?
Mágus2
Közösségépítő
Az nem is arra való.
Ricsx
tag
Gyárilag ennek is 1900 nál volt a 235Nm-es nyomatéka. Egyébként amíg,ez a turbó jó addig nem is cseréltetném.Csupán a kettő közötti különbség ami érdekelt,hogy lehet e jobb vagy csak új nevet adtak neki.
MunezXBK
nagyúr
Morris
veterán
Hidd el nekem. Nagyon is szükségszerű az a 130 paripa.
Én azt venném ami gyárilag 130 paci. (sőt, nekem ez is van)
i-sti
senior tag
Nagyon hamar meglehet szokni a sok lovat.
75 lovas 1.4mpi-ből ültem át 170 crtdi-be.
Elején elég jól gyorsult.
Most már kell pár másodperc mire 50-ről 130ra gyorsul.
Novum Forum Siculorum
Morris
veterán
Azért mert anno még tiszta volt a dpf és nem volt letapadva turbó.
Elrontottad. Viszlát
Gergello
addikt
2. az nagyon fapad, gyak. semmi nincs benne az erősebb motoron kívül.
Primary92
senior tag
Egy ismerősöm Passat Variantjába van ez a motor, ott megfelelő, akkor gondolom ebben is az lesz. Eddig egy 115 lóerős szívóbenzinest vezettem, hasonló mérettel. Az nagyjából elég volt, viszont pörgetni kellett.
Mágus2
Közösségépítő
1.9 TDI 81kw-os gyári turbókról volt szó. a VNT 20 nem bele való.