Hirdetés

2024. június 7., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#124951) Primary92 válasza Mágus2 (#124949) üzenetére


Primary92
senior tag

Benzinessel több a probléma?

(#124952) Mágus2 válasza Primary92 (#124951) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A szívókkal nincs baj, de 1.8T-t kérdeztél, abból nehezebb jót találni, mint a dízelből. ;)

(#124953) kk831228 válasza maximilian4 (#124946) üzenetére


kk831228
addikt

Uhh de szép... :Y :R Mindig szeretnék egy hasonlót... :K Csak erősebbet... :B

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#124954) maximilian4 válasza kk831228 (#124953) üzenetére


maximilian4
addikt

Nekem is régi vágyálmam egy ilyen. Esztétikailag perfekt, tényleg gyönyörű az állapot és ízlésesen van megcsinálva. Mondjuk én szigorúan bbs-t raknék alá. Nekem ez erő is elég lenne. 750kg az egész. Viszont nem tudom lehet-e a váltóval babrálni, itt talán van aki választ tud adni. 5-ösben 100-zal 4000-es motorfordulat csak szerintem meredek? Bár ha jól jött le nekem a cikkből, szándékosan lettek az áttételek ilyen rövidre szabva. Gondolom akkor városi/outi közlekedésre is valahogy be lehetne állítani.

[ Szerkesztve ]

Maxi

(#124955) kk831228 válasza maximilian4 (#124954) üzenetére


kk831228
addikt

Szerintem a gyári, nem annyira rövid... :U Igen BBS nekem is jobbam teccik, meg annyira nem ültetném le... Kívülről a többi nagyon tetszik... :K Belül a csöcsműszerek nem tetszenek, unkább az újabb km óra, a többi az jó...

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#124956) maximilian4


maximilian4
addikt

Ha már golf-os napok vannak, itt egy kis poén. :D

Maxi

(#124957) Magnum_


Magnum_
nagyúr

Olajcsere 118k km-nel ma megvolt.

I humbly and respectfully decline™

(#124958) maximilian4 válasza Magnum_ (#124957) üzenetére


maximilian4
addikt

Éppen ideje volt. Bár kicsit kitoltad a periódust. :D

Maxi

(#124959) kk831228 válasza maximilian4 (#124956) üzenetére


kk831228
addikt

:DDD :C

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#124960) Magnum_ válasza maximilian4 (#124958) üzenetére


Magnum_
nagyúr

:O

I humbly and respectfully decline™

(#124961) VR6-Fan válasza Mágus2 (#124927) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hát jah, no power :DDD

be lett állítva reggel a futómű (nem, nem gyárira :DDD ), szinte alig kell ellen kormány ha elindul a hátulja 50-60nál körforgóba, elég csak pár fokot vissza venni a szögből, vagy picit simítani a gázpedálon, viszont puha a gumi oldal fala :(((

ennek örömére az érdi turboba majdnem össze tört egy scenis-es nyanya, és annyit nem mondott hogy bocs :W

maximilian4:itt is van szerintem egy valag kép, meg kering a neten is :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#124962) Primary92 válasza Mágus2 (#124952) üzenetére


Primary92
senior tag

Csak hát a szívó kevésbé lehet dinamikus, mint az 1.8T vagy az 1.9TDI. Igaz nem próbáltam, de kisebb bódéba a 116 ló elfogadható (Focus Ti-VCT), de ebbe több kéne. Viszont az 1.6-tól nagyobb szívó elég ritka.
A 96 kW-os PD nem problémás? Van olyan megbízható, mint az adagolós? Az adagolósba minden további nélkül belemennék, de a PD-től tartok, pedig gondolom azzal már akár élmény számba is mehet a vezetés, pályán is van tartalék benne.

(#124963) Mágus2 válasza Primary92 (#124962) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az adagolósba minden további nélkül belemennék

Amíg ki nem fogsz egy kopottat. Az is el tud romlani, ha nem vigyáznak rá. Miért tartasz a PD-től?

(#124964) Primary92 válasza Mágus2 (#124963) üzenetére


Primary92
senior tag

Nyilván el tud. A PD-től a PD elemek miatt tartok, sok rosszat lehet olvasni róluk. Ráadásul nem túl sok oktaviát találni vele.

(#124965) Mágus2 válasza Primary92 (#124964) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Megvételnél ha jók, nem nálad fognak elromlani. Meg kell nézni, hogy mit veszel, akkor nem lesz vele baj. Ez az adagolósra is igaz.

Ha nem értesz a dízel motorokhoz, ne egyedül menj ilyet venni. ;) Eddig minden dízelem télen vettem, a reggeli első indítás hangja többet mond, mint egy kompresszió mérés. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#124966) tomcsi23 válasza Primary92 (#124964) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nem a 2 lityós pd elemeiről olvasgatsz? :F

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#124967) Kiskokó válasza tomcsi23 (#124966) üzenetére


Kiskokó
veterán

Vagy az...

De kivagyok azoktól az idióta "szerelőktől" akiknek a 90Le-s Adagolós motor után nem létezik szerintük jó motor...
Az meg a másik hogy persze a PD-re is lehet költeni akár porlasztók miatt is stb csak azt a józan ember nem fogja fel hogy ahhoz azért kellet nyúlni mert nem az óra szerinti 240ezer KM van a kocsiban hanem 440e km....

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#124968) Mágus2 válasza Kiskokó (#124967) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A kedvencem a 90 lóerősben nincs kettőstömegű, meg VGT turbó. Pedig van, szóval még ez sem igaz. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#124969) -secret-


-secret-
Arcképgyáros

Baloldali lyuk mit funkcionál?

(#124970) Kiskokó válasza -secret- (#124969) üzenetére


Kiskokó
veterán

Dugd bele a kicsi fa.... őőő izé szóval.. szerintem Toll-tartó. :DDD (viccen kívül)
(talán elnyomni a cigit benne ? de nem hiszem hogy arra külön lyuk kellene... én mintha valahol már utánanéztem volna ennek anno a Passatunkba is volt ilyen- Kajak tolltartó :D

Mágus : Na ja...
múltkor azon lepődtem meg haverék 98körüli körlámpás merci 2.0 benga és van rajta kettőstömegű

[ Szerkesztve ]

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#124971) -secret- válasza Kiskokó (#124970) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Én valami cigivel kapcsolatos dologra gondoltam először, cigi lehamuzó vagy valami ilyesmi ha már a hamutálban van benn.

(#124972) Primary92 válasza Mágus2 (#124965) üzenetére


Primary92
senior tag

Mindenképpen autószerelővel megyek.

Azt nézem, hogy Passat-ból akad egy-két első tulajos itthon forgalomba helyezett darab. Érdemes lenne azokra rámenni?
Gondolom egy Passat költségesebb, legalább is bonyolultabb (futómű). Ez mennyiben igaz?

(#124973) tresh válasza Kickass (#124950) üzenetére


tresh
addikt

én biztos nem fogom max egy szervízben ahol átnézetem,

Az a baj hogy a fele nem ért hozzá. A márkaszervizeket meg nem részletezném :D De mindenképp nem árt egy értelmes szervizben átnézetni némi aranyporért cserébe. Illetve nem árt tisztába lenni a kinézet típus betegségeivel. Összefoglalóba van pár okos gondolat Mágus tollából én csak olvasgatnám plusz a fórum keresőbe írd be hogy pd tdi és sok hasznos infót találsz majd. De persze én azt javasolnám ha nem vagy egy műszakilag jártas egyén főleg nem kocsik terén kapj magad mellé egy olyan ember aki már látott is autót nem csak utazott benne. Még nagyobb siker story ha az egyén ismeri is a típust akkor talán nem csücsülsz fel a "szopórollerre". :))

(#124974) brumi1024 válasza -secret- (#124971) üzenetére


brumi1024
veterán

Valami cigivel kapcsolatos dologra tippelnék én is.

(#124975) Ricsx


Ricsx
tag

Sziasztok,

van egy ASV(110LE) motorkódos 2000-es évjáratú Audi A3-asom. Ezekbe az összesbe VNT15 turbót szereltek gyárilag?

(#124976) #94677760 válasza Mágus2 (#124897) üzenetére


#94677760
törölt tag

Az új kiolvasás eredménye:

Gondolom így sem nem PD elem, sem nem PD kábel, mert múltkor a 2. henger volt a bűnös.
Egyébként az EGR így nézett ki:

(#124977) tresh válasza Ricsx (#124975) üzenetére


tresh
addikt

1749v is lehet bár az ugyanaz.

(#124978) Ricsx válasza tresh (#124977) üzenetére


Ricsx
tag

igen,pont erre gondoltam,hogy lehet e a 1749V? Valahol azt olvastam,hogy elvileg ugyanaz,gyakorlatilag meg a 1749V meg több levegőt tud szállítani?Vagy hogy is van ez? Lehetséges hogy a 1749V-vel chip-el több LE/nyomaték jön ki mint a VNT15-el? Egyébként ezt hogyan tudnám megnézni?

(#124979) Brumi˘ válasza Ricsx (#124978) üzenetére


Brumi˘
addikt

Ha csipszeltetni akarsz akkor 1749va-t tegyél rá.

(#124980) Mágus2 válasza Ricsx (#124978) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Asv-t nem láttam vnt15-el, csak 1749V-vel. A turbón ki van marva a száma.

[ Szerkesztve ]

(#124981) Primary92


Primary92
senior tag

Ezekről az Octaviákról mi a véleményetek?
[link]
1.9 TDI 110 ló, L&K, tempomat, digit klíma, ESP, vonóhorog, szép belső, (memóriás ülés??), xenon, nincs ködlámpa

[link]
Újabb 3,5 évvel, 1.9 PD TDI 130 ló, elvileg új kettőstömegű, kuplung, tandem szivattyú, 6 sebességes, ezen kívül a számomra fontos dolgokból elég sok hiányzik (tempomat, esp, vonóhorog, digit klíma), de laglább nagyon megy. Nem tetszik a színe, bár nem ez fog dönteni.

(#124982) Ricsx válasza Brumi˘ (#124979) üzenetére


Ricsx
tag

csipszelve van ;) Ha netán tönkremenne a jelenlegi akkor igen,én is a 1749va-t néztem,olvasgattam róla.Legalábbis olyant szeretnék ami még alacsony fordulatról nyomatékos.

(#124983) Ricsx válasza Mágus2 (#124980) üzenetére


Ricsx
tag

Akkor majd megpróbálom megnézni :D
De akkor most ezek között van eltérés? 1749V az mégis csak egy újabb széria nem?Legalábbis a nevéből azt gondolom.

(#124984) tresh válasza Ricsx (#124978) üzenetére


tresh
addikt

Nem, ugyan azt fogja tudni. A VA lesz érdembe változás.

Exhaust Bore size
36.60mm A/R=.65 on GT1749V and VNT15
37.26mm A/R=.61 on GT1749VA

Compressor Exducer size
44mm trim=55.6 (32.8mm inducer) A/R=.46 compressor old VNT15 AFN and early AHF
49mm trim=44.8 (32.8mm inducer) A/R=.46 compressor GT1749V and VNT15
49mm trim=48 (34mm inducer) A/R=.46 compressor GT1749VA

(#124983) Ricsx:a motor karakteréből adódóan úgy is 2000től fog megindulni igazán szóval a VA-val se fog jobban ugrani alulról annyival mint pl a vnt15/ 1749v párossal.

[ Szerkesztve ]

(#124985) lenko válasza Primary92 (#124981) üzenetére


lenko
aktív tag

Az első, a "nagyon megy" érzést az is tudja chippel, ugyanúgy 130ló lesz, átírás adók stb. mégis kevesebbe lesz, megbízhatóbb motor, több extra... A kor meg mind1, ha nem rohad.

(#124986) Primary92 OBD2.

(#124987) tresh Írtam, hogy több extra, csak ez nem mindenkinek szempont. :)

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#124986) Primary92 válasza lenko (#124985) üzenetére


Primary92
senior tag

Az a motor kielégíteni az igényeimet, a 130 ló nem szükségszerű extra élmény.

Egyébként OBD II-esek ugye?

(#124987) tresh válasza lenko (#124985) üzenetére


tresh
addikt

Én csak a felszereltség végett venném a sima 110lovasat ritka darab. A másik egy leélt "fapad" oktávia....

(#124986) Primary92 : miért lényeg hogy odb 2-es e? :U

[ Szerkesztve ]

(#124988) Mágus2 válasza Primary92 (#124981) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mindegyikben van ködlámpa, és egyikben sem a lökhárító alján. ;) A lámpa része, csak lefelé van irányítva.

tresh a legnagyobb különbség a VGT alpátok számában van. VNT15 9 lapát, 1749V 11 lapát. ;) Ezért a 1749V 1500-ról húz, nem 2000-ről. :K

[ Szerkesztve ]

(#124989) Primary92 válasza tresh (#124987) üzenetére


Primary92
senior tag

Szeretnék loggolni pár adatot.

Lehet, hogy megnézem az L&K-sat. Nincs messze.
Fót környékén tud valaki egy szervizt, ahol átvizsgáltathatnám a kocsit, és közlik az objektív tényeket?

(#124990) MunezXBK válasza Mágus2 (#124988) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

És a VNT20? :D

(#124991) Mágus2 válasza MunezXBK (#124990) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az nem is arra való. :D

(#124992) Ricsx válasza Primary92 (#124989) üzenetére


Ricsx
tag

Gyárilag ennek is 1900 nál volt a 235Nm-es nyomatéka. Egyébként amíg,ez a turbó jó addig nem is cseréltetném.Csupán a kettő közötti különbség ami érdekelt,hogy lehet e jobb vagy csak új nevet adtak neki.

(#124993) MunezXBK válasza Mágus2 (#124991) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

:F

(#124994) Morris válasza Primary92 (#124986) üzenetére


Morris
veterán

Hidd el nekem. Nagyon is szükségszerű az a 130 paripa. :K
Én azt venném ami gyárilag 130 paci. (sőt, nekem ez is van)

(#124995) i-sti válasza Morris (#124994) üzenetére


i-sti
senior tag

Nagyon hamar meglehet szokni a sok lovat.
75 lovas 1.4mpi-ből ültem át 170 crtdi-be.
Elején elég jól gyorsult.
Most már kell pár másodperc mire 50-ről 130ra gyorsul. ;]

Novum Forum Siculorum

(#124996) Morris válasza i-sti (#124995) üzenetére


Morris
veterán

Azért mert anno még tiszta volt a dpf és nem volt letapadva turbó.
Elrontottad. Viszlát :D;]

(#124997) Gergello válasza Primary92 (#124981) üzenetére


Gergello
addikt

2. az nagyon fapad, gyak. semmi nincs benne az erősebb motoron kívül.

(#124998) Primary92 válasza Morris (#124994) üzenetére


Primary92
senior tag

Egy ismerősöm Passat Variantjába van ez a motor, ott megfelelő, akkor gondolom ebben is az lesz. Eddig egy 115 lóerős szívóbenzinest vezettem, hasonló mérettel. Az nagyjából elég volt, viszont pörgetni kellett.

(#124999) Mágus2 válasza MunezXBK (#124993) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

1.9 TDI 81kw-os gyári turbókról volt szó. a VNT 20 nem bele való. ;)

(#125000) MunezXBK válasza Mágus2 (#124999) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Azt értem, a többi adat érdekelt volna. :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.