Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - 23/Július I
- [Re:] [hcl:] Linx 1010, a gagyi x86 tablet újjáéledése
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
M@nH.
aktív tag
Holnap először is megnézem, nekem hogy néz ki ez a dolog, bár ez tényleg érdekes, hogy minek saruzták meg ott Ha nem hoz eredményt, akkor...
Mágus2: Azt hiszem nem úszom meg, hogy szétszedjem a motort Pedig azért egy felújítás után elvárt lenne, hogy ne kelljen ezzel bíbelődni... De több mint valószínű, hogy nem jut elég áram a kommutátorra. Egyébként ha szénkeféket cserélnek, akkor azt nem komplett tartóval együtt szokás cserélni? Mert, hogy a motorból kijövő "harisnya" vezeték maradt a régi az biztos
VR6-Fan
veterán
Ha 20e feletti volt a felujitas nem erte meg, elv 30e korul van uj onindito csere darabos elven.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
K Norbi
addikt
Mágus2
Közösségépítő
Lehet tartóval és nélküle is cserélni. Keress egy jó állapotú bontottat, ezt meg rakasd rendbe, és lesz csere darab, ha kell.
Az újakkal is vigyázni kell, sok a kínai, meg a bele való alkatrészekből is sok a kínai. Egy eredeti bosch 120-150 euró. A valeo szintén ennyi.
[ Szerkesztve ]
Kicker
senior tag
Sziasztok!
legutóbb /5éve/ komplett /vízpumpa, ami kell/ vezérlést cseréltettem vw szakszervízben, amit megúsztam 100 ezer forintból.
Most kértem árajánlatot, és 147ezer forintot kóstálna... szerencsére meg van a korábbi papírom is, amin ugyanezen tételek olcsóbbak voltak.
Kérdésem, ennyit drágultak a dolgok? Romlott a forint?
Szerelő ismerősömnél MAX 90 ezer forint lenne a vezérlés csere /vízpumpa stb munkadíjjal/
- conti
-Ina
-Febi
márkákból lehetne választani, mely márkák gyári beszállítók, de nem gyári (ezt mondjuk úgy kell érteni, hogy attól lesznek gyári alaktrészek, ha a VW ellenőrzésen átmegy?)
Az autóval még 5 évig tervezek... szakszervíz picielőnye, hogy reggel beviszem, és délben kb el tudom hozni...
mod: VW passat 1.6 bse benzin 2007
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
do3om
addikt
Itt van jobb minőségben.
Nagyon érezhető a változás, működik a kipörgésgátló , jó érezni ahogy meglódul.
Mágus:
Egy magyarosítás után küldd már majd nekem vissza a képet, meg amit mér érdemes beleírni. (ráér)
[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
tomcsi23
veterán
Szimpatikusnak tűnik a változás.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
K Norbi
addikt
Ezt én is észrevettem drágul minden évről évre.
(#125656) do3om Milyen tuningot kapott?
(#125657) tomcsi23 Ha jól tudom neked is lehetne húzni a Seat on, a Cupraba ugyanaz minden a motorba ugye? Csak a szoftver más?
[ Szerkesztve ]
Primary92
senior tag
Itthon hova érdemes vinni?
1.9 ASV-nél lehet érdemben fogyasztást csökkenteni?
do3om
addikt
Ennél kevesebbet nem is vállalnak (lehet én voltam ott neki eddig a legcsirább )
De azért még egy darabig nálam van a járgány szóval fél is az ember a 140-150-ló meg a 300Nm re húzástól. Ami ahogy Mágus fordította még mindig alap, és mehet följebb a szerény kis 1.6TDI
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
Mágus2
Közösségépítő
Nekem 170-180 lovat és 400Nm-t tudnának, de még nem döntöttem el.
Lám-lám, pedig te csak a 77kw-os szoftját akartad eredetileg, aztán még a végén kiderül, hogy nem baj, ha kicsit több.
[ Szerkesztve ]
do3om
addikt
Valahogy megbarátkozom ezzel.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
Mágus2
Közösségépítő
Mennyit fogyaszt az az ASV, hogy piszkálni akarod? Nekem volt kombi octaviaban, nagyon kellett nyúzni, hogy 6-ot megegyen. 5 körül simán el lehetett vele járni, pedig itt mindenfelé hegy van. Egy rendesen beállított, jó állapotú ASV nem fogyaszt sokat.
[ Szerkesztve ]
Primary92
senior tag
5.7 a használati szokásaim mellett (az autó szerint, tankolás alapján nem vezetem).
Nem piszkálnám mindenképpen, csak felmerült bennem. Ha nem vagy csak minimális javulás érhető el, akkor nem érdekel. Persze az sem baj, ha mindemellett jobban is megy.
tomcsi23
veterán
Nyilván lehetne. Nem teljesen ugyanaz a két motor.
do3om: majd meglátjuk, meddig bírja a technika, na meg meddig bírod ennyivel és mikor jön a stage2.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
pedig van még ott
lehetne tovább masszirozni, a nekem is még a 98-hoz képest is nyomaték max körül nincs kopogás határon a gyujtás, Bali védi a hajtokarok, nyomást is fellehetne tekerni tartósan 1,55-re (most elég jól meg van fogva 1,41-1,42 szinte mindig) akkor nőne a peak power is a végén
egy kis adalék info, nagyon patika gyárinak hideg időben ennyi a max légnyelése a max HP tájékán.
tudom tudom nem pad, bár a pad is azt méri amit a users látni szeretne... (-3% érdemes le venni kb)
u.i.:max hp-nél érdemes nézni a lambdát, az már kormol
Brumi˘:csak érdekesség képpen edc15-16-nál is lehet állítani a gázpedál érzékenységet, reakció időt stb?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Brumi˘
addikt
Nekem is így indult, csak egy kicsit legyen erősebb fordulaton, ne kokadjon úgy be pályán. Azóta a 4. prog van rajta. 😊 (Annyi az előny/hátrány, hogy én magamnak írom)
tomcsi23
veterán
Na majd egyszer talán.
Addig kitapasztalod, meddig bírja a tekknyika.
A pad érdekes lenne a görbék miatt is, de más azért élőben tesztelni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
ennyit, kb a nyomaték csúcsot lehetne egy vacsi új turboval lejebb csempészni, meg 6k-nál talán stabilabban meg lenne az 1bar nyomás, egy portolt leőmlővel (mondjuk az van) meg egy portolt turbina házzal lehetne még hozni.
ill 100-as nyállal talán 16-18 fokos gyújtás még elférne 6k-nál, de középen gyári karral ennyi a max, még nagyon lejebb se vinném a nyomték csúcs (3150-3200 max...), számokba meg kb 235-240le és 375-395nm, de egy szög gyári konfigra az is sok tartósan amit linkeltél, ha a kipu meg van csinálva meg a szívó ág akkor okés!
de a 180e-s szervízre tegyél félre majd egy bő millát, abból már csak lehet valami értelmeset csinálni, gondolom jó lenne ha maradna a gyári karakterisztika+100le-vel és +200nm-vel
már ha nem akarod eladni belátható időn belül.
össze kell dobni egy közös padozásra, hogy lehessen alkudni, 20e elég borsos egy egyszeri mérésért....
Lacit is belehetne fűzni, Ferit is ha meg iratta a gti-t...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Brumi˘
addikt
Ha már padozás, erre is akadna pár kocsi amit lemérnénk. 😊
tomcsi23
veterán
Hehe, na majd meglátjuk, mit hoz addig az élet.
Jó, benne vagyok a mérésben, szerintem bőven akadna elegendő verda.
No, csak 18e.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
kell csinálni egy fb eseményt, felmérni az igényeket és írni a dynonak hogy mit hogyé, nekem olyan 15e max a fájdalom küszöb, és lehetőleg délutáni idő pontok, amikor már nem megy a gőz kalapács (csepelen vannak már)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Brumi˘
addikt
Akkor még azt kell kitalálni, hogy a közeli vagy kicsit távolabbi jövőben szeretnénk. De most rákérdeztem 1-2 emberre és mindenkinek szanaszét a vasa, köztük az enyém is. Úgyhogy a mi talán tavasszal leszünk dyno képesek. (nem gondoltam bele)
VR6-Fan
veterán
hát haveromnak a hibrid turboja még építés alatt, bár én kész vagyok a portolgatással, nekünk szerintem december, november vége lehet reális, neked az is túl közeli?
(január februárban szét akarnám robbantani a motorom, és március-áprilisra bejáratni és felprogramoztatni)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Brumi˘
addikt
Itt is turbó cserék, összefűzésre váró motor, progra váró motor. Grátiszba szakdolgozat, államvizsga. Március magasságát látom most reálisnak. (az enyém pl eddig jutott a rossz szelepfedéltől: [kép])
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Itt a soha vissza nem térő alkalom rendesen lemosni a motorteret.
do3om
addikt
Rámpa kész.
[link]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
tomcsi23
veterán
Szerintem ezt még nem kéne leméretni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
K Norbi
addikt
Szép csomó! bükkfa?
[ Szerkesztve ]
Brumi˘
addikt
Egyet értek, nem véletlen írtam márciust. 😂
tresh
addikt
Hol itt a gond??? Motor nélkül is van műszaki akkor gondolom a pad is megy nekik motor nélkül
Amúgy én is felhánynám a szarhulladék tdimet egy mérésre. Csak előtte el kéne már jutnom Petibácsihoz hogy írjon rája valami programot , úgy talán hozza a gyári értékeket
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Mondjuk így olcsóbb lenne, mert power-hez van mérve az ár is.
Össze lehetne szédíteni egy csoportot a kedvezményes méréshez.
Brumi: pedig az már majdnem készen van.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
tresh
addikt
Akkor én downgrade sw-t rakatok fel
tomcsi23
veterán
Annak mennyi értelme lenne megmérni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
tresh
addikt
Értelme semmi, de így olcsóbb lesz nektek felvállalom ezt az áldozatot
robogos10
aktív tag
Sziasztok
Én tegnap kiszedtem a katalizátort mert sajna szétesett most jelenleg 1 méretes cső helyettesíti..
Kemény változás van így az autón pörgősebb jobban megy és még a hangja is megjött
tresh
addikt
remélem dízel is ráadásul
robogos10
aktív tag
Benzin
Kénytelen voltam kiszedni mert olyan szinten csörömpölt.....
(Golf 3)
[ Szerkesztve ]
zsolt19900
őstag
lámpabelsőbe történő szolid matricát mennyire tiltja/nem tiltja a szabályosságosságos?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Szívesen megyek...
fikázni
rlazol
addikt
sziasztok!
Golf II. 1.3-as injektoros motorhoz kapcsolási rajzot tud adni valaki?
Előre is köszönöm!
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
tresh
addikt
Annyira akkor nem gáz bár szerintem nem lehet horror összeg az utángyártott kat bele
robogos10
aktív tag
komplett újat kell vennem mert ez nagyon csúnya állapotban volt előző tulaj sztm párszor fent is akadt vele
viperabácsi
addikt
Üdv
Lenne egy problémám. A6 c5 quattro 3.0 benzin ASN motkód tiptronic +f1 navi multikormány .Kigyulladt a légzsák hiba a műszerfalon. Hibát olvastunk hibakód : 00588 Légzsák gyújtó áramkör vezető.
Mi lehet a hibás ha csak időszakos hiba és törlés után nem azonnal jelentkezik?
[ Szerkesztve ]
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
Magnum_
nagyúr
Utkozes erzekelo szokott megkotlani gyakran
I humbly and respectfully decline™
viperabácsi
addikt
Wiki szerint ez
00588
Ross-Tech Wiki
Ugrás: navigáció , keresés
tartalom
1 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95)
1.1 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): ellenállása túl alacsony
1.2 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): ellenállás túl nagy
1.3 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): felső határ túllépve
1.4 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): alsó határ túllépve
1.5 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): Rövid pozitív
1.6 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): Testzárlat
1.6.1 Lehetséges tünetek
1.6.2 Lehetséges okok
1.6.3 Lehetséges megoldások
1.6.4 Különleges megjegyzések
00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95)
00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): ellenállása túl alacsony
00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): ellenállás túl nagy
00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): felső határ túllépve
00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): alsó határ túllépve
00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): Rövid pozitív
00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): Testzárlat
lehetséges tünetek
Légzsák figyelmeztető lámpa aktív
Lehetséges okok
Kábelezés / a légzsák Igniter vezetőoldali (N95) hibás
Tekercsrugó a csúszógyűrűt (F138) hibás
Légzsák Igniter vezető oldal (N95) hibás
Lehetséges megoldások
Ellenőrizze a vezetékeket / a légzsák Igniter vezetőoldali (N95)
Ellenőrizze Tekercsrugó a csúszógyűrűt (F138)
Ellenőrizze Légzsák Igniter vezető oldal (N95)
különleges megjegyzések
Ha a "Rövid pozitív" vagy "Testzárlat" található, Ne törölje a DTC-t. Ez okozhatja a légzsák telepíteni. Lásd javítási útmutatójában talál.
Egy fórumon ezt találtam létezhet ? Idézet a forumból:
Oké, figyelj rám, és jól figyelj, mert ez a megoldás a problémára, és költségek semmi köze !!
Távolítsuk el a vezetőülést a jármű után, az akkumulátor leválasztásával természetesen.
Az ülés alatt csatolt a keret az ülés akkor valószínűleg megtalálja a sárga csatlakozó három vezeték megy minden oldalát. Ne félj, mit fogok mondani. Vágja ki, hogy a csatlakozó és összekötő három vezetékek a helyén körülbelül 3 hüvelyk hosszú. Győződjön meg róla, amikor kivágták a csatlakozó hagysz egy kis drót benne, így láthatja, milyen huzal összeillik ez partnere.
Mielőtt csatlakozott a végén a csere vezetékek együtt, biztos, hogy csavarja őket egymás körül (nem úgy értem, csavarja a kitett drót, hanem csavarja a 3 vezetéket egymás körül), majd csatlakozik a vezetékeket a partnerük drót.
Törölje a légzsák kódot, és a probléma megoldódott.
[ Szerkesztve ]
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
Danex
addikt
Inkább angolul és a linket másoltad volna
MunezXBK
nagyúr
Kormányátvezető lesz a ludas.
freaghill
őstag
Milyen a kinti élet, hogy tetszik a hely?
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090