Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - 23/Július I
- [Re:] [hcl:] Linx 1010, a gagyi x86 tablet újjáéledése
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
DrDobos
őstag
Sziasztok!
Írok ide is, hátha sikerül választ találni a problémámra
2 hete, használtan vásárolt, 2008as évjáratú Audi A4 2.0 tdi-vel kapcsolatosan lenne kérdésem. Az előző autómba folyamatosan gyárthattam a cd-ket a legújabb zeneszámokkal, ami egy idő után átszámolva elég nagy kiadással járt. Valami miatt az fm transmitter nekem nem tűnik egy baráti megoldásnak az autó számára, ne kérdezzétek miért Lényeg a lényeg, ezt az új autót már megoldották egy memóriakártya olvasóval. Ez még a nagyobb kiszerelésű Micro SDHC kártyát képes befogadni. Kaptam is az alkalmon, vettem egy Kingston kártyát, rápakoltam pár zenét, majd be a gépbe...és semmi. Az sd kártya slotot Emptynek, azaz üresnek vélte. Egy kis noszogatás árán(kapcsolgattam a rádió és az cd/sd között) sikerült arra rábírni, hogy a kártyát "Unreadable"-nek, azaz olvashatatlannak(?) ítélte.
Esetleg valaki jár a cipőmben, és sikerült megoldást találnia? Nagyon hálás lennék.
Üdv
Samsung Galaxy A55 5G
VR6-Fan
veterán
Mágus2
Közösségépítő
Mert úgy fékezel, mint az állat. Inkább úgy mennél. Még mindig nem eladó?
Amúgy mi lesz az 5. hengerrel? Nem lett meg?
[ Szerkesztve ]
Jojo5
őstag
Mágus2, és Többiek
Lenne egy kérdésem, mégpedig az, hogy viszonylag sok (4-8) Ilyen és ehhez hasonló 1.8 TFSI-t látok cserélt\javított motorral, szerinted bele szabad ugrani egy ilyen cserélt motorosba ?
Ez az 1.8 TFSI ha jól rémlik CDAA kódos nem tudom mennyire jó vagy sem ?
Olvastam skoda fórumon ahol ette az olajat, de pl. van olyan is aki kiírta, hogy 0.7Liter olajat eszik 1000Km-en, ez nem tudom soknak számít-e, mire figyeljek oda ha ilyen motoros autót szeretnék ?
A DSG mennyire macera ilyen 2010 körüliekben ?
Előre is köszönöm válaszod.
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
#94677760
törölt tag
Köszi minden válaszolónak! Tovább próbálkozom.
VR6-Fan
veterán
bazzeg, ne is mond, össze akadtam nem rég egy chipes bam tt kvotróval, szegénynek leakadt már a km órája nekem meg a fékre kellett lépkednem, és refiznem hogy kimenjen, mert siettek, szegény ember miután bevárta a két dagad autó szerelő koma a kettesbe, elégé savanyú feje volt, de dobott egy lájkot.
pénteken egy e400 meg egy cl500 hitte el, hogy eltud menni jobbról
ne fájdítsd a szívem, egiyk fb csoportba van egy papíron is coupe quattro eladó 10v 2.3T :/
2. vidi elején az RS4 giga lol
már mint mi a fék, a tárcsa a kopott betét ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Mágus2
Közösségépítő
Mire kell figyelni? Mindenre. Ha nem értesz az autókhoz, ne egyedül vegyél ilyet. Átvizsgálás nélkül meg ne vedd. Amit Te is ki tudsz könnyen szűrni, az az egyenletlen alapjárat. Kerepelés a motorból alapjáraton. Amikor inkább hasonlít a hangja a dízelhez, mint a benzines motorhoz, akkor az nem a Te autód lesz.
Váltó ne rántson, finoman tegye a dolgát és gyorsan. Ha elindulás után ránt, vagy hátramenetbe, akkor az is felejtős. ha nem volt benne olaj cserélve, akkor szintén felejtős. Te nem az olajat fogod cserélni, hanem a váltót.
Leigazolható előélet és hozzá a megfelelő műszaki állapot. Erre törekedj.Tele a piac törött, tákolt, lerúgott szarokkal, szépen kifényesítve.Meg kell rendesen nézni, teljes hibakód olvasás. Meg kell hajtani rendesen, és ha tiszta a hűtővíz, nincs nagy kartergáz, és a Jupiter nem a Vénusz árnyékábanjár, akkor talán nem vernek át.
VR6-FanVan egy kis füstje, no, nem olyan nagy szégyen. Jó a fék, nyugi, ha nem Textar, akkro fasza.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Nem a fék, hanem az autó. Azt akartam megvenni.
G 2 1.6 TD-t meséltem? 88-as a szentem. 82 éves bácsika...Kuplungot kellenecserélni,meg a turbót nem hallottam vagy 3 éve. Be volt állva, három éve. Csere után a bácsika újra tanul elindulni.Lépten-nyomon kapar. 1.6 Tádén akkora turbó van, mint a fejem. vagy 20kg. Alapjáraton látni ahogy forog a kompresszor kerék. Most rászabadult az 51kW nagy része az aszfaltra.
Ez a fordított kuplungos váltó olyan könnyű, hogy egyedül is vissza tudtam tenni.
[ Szerkesztve ]
VR6-Fan
veterán
kinetix-brembo-ate sl5, elmelegíthető simán, amikor a 130-al ráesek a pályán 60-al tötymörgökre és nem kikerülöm őket hanem húzom a refit.
akarsz lakatoltatni meg fényezni?
nem, jah a k24/T3 nem egy apró csiga, ha franko minden 3000-nél van a spool, és 4000-4500ig forog, nagyon jó választás, jár a taps a mérnöknek
1.9 dci lagunán láttam ilyet, hogy a tengely anyánál fogva kellett a turbot áthajtani, és közbe fújni a komp oldalt féktisztítóval, majd wd40-el, a hölgy el volt ájulva, hogy milyen rakéta lett a kocsi
akárki akármit mond az egy jó kis váltó, szerintem gyorsabb voltam azzal mint a mostani 02J-vel, ezzel 0,15sec a leggyorsabb fel váltásom és valami 0,3sec körül van a vissza.
ott fél-egy tizeddel gyorsabb lehettem, meg jobban torerálta a kuplung nélkül váltást.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Mágus2
Közösségépítő
Ez beállt, mint a szög. Semerre, kalapáccsal se. Beton. Lehet kicsit visszafogta, mert most 160-ing próbáltam, hajlott kora ellenére szépen megy.
Az öreg amúgy rendben tartja, csak a turbóról megfeledkezett. Meglepően pontosa váltó. Raktam új összekötőket, megzsíroztam minden bütyköt. Pöpec lett. A fékből kidobtam a hátsó terhelés alapú regulátort, mert állandóan levegősödött. Most le lehet égetni a hátsó kereket is.
Van hozzá egymásik autó,aminek törött a hátulja. Lehet legózni. Onnan van a turbó is. Van gyári új adagoló zsírpapírba csomagolva az öregnek, a rosszabb hidegindításokra tartogatja, de még jó a régi.
[ Szerkesztve ]
VR6-Fan
veterán
szeretem az ilyen kocsikat, és a maguk csípődésük ellenére is a tulajok is álltalába érdekes figurák
dobnék én is egy fotot a ruhás szekrény tetejéről, ahol halomba állnak a digit km órák ínségesebb időkre, pedig öreg se vagyok
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
kaszaking
tag
Mágus!
Ebben tudnál segíteni? [link]
Jojo5
őstag
Ennyire lutri ? vagy csak specifikusan ez a motor vagy ámblokk 1.9-től a 2.0 TFSI-n át az összes ?
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
Mágus2
Közösségépítő
Nem, fogalmam sincs. Most milyen van benne? Volt ásványi és szintetikus és a kettő nem keverhető,de egyben lecserélhető. Milyen színű az, ami most van benne? Tudom hogy milyen a bele való, de nem biztos, hogy most az van benne. Mikor volt cserélve?
Jojo5 Minden autó és motor ilyen, főleg a turbó motorok. Sokan a színe és a felszereltsége alapján veszik. Jól néz ki... megveszem. Aztán meg jön a sírás. Meg kell nézni rendesen, akkor nem lesz sok baj vele.
[ Szerkesztve ]
kaszaking
tag
ami benne van az már nagyon feketés folyadék. Az autó 1 éve van nálam de én még nem cseréltem le benne.
De szerintem ásványi olaj való hozzá
[ Szerkesztve ]
kenny123
addikt
Hasonló probléma volt nálam is. Ha nem SDHC, csak micrsd elvileg menni fog. Én is szkeptikus voltam (külföldi fórumokon írták), de pont volt itthon 2 sdhc -egyet sem olvasott, fiók aljáról előkapartam egy sima sd-t, azonnal viszi.. Meg elvileg nem lehet nagyobb 32gb-nál.
yo
Mágus2
Közösségépítő
G00200 az ásványi, G00400 a szintetikus. A G00200 helyett mindenhol a szintetikust adják, a másikat nehéz beszerezni, de az a jobb. Én maradnék az ásványinál.
Többször leírtama csere menetét. Keresd vissza.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Megpróbálnám más fájlrendszerrel, hátha az a baja, nézz utána, milyet szeret a fejegység.
kaszaking
tag
A teljes cseréje annyi hogy a csövet lehúzom a tartályról, kiengedem majd feltöltöm az új friss olajjal?
Légtelenítés annyi hogy járó motornál tekerem a kormányt álló helyzetben?
daniel2121
senior tag
Nekem volt ilyen autóm. Ha jól emlékszem nem vett be minden féle kártyát. Szerintem próbálj meg egy másikat. Enyém azt hiszem sima sd kártya volt.
kaszaking
tag
Mágus!
Nagyon szépen köszönöm a segítséget
kenny123
addikt
DrDobos-nak akart menni, bocsi.
yo
maximilian4
addikt
Ha nem titok megkérdezhetem motorikusan mit tud a kettes golf?
Maxi
gzbotii
veterán
Mennyi váltóolaj kell egy G4 1.9TDI 81Kw 5 sebességes kézi váltóba? 3l rendelhetek simán, nem?
Valamint, az OE VW G060726A2 jó bele?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Mágus2
Közösségépítő
Váltó olajat a váltó kódja szerint kell venni.
golfvariant
aktív tag
Bezzeg ha 3km-t üresben gurulnál le akkor
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Valami 200 ló fölötti 1.8T. Gyenge szar, 0 tartalékkal.
[ Szerkesztve ]
kk831228
addikt
Azt hittem valami vr6 turbó, hogy legalább nyomaték legyen, de akkor mégvaz sincs...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Kiskokó
veterán
Azé az is kemény hogy az R8 ver mindent !!
[link]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
i-sti
senior tag
Véletlenül épp az R8 van középen és véletlenül majdnem tökéletes egyenlő szárú háromszöget formáltak az autók a verseny alatt.
Novum Forum Siculorum
Kiskokó
veterán
Nézd meg a többit részt is... ez a 6.
Nem értem mire gondolsz.!?...
Bár lehetségesnek tartom hogy azért szándékosan vannak úgy állítva hogy ilyen legyen az alakzat... de attól még a leggyorsabb nem midn1 hol megy a pályán? .. ?
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
maximilian4
addikt
Az már nem rossz. Bár kicsit részletesebben érdekelne. Néztem az összefoglalóban és külsőre nagyon szép. Esetleg a kolléga tölthetne fel még képeket, mert szeretek az ilyen csodákban gyönyörködni.
Maxi
gzbotii
veterán
Földi halandó hol tudja megnézni, hogy mi a váltó kódja?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Mágus2
Közösségépítő
A váltó tetején, vagy a csomagtartó kárpit alatt a pótkerék melletti matricán. Esetleg a szervizkönyvbe ragasztott matricán.
[ Szerkesztve ]
K Norbi
addikt
Csomagtartóba megnéztem az enyémnek ERT
Ennek mennyi a feltöltési mennyisége? Ez csavaros vagy szegecses? Olvastam visszább hogy van amelyik nem jó.
(#124936) Mágus2 megnézem
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Keresd vissza, 100x ki volt tárgyalva.
K Norbi
addikt
Ha jól olvasom akkor nekem is szegecses? 2002.08 havi az autóm és 2003 tól csavaros. [link]
[ Szerkesztve ]
Primary92
senior tag
1.8T vagy az 1.9TDI (110ló) vagy az 1.9PD (105ló) közül melyik a legkevésbé rizikós, illetve a legrizikósabb sok kilométerrel?
Kickass
őstag
Sziasztok!
Autócserén gondolkodom, készítettem magamnak egy kalkulátort, hogy ne csak szív de ész alapján is döntsek a lehetséges jelöltek között.
Hosszas mérlegelés után az jött ki, hogy a köv. autó valószínűleg egy dízel Passat B5.5 lenne, ha sikerül találni egy megfelelő állapotút.
Leginkább a 96kW-os AVF/AWX motorkódú példányok jöhetnek szóba, ja és kizárólag kombi (majd ha meglesz veszek mellé Fila táskát is hogy teljesen egyedi legyek )
Az alábbi kérdésekkel fordulnék a nálam sokkal jobban hozzáértőkhöz:
- számítógépes diagnosztikával lehetséges e a pd elemek állapotának ellenőrzése, képesek e ilyen diagot pl. márkakereskedésben normálisan elvégezni
- pd elem, egr illetve tandempumpa problémákról olvastam főleg nem megfelelő karbantartás esetén, ezeken kívül van e esetleg még valami amire érdemes odafigyelni vásárláskor (már az egyébként szokásos kasztni/futómű/fék/stb állapotának felmérésén kívül).
- van e még ajánlott más dízel motor típus/kód ezen a családon belül
Mágus2
Közösségépítő
Babettába vagy birodalmi lépegetőbe kell? Nem mindegy mekkora a budi, amit húz.
maximilian4
addikt
Én annyira nem értek a dolgokhoz, de annyit tudok ajánlani a saját esetemből okulva, hogy a kettős tömegűt le kell csekkolni. Ha rákeresel google-ben megtalálod mik a hibás kettőstömegű lendkerék tünetei. Könnyű felismerni (elvileg, mert érdekes módon nekem a vásárlást követő 3. hónapban jöttek elő és biztos vagyok benne, hogy hosszú okfolyamat kellett a kialakulásához, szóval valamit ba**hatott vele az eladó)és egyébként drágábban javítható mint az általad felsorolt alkatrészek. Ha tudsz, akkor bosch pd elemes autót vegyél. Nekem 2,0 pdtdi van a seat-ban BKD motorkóddal és bosch pd elemekkel.
[ Szerkesztve ]
Maxi
tresh
addikt
Mági segítcséééé légy oly kedves Van valahol valami forrás ahol meg tudom nézni hogy melyik komfort elektronika mit tud? konkrétan a bicsakkulcsos távirányító érdekelne, azon belül is az audi-k é (a4 b5). A fricceknél azt olvastam hogy elvileg 98 tól felfelé tudja mindegyik csak hozzája köll tanítani de én szkeptikus vagyok Köszike előre is
Kickass
őstag
Kimaradt hogy csak manuális váltós lehet.
maximilian4: 1.9 pd-nél is ennyire kardniális milyen gyártmány a PD elem? az nem csak 2.0-nál számít?
Persze a kettőstömegű hibajelenségekre is figyelni fogunk, de sajnos belelátni senki nem lát bele, így inkább az bele van kalkulálva hogy lehet hamar cserélni kell
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
A4 nél nem a komfort elektronika felel a távkapcsolóért, hanem a vákuum pumpa a csomagtartóban. Abból van távkapcsolós és nem távkapcsolós.
Vagy marad az utólagos riasztó, aminek van távkapcsolója. A központi zárra kötve fogja nyitni-zárni.
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
2lityósnál szar a siemens elem. 1.9 Pd nél nincs gond kivéve hogy mind legalább 300.000-t futott Szóval ne lepődj meg.Melegindítást se árt csekkolni (szokott gond lenni vele szoftveresen orvosolható) . Pd értékeket nem árt nézni már ha tudod mennyinek kell lenni Ha szépen megkéred és van "log" a gépről akkor Mágus lehet véleményezi neked ő még álmába is vw-t szerel
(#124944) Mágus2 : jogos az akart lenni csak tegnap passatoztam azt ez maradt bennem. THY a helpet
Tehát ha nem "A" végű akkor csere és Vag-com-al újra illeszteni aztán happy?!
[ Szerkesztve ]
maximilian4
addikt
Tegnap annyi szó volt itt a g2 gti-ről, hogy itt egy mai totalcar-os cikk egy gyönyörű mk1 gti-ről.
Maxi
Primary92
senior tag
Kombi Octavia mk1
K Norbi
addikt
Ülés ugyanaz mint Focvisnak!
Mágus2
Közösségépítő
110lovas adagolós(AHF,ASV), vagy 130 lovas pd(ASZ).
Kickass
őstag
A nagy km futás tiszta sor, bár a kínálat tetejéről próbálok nézelődni, ez se garancia de hátha nagyobb az esély.
Akkor a pd elemek értékei diag szoftverrel kiolvashatók, ez jó hír, én biztos nem fogom max egy szervízben ahol átnézetem, ide se nagyon másolgatnék, autóvásárlásnál nem lesz erre idő hogy kiolvastassam ide belinkelem majd itt még megszakértik, és vissza h ok minden más rendben kell az autó. Nem életszerű.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090