Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [V.Milán:] Fessünk újra rollert! P2.
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Peter Kiss:] Let's Encrypt otthonra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Dany007
veterán
"Én nem írtam olyat, hogy a duplája megy el rá, és olyat sem, hogy ha egy autó 2 milla, akkor 4 kell zsebbe."
Akkor ezt hogy értetted: (?)
"...vennék ilyen prémiumos autót 1 millió körüli vételáron, ha az autóra szánt pénzem ~ 2 millió lenne."
Ez pont a duplája aminek zsebbe kéne lennie... és 2 millás autónál a duplája az 4 milla.
Jó, egy kicsit lehet összemostam Defranco írásaival. Asszem ő írt egyszer olyan, hogy az autó ára meg egy éven belül mégegyszer az ára.
Egyébként ezt írtad:
"Ha 1 millió maga az autó, akkor ott hirtelenjében legyen a zsebedben ~ 300k, és ha a továbbiakban sem akarod hogy egy váratlan hiba miatt a falba verd a fejed, akkor még 300k kell a zsebbe. Olyanról, hogy alufelni, gumi, még nem volt szó, az 100(+)k egyszer vagy kétszer."
Akkor: 600+200k egy 1 milliós autónál. Vagyis 80%-a a vételárnak pluszban.
Akkor egy kétmillásnál az 1 milla pluszban egyáltalán nem sok. (a két milla ez alapján lehet).
De az alapokkal azért tisztában vagyok, talán. Az Omegát is átírattam, biztosítást kötöttem rá első részlettel együtt volt 75k - átírás / törzskönyv / biztosítás első részlet. Tehát ezek kalkulálva vannak, ahogy a vezérlés meg a szűrők is.
Az nincs kalkulálva ha pl dízel esetében behal a kettőstömegű és viszi magával a kuplungtárcsát is. Mert, ahogy olvasom az alsó hangon is több százezer forint pl Mondeonál.
Ez tényleg nincs kalkulálva, ahogy az se, hogy ha második hónapban behal a motor és csak cserélni lehet.
De nem akarok millió környékén venni, csak olyan 750-800k körül. Épp azért, hogy maradjon tartalék is. Na de azért nem az autó 50%-a. Amúgy én az alap költségeket, első cseréket meg átírást beleszámolom, azon felül van meg a 800-as keret. Nekem ez eddig is egyértelmű volt.
"de ilyen nagy autónál már a szett is 100k, + vagy lemezfelni, vagy megint 100k. "
Ezt még mindig nem értem. Nézd el nekem, laikus vagyok.
Kapom az autót mondjuk lemezfelnin nyári gumikkal. Akkor télre veszek 4db Hankook gumit 45-50k-ért mint tavaly... És átrakatom ingyen(!) a nyári helyére a lemezfelnire. Ezzel hol a probléma? 195/65/R15-ös gumik. A Mondeon amit az előbb linkeltem 205/55/R16-os gumik vannak. Most ez tényleg dupla annyiba fog kerülni? Csak a gumi?
Egyébként lehet azért vagyok ilyen könnyelmű, mert apósnak 25-40% kedvezménye van az alkatrészekből és a szervizelés is max pár doboz sörből kijön.
@DeFranco:
Nem érted kollega. Nekem csak azzal van bajom, hogy ne legyen már alapértelmezett, hogy a vételár 50-60%-át pluszban rá kell költened az autóra minden esetben. Csak ennyi.
@runner 125:
Jó, most az 5-ös BMW-t ne nézd. Azt csak kíváncsiságból néztem, annak még semennyire se néztem utána. Ami most reális, az egy 2002-es-2003-as, esetleg 2001-es Mondeo.
[ Szerkesztve ]