Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Nekem volt, a Subaru után a második kedvenc autóm volt. Imádtam, hogy 3000-től olyat tol hogy csak pöslogsz és közben a turbó ahogy fütyül... Az első autóm aminél nem azért kapcsoltam ki a rádót mert irritált a Boros, hanem mert hallani akartam a gép hangját.
Ezeket mondják tipikus hibának az 1,8T-nél: karbon képződés az olajkádban, olajpumpa szívókosarában, tud repedni a turbó, rángat a gyújtótrafó hibája miatt, kényes a hűtésre.
A miénkben 372k km volt mikor eladásra került, a kopókon kívül csak egy turbócsere volt meg egyszer eldurrant a vákuumcső ezen kívül csak a szokásos kopók.
mod:
Dare2Live: Márkaszerviznél ez nem olyan magas ár.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi