Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#41551) Oliverda válasza Xirtam (#41548) üzenetére


Oliverda
félisten

Idén az utolsó Ferraris versenyét "ünnepelheti" majd ugyanott.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#41552) proof88 válasza Oliverda (#41551) üzenetére


proof88
addikt

:DDD

(#41554) [CS]Blade2


[CS]Blade2
addikt

A McLaren 1998 óta nem nyert konstruktőri bajnoki címet, és az elmúlt tíz évben csak egy egyéni trófeát zsebelt be. Ráadásul a Red Bullnál, a Ferrarinál és a Mercedesnél is lesz megüresedés 2013-ra, szóval lesznek opciói Hamiltonnak. [link]

Nincs idézőjelbe, de ahogy elnézem ezt Börni mondhatta, úgy néz ki, hogy tud valamit, amit mi nem.
Én még arra se tennék sok pénzt, hogy Massa repülni fog, a másik kettő gondolom Webber és Schumi. Kubica szerintem kiesett a körből, olyan bazi nagy fiatal szupertehetség(ek) pedig nincsenek a láthatáron.

(#41555) Male válasza [CS]Blade2 (#41546) üzenetére


Male
nagyúr

Nem hinném, hogy sokat számítana... jópárszáz fok van ott, nem sokat számít már az a +20-25 fok annak a burkolatnak.

(#41556) Xirtam válasza [CS]Blade2 (#41554) üzenetére


Xirtam
veterán

Ezzel a nincsenek szuper tehetségek a láthatáron vitatkoznék. Elég csak megnézni a McLaren academy-t vagy a Ferrari-t. Pont tegnap néztem végig a Ferrari Academy srácainak az edzését, és hogy ki hogy alakított. Főleg hogy az utolsó nap már az F2008-al is körözhettek Fiorano-ban. Szóval Blade nem akarlak bántani de legközelebb inkább szemezgess, olvass a dolgok után. Mert hülyeséget mondtál az előbb. Ha meg Massa repül is, akkor Perez az egyik legnagyobb esélyes a helyére. Alonso-ra épít a csapat. Muszáj is, hiszen 2 éve folyamatosan 150%-on teljesít. :U

A mostani mezőnyben is vannak olyan srácok akik nagyon tehetségesek, én nem csodálkoznék ha D. Ricciardo hamarosan RBR pilóta lenne. Grosjean is ügyes, csak anno túl korán ültették az F1-be. Ricciardo-nak nagyon jól jött, hogy a HRT-ben ülhetett. Algesueri se volt rossz. Nem is értem, hogy a RBR ha felneveli minek dobja csak így ki. Buemi-vel együtt. :U Csak normálisan oda kellene rájuk figyelni.

Lewis-nek meg jól jönne a csapat frissítés véleményem szerint. Egyre jobban beszürkül.

Rosberg is hát, ha nem nyer hamarosan futamot én aggódok érte is. Egy pilótának muszáj a siker másképp beszürkül. Ott van Massa is, 1 futamot nyer újra onnantól akkora doppingot kap, hogy kb rá se ismernének az emberek.

[ Szerkesztve ]

(#41557) Xirtam


Xirtam
veterán

Kobayashi is hatalmas tehetség. Agresszív de tudja hol a határ. Ezt nagyon értékelem egy pilótában. Csak remélem idén az autó is lehetővé teszi azt, hogy megmutathassa a foga fehérjét. Örülök, hogy anno Glock-nak kiment a lába. Csak sajnos hozzánk sose fog még szóba se jönni Kobayashi. . . hamarabb jöhet egy Mexikói versenyző mint egy Japán. :W

Timo Glock-ot is sajnálom. Marussia-val idén se fog tudni nagyot dobbantani. Egyedül a Caterham az aki folyamatos fejlődést volt képes mutatni. HRT nek és a Marussia Virgin-nek Jordan / Minardi sorsot jövendelek.

[ Szerkesztve ]

(#41558) proof88 válasza Xirtam (#41557) üzenetére


proof88
addikt

Örülök, hogy anno Glock-nak kiment a lába.
vs
Timo Glock-ot is sajnálom.

de azért értjük, na :DDD

(#41559) Xirtam válasza proof88 (#41558) üzenetére


Xirtam
veterán

:DDD

(#41560) [CS]Blade2 válasza Xirtam (#41556) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Én nem látom bennük azt, ami korábban pl. Alonso-nál már a Minardiban, vagy Kimi-nél a Sauberben látszódott, aztán beültek a jó autóba, és szinte ki lehetett jelenteni, világbajnokok lesznek. Buttonnal is számoltak annó a BAR-Hondás időkben, Vettelt szinte azonnal az új Schumachernek képzelték el. Ma mind világbajnok.
A már kipróbált fiatalokról nem jöttek ilyenek, nem mondta pl. a Ferrari, hogy milyen szuper tehetség ez az Algersuari, bármi áron meg kellene szerezni, lehetne vele pótolni az Alonsot, mikor visszavonul, és ez a srác világbajnok lesz.
Algersuari helyett lehet Buemi, Grosjean, Perez, Ricciardo stb.
Én nem tudom elképzelni, hogy bármelyik is ott ülne Massa gépben, és meccselne mondjuk a 3. helyért Buttonék ellen, vagy mondjuk épp Vettel ellen védekezne.
Szerintem a Webber helyett Ricciardo is max stagnálás lenne, kiélezett helyzetben, meg tuti bukta a konstruktőri, kb mint ahogy az utóbbi két évben is lett volna a Ferrari esetében.

(#41561) AMD Power válasza [CS]Blade2 (#41554) üzenetére


AMD Power
titán

Megnyeri a 2012 VB és marad. ;)

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#41562) rocket válasza [CS]Blade2 (#41554) üzenetére


rocket
nagyúr

Red-Bull, es a Ferrari kizart, mert ott tartanak masodik szamu pilotat, es Hamilton Alonso vagy Vettel melle biztos nem megy annak.
Mercedes meg nem lenne elorelepes.

Ugyhogy egyatalan nincs jo helyzetben, es jobb hijjan valoszinuleg ott ragad a McLarennel, akik evtizedenkent talan kepesek VB eselyes autot osszehozni.

#41561: Raneztem a naptarra, de nem aprilis 1. van rajta :DDD

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#41563) Xirtam válasza rocket (#41562) üzenetére


Xirtam
veterán

McLaren-nél is egyre jobban látszik, hogy Button-ra építenek. Ez már az autó leleplezésekor is nyilvánvaló volt. Button sokkal összeszedettebb épkézlábbab válaszokat volt képes adni az új autóról mint Hamilton.

A csapatok robotok ként néznek a pilótára. nem egy érzelgős maszlag. Hamilton vs Sejcinger. Button meg robotként végzi a dolgát és nem hibázik.

(#41564) Motion_Blur válasza Oliverda (#41544) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Érdekes hogy a kipufogó végtől ilyen távol is átégnek az idomok.. :F

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41565) Xirtam válasza Motion_Blur (#41564) üzenetére


Xirtam
veterán

Nincs átégve, csak elvan színeződve. És F1-es kocsikon nincs dob se, így közvetlen ami kiáramlik gáz az forró. Sőt, megfigyeled F1-es autók minden váltással akkora csóvát lövellnek mint egy kályha :)

[ Szerkesztve ]

(#41566) zuchy válasza Motion_Blur (#41564) üzenetére


zuchy
őstag

Mert ott jön ki ezen a felén a motorból a 4 cső. Egyesülve előrefelé megy és feljebb hátrafelé nézve jön ki. Megtaláltam a képet is. [link]

PC-STYLE.hu

(#41567) Tomics válasza zuchy (#41566) üzenetére


Tomics
addikt

:W

PH! addikt since 2004

(#41568) D@ni88


D@ni88
addikt

Xirtam: Szted ez a lépcsős orr a Ferrarinál végleges? Mert én valami hasonló szép kerekített formát várok mint ami a Lotusnál van :)

(#41569) AMD Power válasza Xirtam (#41563) üzenetére


AMD Power
titán

Erre kíváncsi leszek azért...

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#41570) Oliverda válasza AMD Power (#41569) üzenetére


Oliverda
félisten

Én is, de azért mégiscsak egy bennfentesről van szó...:U :DDD

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#41571) Xirtam válasza D@ni88 (#41568) üzenetére


Xirtam
veterán

Albert Park-ig nem fog változni az autó eleje. Annyira nem baltával csapott ám az F2012 orra , csak a piros szín miatt látszódik annak.

Ugye Jerez és Catalunya is arról szólt, hogy megismerjük az autó működését. Hogyan reagál az az egyes beállításokra. Mivel teljesen új koncepció , és minden autó más és más, ezért van az, hogy RBR-nél ami tavaly (RB7) maximálisan a fújt diffuzor köré lett építve. VB autó volt, mint 2009-ben a Brawn GP. Az egész autó eleve egy szempontra lett építve. Na most tavaly a fújt diffit nagyjából a McLaren volt képes úgy lemásolni, hogy az maximálisan jól működjön. Az F150 megint egy más koncepció volt, szegény megint kimaradt a buliból csak úgy ahogy anno az F60-as. Ez látszódott is Silverstone-ban mikor a Ferrari elérte, hogy 48 órára berekesszék a fújt diffuzort. Már is nem volt akkora különbség a csapatok között. Idén is erre lehet amúgy számítani. Mivel akkora újítás nem született egyenlőre egyik csapatnál sem. Talán a Lotus aktív fékrendszere lehetett volna korunk Williams találmánya az aktív felfüggesztés. De FIA mindenre ugrik. Az FIA amúgy valamilyen szinten próbálja elkerülni azt a dominanciát amit anno a Williamst vagy a Ferrari produkált. Ez így van rendjén. Csak nem a megfelelő módszerekkel teszik azt.

(Arra akartam kilyukadni, hogy ami a LOTUS elején jól működik a Ferrari-n úgy se fog, mert más a két autó karakterisztikája)

Kicsit elkanyarodtam, egy szó mint száz. A hétvégén folytatandó teszteken már sokkal másabb Ferrari-t fogunk látni. Mert végre ráülhet a csapat a beállításokra. Most már megközelítőleg értik az autó karakterisztikáját. De amúgy ez a McLaren-nél tavaly ugyan így volt.

Minél nagyobb fal/lépcső-be ütközik a levegő azon a ponton annál nagyobb leszorító erőt generál. Az F2012 eleje pedig erre épült. Arról nem is beszélve, hogy megközelítőleg a legnagyobb csúszda az F2012 orrán található. De az F2012-ben a pilóta is lejjebb került, ezáltal a levegő egyfajta trambulin ként átugorja a pilóta fejét is. Az első futamokra amin változások lesznek a Ferrari-n az első és hátsó spoiler, plusz a kipufogó csonk elhelyezése. Na most ha vissza olvasol mutogattam pár kipufogó elrendezést amit tesztelgettek a srácok. A 2/3/4 csonkosokat is.

A kép amelyen látszik, hogy nem baltával faragott. (F1-Live,Formula.hu) folyamatosan ilyen zagyvaságot írogat. . . . Szép íves az orr ezen része. Ha bogár lennék még csúszdáznék is rajta. Lotus orra azért tűnik szebbnek mert az arany és a fekete festés eltakarja a csúf idomokat.

[ Szerkesztve ]

(#41572) Xirtam


Xirtam
veterán

Mint a Sauber-t, úgy a Red Bull-t is látszólag a Ferrar F2008 ihlette azon a téren, hogy egy plusz légbeömlő nyílást hozzanak létre amely légteleníti az alváz ezen részét, és javítsa az aero egyensúlyt. Viszont ezeket a lyukakat az FIA 2008 után betiltotta.

RB8 esetében azt mondták, ez hűti a pilótát, majd hogy az első lengéscsillapítót. De utána pont volt egy kép ahol az orrész lekerül az RB8-ról és tisztán látszik, hogy barátom ott van még egy lyuk, ami a diffuzor felé irányul. :)


(#41573) zuchy válasza Tomics (#41567) üzenetére


zuchy
őstag

Mi a probléma? :U

PC-STYLE.hu

(#41574) TESCO-Zsömle válasza Xirtam (#41572) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Akkor most ki van derülve, hogy szabályellenes, de mégsem tiltják be?

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#41575) Xirtam válasza TESCO-Zsömle (#41574) üzenetére


Xirtam
veterán

Hát 2008-ban be lett tiltva. Kiskapu mindig van. :U

(#41576) D@ni88 válasza Xirtam (#41575) üzenetére


D@ni88
addikt

Majd itt is az lesz, mint a befújt diffúzorral. Mostantól nem lehet használni. Jajj szegény Vettelke nem tud nyerni újabb VB-t, akkor újra lehet használni :DDD

(#41577) TESCO-Zsömle válasza Xirtam (#41575) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Én is pont abból az aspektusból vagyok kíváncsi a dologra, amit D@ni88 említ egyel utánad.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#41578) D@ni88 válasza TESCO-Zsömle (#41577) üzenetére


D@ni88
addikt

Renualt is most alkotott volna valamit a felfüggesztéssel. Szabályos volt, amint a Ferrari is elkezdte/elkészítette a megoldást, egyből szabálytalan lett... :W

(#41579) grabber válasza D@ni88 (#41578) üzenetére


grabber
addikt

A pénz beszél :U

(#41580) TESCO-Zsömle válasza grabber (#41579) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

A Ferrari meg bánhatja, hogy nem alakítottak a többi nagy gyári csapattal új szériát...

Lenyomhatták volna ezt a mostani F1-et, mint vak a poharat...

És persze ennek is a néző issza meg a levét...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#41581) grabber válasza TESCO-Zsömle (#41580) üzenetére


grabber
addikt

Főleg,hogy egyre szarabb pályák vannak,könnyen csinálhattak volna új sorozatot :(
Ha a Ferrari,Mercedes,Mclearen alapítan egy újat,akkor a RB hiába maradna itt,HRT féle csapatok ellen nem sok értelme lenne versenyezni.Kénytelenek lennének ők is váltatni.

(#41582) Xirtam válasza D@ni88 (#41578) üzenetére


Xirtam
veterán

Jó azért itt többről van szó, mert ha ez bejött volna akkor tényleg az anno Williams-hez hasonló év lett volna az fix.

(#41583) D@ni88 válasza Xirtam (#41582) üzenetére


D@ni88
addikt

Akkor a Renualt-nál mért volt szabályos?

(#41584) TESCO-Zsömle válasza grabber (#41581) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Ha a Ferrari, Mercedes, McLaren alapítana egy újat, könnyen hozhatnának olyan szabályokat, ami visszacsábítaná a nagy autógyárakat. Nem kell hozzá több, csak hogy olyan dogokat 'erőltessenek', amik az utcai autók előnyére válnak...

Xirtam + D@ni88: És utána miért nem?

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#41585) Xirtam válasza D@ni88 (#41583) üzenetére


Xirtam
veterán

Hoho, eleve csak a LOTUS állt ezzel elő, majd kiszivárgott, és a Ferrari is elkezdte a sajátját elkészíteni. De mivel ez folyamatosan megtartotta volna az autó hasmagasságát. Ez brutális tapadást eredményezett volna és brutális tempót. Így még az előtt, hogy a Ferrari bemutatta volna a sajátját az FIA -nak az FIA lelövette a projectet.


TESCO-Zsömle
(PH! nagyúr)

Ha így is alakulna az úgy van ahogy mondod. Sőt . . . lesznek még itt hatalmas harcok 2014-ig. Mai napig szúrja a szemünket ez a V6 :) Mivel számunkra ez az utcai téren nem fejlődés. Egyetlen V6-os autónk sincs jelenleg a palettán és nem is lesz. Most is V8 és új V12 eseket fejlesztünk.

2008 óta egyedül a KERS volt az az úttörő fejlesztés amit végül átvittek a közutakra . . . semmi más.

És a BMW a Honda, a Toyota-nál közrejátszott az is hogy kiszálltak. Honda ott van nyitott a WTC felé, mert ott még fejleszthetnek. A Toyota a LeMans felé nyitott. Erről ennyit. F1 . . .

[ Szerkesztve ]

(#41586) TESCO-Zsömle válasza Xirtam (#41585) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Tavaly a RB-nek nem ezt adta a befújt difi? Akkor azt miért kellett revideálni Silverstone után? Vagy ha már sikerült kiharcolni, akkor megtartható a "világbajnokságot unalmassá tevő" hatalmas előny? Vagy ez csak a kedvezményezetteknek jár?

#41585: Mercedes, Audi, Volkswagen, BMW. Nekik is feküdne a V8.

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#41587) válasza TESCO-Zsömle (#41584) üzenetére



addikt

Nem valószínű, hogy össze tudnának hozni egy saját sorozatot, amikor még a FOTA-t sem képekes egyben tartani.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#41588) Apika válasza (#41587) üzenetére


Apika
Közösségépítő

Erre már korábban tettek elméletben kísérletet...

(#41589) Xirtam válasza TESCO-Zsömle (#41586) üzenetére


Xirtam
veterán

Ez messzebre nyúlik vissza. Brawn GP-vel kezdődütt. Mikor megcsinálták a dupla diffit még a HONDA, akkor már Button Jerez-ben elmondta hogy nagyon jól érzi magát az autóban. Év közben csak a RBR tudta hatékonyan lemásolni a dupla diffit. De év közben FOTA / FIA megegyezett, hogy jövőre nem használja senkit. Igen ám még a RBR is belement pedig a dupla diffiig sehol nem voltak. Csak hogy ők akkor már tudták, hogy bizony ott a fújt diffuzor. Na most tavaly folyamatosan a Ferrari volt a leghangosabb, hogy tiltsák be. Ugye Silverstone-ban 48 óra tilalmat adtak ennek az egésznek. De utána beleegyeztek, hogy csak jövőre lesz betiltva véglegesen.

Megmondom ősszinten itt akkora kavarodások voltak, hogy követni se bírtam a szálakat. És ez megint az egy fecske nem csinál nyarat című novella. Mert Luca folyamatosan ellenezte ezt az egészet.

Meg a fújt diffit az FIA engedélyezte. Azért itt valamelyest jobb hogy már a tesztek előtt letiltotta. Mert év közben ne legyenek ekkora változások. Végül azért is marathatott részben a fújt diffi mert hatalmas költség lett volna az átalakítás. Mondjuk ezt, de ez badarság. Folyamatosan + ban van az F1 . . . minden csapatnak nem csak megtérül hanem pénzt is kap az F1ből. . . .



(PH! addikt)

FOTA ugyan már, már sem a Ferrari sem a Red Bull nem a tagja. Egy baromság. Kis csapatok miatt hozták létre. . . csak hogy ez a király kategória. Ez olyan mint ha a MotoGP-ben SIMSON nevezne. Nem ide minden hülyeséget be kell engedni, hogy Berne papa még gazdagabb legyen.

Igazából itt Mozle val kezdődött az egész. Luca folyamatosan szapulta a hülye döntései miatt, néha akkora vitatkozások voltak, hogy elküldték a riportereket is. Mindenki azt hitte mikor Jean Todt lett az új vezér. Hogy na végre újra visszakapjuk azt a bizonyos F1-et. Aztán a nagy túróst. Scuderia szemét mai napig bassza ez , hogy költségplafon meg ilyen baromságokat vezettek be.

[ Szerkesztve ]

(#41590) TESCO-Zsömle válasza Xirtam (#41589) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

DE vicces is, hogy a "király kategóriában" akarnak sz@rrágóskodni, mert "jajj a kis csapatok". Ahelyett, hogy megteremtenék a megfelelő körülményeket a nagy gyárak visszacsábítására.

Nem hiszem el, hogy 20 ilyen pisztlicsáré csapatocska több szurkolót hozna mint pl egy:
Ferrari, Audi, BMW, Mercedes, Renaul, Honda, Toyota, McLaren felállás...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#41591) Xirtam válasza TESCO-Zsömle (#41590) üzenetére


Xirtam
veterán

„Jobban szeretném, ha a költségsapka közvetve lenne meghatározva, és nem könyvvizsgálók ellenőriznék, hogy mennyit költök, mert nagyon könnyű őket becsapni. Soha nem fogom elfogadni a költségsapkát. A költségsapka szembe megy a versennyel.” Montezemolo

Kis finomítás. Tavaly a Sivlerstone. Sauber és Ferrari kérvényezte az egészet. Majd ugye látszott, hogy egyes csapatokra mekkora hátrányt jelentett ez, hiszen az egész autójuk arra lett építve. Ez 2 dolgora volt jó, kiderült, hogy Nem a Ferrari a béna csak más utatt választottak. Egyrészről. Másrészről a futam után Luca mondta, hogy a Ferrari engedélyezi a fújt diffit, hogy ne miatta legyen hátránya a többi csapatnak. "A Ferrari feláldozta saját idényét az F1 érdekében." Montezemolo

(#41592) TESCO-Zsömle válasza Xirtam (#41591) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Mártíromság. Van érzéke a színházhoz. :R

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#41593) Xirtam válasza TESCO-Zsömle (#41592) üzenetére


Xirtam
veterán

Hát ebbe ne menjünk bele. :DDD Ne azért ne menjünk bele. Csak tudod a munkámat veszélyeztetem. :DDD :DDD

Mellesleg ha úgy is alakulna, hogy külön szakad az F1 . . . Azt nagyon megérezné. Sőt McLaren/ Ferrari páros nélkül higyjétek el 1-2 éven belül lehúzná a rolót. Másrészről Ferrari Challange . . .működik? Igen. Egyszóval nem lenne lehetetlen ez se.

[ Szerkesztve ]

(#41594) TESCO-Zsömle válasza Xirtam (#41593) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

;]

sz: Nem állítom, hogy nincs igaza, de gyak teljesen egyértelmű dologról adott nyilatkozatot. :B

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#41595) DopeBob válasza Xirtam (#41593) üzenetére


DopeBob
addikt

A munkádat? WTF? :Y

MZ/X

(#41596) Xirtam


Xirtam
veterán

Az új era :) Eddigi legerősebb V12-es autónk: [link] Avagy a 620GT tervezése.

[ Szerkesztve ]

(#41597) Frenky89 válasza Xirtam (#41572) üzenetére


Frenky89
őstag

Ezt ajánlom figyelmedbe, ha esetleg még nem olvastad volna.

(#41598) Xirtam válasza Frenky89 (#41597) üzenetére


Xirtam
veterán

Köszönöm a linket bár sok újat nem mondott. :R

(#41599) TESCO-Zsömle válasza Xirtam (#41596) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Nálunk is. Hozzák az új bútort. :DDD

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#41600) AMD Power


AMD Power
titán

A Ferrari fizeti ki a legnagyobb csúszással a számláit

Ezt sem gondoltam volna.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.