Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#42701) MPowerPH válasza Xirtam (#42697) üzenetére


MPowerPH
félisten

Én azért nem vagyok ennyire bizakodó. Tavaly is így volt, aztán Rosberg mindig odapörkölt im.-en. :U Ellenben sajnálom az esős időjárást, még mindig nem világos, mi valójában az erősorrend.

Don't Tread On Me

(#42702) hackeeeee válasza MPowerPH (#42701) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Szerintem ez nem baj, h nem kapásból az elején derül ki minden...

Véleményem szubjektív...

(#42703) Xirtam válasza MPowerPH (#42701) üzenetére


Xirtam
veterán

Holnap nem lesz eső ne ezen pörögjetek. ;) Nem mellesleg nem egy utcai pályán fog ez kiderülni.

[ Szerkesztve ]

(#42704) -Mike- válasza Xirtam (#42699) üzenetére


-Mike-
addikt

Én már nem bírlak követni. Ferrari nagykövet vagy vagy mi a tök?

(#42705) DemonDani válasza Xirtam (#42695) üzenetére


DemonDani
addikt

Webber se sok jót nyilatkozott :(

most valahogy tényleg meglepő lenne egy RBR fölény, mindenki panaszkodik, problémát konkrétan nem nagyon említenek csak bla bla megy, vagy ők se tudják mi van, vagy nagy trükk lesz holnap, de lassan ezt már el lehet vetni

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#42706) MPowerPH válasza hackeeeee (#42702) üzenetére


MPowerPH
félisten

Azért már nagyon kíváncsi lennék rá... Szvsz azt tudom, hogy a Ferrari gyenge. Én is inkább Schumacher miatt izgulok. Nem bánnék tőle egy pole -t. :U Versenytempó lesz ott is kérdéses, de nagyon bizakodó vagyok. RBR miatt még stresszelem magam, remélem most végre nem lesz olyan ütőképes az autójuk. De ez csak holnap derül ki.

Xirtam: Melbourne -ből lehet következtetni az erőviszonyokra. Vettel tavaly is im-et nyert, aztán a futamon fölényesen beledöngölt mindenkit a pole -ba. 2010-ben is, csak akkor benézett egy kanyart... És az erősorrend is nagyjából stimmelt.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#42707) hackeeeee válasza MPowerPH (#42706) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Én kíváncsi vagyok Shumi-ra, és Kimi-re egyaránt. Örülnék annak, ha "megszűnne" ez a RB "dominencia".

Ettől függetlenül örülnék annak, ha eltolódna az, h kiderüljenek a tényleges erőviszonyok.. Úgy 4-5 futam beleférne, talán. :) Tehát pl. ha 4-5 futam alatt mindig más lenne az első 4 helye, tehát más csapatoktól, az elég érdekes lenne. :)

Véleményem szubjektív...

(#42708) DemonDani válasza hackeeeee (#42707) üzenetére


DemonDani
addikt

szvsz elég ha a dominencia megszűnik. legyen ott a redbull de ne behozhatatlan előnnyel, hogy vettel a kamionjában szalonnázzon mire a többiek áthaladnak a célon...

legyen már végre olyan h harcolnak.

tavaly amúgy pont schumi volt az egyik legérdekesebb versenyző ilyen szempontból, csak vhogy azt már kevesen jegyzik, hogy ő előzte a legtöbbet (ha jól emlékszek, de elég szoros volt)

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#42709) hackeeeee válasza DemonDani (#42708) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Jah. :)

Hát igen, volt pár izgalmas verseny előzés szempontjából. De jobb lenne idén az, ha a dobogóért is több csapat harcolna.

Véleményem szubjektív...

(#42710) Xirtam válasza MPowerPH (#42706) üzenetére


Xirtam
veterán

Ne a tavalyi évből induljunk ki könyörgöm. Melburne egy utcai pálya, eleve az aszfalt minősége sem a legjobb a vonalvezetése sem. Malaysia lesz az első olyan pálya ahol valószínűleg a tényleges erősorrendet fogja türközni az időmérő. ;)

(#42711) rocket válasza DemonDani (#42708) üzenetére


rocket
nagyúr

"tavaly amúgy pont schumi volt az egyik legérdekesebb versenyző ilyen szempontból, csak vhogy azt már kevesen jegyzik, hogy ő előzte a legtöbbet (ha jól emlékszek, de elég szoros volt)"

Erre azert volt lehetosege mert allandoan elrontotta/elrontottak az idomerot, igy hatulrol kellett induljon, ahol azert gyengebb autok voltak amiket nem nagy kunszt megelozni.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#42712) Xirtam válasza Motion_Blur (#42677) üzenetére


Xirtam
veterán

Jó de most csak a szervo részével volt gondja. Azért téli teszteken konkrétan a keresztlengőkar dobta el magát. Szerencsére itt csak egy modult kell cserélniük.

(#42713) Pitterix


Pitterix
őstag

Hú, kóbász mit fogott meg!!! :Y

"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone

(#42714) DemonDani válasza rocket (#42711) üzenetére


DemonDani
addikt

Persze de nem csak ő volt így. Massa?

Meg attól függetlenül azért az a tavalyi merci nem egy jó autó volt, és az sincs törvénybe iktatva, hogy előzni tud vele. Webbert nézd meg, ha 5.ről ment akkor se nagyon tudott mit kezdeni a helyzettel, beállt az előtte haladó mögé és kész. Persze tény hogy a Merci eléggé jó volt előzésre ha volt lehetőség, de meg is kellett csinálni.

(#42713) Pitterix
szeretett volna egyszer tolatva átmenni a kockás zászló alatt, F1ben ez nem mindennapos :P

[ Szerkesztve ]

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#42715) Xirtam


Xirtam
veterán

Amúgy csak, hogy érdekességekről is csámcsogjunk.

Ezzel a húzásával az FIA, hogy nincsenek tesztek egyre jobban kinyírja a csapatokat is. Főleg, hogy régen volt tartalék csapat is, ezen felül volt értelme a tartalék pilótának. Azon felül, hogy ha beteg lett az egyik pilóta. Hogy amíg a csapat versenyen volt a tartalék csapat tesztelt.

Most meg odáig jutottunk, hogy se a Ferrari-nak se a Mercedes-nek nincs szerződéses tesztpilótája. Hát ez a szégyen.

A világ leggyorsabb sportjáról beszélünk. Ahol évente változtatják a szabályokat. ÉS NINCSENEK TESZTEK. E felett sose fogok szemet hunyni. Az fix. Most is bevezetik a kacsacsőrt. Erre már jövőre változtatni akarnak rajta. Nem gondolkoznak ezek előre? Egyre jobban megkötik a mérnökök kezét. Lassan annyira, hogy 4 kerék meg egy ülés lesz. Persze, hogy egyik csapat sem rukkol elő semmi hihetetlen újdonsággal mert már nehéz. Ha sikerül is betiltja az FIA. Ennyi erővel adják ki külső kaszni gyárnak a sportot, aztán csak maradjanak a pilóták. Have Fun GP2.

Luca szemét évről évre jobban szúrja ez az egész. Egyedül a történelem és az évek miatt van még a Ferrari itt. Ezen felül természetesen az egész csapat sikerre éhes. De Ez a Formula 1 hova fog fajulni kíváncsi leszek. Persze azt már tudja az FIA, hogy a DRS-t megtartja. :W

Az is biztos, hogy az idei költségplafonnál Ferrari hangoskodni fog MEGINT! És jól is teszi. Bár szerintem McLaren is.

A másik Alonso nem hiába videózgatta a téli teszteken is a RedBull-t, néha tényleg blow diffuzor hangja van. :U

[ Szerkesztve ]

(#42716) jpm


jpm
senior tag

A merci motoros verdák fognak dominálni, konkrétan mindet az első 10-be várom, ha nem lesz technikai gondjuk. Mellettük a sauber is viszonylag jónak tűnik, ill a williams is jobb lesz mint tavaly. Vettel nem hiszem hogy ezen a hétvégén nyerni fog.
A Ferrari hmm passz. Jobb mint rebesgetik.

MS-t régebben utáltam mint a sz*rt, mert azt hitte mindenki hogy ő a leggyorsabb mindenkire 1mp-et ver azonos autóban meg hasonló mesék. Nos azóta kiderült hogy enyhén szólva nem akkora király mint gondolják.. :DDD
Viszont mióta visszatért emberibb lett és már valamilyen szinten drukkolok neki :)

Button győzelmének örülnék, vagy annak akit megrakok tippmixen :D
Remélem Kimi pontokat szerez.

[ Szerkesztve ]

(#42717) DemonDani válasza Xirtam (#42715) üzenetére


DemonDani
addikt

Mert hát sírni kell a szegényebb csapatokért, nekik erre nincs pénzük, de sztem ők se itt tartanának, és így nagyobb szívás nekik is végeredményben

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#42718) Xirtam válasza jpm (#42716) üzenetére


Xirtam
veterán

Nem akkora király? :) Akkor itt Vettel-ről is beszélhetünk. 96 óta azért lényegesen számít a technika is ami az ember alatt van. De azt se értem, hogy lehet valakit utálni pedig nem is ismered. Közölnek róla valamit a médiában te meg megeszed. :U Inkább el kéne ismerni ha valamelyik pilóta ügyes. Sőt az összes pilótát elkel. Mert mindegyik egytől egyig tehetség. De ez hogy ujjal mutogatok vagy más csapatot ócsárolok. Ez nem foci. :U

A Marussia tesztpilóta csaja meg egy vinnyogó picsa. Aki töri az angolt. Remélem többé nem hallom a hangját. :Y :C

Valaki említette itt nemrég a ROC-ot. érdekes egyforma autókban nem körözgették MSC-t? Jééé. Se Timo-val nem ez lenne és sorolhatnám. Akár mekkora sumák az öreg Briatore megmondta a frankót. 6 VB-t GP2-es autóba és hadd menjenek.

[ Szerkesztve ]

(#42719) DemonDani válasza Xirtam (#42718) üzenetére


DemonDani
addikt

Meg hát a jelenlegi VB címesünk, fele annyi idős... Csak úgy lábjegyzetbe csillaggal :DDD

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#42720) rocket válasza Xirtam (#42715) üzenetére


rocket
nagyúr

Koszond meg a Ferrarinak, hogy betiltottak a teszteket.
Ok voltak azok akik allandoan kulonckodtek, sajat palyan tesztelgettek, es igy a tobbszoroset teszteltek mint a tobbi csapat, es nem akartak errol maguktol lemondani a Fair Play szellemeben.

Nem ugy sikerult egy verseny ahogy kellett volna, rogton nyomtak a teszt kilometereket Maranelloban vagy Mugelloban, a tobbi csapat meg malmozott.

A tortenet ironiaja, hogy azota a teljesitmenyukon is meglatszik ennek a kulonckodesnek a hianya.

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#42721) Xirtam válasza rocket (#42720) üzenetére


Xirtam
veterán

Itt bőven nem erről volt szó. Mivel teszteken nem volt előírva, hogy kollektív. Eleinte jött az, hogy a Ferrari költi a legtöbbet. Aztán kipukkant a lufi, hogy a Toyota 2x annyiba kerül évente. Meg azért ebbe a Fair Play-be se menjünk bele. Kár a gőzért. De hogy a Ferrari miatt lettek betiltva a tesztek. Azért ezt te sem hiszed el. Ha igen akkor nagyon kinevetlek. :D

Úristen Rocket ne készíts ki. Ha egy futball csapatnak nem úgy megy a meccs ahogy azt az edző elvárja. Mi lesz a mecs utáni napokban? Wellnes hétvége? NEM. Mennek edzőmeccsekre, mennek ki a pályára rugni a bőrt. Ez erről szól. :D

A csapat nevében is elnézésedet kérem, hogy megteheti csak úgy ahogy (a Williams,McLaren stb.) , hogy külön pályán tesztelnek. És kihasználták a TESZT fogalmát. :)

[ Szerkesztve ]

(#42722) rocket válasza Xirtam (#42721) üzenetére


rocket
nagyúr

Esz ervek helyett nevetsz az teged minosit.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#42723) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Azért kemény hogy itt már MSC pole-t vizionálnak egyesek! :Y :D

Szvsz sima Macca első sor, utánuk Vettel, Alonso és a Mercik.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#42724) D@ni88 válasza Pitterix (#42713) üzenetére


D@ni88
addikt

Videót tuddsz linkelni róla?

(#42725) Pitterix válasza D@ni88 (#42724) üzenetére


Pitterix
őstag

Sajna nem. :(

"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone

(#42726) rocket válasza Motion_Blur (#42723) üzenetére


rocket
nagyúr

Esoben barmi lehet :)

Tavaly nagyon erosek voltak a McLarenek penteken, aztan szombaton kaptak a tizedeket Vetteltol.
En maradok a Vettel polenal szaraz idoben, ha esik akkor mar sok mulik a szerencsen :)

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#42727) Xirtam válasza rocket (#42722) üzenetére


Xirtam
veterán

Én nem szeretnék pihenni így nem személyeskedek. Pusztán elég fura, hogy egyesek olyan blöségeket képesek beírni. És annyira okosnak hiszik magukat. Az a baj, ha valakinek tényleg ez az élete és próbál nem elvakultan hozzászólni a témához annak sem hisztek. De valahol megértem a problémát. Ez lett belekódolva a magyarokba az utóbbi években. Hogy mindenki hülye, csak én vagyok az okos.

(#42728) jpm válasza Xirtam (#42718) üzenetére


jpm
senior tag

Na azért 96 előtt is rengeteget számított a technika (lásd Williams aktív felfüggesztés aki beült VB lett) :) Mint versenyzőt utáltam, kis sunyi volt.
Ennek az f1-es marhaságnak meg pont az a lényege hogy megossza az embereket és Te meg én meg a többiek erről vitatkozzunk, menjen a szövegelés, és minden hétvégén leüljünk megnézni Bernie bácsi nagy örömére :D

(#42729) jpm válasza rocket (#42720) üzenetére


jpm
senior tag

Egyet kell hogy értsek. :)

(#42730) giigz


giigz
veterán

MSC első hely! :C Bárcsak hasítanának az időmérőn, futamon is... :K

(#42731) jpm válasza Motion_Blur (#42723) üzenetére


jpm
senior tag

Sztem is simán van esélye, ha 5.-nél rosszabb lesz akkor meglepődnék.

giigz: mennyit teszel rá? :D

[ Szerkesztve ]

(#42732) Misi 007


Misi 007
Közösségépítő

Én nem tudnék tippelni pláne két ilyen edzés után...

(#42733) giigz válasza jpm (#42731) üzenetére


giigz
veterán

120 Ft-ot. :) :)

Meg pár ezres megy Vettel-re! :K Lehet még ma kellene megtenni, most 2,70-ért adják. :) És ugye ilyenkor én nem Vettelnek szurkolok, hanem bárki másnak, csak ha ő megnyeri, akkor kárpótlásul kapok pár ezer Ft-ot. :) = Megveszem, hogy ne Vettel nyerjen... :)

(#42734) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

"Fogalmam sincs, hogy hol állunk jelenleg. Jelen pillanatban itt állok a két lábamon..."

Kimi :U :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#42735) #70869248 válasza Xirtam (#42727) üzenetére


#70869248
törölt tag

Nem azzal van a baj, hogy rosszakat mondanál, egyértelműen egy csapat mellett állsz...és ezért az ember nem feltételezi az hogy elfogulatlan lennél...mint ahogy szerintem sem vagy az....és ha így van ez nem baj, nehogy félreértsd.
De akkor be kell vállalnod hogy nem veszi senki szentírásnak amit írsz...eleve ahhoz szoktunk hogy semmit nem veszünk szentírásnak, amit látsz abból gazdálkodsz, és melléteszed azt amit gondolsz a helyzetről..a tapasztalatodnak, vagy a tájékozottságodnak köszönhetően.
Mindenki ebből gazdálkodik....a viták pedig jó dolgok, mert megismered más mit gondol...és meglátod hogy te mit gondolsz valójában (pláne ha később újraolvasod :) )
...
A Ferka abból él hogy sportkocsikat gyárt...nem fog kilépni az F1-ből.
...lett volna rá alkalom, és ha ők úgy döntöttek volna akkoriban, az megváltoztatta volna a formula királykategória történelmét...de begyávultak/megalkudtak...mittomén.
De ott akkor nagyrészt a Ferrari-n múlt, mert akkora szavuk van ebben a sportban,...mert a Ferrari maga az F1 gyakorlatilag.
...másoknak is óriási szerepük van benne, de a Ferrari a legnagyobb.

(#42736) MPowerPH válasza Xirtam (#42710) üzenetére


MPowerPH
félisten

Pedig az pont olyan. Ált. aki Melbourne -ben gyors volt, az utána végig dominálni tudott. Tavaly, tavaly előtt is Vettel, aztán Button is, Hamilton is, Raikkonen is, Alonso is. Igaz nem mindig első futam volt Melbourne, de azt azért láthatod, hogy aki itt nyerni tudott, az később megnyerte a VB-t is. Kivétel tavaly előtt, ahol Vettel kipottyant, de ugye az élről tette ezt. Szerintem lehet látni, mert aki nyert, az később VB lett.

Szóval ne utcai pályázzunk már, amit most látni fogunk, az előre vetíti majd a szezont, ahogy azt az elmúlt 6 évben tette.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#42737) DemonDani válasza MPowerPH (#42736) üzenetére


DemonDani
addikt

Azért reméljük, hogy most nem így lesz :DDD
De így igazából tényekkel alátámasztva jogos a dolog :K

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#42738) rocket válasza MPowerPH (#42736) üzenetére


rocket
nagyúr

Ha csak nem lesz eso :)

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#42739) MPowerPH válasza DemonDani (#42737) üzenetére


MPowerPH
félisten

Én félek attól, hogy a évközi nagy tesztek híján ha valaki most piszok lassú, akkor a későbbiekben sem kell tőle kiugró eredményre számítani.

rocket: Természetesen. :) Ez csak száraz pályán él, úszva egészen más lesz a helyzet.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#42740) attisx válasza MPowerPH (#42736) üzenetére


attisx
addikt

Az elmúlt 16 évben 5 olyan volt ('97, '99, '03, '05, '10), amikor nem az Albert Parkban győztes pilóta nyerte az adott évet.

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#42741) DemonDani válasza attisx (#42740) üzenetére


DemonDani
addikt

ebből 1 nél tudjuk hogy nem sokon múlt, a többi esetben mi volt, tudja esetleg valaki?
ha már ennyire belementünk, akkor vesézzük ki

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#42742) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Végignéztem az FP1-et (az élőn bealudtam), Alonso ismét kapott egy olyan autót amivel folyamatosan küzdeni kell, ez a Ferka is inkább való driftversenyre mint az F1-be :o

Merci tényleg nagyon jól vezethetőnek tűnik :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#42743) raczger válasza DemonDani (#42741) üzenetére


raczger
őstag

'97-ben Jacques Villeneuve lett a VB és Melbourne-ben futam elején ütközött, azaz kiesett (f1.com eredmények alapján)

'99-ben Mika Hakkinen lett a VB és az ausztrál futamon a 21. körben kiesett (valami a gázpedállal, vagy azzal kapcsolatos dologgal volt gond)

'03-ben Michael Schumacher lett a VB és az idén nyitón 4. lett
Schumié volt a pole

'05-ben Fernando Alonso lett a VB és ausztráliában a 3. lett
Alonso csak a 13. helyről tudott nekivágni a versenynek

'10-ben Bahrainben volt az első futam, ott Vettel a 4. lett, de ő lett a VB, viszont, ha az ausztrál futamot nézzük, ami a második volt abban az évben, ott kiesett Vettel
itt Vettelé lett a pole

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#42744) MPowerPH válasza attisx (#42740) üzenetére


MPowerPH
félisten

Pontosan. 2010 ki lett beszélve, tehát az tovább erősíti a statisztikát.

1997 -ben a későbbi világbajnok Villeneuve indult az élről, de az első körben kiütötték. Ezért nem nyert...

1999 -ben a későbbi VB Hakkinen indult az élről. Elléptek a mezőnytől DC-vel együtt, de elektromos hiba miatt kiesett. Így nem nyerte meg.

2003 -ban Schumacher indult az élről, de az élről kicsúszott, és becsúszott egy nem tervezett boxlátogatás. Nem nyert

2005 -ben az időmérőn az egykörös szabály miatt egyenként mentek a pilóták a gyors körre. Az előző évi Brazil nagydíj végeredménye szerint, növekvő sorrendben történ a lebonyolítás. Az edzés közepén eleredt az eső, így nincs realitása az ottani eredményeknek.

Összegezve: 1997, 1999, 2003, 2010 is megmutatta a valós erőviszonyokat. 2005 egy kivétel, a dilettáns im szabály miatt nem láthattuk, mi is valójában a sorrend.

Tehát akkor a végén csak kiderül, hogy igenis lehet alapozni a mostani eredményekre.

raczger: Megelőztél. :)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#42745) attisx válasza MPowerPH (#42744) üzenetére


attisx
addikt

"Tehát akkor a végén csak kiderül, hogy igenis lehet alapozni a mostani eredményekre."

:K

BTW, kissé elborult logikával felfedezhető egyfajta szabályos mintázat, ami alapján az idei év ismét olyan lesz, amikor nem az Albert Park-i győztes lesz a végső befutó... :DDD

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#42746) Peat;)


Peat;)
veterán

Na már lehet izzadni az f1 liga összeállításával, így hogy esős volt az edzés totál zavar az egész. Tavaly viszont arra mentem rá hogy pontszerző motor, csapat, karosszéria legyen és olcsó pilóta. Idén fordítok, megpróbálok középmezőny pilótákat berakni.

(#42747) bendeguz76 válasza Motion_Blur (#42742) üzenetére


bendeguz76
aktív tag

én is megnéztem ugyanez jött le nekem is.folyamatosan dolgozni kell vele hátul nagyon nincs tapadása a ferrarinak.rb:vagy kurvára altatnak vagy már náluk sincs csak kolbászbol a kerités.

bendeguz_HUN

(#42748) D@ni88


D@ni88
addikt

(#42749) giigz válasza Motion_Blur (#42742) üzenetére


giigz
veterán

A Red Bull továbbra is a legjobb, így kívülről gyerekjátéknak tűnik a vezetése pl. a Ferrarihoz képest. :U

(#42750) giigz


giigz
veterán

Azt nem tudja valaki, hogy Schumacher a pálya egy részét miért mindig egy kézzel vezeti le? Már legalább 1 éve figyelem, és szinte mindig ezt csinálja, most az edzéseken is többször láttam már... Amikor van egy hosszabb egyenes, a bal kezével lenyúl a térdéhez, majd amikor jön a kanyar, visszarakja...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.