Én azért nem vagyok ennyire bizakodó. Tavaly is így volt, aztán Rosberg mindig odapörkölt im.-en. Ellenben sajnálom az esős időjárást, még mindig nem világos, mi valójában az erősorrend.
Don't Tread On Me
Én azért nem vagyok ennyire bizakodó. Tavaly is így volt, aztán Rosberg mindig odapörkölt im.-en. Ellenben sajnálom az esős időjárást, még mindig nem világos, mi valójában az erősorrend.
Don't Tread On Me
Szerintem ez nem baj, h nem kapásból az elején derül ki minden...
Véleményem szubjektív...
Holnap nem lesz eső ne ezen pörögjetek. Nem mellesleg nem egy utcai pályán fog ez kiderülni.
[ Szerkesztve ]
Én már nem bírlak követni. Ferrari nagykövet vagy vagy mi a tök?
Webber se sok jót nyilatkozott
most valahogy tényleg meglepő lenne egy RBR fölény, mindenki panaszkodik, problémát konkrétan nem nagyon említenek csak bla bla megy, vagy ők se tudják mi van, vagy nagy trükk lesz holnap, de lassan ezt már el lehet vetni
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
Azért már nagyon kíváncsi lennék rá... Szvsz azt tudom, hogy a Ferrari gyenge. Én is inkább Schumacher miatt izgulok. Nem bánnék tőle egy pole -t. Versenytempó lesz ott is kérdéses, de nagyon bizakodó vagyok. RBR miatt még stresszelem magam, remélem most végre nem lesz olyan ütőképes az autójuk. De ez csak holnap derül ki.
Xirtam: Melbourne -ből lehet következtetni az erőviszonyokra. Vettel tavaly is im-et nyert, aztán a futamon fölényesen beledöngölt mindenkit a pole -ba. 2010-ben is, csak akkor benézett egy kanyart... És az erősorrend is nagyjából stimmelt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Én kíváncsi vagyok Shumi-ra, és Kimi-re egyaránt. Örülnék annak, ha "megszűnne" ez a RB "dominencia".
Ettől függetlenül örülnék annak, ha eltolódna az, h kiderüljenek a tényleges erőviszonyok.. Úgy 4-5 futam beleférne, talán. Tehát pl. ha 4-5 futam alatt mindig más lenne az első 4 helye, tehát más csapatoktól, az elég érdekes lenne.
Véleményem szubjektív...
szvsz elég ha a dominencia megszűnik. legyen ott a redbull de ne behozhatatlan előnnyel, hogy vettel a kamionjában szalonnázzon mire a többiek áthaladnak a célon...
legyen már végre olyan h harcolnak.
tavaly amúgy pont schumi volt az egyik legérdekesebb versenyző ilyen szempontból, csak vhogy azt már kevesen jegyzik, hogy ő előzte a legtöbbet (ha jól emlékszek, de elég szoros volt)
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
Jah.
Hát igen, volt pár izgalmas verseny előzés szempontjából. De jobb lenne idén az, ha a dobogóért is több csapat harcolna.
Véleményem szubjektív...
Ne a tavalyi évből induljunk ki könyörgöm. Melburne egy utcai pálya, eleve az aszfalt minősége sem a legjobb a vonalvezetése sem. Malaysia lesz az első olyan pálya ahol valószínűleg a tényleges erősorrendet fogja türközni az időmérő.
"tavaly amúgy pont schumi volt az egyik legérdekesebb versenyző ilyen szempontból, csak vhogy azt már kevesen jegyzik, hogy ő előzte a legtöbbet (ha jól emlékszek, de elég szoros volt)"
Erre azert volt lehetosege mert allandoan elrontotta/elrontottak az idomerot, igy hatulrol kellett induljon, ahol azert gyengebb autok voltak amiket nem nagy kunszt megelozni.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
(#42712) Xirtam válasza Motion_Blur (#42677) üzenetére
Jó de most csak a szervo részével volt gondja. Azért téli teszteken konkrétan a keresztlengőkar dobta el magát. Szerencsére itt csak egy modult kell cserélniük.
Hú, kóbász mit fogott meg!!!
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
Persze de nem csak ő volt így. Massa?
Meg attól függetlenül azért az a tavalyi merci nem egy jó autó volt, és az sincs törvénybe iktatva, hogy előzni tud vele. Webbert nézd meg, ha 5.ről ment akkor se nagyon tudott mit kezdeni a helyzettel, beállt az előtte haladó mögé és kész. Persze tény hogy a Merci eléggé jó volt előzésre ha volt lehetőség, de meg is kellett csinálni.
(#42713) Pitterix
szeretett volna egyszer tolatva átmenni a kockás zászló alatt, F1ben ez nem mindennapos
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
Amúgy csak, hogy érdekességekről is csámcsogjunk.
Ezzel a húzásával az FIA, hogy nincsenek tesztek egyre jobban kinyírja a csapatokat is. Főleg, hogy régen volt tartalék csapat is, ezen felül volt értelme a tartalék pilótának. Azon felül, hogy ha beteg lett az egyik pilóta. Hogy amíg a csapat versenyen volt a tartalék csapat tesztelt.
Most meg odáig jutottunk, hogy se a Ferrari-nak se a Mercedes-nek nincs szerződéses tesztpilótája. Hát ez a szégyen.
A világ leggyorsabb sportjáról beszélünk. Ahol évente változtatják a szabályokat. ÉS NINCSENEK TESZTEK. E felett sose fogok szemet hunyni. Az fix. Most is bevezetik a kacsacsőrt. Erre már jövőre változtatni akarnak rajta. Nem gondolkoznak ezek előre? Egyre jobban megkötik a mérnökök kezét. Lassan annyira, hogy 4 kerék meg egy ülés lesz. Persze, hogy egyik csapat sem rukkol elő semmi hihetetlen újdonsággal mert már nehéz. Ha sikerül is betiltja az FIA. Ennyi erővel adják ki külső kaszni gyárnak a sportot, aztán csak maradjanak a pilóták. Have Fun GP2.
Luca szemét évről évre jobban szúrja ez az egész. Egyedül a történelem és az évek miatt van még a Ferrari itt. Ezen felül természetesen az egész csapat sikerre éhes. De Ez a Formula 1 hova fog fajulni kíváncsi leszek. Persze azt már tudja az FIA, hogy a DRS-t megtartja.
Az is biztos, hogy az idei költségplafonnál Ferrari hangoskodni fog MEGINT! És jól is teszi. Bár szerintem McLaren is.
A másik Alonso nem hiába videózgatta a téli teszteken is a RedBull-t, néha tényleg blow diffuzor hangja van.
[ Szerkesztve ]
A merci motoros verdák fognak dominálni, konkrétan mindet az első 10-be várom, ha nem lesz technikai gondjuk. Mellettük a sauber is viszonylag jónak tűnik, ill a williams is jobb lesz mint tavaly. Vettel nem hiszem hogy ezen a hétvégén nyerni fog.
A Ferrari hmm passz. Jobb mint rebesgetik.
MS-t régebben utáltam mint a sz*rt, mert azt hitte mindenki hogy ő a leggyorsabb mindenkire 1mp-et ver azonos autóban meg hasonló mesék. Nos azóta kiderült hogy enyhén szólva nem akkora király mint gondolják..
Viszont mióta visszatért emberibb lett és már valamilyen szinten drukkolok neki
Button győzelmének örülnék, vagy annak akit megrakok tippmixen
Remélem Kimi pontokat szerez.
[ Szerkesztve ]
Mert hát sírni kell a szegényebb csapatokért, nekik erre nincs pénzük, de sztem ők se itt tartanának, és így nagyobb szívás nekik is végeredményben
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
Nem akkora király? Akkor itt Vettel-ről is beszélhetünk. 96 óta azért lényegesen számít a technika is ami az ember alatt van. De azt se értem, hogy lehet valakit utálni pedig nem is ismered. Közölnek róla valamit a médiában te meg megeszed. Inkább el kéne ismerni ha valamelyik pilóta ügyes. Sőt az összes pilótát elkel. Mert mindegyik egytől egyig tehetség. De ez hogy ujjal mutogatok vagy más csapatot ócsárolok. Ez nem foci.
A Marussia tesztpilóta csaja meg egy vinnyogó picsa. Aki töri az angolt. Remélem többé nem hallom a hangját.
Valaki említette itt nemrég a ROC-ot. érdekes egyforma autókban nem körözgették MSC-t? Jééé. Se Timo-val nem ez lenne és sorolhatnám. Akár mekkora sumák az öreg Briatore megmondta a frankót. 6 VB-t GP2-es autóba és hadd menjenek.
[ Szerkesztve ]
Meg hát a jelenlegi VB címesünk, fele annyi idős... Csak úgy lábjegyzetbe csillaggal
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
Koszond meg a Ferrarinak, hogy betiltottak a teszteket.
Ok voltak azok akik allandoan kulonckodtek, sajat palyan tesztelgettek, es igy a tobbszoroset teszteltek mint a tobbi csapat, es nem akartak errol maguktol lemondani a Fair Play szellemeben.
Nem ugy sikerult egy verseny ahogy kellett volna, rogton nyomtak a teszt kilometereket Maranelloban vagy Mugelloban, a tobbi csapat meg malmozott.
A tortenet ironiaja, hogy azota a teljesitmenyukon is meglatszik ennek a kulonckodesnek a hianya.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Itt bőven nem erről volt szó. Mivel teszteken nem volt előírva, hogy kollektív. Eleinte jött az, hogy a Ferrari költi a legtöbbet. Aztán kipukkant a lufi, hogy a Toyota 2x annyiba kerül évente. Meg azért ebbe a Fair Play-be se menjünk bele. Kár a gőzért. De hogy a Ferrari miatt lettek betiltva a tesztek. Azért ezt te sem hiszed el. Ha igen akkor nagyon kinevetlek.
Úristen Rocket ne készíts ki. Ha egy futball csapatnak nem úgy megy a meccs ahogy azt az edző elvárja. Mi lesz a mecs utáni napokban? Wellnes hétvége? NEM. Mennek edzőmeccsekre, mennek ki a pályára rugni a bőrt. Ez erről szól.
A csapat nevében is elnézésedet kérem, hogy megteheti csak úgy ahogy (a Williams,McLaren stb.) , hogy külön pályán tesztelnek. És kihasználták a TESZT fogalmát.
[ Szerkesztve ]
Esz ervek helyett nevetsz az teged minosit.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Azért kemény hogy itt már MSC pole-t vizionálnak egyesek!
Szvsz sima Macca első sor, utánuk Vettel, Alonso és a Mercik.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Videót tuddsz linkelni róla?
Sajna nem.
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
(#42726) rocket válasza Motion_Blur (#42723) üzenetére
Esoben barmi lehet
Tavaly nagyon erosek voltak a McLarenek penteken, aztan szombaton kaptak a tizedeket Vetteltol.
En maradok a Vettel polenal szaraz idoben, ha esik akkor mar sok mulik a szerencsen
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Én nem szeretnék pihenni így nem személyeskedek. Pusztán elég fura, hogy egyesek olyan blöségeket képesek beírni. És annyira okosnak hiszik magukat. Az a baj, ha valakinek tényleg ez az élete és próbál nem elvakultan hozzászólni a témához annak sem hisztek. De valahol megértem a problémát. Ez lett belekódolva a magyarokba az utóbbi években. Hogy mindenki hülye, csak én vagyok az okos.
Na azért 96 előtt is rengeteget számított a technika (lásd Williams aktív felfüggesztés aki beült VB lett) Mint versenyzőt utáltam, kis sunyi volt.
Ennek az f1-es marhaságnak meg pont az a lényege hogy megossza az embereket és Te meg én meg a többiek erről vitatkozzunk, menjen a szövegelés, és minden hétvégén leüljünk megnézni Bernie bácsi nagy örömére
Egyet kell hogy értsek.
MSC első hely! Bárcsak hasítanának az időmérőn, futamon is...
(#42731) jpm válasza Motion_Blur (#42723) üzenetére
Sztem is simán van esélye, ha 5.-nél rosszabb lesz akkor meglepődnék.
giigz: mennyit teszel rá?
[ Szerkesztve ]
Én nem tudnék tippelni pláne két ilyen edzés után...
120 Ft-ot.
Meg pár ezres megy Vettel-re! Lehet még ma kellene megtenni, most 2,70-ért adják. És ugye ilyenkor én nem Vettelnek szurkolok, hanem bárki másnak, csak ha ő megnyeri, akkor kárpótlásul kapok pár ezer Ft-ot. = Megveszem, hogy ne Vettel nyerjen...
"Fogalmam sincs, hogy hol állunk jelenleg. Jelen pillanatban itt állok a két lábamon..."
Kimi
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Nem azzal van a baj, hogy rosszakat mondanál, egyértelműen egy csapat mellett állsz...és ezért az ember nem feltételezi az hogy elfogulatlan lennél...mint ahogy szerintem sem vagy az....és ha így van ez nem baj, nehogy félreértsd.
De akkor be kell vállalnod hogy nem veszi senki szentírásnak amit írsz...eleve ahhoz szoktunk hogy semmit nem veszünk szentírásnak, amit látsz abból gazdálkodsz, és melléteszed azt amit gondolsz a helyzetről..a tapasztalatodnak, vagy a tájékozottságodnak köszönhetően.
Mindenki ebből gazdálkodik....a viták pedig jó dolgok, mert megismered más mit gondol...és meglátod hogy te mit gondolsz valójában (pláne ha később újraolvasod )
...
A Ferka abból él hogy sportkocsikat gyárt...nem fog kilépni az F1-ből.
...lett volna rá alkalom, és ha ők úgy döntöttek volna akkoriban, az megváltoztatta volna a formula királykategória történelmét...de begyávultak/megalkudtak...mittomén.
De ott akkor nagyrészt a Ferrari-n múlt, mert akkora szavuk van ebben a sportban,...mert a Ferrari maga az F1 gyakorlatilag.
...másoknak is óriási szerepük van benne, de a Ferrari a legnagyobb.
Pedig az pont olyan. Ált. aki Melbourne -ben gyors volt, az utána végig dominálni tudott. Tavaly, tavaly előtt is Vettel, aztán Button is, Hamilton is, Raikkonen is, Alonso is. Igaz nem mindig első futam volt Melbourne, de azt azért láthatod, hogy aki itt nyerni tudott, az később megnyerte a VB-t is. Kivétel tavaly előtt, ahol Vettel kipottyant, de ugye az élről tette ezt. Szerintem lehet látni, mert aki nyert, az később VB lett.
Szóval ne utcai pályázzunk már, amit most látni fogunk, az előre vetíti majd a szezont, ahogy azt az elmúlt 6 évben tette.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Azért reméljük, hogy most nem így lesz
De így igazából tényekkel alátámasztva jogos a dolog
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
Ha csak nem lesz eso
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Én félek attól, hogy a évközi nagy tesztek híján ha valaki most piszok lassú, akkor a későbbiekben sem kell tőle kiugró eredményre számítani.
rocket: Természetesen. Ez csak száraz pályán él, úszva egészen más lesz a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Az elmúlt 16 évben 5 olyan volt ('97, '99, '03, '05, '10), amikor nem az Albert Parkban győztes pilóta nyerte az adott évet.
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
ebből 1 nél tudjuk hogy nem sokon múlt, a többi esetben mi volt, tudja esetleg valaki?
ha már ennyire belementünk, akkor vesézzük ki
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
Végignéztem az FP1-et (az élőn bealudtam), Alonso ismét kapott egy olyan autót amivel folyamatosan küzdeni kell, ez a Ferka is inkább való driftversenyre mint az F1-be
Merci tényleg nagyon jól vezethetőnek tűnik
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
'97-ben Jacques Villeneuve lett a VB és Melbourne-ben futam elején ütközött, azaz kiesett (f1.com eredmények alapján)
'99-ben Mika Hakkinen lett a VB és az ausztrál futamon a 21. körben kiesett (valami a gázpedállal, vagy azzal kapcsolatos dologgal volt gond)
'03-ben Michael Schumacher lett a VB és az idén nyitón 4. lett
Schumié volt a pole
'05-ben Fernando Alonso lett a VB és ausztráliában a 3. lett
Alonso csak a 13. helyről tudott nekivágni a versenynek
'10-ben Bahrainben volt az első futam, ott Vettel a 4. lett, de ő lett a VB, viszont, ha az ausztrál futamot nézzük, ami a második volt abban az évben, ott kiesett Vettel
itt Vettelé lett a pole
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Pontosan. 2010 ki lett beszélve, tehát az tovább erősíti a statisztikát.
1997 -ben a későbbi világbajnok Villeneuve indult az élről, de az első körben kiütötték. Ezért nem nyert...
1999 -ben a későbbi VB Hakkinen indult az élről. Elléptek a mezőnytől DC-vel együtt, de elektromos hiba miatt kiesett. Így nem nyerte meg.
2003 -ban Schumacher indult az élről, de az élről kicsúszott, és becsúszott egy nem tervezett boxlátogatás. Nem nyert
2005 -ben az időmérőn az egykörös szabály miatt egyenként mentek a pilóták a gyors körre. Az előző évi Brazil nagydíj végeredménye szerint, növekvő sorrendben történ a lebonyolítás. Az edzés közepén eleredt az eső, így nincs realitása az ottani eredményeknek.
Összegezve: 1997, 1999, 2003, 2010 is megmutatta a valós erőviszonyokat. 2005 egy kivétel, a dilettáns im szabály miatt nem láthattuk, mi is valójában a sorrend.
Tehát akkor a végén csak kiderül, hogy igenis lehet alapozni a mostani eredményekre.
raczger: Megelőztél.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
"Tehát akkor a végén csak kiderül, hogy igenis lehet alapozni a mostani eredményekre."
BTW, kissé elborult logikával felfedezhető egyfajta szabályos mintázat, ami alapján az idei év ismét olyan lesz, amikor nem az Albert Park-i győztes lesz a végső befutó...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
Na már lehet izzadni az f1 liga összeállításával, így hogy esős volt az edzés totál zavar az egész. Tavaly viszont arra mentem rá hogy pontszerző motor, csapat, karosszéria legyen és olcsó pilóta. Idén fordítok, megpróbálok középmezőny pilótákat berakni.
(#42747) bendeguz76 válasza Motion_Blur (#42742) üzenetére
én is megnéztem ugyanez jött le nekem is.folyamatosan dolgozni kell vele hátul nagyon nincs tapadása a ferrarinak.rb:vagy kurvára altatnak vagy már náluk sincs csak kolbászbol a kerités.
bendeguz_HUN
(#42749) giigz válasza Motion_Blur (#42742) üzenetére
A Red Bull továbbra is a legjobb, így kívülről gyerekjátéknak tűnik a vezetése pl. a Ferrarihoz képest.
Azt nem tudja valaki, hogy Schumacher a pálya egy részét miért mindig egy kézzel vezeti le? Már legalább 1 éve figyelem, és szinte mindig ezt csinálja, most az edzéseken is többször láttam már... Amikor van egy hosszabb egyenes, a bal kezével lenyúl a térdéhez, majd amikor jön a kanyar, visszarakja...