Palikék már Ausztráliába kötöztek, onnan meg ordibálhat
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#20851) Motion_Blur válasza Male (#20850) üzenetére
Palikék már Ausztráliába kötöztek, onnan meg ordibálhat
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#20852) P00By válasza Motion_Blur (#20851) üzenetére
Jobb ez így mindenkinek.
(#20853) !Overdose! válasza P00By (#20852) üzenetére
Nem feltétlenül. Mint kommentátor nekem sem hiányzik, de a Hungaroringgel kapcsolatban jól végezte a dolgát, ez tény. Szerintem mindenki tudja, hogy miért kellett mennie...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
Micsoda meglepetés
Tényleg 2 lehetőség lenne.
Vagy nem kellett volna behozni csapatokat. Ez nem feltétlenül jó, mert viszont így max felvásárolni lehetne csapatot.
Vagy tesztlehetőséget adni az újoncoknak, hogy legyen valami esélyük reális fejlődésre.
Mert újoncként, kisebb költségvetéssel vesztésre vannak ítélve a régi nagytőkés csapatokkal szemben.
- http://pazsitz.hu -
Na igen, a teljesen újonc csapatok behozása és a tesztelés tiltása nem fér a fejembe, sőt egyébként se, ha nem lennének újoncok ... dehát ez már lerágott csont, ez van.
Azt hittem magára és Moslékra gondol.
Így 80 éves korára csak előkerült az önkritikája is.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Régen volt olyan, hogy 107%-os szabály. Lehetne újra...
rip and tear, until it is done
Korábban már ki lett számolva, hogy benne vannak a 107%ban az új csapatok.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#20862) Male válasza Motion_Blur (#20851) üzenetére
zoo8800: 107%-on belül vannak. Ráadásul mivel teszttilalom van, így ha nem indulhatnak valamelyik futamon, akkor csak még jobban lemaradnak. Korábban már írtam erre egy ötletet: legyen mondjuk 105% vagy ilyesmi. Aki nem megy át rajta, az nem indulhat a futamon, DE tesztelhet 1 napot mondjuk a futam utáni Hétfőn. Aki lassú, az így fejlődhet, felzárkózhat, ráadásul olcsó is, hiszen már úgyis a helyszínen van, úgyis minden oké már a pályán, stb.
Ezzel csak a kocsira felfestett szponzorok nem értenének egyet.
¯\_(ツ)_/¯
A javaslat arra az esetre szól, ha van 105 vagy 107%-os szabály a túl lassúak ellen
Én azt nem értem, miért nem tesztel minden csapat a nagydíjhétvége utáni hétfőn?
Olcsó, egyenlő esélyek és tuti jó lenne mindenkinek.
A Lotusban én is látok lehetőséget...:
[link]
...
106%-os szabály kontra szponzorok?
Kellene egy 5 perces blokk, ahol csak a kiesettek autóit (szponzorokat) kamerázná az összes tévétársaság, még a futam elején.
Utána pedig szépen visszatennék őket a kamionokra.
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
Nem véletlen írtam 106%-ot...
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
Volt valami hasonló felvetés, amit leszavaztak... most lusta vagyok kikeresni, pontosan hogy is szólt, az f1híreken jelent meg.
(#20869) brownus válasza !Overdose! (#20853) üzenetére
miért?
(#20870) !Overdose! válasza brownus (#20869) üzenetére
PÜ
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
(#20871) Nowhereman válasza proof88 (#20854) üzenetére
kezd meszesedni ez a Börni: a három újonc csapat nélkül hogyan varázsolna a szerződésekben előírt 20 autót a rajtrácsra?
Utánam a kondenzcsik!
A Ferrari Koreában is lassításra utasította Massát
óóó, csak nem? de nézzük mi is támaszthatja alá? Hiszen Massa világhírű a hideg prime gumikon megtett kivezető köreiről! És most mégis???
egy barom beugat vmit indok nélkül és az összes híroldal lehozza cikknek, gyááááá
..szerintem jónak tűnik
Erről korábban volt egy nyakatekertebb elmélet... most itt tisztábban hozták össze, de ettől még nem hinném, hogy ez valós lenne... ehhez eleve tudniuk kellett volna, hogy Alonso kerékcseréjénél gond lesz... (vagy akkor szóltak, amikor elgurult az anya, csak abból már rendes botrány lenne)
Ez a valaki egyszerűen be akart kerülni a hírekbe... egy csomó helyen szerepel most a neve.
Ezt Mark Hughes írta aki azért nem tegnap kezdte az F1es újságírást. Itt van az eredeti cikk.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Érdekes, ha a Ferrariról van valami rossz pletyka, az egyből szentírás szerinted.
Bezzeg ha a Mclaren lenne ahol akkora a harmónia hogy egymás szerszámát fogják a wc-ben, akkor egyből hülyeség
Akkor ugyan mutasd már meg, hogy pontosan hol írtam vagy utaltam arra, hogy szentírás lenne amit írt kedves d@nika...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#20877) Motion_Blur válasza shteer (#20872) üzenetére
Még ha így is lenne.... ÉÉS akkor mi van?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Ok, ha tényleg olyan ismert, akkor nem azért találta ki, hogy a hírekbe kerüljön.
Ettől még továbbra sem értem, hogy lehetett volna olyan csapatutasítás, hogy "lassíts, mert Alonso kerékcseréjénél majd el fog gurulni a csavar, és nem lenne jó, ha megelőznéd őt"... jövőbe látnak talán?
Egyszerűen Massa lassú volt, talán hibázott is a körben.
(#20879) Honey Bátyó válasza Oliverda (#20874) üzenetére
Sajnos ezt már cáfolták - pont az egyik rivális csapat tisztázta őket...
Mercedes deny Massa held up Schumacher for Alonso
szerk.: bár nekik az idén már úgyis mindegy...szóval nem is riválisok...
[ Szerkesztve ]
Angol fordítás olcsón, igényesen és gyorsan! Just call me - this is not a joke!
(#20880) Oliverda válasza Motion_Blur (#20877) üzenetére
Akkor az van, hogy tanultak hockenheim-i esetből.
Male: Ezt én sem tudom. Inkább Mark Hughes-t kellene megkérdezni.
Honey Bátyó: Mondjuk arra meg én lennék kíváncsi, hogy a Mercedes ezt honnan tudja ennyire biztosan.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#20881) Honey Bátyó válasza Oliverda (#20880) üzenetére
"...The next car behind Massa was Schumacher, but a spokesperson for the team told F1 Fanatic it was “not true” that Massa had held Schumacher up. ... "
...Massa után Schumacher autója következett, de a csapat szóvivője azt nyilatkozta, hogy "nem igaz" hogy Massa feltartotta volna Schumachert...
A Merci csak a feltartást cáfolta. De ha Massa nem akadályozta, akkor MS biztosan nem tudott volna FA elé kerülni, tehát ha volt is lassítás a Ferrari részéről, az nem volt akkora, hogy bármit befolyásoljon... szerintem
A kommenteknél írják, hogy a köridők alapján Massa kivezető köre nem volt lassabb mint pl. Hamiltoné...
Persze a cáfolatot elfelejtette lehozni az összes bulvár-F1 portál... annak nincs hírértéke
Angol fordítás olcsón, igényesen és gyorsan! Just call me - this is not a joke!
úgy látszik átállt a bulvárra
..szerintem jónak tűnik
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
Érdekes asszociációk...
Webberrel kapcsolatban valami?
A "Márk" még stimmel. (Nálam.)
Majd keresek.
[ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
(#20886) Oliverda válasza Honey Bátyó (#20881) üzenetére
Végül is tök mindegy mert ha nem cáfolnák valszeg akkor sem lenne belőle semmi.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
2011-es végleges versenynaptár: [link]
Újra Brazíliában lesz az évadzáró
Elírták Kimi nevét a Ferrarinál
Most komolyan, kik dolgozhattak ezen, hogy egy gyökérnek se tűnt fel??
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#20889) hunnylander válasza Motion_Blur (#20888) üzenetére
Ugyan már, csak kell egy kis hibajavító, pl. Tipp-Ex (csak erős idegzetűeknek).
www.HunnyF1.com
(#20890) Motion_Blur válasza hunnylander (#20889) üzenetére
LOOOOOOOL
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#20891) Male válasza Motion_Blur (#20888) üzenetére
...hát ha képesek fordítva nézni a tervrajzot ( konkrét eset, nagyi házánál utólag csináltak egy szélfogó falat, és a túloldalra építették meg a munkások, mert fordítva nézték a tervrajzot... még az sem tűnt fel nekik, hogy így befalazták a kaputelefont ), vagy megépíteni az északot jelző háromszöget ...ahhoz képest ez semmi
(#20892) hunnylander válasza Motion_Blur (#20890) üzenetére
'Reklám á la 2010'. Készítettek temérdek videót (talán százat is vagy még többet), hogy sokféle szövegre, amit a 'hibajavított szövegmezőbe' írhatsz, következzen a kérésedet teljesítő videó. Valamikor a nyáron volt ez őrület, Timo Glock linkelte Twitteren, én meg gyanútlanul rákattintottam, gondoltam valami F1-gyel vagy vele kapcsolatos infóhoz vezet, akkor indult néhány napja a kampány. Mondjuk előtte is ismertem valamennyire a márkát haloványan de egy-két hétre rá voltak is Tipp-Ex termékek a Lidl-prospektusban (mindkettő német cég és amúgy is időről időre forgalmazzák a márka irodatermékeit). Talán a szinkron nem is volt véletlen.
Képzeld el tíz év múlva milyen hi-tech reklámfogásokkal próbálnak majd bennünket bombázni. Inkább ne képzeld el!
www.HunnyF1.com
(#20893) Oliverda válasza hunnylander (#20892) üzenetére
...személy szerint én szívesebben nézegetek ilyen reklámokat mint elhagyatott blogokat.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#20894) hunnylander válasza Oliverda (#20893) üzenetére
Vihar előtti csend.
'Kvantum ugrásra' gyúrok, mint anno a McLaren a 'Hangyásszal'. Szeretnék kidolgozni egy koncepciót, struktúrát, rovatokat, prezentációs sémákkal, stílusokkal és azzal felpörgetni. Pl. annak keretében van egy olyan iniciatívám, hogy minden napra legyen bejegyzés és/vagy valamilyen típusú rovat.
Leginkább a téli uborkaszezonban kellene ezen reformokat bevezetni és akkor a 2011-es szezon már ilyen arculattal és tartalommal indulna.
www.HunnyF1.com
Lauda szerint kéne csapatsorrend a Red Bullnál
"nem úgy kell ezt tennie, mint azt a Ferrari cselekedte Hockenheimben, hanem a nézők becsapása, és a sportszerűség határainak átlépése nélkül."
Ha nyíltan csinálják az becsapás? ...és ha elrontott kerékcserével, az meg nem? Ha valami ilyenre gondolt, akkor az elég érdekes meglátás....
[ Szerkesztve ]
Nem értem miről beszél itt amúgy mindenki, az RBRnél megvan a csapatsorrend. Túlvariálva sincs, nem mindenféle pontszám, helyezés, eredmény alapján, hanem ezektől függetlenül Vettelt kell nyomatni.
Mégsem érti senki
- http://pazsitz.hu -
Persze hogy van... ez egy szép színjáték a nézők meg a szponzorok kedvéért, mert valaki kitalálta, hogy milyen jó lenne, ha nem lenne csapatsorrend egy sportban, ahol csapatok vannak.
Nincs még official video a koreai futamról?
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."