Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#19401) mrlujoak


mrlujoak
veterán

Mivan alo motorja meghal?

Flashcash: jah.

[ Szerkesztve ]

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#19402) Sanya595


Sanya595
senior tag

Na.........Alonso is out lesz?

Petrov is out.

[ Szerkesztve ]

(#19403) shteer válasza Sanya595 (#19402) üzenetére


shteer
titán

nem lesz :)

..szerintem jónak tűnik

(#19404) ronaldo


ronaldo
őstag

Button (megint) nem nagyon érzi, hogy mi van.

(#19405) SzalaiG válasza ronaldo (#19400) üzenetére


SzalaiG
addikt

Marad ő a gyári Merciben. :K

(#19406) shteer


shteer
titán

na nézzük az utsó köröket, de maradhat ALO 1 :)

..szerintem jónak tűnik

(#19407) popp


popp
tag

Jól látom h alonso f-csatorna nélkül m1? :F

"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."

(#19408) shteer válasza popp (#19407) üzenetére


shteer
titán

jól

..szerintem jónak tűnik

(#19409) shteer válasza shteer (#19406) üzenetére


shteer
titán

iiiiiiigeeeeeeeeeeeennnnnn :DD

..szerintem jónak tűnik

(#19410) bambano válasza mrlujoak (#19401) üzenetére


bambano
titán

microsoft motorvezérlő, újra kellett telepíteni:P

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#19411) Xirtam válasza shteer (#19409) üzenetére


Xirtam
veterán

HUH! =D

Én is meglepődtem h nincs rajta most az F csatorna, de legalább két kézzel fogja most a kormányt! :DDD

(#19412) D@ni88


D@ni88
addikt

Alonso behúzta az időmérőt :)
Már csak egy jó rajt kell és hogy bírja a technika :))

(#19413) Peat;) válasza Flashcash (#19399) üzenetére


Peat;)
veterán

Massa pont jó másodhegedűsnek. Idén egy verseny nem volt ahol gyorsabb lett volna, talán egy év elején. Párszor volt előtte de akkor Alonso próbálta épp előzgetni, magyarán még ott is a spanyol volt gyorsabb. Időmérőn is lassabb általában mint Alonso, amikor nem akkor meg versenyen lassabb, lásd előző mondatot. Elhiszem hogy peches, meg így a gumi meg úgy, no de egész évben? Aztán amikor el kellett engedni (akkor sem lassabb, reálisan kb ugyanazt a tempót diktáló, csak a feltekert motor miatt kicsit gyorsabb) Alonsot, adta is a durcásat és ő hozta ezzel össze igazán a pert a csapata ellen.. Vagy megbékél ezzel a helyzettel, vagy lép a csapattól, balesete előtt nagyon komoly pilóta lett, most hogy azóta megváltozott-e benne valami azt nem tudom, de ha igen akkor inkább maradjon másodhegedűsnek...ha nem akkor hajrá, lépjen.

De azt bírom, amikor Petrov és hasonló pilótákat írtok Alonso mellé...már nincsenek olyan különbségek autó és autó között, hogy a konstruktőri cím így elérhető legyen. Kovalainent szerinted mér dobták Hamilton mellől? Lehet ők nem hittek a finnek, hogy ő 10. helyről is nyomást gyakorol az élen haladókra...

[ Szerkesztve ]

(#19414) CoolMan


CoolMan
MODERÁTOR

Sziasztok!
Mi lett a sorrend az edzésen? Most értem haza, lemaradtam....... :W

(#19415) Flashcash válasza Peat;) (#19413) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Az FIA vizsgálata az elengedés ügyében annyit állapított meg, és ezért hagyták helyben a büntetést is, mert a telemetria alapján kiderült, hogy Alonso gyorsabb motorbeállításokat használt mint Massa, és erről Massát természetesen elfelejtették értesíteteni, Massaával pedig visszavetették a motort és csak annyi infó jutott el hozzá, hogy Alonso gyorsabb.

-Alonso mögött egy komplett team van, akik azon dolgoznak, hogy pályán kívül vagy pályán belül bármi áron legyűrjék a másik pilótát.

Lehet ő gyors meg über mindenes, de mellé nem való olyan pilóta aki odaérhet mellé vagy lerajtolhatja, mert akkor jövőre is annyit látunk ami idén már Ausztráliában elkezdődött álljon félre a csapattársam téren.

"nincsenek olyan különbségek autó és autó között" A BBC mai műsorában Coulthard, Jordan, Brundle pont ezt, magyarázták hogy bizony vannak különbségek az autók között, van eltérés, hogy kinek adják az év közbeni tesztlehetőséget (hivatalosan bemutató) egy egy új csomaggal, illetve lehet különbséget is csinálni ha van elég támogatásod, lásd motorbeállítás, szárnyak stb.

Kovalainen nagyságrendekkel jobb másodpilótának mint pl. Raikkönen, a McLaren jól járt vele abban az évben és megérdemelten húzták be a segítségével a pilóta VB első helyét.

[ Szerkesztve ]

(#19416) VD válasza CoolMan (#19414) üzenetére


VD
őstag

1 Fernando Alonso Ferrari 1:45.390 21
2 Sebastian Vettel Red Bull Racing 1:45.457 17
3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:45.571 18
4 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:45.944 18
5 Mark Webber Red Bull Racing 1:45.977 19
6 Rubens Barrichello Williams F1 1:46.236 22
7 Nico Rosberg Mercedes GP Petronas 1:46.443 18
8 Robert Kubica Renault 1:46.593 15
9 Michael Schumacher Mercedes GP Petronas 1:46.702 17
10 Kamui Kobayashi BMW Sauber 1:47.884 18
11 Jaime Alguersuari Scuderia Toro Rosso 1:47.666 16
12 Nico Hülkenberg Williams F1 1:47.674 13
13 Vitalij Petrov Renault 1:48.165 13
14 Sebastien Buemi Scuderia Toro Rosso 1:48.502 16
15 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:48.557 16
16 Adrian Sutil Force India 1:48.899 14
17 Vitantonio Liuzzi Force India 1:48.961 11
18 Timo Glock Virgin Racing 1:50.721 9
19 Heikki Kovalainen Lotus F1 Racing 1:50.915 9
20 Lucas di Grassi Virgin Racing 1:51.107 9
21 Jarno Trulli Lotus F1 Racing 1:51.641 10
22 Christian Klien Hispania Racing 1:52.946 7
23 Bruno Senna Hispania Racing 1:54.147 9
24 Felipe Massa Ferrari nincs ideje 2

(#19417) CoolMan válasza VD (#19416) üzenetére


CoolMan
MODERÁTOR

Köszönöm! :R
Massa-val mi történt?

(#19418) VD válasza CoolMan (#19417) üzenetére


VD
őstag

Unta az egészet és félre állt. Vagy csapat utasítás volt. ;]
Motor vagy váltó hiba. Egyelőre még vegyesek a hírek.

[ Szerkesztve ]

(#19419) CoolMan válasza VD (#19418) üzenetére


CoolMan
MODERÁTOR

He he :DDD Köszi!

(#19420) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Ha Vettel képes lett volna egy körbe belegyúrni a legjobb szektorait, 1:45.1-et tudott volna futni.. [link]

Szerintem Hami le fogja rajtolni, és összeomlik idegileg :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#19421) proof88


proof88
addikt

jó verseny lesz holnap, ha nem lesz uncsi, a technika is eléggé meg lesz terhelve az biztos ... fékre gondolok most elsősorban... :U amúgy meg a motorokhoz még annyit, hogy Szuzuka még eléggé használja a motorokat a többi pályához képest ...

(#19422) Flashcash


Flashcash
Közösségépítő

Felipe Massa (24th, Q1 - no time)
“Problémám volt a váltóval, ami hirtelen bármilyen figyelmeztető jelzés nélkül megragadt, és emiatt meg kellett állnom a pályán: most vizsgáljuk, hogy pontosan mi történhetett. Elővigyázatosságból illetve az utolsó helyes rajtpozíció miatt a motort is ki fogjuk cserélni. Holnap nagyon nehéz versenyre számítok, különösen azért mert ezen a pályán nagyon nehéz az előzés, de az is igaz, hogy bármi megtörténhet: eső, biztonsági autó, ki tudja! Nagyon csalódott vagyok természetesen mert ma nagyon versenyképes volt az autó, ahogy Fernando is bebizonyította. Kedvelem ezt a pályát, de úgy tűnik, hogy nem hoz nekem szerencsét..."

Mark Webber (5th, Q3 - 1m 45.977s)
“Tudtam, hogy az első sor nagyon nehéz lesz ma, de csalódott vagyok, hogy lemaradtam a második sorról is. Nem hiszem, hogy tudtam volna olyan kört futni ami elég az első sorhoz, tehát lehetett volna rosszabb is, de jobb is összejöhetett volna. De ezután is ott leszünk, a holnapi verseny hosszú lesz, és meglátjuk mi történik majd. Nem tudtam felvenni a ritmust ma, tudom hogy van néhány hely ahol időt vesztettem, mert nem voltam elég gyors. A Ferrari jó munkát végzett, és Sebastian is gyors volt egész hétvégén. Fernando megérdemelten szerezte meg a pole pozíciót. Meglátjuk mit tudunk tenni ebből a helyzetből holnap."

#####
proof88: Erre a pályára mondják, hogy a kör 20%-ban fékeznek a pilóták, illetve az utcai pálya jelleg (falak) miatt is korlátozott a légáramlás. Kíváncsi leszek, hogy a RedBullok (az alacsonyabb súlypont miatt eltér a fékrendszerük a többiekétől), hogyan bírják majd a terhelést, lesz-e fékproblémájuk, főleg akkor ha lesz hosszabb vonatozás is egymás mögött.

[ Szerkesztve ]

(#19423) proof88 válasza Flashcash (#19422) üzenetére


proof88
addikt

igen, én is a redbullra gondolok elsősorban, nekik nem egyszer idén is a fék hiba miatt volt gondjuk meg tavaly is, de a tavalyi Brawnnál is megfogyatkoztak a fékek itt, meglássuk hogy a Mercedes-szel most mi lesz ...

(#19424) Peat;) válasza Flashcash (#19415) üzenetére


Peat;)
veterán

Pontosan az FIA vizsgálat alapján írtam azért azt, hogy kb ugyanazt tudták azon a futamon, Alonso nem volt gyorsabb ugyanazon beállításokkal. Egy futamon az idei évben. Azon meg Alonso feltekert motorral ment = addig valahogy benyát spórolt meg, tavaly is specialitása volt neki, hogy benyát spórolt, nem vágom hogyan csinálja, de csinálja.

Másrészt az autók közötti különbséget a különböző csapatokra értettem...mivel konstruktőri címről beszéltem. Szerintem félreértetted. Ahhoz nem elég egy Petrov. David meg dumálhat a nagyvilágba, az ő idejében még voltak tesztek, így nincs miről beszélni, ha valaki van olyan jó pilóta mint a másik, az egy évben nem egyszer lesz pariban a társsal.

Harmadrészt Massa mint láthattuk elég durcás fajta gyerek, ha igaz lenne amiről te beszélsz, hogy elnyomják csapaton belül, nem kap olyan cuccokat mint Alonso, akkor arról mi már rég tudnánk. De a monzai futamon sem láttam azt a fene nagy tiszteletet és behúzott farkos kutyát benne, az első kanyarban. Aztán még le is maradt, úgy hogy Alonsot Button fogta 1-2 tizeddel körönként...

Kovalainen annyira jó pilóta volt 2008-ban, hogy nem lett meg a konstruktőri vb, tényleg kiváló eredmény a csapatnak, hogy 7. !! lett egy vb autóval. Hamiltonnak is rengeteget segített, erre utaltam, hogy a 10. helyről gyakorolt nyomást a Hamilton körül lévőkre. (általában leje ugye...) Ő nagyon tud nyomni, na.

Szóval, ez, hogy Alonsonak most összejön egy két futam és jön is a bezzeg így bezzeg úgy...Massa tudta kit kap csapattársnak. Volt több mint egy fél idénye, hogy bebizonyítsa, van olyan jó a régi! környezetében mint az újonnan! jövő arc. Nem tette meg. Egy két futamon kb azt a szintet tudta hozni amit a csapattárs, slussz. Lehet hogy jövőre már alapból Alonso mögé állnak fel, ebben igazat adok, de az idei év nem úgy indult.

(#19425) Male válasza Flashcash (#19422) üzenetére


Male
nagyúr

A motoroknál nincs egy olyan kitétel, hogyha valaki beteszi a 9. motort, onnantól az első 8-ból már egyiket sem használhatja a későbbi futamokon? (nem tudni pontosan hogy állnak az első nyolccal, de ez így nem tűnik valami jó döntésnek, mégha gyakorlatilag meg is ússzák a büntetést az utolsó hely miatt)

(#19426) Csabee.


Csabee.
nagyúr

Ez a pálya elbűvölően szép :) Már csak azért is érdemes megnézni!:)

Üdv: Csabee.

(#19427) Flashcash válasza Peat;) (#19424) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Ez a te véleményed, valakinek meg nem.

Nekem nincs kedvem itt oldalakon keresztül vitatkozni ebben a témában....

[ Szerkesztve ]

(#19428) Flashcash válasza Male (#19425) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Nem tudok ilyen szabályról. Arra van szabály, hogy ilyen esetben ne tegyenek be trükközve pl. két új motort egymás után.

28.4 a) Each driver may use no more than eight engines during a Championship season. Should a driver use more than eight engines he will drop ten places on the starting grid at the first Event during which each additional engine is used. If two such additional engines are used during a single Event the driver concerned will drop ten places on the starting grid at that Event and at the following Event.
An engine will be deemed to have been used once the car's timing transponder has shown that it has left the pit lane.

[ Szerkesztve ]

(#19429) Male válasza Flashcash (#19428) üzenetére


Male
nagyúr

Igen, ezt néztem még korábban :)
Akkor viszont, ha tényleg nincs ilyen, akkor jó döntés :)

(#19430) Flashcash válasza Male (#19429) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Még van egy olyan szabály is ami érdekes, hogy ha a parc ferme hatálya alatt cserélnek ki egy motort az adott hétvégén, a verseny megkezdése előtt, akkor az a motor már csak az utolsó versenyen használható fel. A Ferrarinál van is ilyen motor, mindkét versenyzőnél.

[ Szerkesztve ]

(#19431) simonzé


simonzé
addikt

Valamelyik este gondolkoztam, hogy milyen szabályokkal lehetne megreformálni az F1-et. A lenti módosítások mindegyike külön-külön garantálja az izgalmakat, de ha mindet bevezetnék az lenne a tuti:

1. Az éjszakai futamok során minden 20 percben egyszer lekapcsolnák a villanyt 1-1 percre. Aki ekkor a legjobb körénél 7%-kal rosszabbat megy, azt azonnal kizárják.
2. A pontversenyben a három legutolsó helyezett csapat egy-egy sorsolt versenyzője egy 12 centisnél nem hosszabb pengéjű késsel bemehet éjszaka az első 3 helyezett csapat boxába 1-1 percre a verseny előtti hajnalban. Utána senki senkitől semmit nem kérdezhet, és a kocsikon ezután módosítani tilos.
3. A futamok során a pálya nyomvonalán 400kg-os betontömbök helyezhetőek el random időpontban és helyen. A csapatrádiót ekkor ki kell kapcsolni. Aki a köridőben a 107%-ot túllépi, azonnal kizárható.
4. A sisakon használt plexiket azonnali hatállyal be kell tiltani.
5. A pontversenyt vezető versenyző csak háttal ülhet a kocsiba
6. A Mario Cartból ismert, a kocsiból kiereszthető extrák (bomba, olajfolt, óriáscsillag, önrobbantó) egyikét minden autóban sorsolás alapján elhelyeznék, és a versenyző nem tudhatja melyik került a kocsijába. A futam második felében ezeket az extrákat kötelesek aktiválni.
7. A Cosworth motoros csapatok hátrányának csökkentése érdekében a felnijeik oldalára acélpengéket szerelhetnek.
8. A 40milló USD-s éves költségkeretet betartó csapatok versenyzői egy marék 10mm-es csapágygolyót vihetnek magukkal, amit a verseny során bármikor, bármilyen céllal felhasználhatnak.
9. A verseny leghosszabb egyenesében 7 főnyi tusken raider távcsöves puskával minden 5. körben lőhet egyet tetszőleges, mozgó célpontra.
10. A befutó első 3 helyezettje egy ringbe köteles bemenni sisak nélkül, és bekötött szemmel, fejenként egy 120 cm-nél nem hosszabb acélcsővel felszerelve megharcolnak az első helyezésért. Aki túléli, az nyeri a futamot.
z.

I don't fit in. I fit out.

(#19432) shteer válasza simonzé (#19431) üzenetére


shteer
titán

lökött vagy :D

simán jó ezek nélkül is ez az évad :)

..szerintem jónak tűnik

(#19433) Peat;) válasza Flashcash (#19427) üzenetére


Peat;)
veterán

Neked nem véleményed van, hanem állításod, amiben minden eszközt megragad egy "csapat" hogy kicsinálja Massát a pályán kívül, belül...ez nem vélemény.

[link]

Én is lezártnak tekintem a dolgot, ha holnap kiesik Alonso akkor úgysem lesz vele semmi baj megint pár futam erejéig...ez már csak így megy.

(#19434) aesir


aesir
veterán

Klien helyretette Sennát. Nagyon.

Van saját életem...

(#19435) SzalaiG válasza aesir (#19434) üzenetére


SzalaiG
addikt

Sajnos eléggé. Pedig nagyon drukkolok neki.

(#19436) válasza aesir (#19434) üzenetére



addikt

Brunot még Chandhok is helyretette párszor. :D

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#19437) AMD Power válasza Motion_Blur (#19420) üzenetére


AMD Power
titán

Vettel biztos le lesz rajtolva... még szerintem Button is el fog menni mellette.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#19438) forise válasza aesir (#19434) üzenetére


forise
tag

Szerintem sem volt olyan rossz pilóta a "sógor" kár volt így hanyagolni.

(#19439) pH érték


pH érték
aktív tag

A mai Formula1-es futam érdeklődés hiányában elmarad.

:DD :))

(#19440) Motion_Blur válasza pH érték (#19439) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Sajnos úgy néz ki, hogy nem fog esni az eső :O

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#19441) Oliverda válasza pH érték (#19439) üzenetére


Oliverda
félisten

..de legalább te itt leszel nekünk és szórakoztatsz majd a ragyogó humoroddal.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#19442) -Mike- válasza Motion_Blur (#19440) üzenetére


-Mike-
addikt

Akkor ma is egy sima Alonso győzelmet fogunk látni. :)

(#19443) pH érték válasza Motion_Blur (#19440) üzenetére


pH érték
aktív tag

Miért akarsz te esőt? Roncs szeretnél látni? :D

Amúgy briós féle hadműveletre tuti lehet majd számítani.

-Mike-: Idén már semmi se biztos.

[ Szerkesztve ]

(#19444) Flashcash válasza Peat;) (#19433) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Ne magyarázd el nekem, hogy mit írtam.
Igen tekintsd lezártnak a dolgot.

(#19445) AMD Power válasza Motion_Blur (#19440) üzenetére


AMD Power
titán

Én nem sajnálom.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#19446) Nowhereman válasza simonzé (#19431) üzenetére


Nowhereman
őstag

Reméljük az ötletáradatod nem jut el Börnihez....

Utánam a kondenzcsik!

(#19447) Nowhereman válasza simonzé (#19431) üzenetére


Nowhereman
őstag

mert még komolyan fontolóra venné...

[ Szerkesztve ]

Utánam a kondenzcsik!

(#19448) #04441088 válasza simonzé (#19431) üzenetére


#04441088
törölt tag

Beteges:D

Furcsa lenne, ha 1-2 ilyen szabály lenne, az biztos.

Vettel fog nyerni szerintetek?

(#19449) Haart


Haart
addikt

Majd valaki egy linket online nézéshez küldjön már ha kezdődik a dolog. Melóban nehéz tv-t nézni :D

(#19450) puttputt válasza Nowhereman (#19446) üzenetére


puttputt
őstag

Simán bevezetnék.
Briatore lenne az elnök. (A "továbbfejlesztések" terén.) ;]

:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.