Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#18501) hunnylander válasza TESCO-Zsömle (#18500) üzenetére


hunnylander
őstag

A szárny szabálytalan, de átmegy a(z elégtelen) teszten.

A teszt nem egyenlő azzal a szabállyal, amit a szárny folyamatosan megsért.

A szabálykönyv alapján, ha már a gyanú felmerül, az FIA azt csinálhat, amit akar. Nyugodtan csavargathatná is, de kétlem, hogy tudnák, hogy csavargatni kéne és az se olyan egyszerű gyakorlatban kivitelezni.

Ami kellene és már Spára elő tudták volna írni, szenzorok a szárnyvégekre, -be, (referencia pontok a monocoque-on, és az FIA ezredmilliméterre tudna mindent, az ECU mentené is az adatokat) és megszabni a maximumot, ami csak extrém esetben sérthető (baleset, pályaelhagyás stb.).

www.HunnyF1.com

(#18502) Male válasza hunnylander (#18501) üzenetére


Male
nagyúr

Azért ennél pl a rázókövek elég problémásak lennének. Egyrészt amikor fölötte van a szárny, a kerék meg még nincs, másrészt ha keményen megy át rajta, és utána akár pattoghat is az autó... vagy akár csak az egyenetlen aszfalton pattog... így nyilván nem lesz meg a táv. ..bár végülis ha rögzítik azt is, hogy mikor (a pálya melyik részén), akkor ez talán kiküszöbölhető.

(#18503) Oliverda válasza TESCO-Zsömle (#18500) üzenetére


Oliverda
félisten

Akkor annyira tökéletesen sikerült lemásoljalak mint A Ferrari-nak a fújt diffúzor.

Azért én remélem hogy a McLaren lesz olyan fair hogy kifizeti a +50 kilónyi súlyt meg az új vonalzót. :D

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#18504) hunnylander válasza Male (#18502) üzenetére


hunnylander
őstag

Szerintem jól megoldható, mert egy olyan értéket lőnének be, ami tekintettel van a rázóköveken való haladásra (tisztességesen megépített szárnyakkal).

A szárny túlzott játéka nem létezik azon autóknál, ahol a szárny konstans rugalmatlanságra lett tervezve. A szénszál elképesztő szilárdság elérését teszi lehetővé. A Red Bull szárnyát felejtsd el arra, mit tudna a szénszál. Azt a szárnyat céltudatosan hajlékonyságra tervezték, még szép hogy izeg-mozog, már akkor ha az autó manőverezik.

Elég szemrevételezni és összevetni a McLaren vagy a Mercedes szárnyakkal, már a tartó résznél, ami az orrhoz köti a szárnyat, óriási a differencia; 'rozmár agyar vs. kartonpapír', ez a benyomás. A Red Bull szárny mindenütt vékony, már a tartójánál is. A McLarené nagyon masszív, a tartójától a véglapokig az egész, vastagabb minden része. Bírta is a harcot, az ütéseket (Melbourne, Valencia, Hockenheim).

www.HunnyF1.com

(#18505) TESCO-Zsömle válasza Oliverda (#18503) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Nem nevezném másolatnak, mert még Én a véleményem mondtam el, és egy esetleges megoldást vázoltam, addig Te szokásodhoz híven csak kötekedtél.

Részemről a dolgot befejezettnek teintem.

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#18506) Oliverda válasza TESCO-Zsömle (#18505) üzenetére


Oliverda
félisten

Tudod, az esetleges megoldásokat ide kérik: jean.todt@fia.com :D

Biztos meghatódik majd, hogy bizonyos szurkolók mennyire a szívükön viselik az FIA költségvetését. :DD

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#18507) madstunt válasza TESCO-Zsömle (#18489) üzenetére


madstunt
addikt

én akkor bírom legjobban palikot mikor ott sincs a stúdióban :D ;]

(#18508) TESCO-Zsömle válasza Oliverda (#18506) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Tudod, esetleg utánaolvashatnál a szabályzatban, vagy bármely netikettben, hogy a kötekedő hozzászólásaidat hova várják, és ezentúl oda posztolhatnád őket.

Pl ennek (amire válszolok) is sok értelme volt... A poén eröltetett, és lenéző. Remélem jól szórakozol magadon.

Innentől kezdve nem áll szándékomban veled társalogni semmiről. Ha téged ez szórakoztat, csináld, de ez volt az utolsó alkalom, hogy vettem a váradtságot és válaszoltam.

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#18509) Oliverda válasza TESCO-Zsömle (#18508) üzenetére


Oliverda
félisten

"Részemről a dolgot befejezettnek teintem."

Ezt feljebb írtad... Vagy ez nem te voltál? :D

Én utána nézek hogy a kötekedő hozzászólásokat hova várják te pedig annak nézz utána, hogy a haszontalan, értelmetlen és bugyuta, én így meg úgy csinálnám javaslatokat hova várják. ;)

Már bocs de az ilyen "a vizsgálat teljes díja őket terheli" szintű dolgokat nehéz szó nélkül hagyni. :D

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#18510) Viktor77 válasza Oliverda (#18509) üzenetére


Viktor77
titán

"Már bocs de az ilyen "a vizsgálat teljes díja őket terheli" szintű dolgokat nehéz szó nélkül hagyni."

Pedig nem nehéz, és akkor nem arról szólna megint a topic, hogy valakibe belekötsz.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#18511) Oliverda válasza Viktor77 (#18510) üzenetére


Oliverda
félisten

Inkább mint a finom rasszista jelzőkről, melyek felett mellesleg rendszerint könnyen átsiklasz...valamiért... :U

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#18512) Male válasza hunnylander (#18504) üzenetére


Male
nagyúr

...hát egy több centis rázókőre nem lehet tekintettel a belőtt érték, mert akkor semmit sem ér a dolog egyenesben.

Hm, ezt most miért írod? A pattogásnál maga az autó (és így a szárny is) kerül közel az asztfalthoz... én nem a szárny elhajlásáról írtam ott.

(#18513) Viktor77 válasza Oliverda (#18511) üzenetére


Viktor77
titán

Bármilyen hihetetlen, nem nézem folyamatosan a topicot. Ha azt veszem észre, hogy amikor itt vagyok, feljön, akkor belenézek.
Nem mellesleg, ha zavarnak a rasszitsa jelzők, tudod melyik topicba kell jelentened. Vagy annyira nem zavarnak?
És látod, megint támadsz (megint teljesen alaptalanul), és offolod a topicot.

A többit privátban légy szíves, és a megfelelő topicokban.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#18514) hunnylander válasza Male (#18512) üzenetére


hunnylander
őstag

Szerintem nem olyan jellegű szenzorokra gondoltál, amire én.

Az autó nyugodtan repkedhetne, nem a szárny talajtól való távolsága lenne mérve az én javaslatom szerint, hanem a szárnyvégek elmozdulása egy autón lévő referenciához képest. Ez a szárnymerevséget monitorozná, nem a szárny aszfalttól való távolságát.

www.HunnyF1.com

(#18515) Male válasza hunnylander (#18514) üzenetére


Male
nagyúr

Jaaa... akkor igen, másra gondoltunk. Ott valóban nem gond az ilyen.... kivéve ha a referencia pont is elmozdul :D

(#18516) #70869248 válasza TESCO-Zsömle (#18500) üzenetére


#70869248
törölt tag

sztem ne gondold álszentnek...ez a versenyben maradás, nagy szavakkal élve ebben a sportban az életben maradás szabálya...egyszerűen ezt kell tenniük.
Pláne mert az FIA döntése sem kiszámolható...egy esetben tíltanak a szabályok szellemének sérülése miatt, más esetben hozzájárulnak az adott változáshoz...és innen megengedhető újítás lesz belőle :)
Nem kell ezekhez negatív dolgokat társítani...egyszerűen ezt kell tenniük, a sok emberért aki a célért dolgozik.
Ez igaz minden csapatra.

(#18517) TESCO-Zsömle válasza #70869248 (#18516) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Én úgy tudtam -ezek szerint rosszul- hogy a Formula 1-ben a versenybenmaradás feltétele a folyamatos, jó fejlesztés, nem pedig a patakduzzasztó sírás, amiért a másiknak olyasmi is az eszébe jutott, ami nekünk nem...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#18518) #70869248 válasza TESCO-Zsömle (#18517) üzenetére


#70869248
törölt tag

elvileg a flexi szárnyak nem engedélyezettek. Lehet hogy okos megoldás a Red Bull megoldása és az FIA ellenőrzésén átmegy, de ez a szabály kijátszására irányuló ötletesség, ami nem egyenértékű a plusz sebesség megtalálásával....hiába eredményezi azt.
De ha az FIA nem lép ellene akkor rögtön használni kell....mert minden más csak az ellenfél malmára hajtja a vizet.

(#18519) Plutor


Plutor
aktív tag

Én pont ezért szerettem meg ezt a versenyágat,mert itt mindig kitalálnak valami ötletes megoldást.
Ventilátor a kocsi alján,4 kerék elöl,aktív felfüggesztés,külön fék a két oldalra,hajlékony szárnyak,diffuzor variánsok,f csatorna.
Pont ettől érdekes számomra.Most már annyi a szabály,hogy csak ilyen trükkösen lehet jó megoldásokat csinálni.Lassan ott tartunk,hogy egyforma autók körözgetnek egymás mögött. :(

(#18521) AMD Power válasza SajtosKuszob (#18520) üzenetére


AMD Power
titán

Az biztos ,hogy az egyik legjobb pilóta párosuk nekik van.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#18522) MaTTeS válasza AMD Power (#18521) üzenetére


MaTTeS
senior tag

Hát igen. Tapasztaltak, gyorsak, fiatalok, és mindketten tudják, hogyan kell helytállni, ha esélyesek a vb címre.

(#18523) Motion_Blur válasza MaTTeS (#18522) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Itt most Buttonra gondolsz és arra a teljesítményre, amit a tavalyi idény második felében produkált? :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#18524) shteer válasza Motion_Blur (#18523) üzenetére


shteer
titán

nem, sztem arra amit az első felében :)

..szerintem jónak tűnik

(#18525) Motion_Blur válasza shteer (#18524) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Miért, a második félidőben már nem volt esélyes? :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#18526) shteer válasza Motion_Blur (#18525) üzenetére


shteer
titán

voltak olyan pillanatok :K

..szerintem jónak tűnik

(#18527) hunnylander válasza Motion_Blur (#18525) üzenetére


hunnylander
őstag

A második félidőben 'ráült az eredményre' és 'beállt védekezni'.

www.HunnyF1.com

(#18528) AMD Power válasza hunnylander (#18527) üzenetére


AMD Power
titán

De végül is sikeresen megoldotta.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#18530) hunnylander


hunnylander
őstag

(#18531) dokar


dokar
addikt

van már hétvégi programom, jegyek megvéve :)

Le Mans Series - 1000 km of the Hungaroring, Radical European Masters

http://www.lemans-series.com/en/s52_circuits/s52p03_programme.php?circuit=20

extra - SEXRay

(#18533) munky válasza proof88 (#18532) üzenetére


munky
őstag

Nevetséges, hogy nem látták előre az új szakasz bevezetésének következményeit. Az a rész semmit nem adott a pályához csak levont az értékéből. Örülök, hogy visszatérnek a régi vonalvezetéshez.

(#18534) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Heidfeld fogja tesztelni a Pirelli gumikat [link]

Remélem hogy ez jót fog tenni a Merci jövő évi szereplésének :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#18535) P00By válasza Motion_Blur (#18534) üzenetére


P00By
nagyúr

(#18536) Oliverda válasza Motion_Blur (#18534) üzenetére


Oliverda
félisten

Hülye lesz visszamenni tesztpilótának ha jövőre már akár versenyzői ülést is kaphat. Renault, Force India, Sauber... vagy legrosszabb esetben ott lesz valamelyik újonc csapat.

Persze lehet hogy visszamegy a Mercihez... versenyzőnek. :D

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#18537) hunnylander válasza Motion_Blur (#18534) üzenetére


hunnylander
őstag

Olyan gumikat fejleszt [magának], amivel jövőre világbajnok lesz a HRT-vel. :D

Azért a HRT-vel mert a Pirelli is Toyotát használ, meg jövőre a HRT is (Toyota örökséget).

Plusz a Pirelli az új Dallarával is tesztel, ami kiköpött HRT újfent. Szóval ezek az abroncsok csakis a HRToy-hoz fognak passzolni. :U :))

www.HunnyF1.com

(#18538) Nowhereman válasza Oliverda (#18536) üzenetére


Nowhereman
őstag

Nehéz lesz jó ülést kapni. Sumi már épp elég okot adott a cserére, de szerintem még a jövő évet is ki fogja magyarázkodni. Az újoncokat hosszú távú tervek miatt szerződtetik, és Kobayashi után már Petrov és Hulk is kezd prímás-jelölthöz méltón muzsikálni. A legjobb remegő ülések bizony Rózsa és Liuzzi alatt vannak. De a Force India pedig valszeg nem akarja megrohasztani Restát a kispadon, így Heidfeld jövője leginkább egy mexikóitól függ...

Utánam a kondenzcsik!

(#18539) Nowhereman válasza hunnylander (#18537) üzenetére


Nowhereman
őstag

- hja, Sumi gyengélkedésének okai közé oda lehet sorolni, hogy a mezőny nem a Sumi személyes ízlésének megfelelő gumikon köröz...

Utánam a kondenzcsik!

(#18540) P00By válasza Nowhereman (#18539) üzenetére


P00By
nagyúr

De jövőre odacsap mindenkinek! :U
;]

(#18541) SzalaiG válasza Nowhereman (#18539) üzenetére


SzalaiG
addikt

Jövőre ő lesz a legjobb! :D

(#18542) shteer válasza P00By (#18540) üzenetére


shteer
titán

erre csak annyit lehet mondani, hogy HAAAA-HAAA-HAAAA-HA-HAAAAAAA :B

..szerintem jónak tűnik

(#18543) P00By válasza shteer (#18542) üzenetére


P00By
nagyúr

Így van! :D

(#18544) Nowhereman válasza P00By (#18540) üzenetére


Nowhereman
őstag

nem úgy érted, hogy falhoz ken mindenkit? ;]

Utánam a kondenzcsik!

(#18545) Motion_Blur válasza Nowhereman (#18544) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Kivételesen nem Webbo-ról van szó ;)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#18547) Nowhereman válasza Motion_Blur (#18545) üzenetére


Nowhereman
őstag

Pedig a mester eddig még csak ebben bizonyult a legjobbnak idén...

Utánam a kondenzcsik!

(#18548) TESCO-Zsömle válasza Nowhereman (#18547) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Tudtommal idén még nem ütközött, ellenben Webber többször is felöklelte ellenfeleit... :U

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#18549) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Kimi gumimelegítés :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#18550) PazsitZ válasza Motion_Blur (#18545) üzenetére


PazsitZ
addikt

Inkább legyen agresszívabb, de ő legalább az ellenfél kiütése nélkül is tud előzni. :P

[ Szerkesztve ]

- http://pazsitz.hu -

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.