Én tippversenyt ajánlottam, nem pedig azt, hogy ki mit adna. Mer részemről egy nagy farbabillentést azoknak, akik ilyen kretén szabálykönyveket hoznak össze.
Utánam a kondenzcsik!
(#18951) Nowhereman válasza skylaner (#18950) üzenetére
Én tippversenyt ajánlottam, nem pedig azt, hogy ki mit adna. Mer részemről egy nagy farbabillentést azoknak, akik ilyen kretén szabálykönyveket hoznak össze.
Utánam a kondenzcsik!
Nem akarom szítani a kedélyeket, de mindenki elsiklik afölött, hogy ahol Alonso jár, ott problémák adódnak a csapat körül.
McLaren csalás botrány, ahol Alonso volt az egyik fő "hunyó". Akkor minden Ferrari drukker gyűlölte és szidta, ennek ellenére most egész Olaszország és az összes rajongó őt Istenítni. Jó pilóta, ezt nem is cáfolom, de rendszeresen hisztizik és keresi a hibát a többi pilótában, kelti a feszültséget folyamatosan. Anno a McLaren-t is sokat büntették, amiben neki is nagy szerepe volt. Szerencsére hamar le is lépett, irány vissza a francia gyártó karjaiba. Eredmény: Briatore-t eltiltották, de legalább csAlonso besöpört egy futamgyőzelmet. Piquet kitálalt - nem hinném, hogy viszont látjuk a pályán. Szintén 2007-ben a felháborodott Alonso nem kicsit tartott, be a csapattársának - ezt szintén sokan elfelejtették. Egy kis emlékeztető. Idén már előfordult, hogy Massa-t a boxutca bejáraton előzte meg így a brazilnak kellett várnia a kerékcserére (videót sajnos nem találtam hirtelenjében). Év elején azt mondták a Ferrarinál, hogy hatalmas a csapatnál az egyetértés és összhang. Ezt már elfelejtették?
Hamilton drukker vagyok és nem "divatból". Fikázzák sokan és az "egyszerűbb" emberek rendszeresen etikai célzásokat tesznek. Szomorú, hogy ezt még a Ferrari hivatalos fórumán sem moderálták. Ez véleményem szerint minősíti a csapatot is. Félreértés ne essék! Massa szimpatikus, nem beképzelt, nem arrogáns és 99%-ban sportszerű is így nincs vele problémám. Épp egy ilyen pilóta kell Alonso mellé, akit könnyedén a háttérbe lehet szorítani. Hamilton nem ilyen volt és Ron Dennis is inkább őt favorizálta. Azóta meg is hálálta a bizalmat és valamennyi esetben a maximumot hozza ki az autóból. A legagresszívabb pilóta a mezőnyben, de épp ez teszi látványossá az F1-et. Néhány húzásával én sem értek egyet, de ettől függetlenül az egyik legnagyobb tehetség az F1-ben...
BF2142☑ BFBC2☑ BF3☑ BF4☑BF2143☐ Mindenki a saját baklövéseit hívja tapasztalatnak. (Oscar Wilde)
(#18954) Nowhereman válasza P00By (#18952) üzenetére
Várható volt. Most nem fenyegeti börnit, hogy nem tud a szerződéseknek megfelelően 20 verdát a rajtrácsa, küldni, hát inkább megspórolja a 13. csapat gázsiját..
Utánam a kondenzcsik!
A Ferrari nem kap további büntetést a Német nagydíjon történt csapatutasítás ügyében.
[ Szerkesztve ]
Én azt hallottam hogy csak egy ember szavazott az ügyben. Mégpedig ő: [link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Én nem vagyok Alonso drukker.
Hosszú évek óta Ferrari drukker vagyok, gyerekkori betegség.
Az is maradok, bárki vezeti az autót. Massa szimpibb, nem is voltam túl boldog mikor Alonso a csapat tagja lett.Az biztos ,hogy nem egy egyenes ember.
Bár Schumival is igy voltam.
De annak örültem ,hogy Kimmi elmenet. Nem sokat csinált már az utolsó évben és csapjátékos se volt.
Nekem mindegy ki nyer majd újabb VB. címet a Ferrarinak.
De azért Massa megérdemelne 1 VB. címet.
és ezt a belső hangok mondták?
Nem hanem a jóska.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Egy pilóta hogy lesz csapatjátékos?
Barrichello biztos tudja.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Kérdezd Massat aki nem kicsit támogatta Kimit.
Ugyan miben? Valóban egyszer helyet cseréltek. Aztán 1 évvel később megvolt fordítva. Ennyit a nagy támogatásról.
Turbos motort nem kell lilára forgatni, hogy menjen. A 20 evvel ezelotti 1500ccm-s turbos motorok 12000rpm-n voltak 1200-1500LE-sek.
Amugy ne tevesszen meg senkit a "csak" 650LE bezzeg a 2.4 V8 800 meg 3.0 V10 960LE-s szivo fuuu. Igen csak az a szivo motor 18-20k rpm kozott volt eros, a turbos meg jo turboval mindenhol eros lehet es atlag teljesitmenye lehet nagyobb is lesz hiaba gyengebb csucsban.
Lasd a WRC-k, ott 300LE limit, de az mar 2000-nel is 300LE-s meg revlimiten is 300LE-s am, nem csak revlimit elott lesz eros kicsivel es azon kivul meg hello, mert az ugy van programozva, hogy lent baszom nyomateka van, ertsd: 650-700Nm(!), es ahogy no a fordulat ez a nyomatek ugy csokken, igy az eredo ero egy ~allando lesz: ez mindenhol "megy", nem csak egy -tol -ig, mint a szivok. Probald meg megfogni egy utcai kocsival, akar ugyanannak az ucai verziojabol is egy 450-500LE-s vas kell hozza, mert annak kb annyi az atlaga
Caroll Shelby once said: horsepower sells the car, torque wins the race
Regen a turbos F1-ben a benzinnel hutottek a motort -direkt tul dus AFR-l-, azert fogyott el idonkent a turbosokbol a benzin futam vege elott, na meg azert is, mert turbok csak 150liter benzint kaptak, a szivok meg 195-t. Mar akkor is tudtak, hogy a hatasfoka messze jobb a turbos rendszernek nemhogy azonosm de nagyobb kimeneti teljesitmenynel is, 195literrel a tankban a turbosokat nem fogta volna meg semmi.
több drón kell ;P
jól van, tudjuk, hogy nem véletlenül csiga az avatarod
egyébként nem sokat fog számítani fordulatszám tartomány alsó fele, sőt inkább némileg beáldozzák ezt a nagyobb teljesítmény maximumért.
extra - SEXRay
Hat, ha limitalva lesz a max, akkor nem lesz miert ezt tenniuk. Akkor az lesz, ami WRC-knel is. Ha 20 eve tudtak 1500ccm-bol 1500LE-t, akkor a mai technologiakkal meg anyagokkal siman meglenne 2500LE is 1600ccm-bol
Kerdes, hogy a turbonyomas mennyiben lesz limitalva. Regen 5-5,5bar volt a toltonyomas, aztan ezt kesobb 4bar-ra levettettek
Na most ja ha tudjuk, hogy ekkoriban az utcai turbos autok 0.5-0.8bar-n mentek max, ma is csak overboostban mennek 1-1.3bar-n, ezt is csak bizonyos uzemallapotok teljesitese mellett x sec-g, hogy jol ki lehessen vele ugrani egy elozeshez, ettol kap egy extra nyomatek loketet kigyorsitani, utana visszaejtenek ~0.8-ra.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
igen, csak hát le van korlátozva 650LE-re. abból meg sose lesz 2500
én speciel elgondolkodtam, igaz csak rövid ideig....és nem nagyon látok különbséget, mindkettő tökre benne van ebben a sportban...sajnos
A technika iránt kémkedés, lopás, lenyúlás, megszerzés...mindegy, ugyan úgy, mint a csapaton belüli kedvezményezés valamelyik versenyző javára.
túl soktényezős ez a felállás, egy utcai autót túl lehet küldeni feltöltéssel, mert sok benne a tartalék...és ez minél kevesebb, annál kisebb mértékben szabadíthatsz rá lótömegeket.
Mert nem bírja.
Ahogy sztem nem duplázódott az adott köbcentiből kihozható teljesítmény sem, sőt...talán a mostanra tiltott anyagoknak köszönhetően az akkori arány nem is ugorható nagy mértékben.
Én szeretem a feltöltést, de egy minimum súlyhatáron lévő erőforrás ami a kötelezőre van kihegyezve, és nem bír azon túl tartalékokkal, ahol mindenki azt az 1 lovat keresi amit még befogható...oda nem nagyon kellene feltöltést biggyeszteni, mert eldurran az elvárható szinten belül.
Az egyenmotorban persze ettől még lehet tartalék...sőt biztos hogy lehet, de sztem jól nem járunk
eddig sem jártunk..
(#18971) Nowhereman válasza D@ni88 (#18968) üzenetére
Dehogynem! Versenyenként csapatonként csak 100 000 $ kell majd az extráért fizetni!
Utánam a kondenzcsik!
Igen, csak pl a pilota megnyomja a kormanyon a kék-kék-kék-zöld-zöld-mic-mic-zöld-zöld titkos kombinaciot es a toltonyomaskorlat "veletlenul" mas erteken fog allni egy elozeshez. Na?
több drón kell ;P
És az előhűtött üzemanyag? Ha jól emlékszem volt valamelyik csapatnak ezzel kapcsolatos cirkusza. Most nem lehet tankolni, de azt senki nem mondta, hogy nem lehet előhűteni az üzemanyagot betöltés előtt. (Arról már nem is beszélek, hogy szerintem az áramló levegővel is lehet játszani. Ha forró a pálya felülete, akkor nem, de ha hűvös akkor simán rá lehet vezetni a tankra).
Azert tudnanak kb 2500LE-t, mert most 1.5x nagyobb fordulattal dolgoznak, mint akkor. Tehat azonos ccm-bol azonos nyomatek mellett ez alapbol 1.5x teljesitmenyt jelentene 1500->~2200, ezt azonos toltonyomasnal, de ma mar akar kisebben is tudnanak nagyobb nyomatekot produkalni, mint akkor.
Regen 12000-nel azert nem tudtak feljebb menni a fordulattal, mert egyszeruen belebegett a szelep, es tertek at ezert a pneumatikus vezerlesre, na azzal mar fel tudtak menni 15000-g is, kesobb a kenyszervezerlessel meg 17-20000-g is.
Regen a 1500ccm-s turbos korszakban volt ahol sima utcai motort hasznaltak erre -BMW-, ma mar minden motor kulon erre epitett
több drón kell ;P
igen, és valószínű hogy ez az ECU-val menni is fog
Hat ha egyes utcai kocsikban is tud lenni ijen ma, akkor... pl rajtautomatikat is vhol hasonlo keppen kell aktivalni utcai(!) kocsiban.
Egy ECU azt csak csinalja amit beallitanak neki. Ha pl az van neki beallitva, hogy ha ez meg az teljesul -lehete ez akarmi, pl gombkombinacio is-, akkor az x kimeneten ez tortenjen, akkor azt fogja csinalni. Es ha pont azon az x kimeneten van "veletlenul" a boost control, akkor lesz egy kis overboost... a nagyobb nyomas meg nagyobb nyomatek, nagyobb nyomatek y forulatnal az tobb loerot jelent.
Persze lehet log-lni, de az is hamisithato. Igy qrjak at pl egyes turbos kocsikban is boostcut-t, amikor a tul nagy MAP (Manifold Absolute Pressure) jelre szepen elveszi a gyujtast es/vagy a benzint az ECU. Hat kap olyan jelet, hogy persze, nincs 0.9bar felett a nyomas, pedig de. Es logolni is azt fogja, hogy igen, 0.89bar a nyomas. Kozben meg a valos ertek az lehet 1.2bar is a szivosorban.
több drón kell ;P
Igen, de kissé elnagyolod
Közúti benzinből kellene kihozni..nem nehézbenzinből, és amikor a bitang 1400LE-t tudták az akkori feltöltött motorok, azok versenyen bizony csak 900 max 1000LE-vel működtek...mert egy versenytávot egyik sem bírt volna ki ekkora terhelésen...nem hogy 5 versenyt+5qual+10 edzés.
Aztán persze ott van a súly, most majdhogy fele akkora súlya van az erőforrásnak.
A nyomaték meg fika volt...ahogy fika is lesz minden amit kis hengerűrtartalomból akarnak kihozni.
[ Szerkesztve ]
Igen, hat szerintem is a 4-5bar toltes igencsak fika nyomatekot jelenthetett
Pl egy 1.4-s feltoltott utcai motorbol nagyobb nyomatekot lehet kihozni, mint egy 2.0-s szivobol, ugyhogy ez a kis ccm-s hiaba feltoltott akkor sincs nyomteka dolog eleg gyenge szoveg
1500ccm-bol idomeron volt 1500LE az auto, igaz a versenyen "csak" 1200-l mentek. Nem azert volt ennyi, mert nem birtak volna ki, hanem mert igy is volt amikor ido elott elfogyott a benzinjuk. Amugy a szivok se mentek vegig
több drón kell ;P
naaaa...ez már meredek
a nyomatékhoz kell a hengerűrtartalom...ez alapigazság,..lehet feltölteni és görbézni, de a pörgéssel mindig is a lóerő fog emelkedni, ez így van és így lesz.
Aztán, ezek az autók '87-ben éltek igazán, utána már korlátoztak. ..szal '87-ben 920LE a megengedett 4 bárral megtolva...néha, 13ezres fordulaton (pl. Renault), '86-ban töltöttek 4.5-l is, de mégsem voltak jobbak.
A Renault pl. '86-ban megnyomatta a motorját qual-ra 5.2bárral így préselt ki 1200LE.
A Honda már akkor 14ezret forgott.
Mindezt toulol-l meg még a macskafarkát is az üzemanyagba keverve..
szerk:
ez pl. a mindent vivő '88-s Honda görbéje:
[ Szerkesztve ]
Mi meredek?
PuttoGT-m van, ezt sokan tudjak itt. Ez 1.4-s SOHC 8 szelep es 204Nm-t tud koppszeria koppgyari allapotban a gyar szerint. Fekpadon igy koppszeriakent mertek ra 192Nm-t a kereken(!), ez 225-230Nm a fotengelyen. Mekkora szivok is tudnak ennyit? A 2 literes szivok akoriban (ez 1993-ban jott ki igy ennyivel) 180-190Nm-t tudtak 10:1 feletti CR-l 16v hengerfejjel meg amit akarsz, az egyik legkarajabb akoriban a C20XE Opel motor volt 196Nm, de most se sok van 200Nm felettam 2 literbol, a Honda S2000 2000ccm-s F20C motorja tud 208Nm-t, a K20A a 7gen CTR-ben meg 200-t se, Renault Clio RS is 210 korul van. De ezek kesobb ennyiek, hugyig hegyezve 11-s CR-l. Rakjal mar belejuk +10LE-t. Veszel egy Abarth TJET Grande Punto-t MOST!, az 280Nm-t ad le 1.4-bol, 280 vs 210 Azert erezzuk a diffit, ugye?
Pl VR6 Golf3 a 2x annyi 2.8literbol volt szinten ekkoriban 235Nm, de: 1.4 vs 2.8liter
Erre en ra tekerek 0.1bar-t es hello, mar "megvan" az a +10Nm. A Golf-nal mit csinalsz, hogy noveld a erot, porgeted ugy, hogy esik a nyomatekgorbe? Es? Onmagaban csak fordulattol nem lesz semmi se erosebb.
A legerosebb turbos F1 motor a BMW-é volt, nem a Honda-é. A BMW a BMW1502-s utcai autojuk motorjait vette meg ehhez bontokbol, sima 4 henegres motor volt, a Honda meg kulon csinalt erre egy 1.5 V6-s motort, jobb karakterisztikaja volt igaz csilliardokkal tobbe is kerult, de onmagaban csak a jo motor nem gyozelem az F1-ben. Lasd a Renault-t, vagy tavaj a Merciket. A csak motort vasarlo team porba verte ugyanazzal a motorral a gyari csapatot. A BMW csak sporolt ezzel egy halom ammot.
Nem a fordulattal van a baj a F1-ben sem, hanem a nyomatekkal. Keptelenseg a nyomatekot 125-130Nm fole vinni per liter szivoban. Csinalhatsz 12-s CR-t akkor se lesz, aztan abba mar megis mit tankolsz?
Nincs is auto, ami ennel tobbet tudna. Semmilyen. A 120Nm/litert se sok haladja meg csak ijen kulonleges kis szeriaban gyartott kocsik, legtobb az 90Nm/liter korul van csak meg az alatt. A F1 is ezert porog ki halalfaszaig, mert nyomatek ha fejra allsz is limital, akkor tobb ero abbol csak ugy lesz, ha kiforgataod lilára es oda teszed a nyomatekcsucsot, meg olyan valtot csinalsz hozza, ami ott tartja. Ennyi.
Ehhez kepest feltoltessel siman lehet csinalni 150-160Nm/litert is, agyonfaragas nelkul -ennyit tudnak szeria allapotban tuning nelkul-, es maris sokkal kisebb rpm eleg ugyanannyi erohoz, mert a pillanatnyi telejsitmeny az a pillanatnyi nyomatek * pillanatnyi fordulat-bol all elo: pl 20000rpm-n 10Nm nyomatek az kisebb loero, mint 8000-nel a 100Nm, ez vilagos asszem mindekinek. Nem mellesleg sokkal szelesebb savban is huz az auto, nem csak 17-20k rpm kozott, addig meg egy halal, hanem a teljes rpm sav 2/3-ben eroben van. Az a jo motor, ahol a max nyomatek es max loero minnel messzebb van egymastol mert e ketto kozott él az auto. Erre mondta Shleby, amit ideztem tole. Hiaba van egy 1000LE-s autod ami csak egy kis savban tol ig huz, azon kivul meg hulla, a papiron kisebb telejsitmenyu DE nagyobb atlagteljesitemenyu auto siman leverheti.
Nemtom mennyire emlexel arra, de amikor voltak B csoportos Rally autok, akkor Estoril-ban kiprobaltak az egyiket mennyit menne az F1 autok korén. A kozepmezonyben lett volna. Szamolj mar ra egy tomeg/Le aranyt. 960kg meg 480LE volt a Delta S4, amit kiprobaltak, 2kg-t vitt egy LE, a legerosebb F1-ben 0.5-t, 4x erosebben, de az atlag legyen 2.5-3x. Akkor akik utan ertek volna be egy koron az ido alapjan azok mit csinaltak az F1-ben?
Es ugye az sem mind1, hogy a fordulattal exponencialisan nonek a mozgo tomegerok, mikozben feltoltessel az alaktreszek eredo terhelese maximum is csak egyenesen aranyosan emelkednek. Nem mind1.
több drón kell ;P
A technikai hókuszpókuszhoz nem tudok hozzászólni, de az A5 szerint így fog kinézni a motor:
1.6liter, 4 henger, 3< bar, 10k rpm, 650HP
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Ennyit a gyorsulasin a Vogelsinger CCH Sanyika Hondaja 1.6-bol ~9k rpm es tuti biztos hogy 3bar alatt tol jelenleg is. Mi ebben az uber? Ja es koltsegvetese kb 0.001%-a ehhez, mint barmelyik F1 csapatanak.
több drón kell ;P
Amuyg ha belegondolunk jobban kb ~420Nm-t tudott 20 eve a turbos F1, akkoriban a 1.5 szivok 130Nm-t-nel mar fuha-fuha-fuha voltak.
A jelenelgi szivo F1 jo ha tud 300Nm-t, de meg ezt is 1.5x akkora motorbol teszi.
több drón kell ;P
Ez így van ...és mégsem.
Sok mindent leírsz, de mégsem jó...az 1.4-s Punto GT-re (SOHC 8 szelep) 150nm-t írnak 3000-s fordulaton
-specifications
Nekem van egy V6 2ezres (Cengine..elég ritka)Capri-m...'79-s szal nem egy erőművész
De ennél azért egy tizessel több.
Aztán, az F1-nél maradva...mert az utcai gépet ki hova hangolja.
Egy 83-s szívó és egy 85-s turbós gépnél (Cosworth és Bömös)..én a Bímer-t csak 900LE-re teszem..ennyit tudott a versenyre alkalmas alu blokkal, a qualra a vassal vitték.
szal
Cosworth: 530LE
Bmw: 900LE
Cosworth:395Nm
Bmw:540Nm
Lóerőben van 370paci különbség
Nyomatékban 145-t tudtak túlfújni.
..és ehhez hozzájön hogy az F1 az lóerőből él, nem nyomatékból, ...ha te 1.4-re turbót teszel az lesz 150Nm...jó legyen 200 , ha egy 2ezresre turbót teszel akkor meg 300Nm.
sok legenda van a turbó éra körül, pedig elég nagy küzdelem volt, és piszok sok motor elröppent ott.
A lovakra pár adat, érdemes átböngészni, mert látszik az izzadság, meg a pénz
Honda
Renault:
Zakspeed
szerk: a jelenlegi F1-s erőforrás ugye 95 kg..
[ Szerkesztve ]
Jo hat ezt ismerem en is, de ez itt hujeseg. A 204Nm a tuti ez 1000%. dikk
Egyebkent sok helyen rosszul irjak, van ahol a 67.4mm irjak a furatot es 80.5-nek a loketet, pedig ez forditva van. Igen, rovidebb a lokete, mint sok porgo-forgo szivomotornak is akar. Ez a 150Nm ez ugy helyes, hogy max loeronel kb ennyi Nm van meg jelen a 204-bol. De mutass mar egy olyan autot is, ahol a nyomatekgorbe nem az esoagon van max loeronel..., ha emelkedo agon van, akkor egyszeruen nem az a max loero pontja, ami.
Amugy az mk2 Uno 1.4Tie volt 164Nm es ott nincs overboost, a mk1 Uno 1.3Tie volt 149Nm szinten overboost nelkul. A GT az meg az elektronikaval szabalyozva 1.3bar-ra befuj 3000-tol es feljebb visszaejti, a Tie-k meg maradnak 0.7bar-n vegig. Ebbol a +nyomasbol jon a plusz nyomateka a GT-nek. Egybekent tok ecceru, kiszamolod, hogy 133LE 5600rpm-n az kb 157Nm-t jelent. Na most kevesbe hiszem hogy ha max eronel még 157Nm van ahol amr nincs overboost meg a gyari csiga is ejti a nyomast -ha kikotd a overboost-t es beallitod fix-re, akkor lejjebb overboostban is csak 150Nm lehetett a maximum, mert akkor vagy a 157Nm a csucs, de akkor ha meg innen esik tovabb, akkor nem 5600-n van max ero, hanem feljebb.
Szoval a Te linked adata az sehogy sem jon ki jol.
A loero is csak nyomatekbol lesz, mert egy abbol szarmaztatott ertek.
Kulonben meg ha megnezed a TJET Grande Punto vagy Bravo is 1.4-bol es 206Nm-t tud mar a 120LE-s is, az Abarth verzio meg 280Nm-t. Es ezt igy megveheted ma 5-5.5M-ert Te is akar, garanciaval
több drón kell ;P
Az jo nehez, az enyem 72kg
több drón kell ;P
Na ja
Nehéz a feltöltés ellen érvelni, mert hát persze mitől lenne rossz? A szívó szív amit tud..esetleg segítesz neki csatornával, kihelyezett torokkal, lazább szűrővel...de ami töltve van azt nem fogja lenyomni....ez olyan mint a nitro-val vitázni, mert hisz az is jobb munkát eredményez az égéstérben.
De azért a nyomaték a köbcentiből jön ...és a nyomatéknak vannak hátulütői is ..mint pl. a motorfék, és a kisebb fordulatrugalmasság....ezeket szívó motornál legtöbbször persze azok a dolgok eredményezik amivel a több nyomatékot elérik.
De én azt gondolom, hogy egy F1-s autóban...sőt bármilyen kis össztömegű (400-500kg) autóban a nyomatékból csak baj van, és inkább beleteszek 2 motorkerékpár sportblokkot, mint egy autóblokkot sok nyomatékkal sok erővel sok köbcentivel
[ Szerkesztve ]
Azért nem rossza az mikor a csapattárs pontokat vesz el a konkurensektől.
Köszönöm.Egész nézhetö.
Nincsmit
Kicsit homályos, de legalább nem szaggat... viszont aki adja, megnyomhatná az 1-es gombot, hogy teljes képernyőn ez menjen
Hát nem nagyon megy a pirosaknak. A Redbullok meg itt is erősnek tűnnek
és a 2 mclaren is gyors.
[ Szerkesztve ]
Hami jött egy 1:23.154-et a 2. szabadedzésen, mellyel első jelenleg
Life is too short to stay stock!