Hirdetés

2024. június 11., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Azonnali informatikai kérdések órája (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2014-05-05 09:36:50

LOGOUT.hu

Az alábbi téma IT szakmai jellegű kérdezz-felelek topik. Megkérünk benneteket, hogy a nem szakmai kérdéseket az Azonnali (fáradt gőzös) kérdések topikjában tegyétek fel.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6601) C0d3r válasza Kezdő vagyok (#6600) üzenetére


C0d3r
addikt

Böngészőbe nyisd meg az admin felületet: 192.168.0.1
Felhasználónév admin, jelszó részt hagyd üresen.

Advanced -> Port Forwarding
"Name" - alighanem lényegtelen, legyen utorrent.
"IP Address" - a géped helyi IP címe, amit vagy a hálózati kapcsolatoknál megnézel, vagy parancssorba kiadod az ipconfig parancsot (IPv4-cím). Na, ezt kell ebbe a mezőbe megadni.
"Start" és "End" - uTorrentbe beállított port mindkét helyre.
"Traffic Type" - maradhat alapon, vagyis "Any".
Végül: Save Settings

[ Szerkesztve ]

(#6602) kenwood3 válasza Fooler89 (#6587) üzenetére


kenwood3
őstag

Szerintem nem [link]

Mi az az ekezet dragasag??

(#6603) csyo


csyo
senior tag

kártyalapok laminálását hogy tudom megoldani a legocsobban?

vagy miként lehet máanyag kártyákat nyomtatni? (mint pl a pokerkártya)

Legyen szép a napod!

(#6604) beefjeez válasza Lompos48 (#6579) üzenetére


beefjeez
senior tag

Miért ne? Láttam olyat, hogy kombi fogóval belehajtogatta a ps/2 usb-be ;]

(#6605) Kezdő vagyok válasza C0d3r (#6601) üzenetére


Kezdő vagyok
őstag

Hol lehet a hálózati kapcsolatoknál megnézni az IP címet?Win 7 Prof 64 bitem van.
A Start és End akkor ugyanaz a port?
Köszi a választ!

(#6606) pocokxx


pocokxx
Közösségépítő

Sziasztok!

4 gb ramból érdemes RAM disket csinálni? Illetve 2Gb csak a böngésző cachet rápakolni? (mondjuk 256mb ot lecsípve?) Esetleg valami pöpec leírást tudna valaki linkelni, hogy hogy is működik ez...?