Új hozzászólás Aktív témák

  • sasa311

    veterán

    A vízplazma lehetőségét, létezését, használhatóságát a világon először én magyaráztam el, én találtam fel, amit 1985-ben bejelentettem a Német Szabadalmi Hivatalban, melynek elméleti és működési vizsgáztatása után 1992. november 5-én a találmány elfogadásáról szóló szabadalmi okiratot megkaptam. Sokan javasolták, hogy ''sufniban'' készítsek egy működő mintadarabot, hogy ''az idióták'' is megértsék. Sajnos kevesen értették meg a javasolók közül, hogy a plazma kezeléséhez, annak konstans beállításához komoly műszerek kellenek, meg sok munka és sok pénz. Most talán megértik. Egy autóban, pl. az égéskor 2500 - 3000 °C a hőmérséklet a benzin elégetésekor, a vízplazma elégetésekor sem lehet a hő nagyobb. Mivel a vízplazma képes úgy ''felgerjedni'', hogy eléri akár a 8000 °C-t is tartósan, gondos munkát igényel a vízplazma kezelése. Az is igaz, hogy - mivel a találmány bármire használható - akár ezt a hegesztőt is előállíthattam volna, de ennek elkészítése is legalább 200 - 250 millió Ft-ba került volna. És ez a folyamat is igényli ugyanazokat a műszereket, fejlesztési, anyag-kiválasztási, anyag-megmunkálási, bérkifizetési, stb. költségeket, melyek nem álltak rendelkezésemre. Az előadásaimon bemutatom az atomos gerjesztés lényegét, a hidrogénatomot kiválasztva, mert az a legegyszerűbb. Bemutatom, hogy az elektron a kinetikai energia hatására mindég magasabb kvantumszámú pályára lépve növeli a vízplazma energiatartományát, ami a vízplazma elégetéskor ''visszaköszön''. Ezért történik meg az, hogy nem a hidrogén elégetésének hőmérséklete, a kb. 2500 °C, hanem egészen 8000 °C-ig megemeli a vízplazma a láng hőmérsékletét.
    Bővebben: link

    Érdekes kijelentés :F

    Ez a nagy előnye rövid időn belül érezhető anyagi megtakarítást jelent minden embernek, mert egy autó egy óra alatt, kb. 1 liter vizet igényel, tehát mondhatni, ingyen üzemanyaggal látjuk el magunkat.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés