- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gregorius
őstag
Szerintem jobban jársz, ha globálisan csinálod meg, nem egyenként minden control-ra.
Ehhez először el kell kapni a billentyűleütéseket a Form-on:
this.KeyPreview=true;
Aztán lereagálni a KeyDown/KeyPress események valamelyikét. A KeyDown finomabban hangolható: az alábbi működik Enter-re, de pl. Shift-Enter-re már nem reagál.
private void Form1_KeyDown( object sender, KeyEventArgs e )
{
if( e.KeyData == Keys.Enter )
{
e.SuppressKeyPress = true;
this.SelectNextControl(this.ActiveControl, true, true, true, true); //A SendKeys-t nem szeressük
}
}
Egy apró pici részletet még nem szabad elfelejteni: ha a Form-on van AcceptButton (Form.AcceptButton=...), akkor az mindenképpen ellopja az Enter-t bármelyik Control-ról, akármit is csinálsz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 255XF FHD IPS 300Hz 0,5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD (ELKELT)
- iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3088
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX Nitro+ 6700XT 12GB Corsair 4000D ASUS ROG 650W
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest