- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kempingezés és sátrazás
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- eBay-es kütyük kis pénzért
- hege8888: Retro Kocka Kuckó 3
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
REDeath
őstag
üdv!
kezdő vagyok asp.net-ben, és az lenne a kérdésem, hogy egyesek mért preferálják a sima html kontrollokkal való fejlesztést, mint a fejlettebb controlokat?
most van egy ilyen próba projektem, Repeaterrel, van egyik lapon gridview is (jó, ez speciel csúnya : ), és ezek is meg dropdownlistek is SqlDataSource-okból kapják az adatokat, sqldatasourceokban néhol tettem filtert is, stb.
ha ezeket a funkciókat valaki lehetőleg html controlokkal akarná megoldani (amiknek egyébként annyi az előnyük a sima html elemekhez képest, hogy server oldalon kezelhetőek?) akkor az hogy nézne ki?
pl Repeater helyett meg grid helyett is for ciklussal irogatná a html-t? (php szerűen?)
kezdő létemre nincs asp.net-es tapasztalatom, és érdekelne hogy miért jó vagy épp nem jó ez a szemlélet.
előre is köszi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Túra és kirándulás topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- Google Pixel topik
- Androidos tablet topic
- Elemlámpa, zseblámpa
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel