A legfontosabb, hogy nem km óra állást vaszünk, hanem állapotot! Kereskedőnél van kocsi az mind tekert órás (99%). Ez azért van, mert a magyarok nem hajlandóak sokat futott kocsit venni. Hát akkor megkapják...
A hamisított szervízkönyv is még csak kb a kezdet. Szóval nó para.
Magánszemélytől nézz inkább. Haver berakta a Hondját kereskedésbe, hogyhogy nem, 100k km-el kevesebbet mutatott az óra. 235k helyett 135k km-t. És ez csak 1 példa. Kereskedő tekerte meg persze az órát.
Nos élből nem vennék olyan kocsit amiben kettős tömegű lendkerék van, mert az 150-200k km után csere és alhangon 300-400k-ba kerül. Bővebben: [link]
Tehát ha ezen is felül emelkedtünk:
Focus: TDCi motor miatt kerülendő erősen, egy rakás hulladék (PSA (francia) fejlesztés, ez mindent elmond )
Mazda 6: háát nem annyira gatya mint a TDCi, de abból is csak benzinest ajánlanék. Mivel kisebb és rosszabul megy mint az Accord kiejteném.
Avensis: korrekt darab, ha nem számolom a kettőstömegű cserét akkor egész fenntartható, nem eszik sokat, viszont az 1,6-os dízelük nem egy erőgép, de családos ember vagy elég lesz neked az is. Élménynek ott a gyerek.
Accord: nagyon jó, de ebből is inkább benzinest vennék használtan meg főleg.
A mai modern dízelek összetett érzékeny motorok. Akkor éri meg olyat veni ha sokat mész mert akkor az olcsóbb üzemanyagköltségből kitelik a sokkal drágább és gyakoribb szervízelés, ami 150-200k km-ig elmegy addig enm nagyon kell rákölteni de utánna kb pénztemető.
Szóval a helyedben vmi szívóbenzines-t néznék.
Olaszt ne, franciát ne ha kedves az életed.
Ajánlom a milyen autó vegyek topikot.
#nincsbennetarcsi