Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#29) a_tesz válasza sergio_ (#27) üzenetére


a_tesz
Korrektor

''A termék cseréjét kérheti a Vásárló akkor is, ha a termék a vásárlástól számított 3 napont belül - a termékbe épített biztonsági elemek (pl. elektromos biztosíték) hibáját kivéve - meghibásodott: a Vásárló kívánságára azt azonos típusú új termékre cseréli ki az értékesítő kereskedelmi egység. A cseréhez a szervíz cserére jogosító igazolása nem szükséges. A 3 napos határidőbe nem tartozik bele az az időtartam, mely alatt az eladó szerv bármely okból nem tartott nyitva.''

ez egy 2003.01.28-án vodánál vásárolt t65-ös garipapírjában szerepel, szóval ha azóta nem változott a garipapír szövege, akkor elvileg kérhette volna a cserét is... de a szervízes érthető módon nem fogja magától felajánlani

szerk: #28: nekem is csinált ilyet a SE t65-öm, pechemre azután, hogy lejárt a gari, így aztán szerelhettem meg én. nekem az volt a baja, hogy a simkártya-érintkező egyik lába ''elfáradt'' és elhajlott, így nem mindig érintkezett a kártyával, ezért esett le folyamatosan a hálóról...

[Szerkesztve]

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.