''A termék cseréjét kérheti a Vásárló akkor is, ha a termék a vásárlástól számított 3 napont belül - a termékbe épített biztonsági elemek (pl. elektromos biztosíték) hibáját kivéve - meghibásodott: a Vásárló kívánságára azt azonos típusú új termékre cseréli ki az értékesítő kereskedelmi egység. A cseréhez a szervíz cserére jogosító igazolása nem szükséges. A 3 napos határidőbe nem tartozik bele az az időtartam, mely alatt az eladó szerv bármely okból nem tartott nyitva.''
ez egy 2003.01.28-án vodánál vásárolt t65-ös garipapírjában szerepel, szóval ha azóta nem változott a garipapír szövege, akkor elvileg kérhette volna a cserét is... de a szervízes érthető módon nem fogja magától felajánlani
szerk: #28: nekem is csinált ilyet a SE t65-öm, pechemre azután, hogy lejárt a gari, így aztán szerelhettem meg én. nekem az volt a baja, hogy a simkártya-érintkező egyik lába ''elfáradt'' és elhajlott, így nem mindig érintkezett a kártyával, ezért esett le folyamatosan a hálóról...
[Szerkesztve]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison