Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Cifu: Űrhajózás 2025 - Összefoglaló írás
- Invázió egy novellában 3-4. (Update) +5. fejezet! (18+ nyelvezet)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Te hány éves vagy?
Aktív témák
-
Fooler89
őstag
válasz
Kendek
üzenetére
Kérdésem, ez Ati kártyákhoz jó?
A másik, hogy van egy gép ami az adatlapomnál leírtam, amin szeretném fő oprendszernek használni a ubuntut. Nagyon kezdő vagyok, de így, hogy rá vagyok kényszerülve állandóan a neten keresgélek megoldások után viszont ati integrált 3200-ra nem találok normális drivert ami begyorsítaná a videólejásztást és a megjelenítést. Sok mindennel próbálkoztam, ami begyorsította de viszont grafikai hibák jelentek meg.
Most frissen telepített rendszer(11.04 béta2) zárt meghajtó telepítve.
Ebben kérnék segítséget.Ha valaki tudna ajánlani egy oldalt ahol Ubuntuhoz jó tutorialokat lehet találni, azt megköszönném.
M.W.H:
Unity felület pár újdonságot hordoz, én egy cairo dock plusz oldalsávval teljesen használhatónak találtam. De én nem sokat használtam gnomeot. Nem rég kezdtem használni ubuntut. Egy szó mint száz, újoncként tetszik.lighttpd + php +mysql + phpmyadmin telepítve.
Már csak egy rtorrentet szeretnék webuival.
Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vicces képek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- A legrosszabb CPU-k – az ExtremeTech szerint
- Ingatlanos topic!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Ultrakönnyű Logitech "G305" egér? Úgy tűnik, igen!
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 256GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3173, 100% Akkumulátor
- Garmin Forerunner 405 GPS óra