Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Samus

    addikt

    válasz Shing #46 üzenetére

    Az irányítással nem volt bajom, a kapaszkodós részek megvannak, estem is le emiatt. Őszintén, azért tetszett jobban, mert aránylag egyértelmű volt, a feladványok jók voltak, valahogy adta magát az egész játék. Voltak gondjaim a bugokkal, előfordult, hogy buktam egy csomó játékidőt, mert beleakadtam valahová, leestem a semmibe, ilyesmi. És voltak idegesítő részei, a beszélgetéseknél voltak válaszlehetőségek, ahol ha rosszat választottál, szimpla game over lett a jutalmad (pontosabban rövidesen meghaltál valami miatt), és a jó válasz nem mindig volt egyértelmű.

    Igazából az én hibám. Azt hittem minden TR olyan volt, mint a középső részek, fogalmam sem volt, hogy mekkora fejlődés ment végbe részről részre. Az első részen elcsodálkoztam, hogy nem lehet futni. A másodiknál is, hogy még mindig nem :D. A harmadikban azt vettem észre, hogy aztán tényleg mindent belepakoltak (a kajakot nem kellett volna, tényleg). Több ponton felhúzta az agyam, de ha nem lett volna ez az intant kill boss, igazából semmi nem történt volna. Vagy lett volna nagyobb aréna, nem egy ilyen zsebkendőnyi terület, ahonnan még le is lehet esni, vagy legalább ne kelljen odasétálni hozzá, hogy mélzótasson felébredni...

Új hozzászólás Aktív témák