- New Game Blitz - 2025
- Gurulunk, WAZE?!
- Asszociációs játék. :)
- 20 éve a PH!-n
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- New Game Blitz - 2024
- Windows telepítése hálózatról
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
F-ECT$
titán
Az USA szabályozás szinte minden téren megengedőbb. Lehet, hogy arra lő a Tesla, csak akkor az EU-ban lesz ez kevés. Szóval az EU szabályokat kellene alapul venni, főleg mivel az 5-ös szinthez ígyis-úgyis olyan üzembiztosnak kell lennie a megoldásnak, hogy akár kormány nélküli autók is jöhetnek majd akkor.
Nekem alapvetően tetszik a Tesla hozzáállása, hogy csináljuk és folyamatosan javítgatjuk (btw a SpaceX-nél látszik, hogy ez mekkora előnyt jelent nekik pl a Boeing-gel szemben), csak az a kamutenger unszimpatikus, ami körülötte van. 7-8 éve ígérik az 5-ös szintet, és a 3-at se tudják megugrani. Lehet találgatni, hogy miért, de szerintem az olcsósítás itt nem jött be, és csak arcvesztéssel lehet visszakozni a kamera only rendszerből. Ha tudná az L3-at a Tesla az EU-ban, akkor tuti engedélyeztetné, és menne is rá a marketing kampány, de valószínűleg a jelenlegi formában nem tudja.
A legutóbbi taxis bemutatóról is kiderült utólag pár turpisság, szóval nehéz megítélni, hogy valóban hol is áll a Tesla a versenytársakhoz képest.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Ez jól hangzik. Én attól tartok (és ezt próbáltam korábban is megfogalmazni), hogy FSD-t nem lehet majd csak kamerával létrehozni, bármilyen jó is lesz a szoftver. Azaz hiába javul hónapról hónapra, egyszer csak eljön az a pont, amit nem lehet megoldani, és kelleni fog a továbblépéshez hardveres fejlesztés is.
És amíg a Tesla a "zsákutca" fejlesztésbe öl időt, addig a Lidaros megoldáson dolgozó cégek szép lassan majd lehagyják a Teslát.Az meg csak hab a tortán, hogy az EU szabályozás miatt még a szoftveres szinttel elérhető szint se lesz itt bekapcsolható.
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Ahogy Shadowbull is írja, az a 2 emberi "kamera" sok esetben többet tud, mint bármilyen elektronikus kamera, illetve vannak egyéb érzékszerveid, no meg az agyad sok tíz év tapasztalattal, hogy hogyan kell az adott képet értelmezni.
Ezért kellenek a szenzorok, hogy pl az egyes tárgyak távolságát is jól tudja érzékelni a szoftver, és az alapján tudjon dönteni.Szóval sajnos én is azt látom, hogy ezen a téren marad le a Tesla, miközben egyéb téren meg szépen fejlődnek az autói.
Egyébként ahol vannak valóban önműködő taxik, ott ha jól tudom minden esetben van Lidar is a kamerák mellett / helyett.
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
FSD-ről olvasgatva egyébként totál tévút a csak a kamerákra támaszkodó megoldás. Szóval szerintem egyik jelenlegi Tesla sem fogja ezt jól tudni. Valamilyen szintre persze el tudnak majd vele érni, de kellenének a szenzorok is. Amilyen úttörő volt ebben ez a cég, most úgy veszti el az előnyét néhány év alatt.
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Köszi! Azt lehet tudni hogy melyik cég a szolgáltató?
Illetve akkor sincs retorzió ha egész hónapban megy a Netflix? Ja ez közben megvan. Sávszélesség csökkentés.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
A Teslákban hogy van megoldva a folyamatos adatkapcsolat? Van benne SIM kártya, és azon keresztül? Van ennek valami havidíja, külföldön is működik?
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Nem lehet, hogy mégiscsak volt egy kis árlenyomó hatása a HL megjelenésének a használtautó piacon is?
Egyébként nekem az is kicsit furcsa (illetve mivel keresgélek, ezért jó), hogy az újonnan 21M Ft-os MY LR 2 évesen 25-50k km-rel már van 14.5M körültől.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
No megvolt a tesztvezetés. Az M3 is tök jó autó, de az MY egy nagyságrenddel jobbnak tűnik családdal és/vagy ha pakolni kell bele.
Ahogy nézem, akkor nekem 2022 vagy utáni, max 70k km-es LR kellene, ami HAHU alapján 14-15M körül mozog. (A többség AWD itt.) Persze kérdés, hogy érdemes-e most ilyet venni, vagy a Juniper egy kicsit lenyomja majd ezeknek az árát.
És akkor a kérdés, amire nem feltétlenül itt kapok majd választ, hogy ennyiért nincs-e "jobb" választás.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Holnap elmegyek tesztvezetni egy M3-ast és egy MY-t is, aztán utána elkezdem leszűkíteni a keresési feltételeket. A 2-300k körüli casco még belefér.
A ryzen procit a tulaj tudja megmondani, vagy ez kikövetkeztethető egyéb adatokból?
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Köszi! Most hogy olvasgatok, látom hogy az összkerék jár a nagyobb akkuhoz, nem külön opció.
A 3-mal szerintem elég lehet az 55/60-as akku, az Y-nal a 60-as már kicsit kevés. De persze a nagyobb akku mindig jobb, pár év degradáció után a téli autópályás hatótáv még mindig elfogadható marad vele.
A casco viszont meglepett. 800k évente? 5-6 év alatt kifizethetek rá 5M Ft-ot? Szeretnék elektromos autót venni, de azért lehet hogy nem ennyire
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
4 fős család, egyelőre Magyarországon belüli használat főleg, de idővel biztos járnánk külföldre is. A fél házat bepakoljuk egy laza nyaralásra is, ezért jött szóba az Y, de a mindennapokban praktikusabb (és olcsóbb) lenne a 3.
10-14M között nézelődnék elsősorban, 2020 utáni, 100e km alatti. (Tudom, állapotot veszünk, nem km futást, de azért nagyjából ez a határ.)
Model 3-ból a Highland sehogy sem fér bele, de azt tudom, hogy sok hibát javított, szóval még az is lehet, hogy meggyőzhető vagyok a keret kiterjesztéséről.
A Model Y frissítése majd csak most jön, nem tudom, hogy mennyi kínja van a jelenleg elérhető variánsoknak.
Teljesítményből elég a legkisebb is, nem versenyezni akarok vele.
Összkerék hajtás nem kell.
Full önvezetés nem kell.
A nagy zajra allergiás vagyok, szóval egy utólagos zajszigetelésben erősen gondolkozok, ha tényleg Teslát vennénk.
A hatótáv természetesen jó ha minél nagyobb, azért nem árt ha autópályán megvan a 250 km télen is, de ezt szinte az alap akkuval is tudják már a Teslák.Model 3 példa HAHU-ról, másik, és egy Model Y, ami így egy gyors keresés után szembe jött.
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Használt Tesla Model 3 / Y vásárlással kapcsolatban van valahol valami jó összefoglaló, esetleg topic, ahol tudnak segíteni?
Egy 8 éves Golf VII kombi utódját keresem, és a feleségem kitalálta, hogy meg kellene lesni a Teslákat is. Nem vagyok teljesen fogalmatlan a témában, de azért jó pár verzió, ráncfelvarrás, akku típus volt az évek alatt, ebben kellene egy kis tisztánlátás.
Dive ever, work never.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest