Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz MageRG #37142 üzenetére

    Konkrét tlényszerű példákat tudnék csinálni: 2,2 tonna készárut vittünk ki, amiről az utolsó lezáró munkafázis maradt ki. Az a szerencse, hogy a beépítést is mi csináltuk és a beépítőnek volt annyi esze, hogy jelezze és visszavittük a műhelybe befejezni a gyártást. Ez a felesleges talicskázás 3 munkanapba és 300k-ba fájt.

    Rendszeres, fizető ügyfélhez 6 hét alatt nem tud kimenni a helyszínre felmérni.

    Hosszú a lista, és minden értékesítő tud hozzá tenni. Lassan 3 éve dolgozom itt, ez a probléma régebbre nyúlik vissza. De már egy éve nem foglalkozom vele, próbálom úgy intézni a dolgokat, hogy neki a lehető legkevesebb köze legyen hozzá, mert kénytelen vagyok úgy kezelni, hogy amihez hozzá kell nyúlnia, az egész egyszerűen nem lesz készen. De ezt úgy értsd, hogy ha például a műhelyben használunk 6-os és 8-as fúrókat és 7-es lyuk kell, akkor mással megvetetem a 7-es fúrót az adott fúróhoz, mert ez a jószág képes ott állni a munkával együtt, mert nincs 7-es fúró és nem is szól, hogy nincs, venni kéne.

    Pötyi: Személyes adatokkal, elérhetőségekkel én sem üzérkedek. Céges telefont örököltem, benne kb másfélezer névjegy. Hívnak, felveszim, az elődömet keresik, akinek történetesen tudom az új elérhetőségét. Nyilván megkérdezem, milyen ügyben keresik, persze nem a "Minek az neked?" stípusban.
    - céges ügy -> én vagyok az illetékes
    - magánügy (régi ismerős, rokon) -> megadom az új elérhetőséget
    - akármilyen marketing, lejárt tartozás, bármi -> elmondom, hogy céges szám, illető már nem dolgozik itt. Majd az illetőnek megadom, milyen számról milyen ügyben keresték és majd intézi belátása szerint.

    "Minek az neked?" - nekem egyszer tették fel ezt a kérdést egy üzletben. Válasz: - "Köszönöm, további szép napot!"

Új hozzászólás Aktív témák