Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
spamstore
csendes tag
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni: Suzuki Vitara 2019 - Android Auto + Vadonatúj Galaxy S20+ beüzemelésben.
Próbáltam már szinte mindent, de semmi esetre sem sikerül összelőni az AA-t a kocsival.
A Bluetooth párosítás az rendben sikerül is, de amikor vezetékkel kapcsolnám össze, hogy az Android Auto is menjen, akkor néma csend, sem a telefonon, sem pedig a display-en nincs semmi változás, csak annyi, hogy a töltés megindul. A telefonon az USB profil az Töltés/Android auto módban van.Próbáltam úgy is, hogy
(1) Nincs Bluetooth párosítás a kocsi és a telefon között
(2) Úgy is, hogy van.
(3) Több kábellel is próbáltam.
(4) Régebbi iPhone 5S addig a pillanatig eljut, hogy a kijelző jobb alsó szegmensben látni lehet - azaz fényesre vált, érzékel valamit - a kapcsolatot szimbolizáló ikon változását, de nincs kapcsolatot mutat, azaz benne van az "x", Olyan, mintha a látná, hogy van egy AA képes telefon, de nem csinál semmi egyebet sem a telefon, sem a kocsi kijelzője.Elrontok valamit?
Köszi, köszi.
[ Szerkesztve ]
-
spamstore
csendes tag
válasz 2ozzmexy #53244 üzenetére
Jó a tipp Android 11 az S20+.
Mindenképp írom, ha nem kapok strokeot.
USB DBG az be van kapcsolva, azt el is felejtettem írni.1870 és 1880 SLDA verzión is próbálva.
3-4 különböző kábelt használtam.Tehát a mai nap eredménye:
Huawei p20 lite: OFF /* Korábban, kb egy éve még ment, de instabil volt, ez ugye apkmirror letöltés. Most semmilyen éltjel nincs */
Xiaomi redmi note 7: OFF
Xiaomi redmi note 9: OFF
Galaxy S20+: OFF
iPhone 5S: OFF, bár ahogyan korábban is írtam, apró életjel volt, de semmi egyéb, csatlakozni nem akart. -
spamstore
csendes tag
válasz SyMbioTe #53256 üzenetére
Sziasztok,
Mai fejlemény...
Ugyan nem Vitarában, de egy SX4-Cross Hybrid-ben gond nélkül felállt az AA az abban lévő Huawei kábellel az S20+ telóról.
Ugyanaz a kábel és P 30 lite a Vitarában semmi jelet nem adott.
Ugyanaz a kábel és S20+ szintén nem ment a Vitarában.Fejegységeken egyazon 1880-as verzió volt.
Azt gondolom ebben a pillanatban, hogy a probléma autóspecifikus lehet. Kérdés, hogy egyedi, vagy széria hiba. Ezt még nyomozom.
Az még majd egy próba lesz, hogy egy USB-t egyáltalán hajlandó-e felismerni és onnan lejátszani bármit is, ha nem akkor egyértelműen autó oldalon kell lennie a hibának.
Sikítsatok bátran, ha nem korrekt az okfejtés...
-
spamstore
csendes tag
Talán érdemi objektív különbség az aktív biztonsági rendszerekben van.
Ezek nincsenek benne az SX4-ben:
Sávtartó,
Holttérfigyelő (BSM) / Hátsó keresztirányú forgalom figyelmeztető (RCTA)
Lejtmenetvezérlő (csak ALLGRIP-ben)12 V-os elektromos csatlakozó az utastérben:
Vitarában a klíma alatti részben, míg SX4-ben a középkonzoban (könyöklő alatt)
Nappali/éjszakai állású belső visszapillantó tükör automatikus sötétítés a Vitárban, SX4-ben nincs automatikus sötétítés.Vitarában csak 1 zónás a klíma, míg az SX4-ben 2 zónás.
Kb ennyi, a többi már szubjektív megítélés kérdése szerinem.
Az 1.4 BoosterJet roppant fürge, viszont tempósabb vezetési stílus esetében megugrik a fogyasztása is rendesen.
GLX-nél a panorámatető (lehet csak korábban volt az) széria. Hatalmasra nyílik, mi aktívan használjuk is. Szerintem jócskán emel a komfortérzeten. Nyári napsütésben kopaszoknak nem ajánlott :-)
Új rendelés esetén érdemes lehet lehet kérni a külső küszöbök alá led világítást.
Listára kb 100k. Nem a folyamatosan zenélő, csilingelő piaci verzióra gondolok.
LED KÜSZÖBVILÁGÍTÁS:Az első ajtók nyitásakor megvilágítja
az ajtó alatti területet, megkönnyítve
az utasok ki- és beszállását -
spamstore
csendes tag
Mi '19 vettük. Akkor is már volt sor. 4-6 hónapot mondtak annó.
A megoldás az volt, hogy folyamatosan néztük, hátha valaki visszamondja. 4-5 hét alatt bele is futottunk egy ilyen lehetőségbe, aminek még a színe is jó volt nekünk.
Mondjuk, ha azt nézem, hogy '18 novembere és '19 áprilisa között eltelt pont 6 hónap, akkor nem volt különbség. De valójában csak '19 tavaszán kezdünk el foglalkozni a vásárlással érdemben, így mondjuk 1-2 hónap lenne a reális a fenti "módszertan" szerint. Persze ez nagyban függ, hogy melyik modell a kiszemelt. Az 1.4 GLX AT AllGrip az eléggé fogy. Az ember említette, hogy gyakorlatilag, amikor megnyitja a gyár a rendelést, hamar elfogynak.Ha jól tudom, akkor nyáron Esztergomban is van üzemszünet, így az az időszak ki is esik.
Hogy most mi a helyzet, azt nem tudom megmondani, de mikor tavasszal volt kerékcsere és kb 4 hétre rá az éves látogatás, igencsak más autók voltak a kereskedésben. De ez nem hiszem, hogy mérvadó lenne.
Extrát, amit írtam a forgalmazó teszi bele utólag, arra nem nagyon kell várni.
-
spamstore
csendes tag
válasz SyMbioTe #53300 üzenetére
Ha jól értem a kérdést, akkor: Igen.
Mert ugye, egy áramkörből szeretnél kettőt csinálni és még védeni is szeretnéd őket külön-külön biztosítékkal. Ha nincs bizti nincs áram.
Bővebben itt:
Ábrák, hogy miként működik, keresd a "Step 3: How Does an Add-a-fuse-adapter Work" bekezdést és nyisd le a további képekért. -
spamstore
csendes tag
-
spamstore
csendes tag
válasz Montesantos #58400 üzenetére
Sziasztok, hogy itt is meglegyen emlékbe a sorstársaknak az AA vonalra:
A +2 évet mi is megkötöttük.
Gariban egyébként cserélték 2021 novemberben, akkor hazafelé kapcsolódott is és pár napig alkalmanként fel-fel dugtam és rendben (általában) ment. Ha le is kapcsolódott, akkor hamar visszatalált.A módszertan a következő volt:
Cserélték a kábelt az USB aljzat és a fejegység között, mondván, hogy az lehet a ludas.
Cserélték egy vadi újra az USB aljzatot, miután továbbra is fennállt a probléma.
Kipróbálták másik fejegységgel és úgy találták, hogy az lesz a gond. Nem tudom,hogy mi alapján.
Cserélték a fejegységet, mondván, hogy más már nem lehet.
A helyzet nem változott, ha ráteszel egy telefont, akkor vagy konnektál vagy nem. Teljesen random a dolog.
Mindegy, hogy
Samsung Galaxy S20+
Samsung Galaxy S20 FE 5G
Samsung Galaxy A52s 5G - teljes csend, semmi jele a próbálkozásnakEzek életjelt sem mutatnak, a szifonok természetesen a saját protokollt használva.
Xiaomi Redmi Note 7
Xiaomi Redmi Note 9
iPhone 10
iPhone 11
Jelen pillanatban ha USB-n rádugom kioldott állapotban még mielőtt a fejegység feláll és a telefon kapcsolódik BT-n, akkor nagy valószínűséggel kapcsolódik.
Ettől a ponttól teljesen random vonal következik és ha keresek benne bármilyen logikát, nem találok.A telefonon teljesen gyári a FW és csak a Play-en keresztül telepített alkalmazások vannak.
Az AA tiltott az altatáshoz és egyéb energiatakarékos optimalizálásához
Független attól is, hogy 85% vagy 100% a maximális töltési szint.
Független attól is, hogy be vagy ki van kapcsolva a vezeték nélküli töltés.
Független attól is, hogy a telefonon a BT bekapcsolt vagy sem.
Független attól is, hogy éppen mennyire van feltöltve a telefon, azaz igényel-e töltést vagy sem.
Független attól is, hogy az AA-ban mely alkalmazások vannak beengedve.Kábeleket többet is próbáltam. Rövidet, hosszút, feketét, fehéret tarkát. Mind minőségi kábel.
Random módon - az 1-2 perc periódus időtől kezdődően - a felállt kapcsolat bont rendszeresen és van, hogy azonnal, van, hogy percekkel később újból kapcsolódik. Nem látok benne logikát jelen pillanatban. Mostanában volt, hogy 30 percet is üzemelt gond nélkül, majd leállítás és mondjuk egy vásárlás után megint rádugva gond nélkül kapcsolódott. Egy napig tartott kb ez a periódus és talán kb 5 alkalom volt.
Szokta elveszteni a fonalat annyira, hogy a fejegység újraindul magától, ekkor ezt több alkalommal meg is ismétli pár perces periódusban, míg le nem húzom az USB-tÉn most jelen pillanatban arra gyanakszom, hogy nem képes a fejegység megfelelő nagyságú feszültséget/töltést leadni de ehhez vennem kellene a fáradságot és tesztelnem hosszú perceken keresztül és össze kellene lőjem, hogy lássak valami logot is erről. De ebbe az irányba még nem mentem el, mert macerás.
Lehetőség még, hogy valamelyik alkalmazás a háttérben piszkálja az USB kapcsolatot, de ezt is log szinten lehetne csak kideríteni. Mondjuk utóbbi esetében azért ezt kizárnám, mert a telefon az volt rajta a kocsin "szűz" (nem volt rajta semmi telepített alkalmazás) állapotában is és a tapasztalat hasonló. Nem megy, megbízhatatlan.A nehézséget a tesztelésében az okozza, hogy várni kell jó pár percet ahhoz, hogy a kapcsolat megszakadjon, amit nem feltétlen tesznek meg a szervízben, így hamarjában megállapítják, hogy minden rendben van.
Azt látom, hogy az internet népe nem nagyon fut bele ebbe a hibába, ami kicsit zavar, ergo ez egy szigetszerű jelenség, aminek az oka nem ismert jelen állás szerint.
Ahogy olvasható - talán írtam korábban - 2019-es Vitara 1.4 AT GLX. Ami extra van benne és elketromos az a küszöb alatti gyári led fény. De ugye az csak akkor kapcsol, ha a gyújtást lekapcsolja az ember vagy nyitja az autót. Semmi extra mókolás meg ilyesmi.
Akinek ötlet van, ne kíméljen. :-)
-
spamstore
csendes tag
Sziasztok,
Korábban már küzdöttem vele, hogy egy 2019-es 1.4T AllGrip GLX jószágot sikerrel összekapcsolja több, mint néhány perc erejéig egy AA-val vezetéken keresztül.
A jelenség az, hogy, ha egyáltalán van kedve kapcsolódni, akkor is csak néhány percre. Jellemzően 1-10 perc stabil kapcsolat, majd semmi. Eltelik megint néhány perc - itt nem találtok szabályszerűséget erre - majd megint pár perc kapcsolat.Anno az lett az eredménye, hogy cserélték a fejegységet, de nem vezetett eredményre, továbbra sem lehet stabil kapcsolatra rábírni a fejegységet.
Elengedtem a dolgot, aztán, most kezem ügyébe került egy szivargyújtó USB adapter, ami mér feszültséget, valamint egy USB kábel, ami a töltés teljesítményét méri.
Nyilván nem egy fizika laborba való pontosságú eszköz egyik sem, de:(1) A szivargyújtón a névleges 12 volt sosem 12 volt, hanem szép lassan ingadozik 9,xy és 12,xy volt között, jellemzően 11,xy voltot mutat. 11.xy volt környékén kezd indítás után, majd 5-10 perc alatt szépen lassan folyamatosan bemászik előbb 11 volt alá, majd időnként 10 volt alá is. És vissza. Néha, néha felmegy 12 volt felé is, de nem jellemző.
(2) A szivargyújtóról töltve a telefont mutat némi töltés, ami nem 0 w és a telefon is tölt.
(3) Az USB aljzaton feszültséget nem tudok mérni, csak a töltés teljesítményét (ha lenne), ami, nincs. Gyakorlatilag a telefon sem nagyon veszi észre, hogy kapna valami töltést, csak nagyon, nagyon ritkán. Ekkor reklamál is, hogy lassú töltés.
Véleményetek szerint ez normális jelenség, és ne ennek a jelenségnek az okában keressem a sikertelen AA kapcsolatot?
Ha esetleg cserélek egy nem gyári fejegységet, akkor az megoldhatja ezt és működni fog az AA-fejegység kapcsolat, vagy - mivel a betáp az ugyanaz lesz - ne is reméljek megoldást ettől.
Néha, néha ha meglátok egy hasonló járművet és van rá lehetőség akkor rá szoktam kérdezni az autó tulajdonosánál, hogy van-e esetleg hasonló problámája...
Jellemzően úgy tűnik, hogy mindenkinek rendben megy. Nálam továbbra sem.Ezeket megfutottam:
* Egészen biztosan igen minőségi kábelt használok, többet is próbáltam már.
* Annó cserélték a fejegységet garancia keretein belül
* Annó cserélték az USB csatlakozót is
* Fejegység szoftvere frissítve, talán 1890
* Több telefont is próbáltam
* Ki és bekapcsolt gyorstöltés mellett is próbáltam
* Próbáltam csak gyári állapotú telefonnal isTermészetes jelenség, hogy a szivargyújtón a feszültség ilyen tág határok (9.7V-12.5V) között ingadozik?
Van/Volt valaki esetleg hasonló szituációban?
Néztem - nem csak - magyar fórumokat és úgy találom, hogy nem egy gyakori jelenség, és értelmes magyarázat nem nagyon van rá.Köszi az ötleteket.
-
spamstore
csendes tag
válasz Gyöször #69886 üzenetére
Szia,
Köszi a tippet. A fejegységen kb 1,5 - 2 volttal magasabb értéket mutat a feszültség és, ahogyan említetted is, ott is változik, de kb a normál tartományban.
Majd még megnézem rendes műszerrel is, ha lesz rá érkezésem, hogy mennyi az annyi utastérben mérve a csatalakozónál.
-
spamstore
csendes tag
Sziasztok,
Suzuki Vitara 2019 1.4T AllGrip.
Tegnap délelőtt jármű leállítva, lezárva. Ma késő délután nem indul.
Az akkumulátora lemerült, ajtót még nyitotta egy, két alkalommal, de semmi több.
A váltó P állásban. Semmi - általam észlelt - előjele nem volt.
Időszakos szervízek rendszeresen, az előírások szerint szakszervízben elvégezve.
Az akkumulátor még az, amivel elhoztuk 2019 áprilisában.Start-Stop gombra csak egy halk kattanás semmit több.
Ajtót utoljára már kulccsal kellett nyitni.
A utastérben a lámpa pedig félgőzzel pislog.Ami még nagyon érdekes, hogy a fékpedál roppant kemény. Ilyen egyszer kétszer már előfordult, de nem tulajdonítottam ennek nagyobb jelentőséget. Ilyenkor eléggé meg kell taposni, hogy induljon de semmi több.
A nehezített pálya jelenleg, hogy idegenben játszunk, nyaralás van....
Biztosításban van assistence szolgáltatás, így valószínűleg itt nem marad, meg lesz valahogy, csak kicsit zavar, hogy nem volt előjele, vagy nem tudom, hogy mi kellett volna feltűnjön...Elképzelhető, hogy valami zárlatos lett, vagy csak simán minden előjel nélkül feladatta magát?
Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest