Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #10400 üzenetére
Magánszemélyként is 1 év kellékszavatosság terheli az eladót a ptk szerint.
Igen, gyanúsan kevés kép készült belülről és elnézve a csomagtértálca állapotát eléggé igásló szerepben lehetett ez az autó. Bár a gyári kutyarács se véletlenül lett beletéve gondolom...
#nincsbennetarcsi
-
tomtrial
tag
Sziasztok,
Adott egy 2010-es Subaru Forester 2.0D ami az alábbi hibát dobja fel néha villogva. R.Diff Temp. A mai nap jött elő ez a hibajelenség, de érdekes hogy szinte csak akkor ha hirtelen fékezem vagy átmegyek valami "göröngyös" úton. Ilyenkor néha felvillog ez a jelzés, alapjáraton és egyenes úton semmi, még ha odalépek akkor sem. A Subaru szervíz csak egy hét múlva tudja megnézni, de állításuk szerint ez típushiba lesz és nagy valószínűséggel a szenzornak lesz valami baja. (ezt erősítette meg a netes google barátom is).
Csupán annyi lenne a kérdésem, hogy közületek valaki találkozott e ezzel a hibajelenséggel, és ha igen mi volt a megoldás? Esetleg egy Subarukhoz értő szervízt tudtok ajánlani akik megtudják nézni (Emil Frei csak egy hét múlvára adott időpontot)
Köszönöm.
-
tomtrial
tag
Szerk: Közben beszéltem a Hace-Cars szervízzel és Ők is azt mondták, hogy ez egy banális kis hiba és nyugodtan használjam mert csak egy szenzol/relé ami szórakozik ...
-
Petester
senior tag
válasz tomtrial #10404 üzenetére
Összefoglalóban van link az ajánlott szervizek mellé. A dizelt alapból nem szeretik, a Seibiko szokott vállalni egyedül, de a hibád általános, így bármelyik szakszerviz ajánlott a fenti listából. Seibikot csak akkor ajánlom, ha csak hibakeresésért mész hozzájuk. Utóbbi időben egyre több panasz van az elvégzett munka minőségére, én is fáztam már rá, hogy velük javíttattam. Hibakód olvasásban és hiba keresésében viszont nagy mellé nyúlás nincs.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Fenntartásokkal kell kezelni. Van, ami miatt inkább őket választanám, mint a többieket. Váltó probléma miatt, köszönhetően a partneri kapcsolatuknak, vissza mennék. Ott max a ki és beszerelést végzik Nyírőék. Anno Hárinál is voltam, mikor a Seibiko után panaszkodott a váltó vezérlője, de nekem az jött le, hogy jóval kevesebb tapasztalatuk van váltó téren és úgy dolgoznak, mint a márkaszerviz. Cserélnek amit kell és nem javítanak, nem keresik a hiba okát.
Seibiko legnagyobb gondja, a koordináció hiánya. Több autón dolgoznak párhuzamosan, Nyírő meg nem tud mindenhol ott lenni (vagy nem is akar). Így olyan munkát is átad, aminek a minőségéről nincs meggyőződve. Nem ismerem, hogy mennyi ideig dolgozik ott egy-egy szerelő, de időnként, mikor előfordulok náluk, látok új arcokat. Egy bagós öreg, aki állandó Nyírő mellett. Ezzel szemben a kisebb műhelyek jobbak, ahol a "góré" is dolgozik és egyszerre csak 1 autó van a csáposon, így nem felejtődnek el dolgok.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #10409 üzenetére
A Hace jó (és ott egyszerre csak 1 autóval foglalkoznak általában) de nekem is az a tapasztalatom, hogy a bonyolultabb dolgokat nem szívesen vállalják be. Márkaszerviznél olcsóbbak és sokkal jobban is dolgoznak. Általános tapasztalatom az, hogy ha márkaszervizbe viszem a kocsit (mindegy, hogy VW vagy Subi) X hibával akkor azt megcsinálják de generálnak mellé egy Y hibát. Seibiko-ban 1x voltam de pont azért pártoltam el tőlük, mert sok rosszat olvastam róluk (pedig amikor vettem a kocsit pont Nyírő segített a vétel előtti ellenőrzésnél). Viszont alkatrész beszerzésre tuti tipp a Seibiko.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Műszaki pipa. Egy hibajegyzék van, az enyhén korrodált kipuff miatt de az nem para mert már otthon van a cseredarab.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Petester #10416 üzenetére
A hátsó lámpa elmondja neked. Mert a hawk verzióé ilyen. A blob meg a bug-é sem ilyen.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
outsiders
aktív tag
válasz Petester #10416 üzenetére
Évek meg a rutin.... egyébként tényleg a lámpa, tuningjóskás kályhaezüst van az enyémben is, ekkoriban ilyeneket tett fel a Subaru a Forira meg az Imprezára is. Forin szebb a facelift előtti hátsó lámpa.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Forik már öregek amik 2.0 blokkal vannak XT-k, talán 2004ben volt még azzal, 2005-ös már a 2.5 blokkal van. Hobbikocsinak kiváló az biztos, de állandó törődés kell, ha jó állapotban akarod tudni. Én szerintem 2-3 év múlva ha cseréli fater megveszem tőle az S-Crosst és kész, mellé meg amelyik kocsi jobb állapotban marad az marad másik megy a háztól.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Nem, sima elsőkerekes, de legalább az 1.4T. Vitara nekem kicsi, ez pont oké. COROLLA patent állapotú, most lesz rajta lakatolás a tető és a szélvédő találkozásánál, azon kívül hibátlan. Sanszosan a Fori fog majd menni.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Igen, faszán megy a kocsi, súlya sem sok. Szigetelést raknék bele ha már az enyém lenne, pályán kevés a hangszigetelése. Fogyasztása semmi, fater elég dinamikusan vezet és 6 közelében eszik neki, főleg városban használva.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
CB
senior tag
Én kiokosítottam magam a neten 2-3 hónap alatt, megvettem a hozzávalókat, és - szerintem nagyon igényesen - megcsináltam a hangszigetelést, és kicseréltem a hangszórókat.
Azóta szinte süket szoba........
Pepecs munka, de megéri. Nem volt nehéz, a mai autók olyanok akár a LEGO. Patt-patt-patt, és csupasz az ajtó.....40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
HÁZIGAZDA
srácok, nem subaru, de: ki rutinos koccanás utáni ügyintézésben és javításban? elkapták a mitsu oldalát
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
outsiders
aktív tag
-
outsiders
aktív tag
Aucs... 😢 Személyi sérülés volt? Kék sárgát gondolom töltöttetek, azt küldeni az okozó biztosítójának. Várni a szemlét, aztán lehet javíttatni. Vagy számlát hozol és fizetnek, vagy pedig ad egy kárösszeget és abból megcsináltatod.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HÁZIGAZDA
válasz outsiders #10433 üzenetére
nem, kis tempóval ment mindenki. sajnos egy csomó elemet elkapott, a legszarabb helyen érte kb.
mindenképp úgy kezdődik, hogy meg kell szemléltetni az ő biztosítójával? (kék-sárga van)
ha számlát hozok és fizetnek, akkor nem ad kárösszeget, hanem csak fizeti a számlát? gondolom ez csak velük szerződött helyekkel működik? és/vagy márkaszerviz?
bocs, tényleg full szűz vagyok...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Nekem volt már balesetem, de sajnos ott én vállaltam el a bűnösséget. Sajnos nagyon sok mindenben nem tudok nyilatkozni biztosítás terén...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
HÁZIGAZDA
na, újabb kérdés a tudorokhoz: közben árulom az rx400h-t, és holnap jön is egy szép, ukrán kiejtésű úriember megnézni, részben euróban fizetni stb.
mivel lehet megszívni eladáskor? nyilván csinálunk rendes adásvételit, adja a teljes összeget (amit remélhetőleg nem aznap nyomtatott ), én meg lejelentem az okmányirodában (ahova nem lehet mostanában bejutni) 8 napon belül.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
Basszus, együtt érzek. Szívás az ilyen, mert kiesik az autó legalább 1 hónapra a használatból.
Ha a Posta nem tud választ adni, hogy mikor jönnek a kárt felmérni, gyorsítani tudsz azzal, hogy felkéred a te biztosítódat, hogy végezzen ő szívességi kár felmérést.
Nekem a Corollaval volt biztosítós esetem, ott a kárszakértő után elmentem a Reálszisztémához. Onnantól mindent ők intéztek. Szétszedés után elküldték a biztosító felé a kárigényt. Jóváhagyás után kulcsrakészen megkaptam az autót, a pénzt meg ők hajtották be a biztosítón.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
Kárszakértő fog jönni, hívd fel a biztosítót és egyeztess időpontot. Elvileg 3 napon belül kell kijönnie. Sajnos nem fogjak az egész károd kifizetni mert kötelezőnél van avultatás. Tehát pl nem egy új ajtót fizetnek hanem annak csak az 50-80%-át (attól függ hány éves a kocsi).
Eladás: utaljon, azonnal megjön és nincs hamis pénz para. Ha nem akar akkor besétáltok a bankba és befizeti a számládra ott helyben.
Azonnal jelentsd le az eladás tényét. Online ügyfélkapun is lehet az a legegyszerűbb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Főnökasszony
csendes újonc
Subaru vásárlásban tudtok segíteni? Egyenlőre nézelődök.
-
CB
senior tag
válasz Főnökasszony #10442 üzenetére
Írj konkrétabbakat!
Itt biztosan kapsz segítséget, iránymutatást, ha tudjuk mire gondolsz.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Főnökasszony #10444 üzenetére
Ez elég alacsony keret, ennyiért nem kapsz épkézláb Impreza-t sajnos.
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
válasz Főnökasszony #10444 üzenetére
Sajnos én is azt gondolom, hogy 0,5 mFt-ért (és ez szerintem minden autó típusra igaz) csak a hulladék kategóriát lehet megvenni. Sajnálom, hogy csak ennyi a keret.
Ha valóban hosszútávra gondolod, akkor pont olyat kell keresni, ami nagyon rendben van, nem okoz nagy meglepetéseket. Annak pedig ára van.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Petester
senior tag
válasz Főnökasszony #10446 üzenetére
Ilyen áron csak idősebb autót tudsz venni, aminél a legnagyobb gondod a rozsda lesz. Én bajor részről hoztam be 2017-ben az Outbeckünket, akkor volt 11 éves és már a futómű elemeket elkezdte a rozsda megtámadni. Egyes csavarok szerintem már nem is oldhatóak csak nagy türelemmel. A bódé szép, valószínűleg kaphatott már előttem is alváz védelmet.
Ha Imrezában gondolkodsz ott már a Bugoknak oda lesz a küszöb, kerékjárat és a hátsó torony is szeret porrá rohadni. Ha importban gondolkozol, érdemesebb olasz területen nézelődni, az ottani klímát jobban szeretik a japán autók, nagyon minimális a rozsda.
Fogyasztásban az állandó összkerék miatt nem biztos hogy barátok lesztek, még az 1,5-1,6-os motorral is. Érdemesebb a 2 literes szívókat nézni, nem számottevő a fogyasztás különbség, viszont kapsz dinamikát is mellé.
Esetleg még érdemes Svájcban is szét nézni, nagyon szeretik ott a Subarukat, kicsi ország ellenére több eladó használt Subaru van, mint Németországban összesen.(ó\_!_/ó)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest