Hirdetés
-
LOGOUT.hu
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghoosty
őstag
Nem nagyon néztem streameket, de ott is ennyire op, mint ezen a videon? Mert hogy az immo se vitte, az kicsit furcsa volt. Hogy-hogy ez nem derült ki a belső tesztelések alatt?
Amúgy az a legviccesebb, hogy pont a siege tankokkal nem bírt elbánni, mikor azt harangozták be, hogy a siege line feltörésére lesz jó.
-
Ghoosty
őstag
válasz Winner_hun #32677 üzenetére
Nem úgy volt, hogy kiveszik a divíziókat? Vagy ez csak később lesz?
-
-
Ghoosty
őstag
válasz Formaster #32681 üzenetére
Nekem is ez a bajom, hogy sehol a % rank. Lehet Winner marad az első, mert nyer összesen 1 mérkőzést, a többiek meg inaktívak maradnak. Pont ez a probléma a régi rendszerrel, hogy egyes divíziókban sokszáz pont sem elég az első 10 helyre, míg másol első helyen lehet 100 ponttal is. Ezért mondtam, hogy ha élesítették az új rendszert, akkor pakolnia kell divízikban is, vagy ugyanúgy nem ér semmit.
-
Ghoosty
őstag
válasz Formaster #32798 üzenetére
"Végigvered az egész bracketet, de Grand Finalba a Lower Bracketessel kell megküzdened a fődíjért?!... ...grand finalt ellaposítják azáltal, hogy döntőbe hozzák a vígasz ág nyertesét."
Bár ezt konkrétan nem követtem, de azt ugye az tudod, hogy a vigaszág nyertese szintén végigvert mindenkit, csak az elején valahol hibázott egyet. A vigaszág azért lett kitalálva, mert ha az elején kikapsz a bajnoktól, akkor még lehet, hogy második legjobb vagy a tornán, csak szerencsétlenül pont vele kerültél össze az elején.
(Az olimpia is elég jól megvolt vigaszágas rendszerrel.) -
Ghoosty
őstag
válasz Winner_hun #32882 üzenetére
Hmm, akkor battle modban gyógyítja a medivac a helliont!?
Amúgy okoz valami extra sebzést a biologicalra?
-
Ghoosty
őstag
válasz Winner_hun #33143 üzenetére
Bocs, ma 19:15-ig dolgoztam, így csak most kerültem gép elé. Legközelebb, majd pótolom és akkor egy meccsen kétszer is kikaphatsz.
-
Ghoosty
őstag
Maga a koncepció tetszik, hogy elrejtem és lő. Ki kellene próbálni olyan megoldásokat, mint lassabb lövedék, hogy ha ügyes vagy, tudjad kite-olni. Esetleg több kisebb lövést ad le max 2 másodperc alatt, így ha figyelsz vissza tudod hívni a detektort.
Mondjuk a második esetben már furcsa lenne aknának hívni. -
Ghoosty
őstag
válasz Winner_hun #33400 üzenetére
Végre fajonkénti win/loss arány.
-
Ghoosty
őstag
válasz Eyesis #33781 üzenetére
Hosszú kihagyás után ma délelőtt én is nekiálltam 1v1-ezni. Játszottam kb 6 meccset, de mindegyiket buktam. Ilyenkor utálom, hogy nem lehet resetelni a MMR-t. Anno gyémánt határán voltam, néha feldobott, néha vissza platinába, most meg nem győzök kikapni, hogy olyan ellenfelet kapjak, aki ellen van esélyem. Lehet, hogy sokszor ki kellene lépni azonnal, így talán jobban visszadobna, most még a 6. is platinás volt.
-
Ghoosty
őstag
Randomozni kezdtem, meg kéne szerezni a reaperes portrét. Sokat most sem fogok tudni játszani, csak volt 1-2 szabad órám.
(#33785) Eyesis
Ezt nem értem, hogy miért láthatatlan az MMR. Sokkal beszédesebb lenne, mint egy plecsni.
(#33786) Tuco Ramirez
Nálam ez most nem pár hét, hanem hosszú hónapok kihagyása volt. Ha komolyabb 1v1-ezést nézek, akkor több, mint egy év. De mivel hébe-hóba játszottam 1-1 meccset, így még a besoroló meccseket se dobta fel.
(#33788) Eyesis
Nyugodtan vonjon le pontot, annyira nem érdekel a besorolás, csak esélytelen meccset nem jó játszani. Ahhoz meg túl nagy bennem a küzdőszellem, hogy kilépkedjek.
-
Ghoosty
őstag
válasz Winner_hun #34016 üzenetére
Lehet, játék közben más érzés volt, de megnézve, az ellenfél nagyon nem tudta használni az egységeit. Elég durva hibákat is csinált. Leölette a mutákat a cannonokkal. Ennyi mutához illett volna az 1db attackon kívül mást is fejleszteni. Legyárt vagy 10-15 infestort, aztán nekiáll kifejleszteni az energiát nekik, így mikor harcra került a sor, gyakorlatilag nem is volt energiája fungalra, pedig nagyon meg tudott volna vele szivatni.
Azért összességében jól csináltad, wp.
-
Ghoosty
őstag
A bányászásnál 16 kell az optimális bevételhez és 24 a maximumhoz. Ha van lehetőség, akkor inkább újabb expet érdemes csinálni, mint még szedőt gyártani. Csak hogy érthetőbb legyen.
8 szedő 500 income-ot hoz
16 csinál 800-at
24 csinál 1000-et.
(az értékek nem pontosak, csak ez kb a növekedési arány)
Másik amiért nem biztos, hogy érdemes 24-et rakni bázisonként. Ha van 3 bázisod, mindegyiken 24 szedő, az már 72 supply. A 16-tal, csak 48. Tehát marad plusz 24 supply seregnek. Viszont bevételnek csak egy kis részéről mondasz le cserébe. -
Ghoosty
őstag
Persze, hogy nagyvonalú a "számítás". Sehol nem írtam, hogy ennyi az összes paraszt, amit gyártani kell. A 3. szedő egy mineralon csak 10-15% plusz jövedelmet jelent, e szerint kell választani, hogy mennyi legyen. HOTS-ban már könnyebb lesz, erre figyelni, mert írja, hogy mennyi dolgozik.
Gyakorlatban én is oxox módszerét szoktam használni, legyen minél több, annál jobb, úgyis meghal néha egy-egy, meg elviszem dolgozni, meg összefogom a sereggel és jön harcolni, stb.
(#34141) oxox
Azért ne viccelődjünk, T rak egy sensor towert és nincs meglepetés, kilométerről látod, hogy jön valami. Z ellen mindig rakok, így szinte sose jön muta.
100 mineral egy turret. PF + range fejlesztés és semmi se bántja a parasztokat.
Ha megszalad a pénzem, néha a supply falba is rakok egy PF-et.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
Atomot valóban a ghost tud dobni, de előtte le kell gyártani.
Ameddig meg nem érkezik az atom, addig a ghostnak mozdulatlannak kell maradnia, ezért érdemes cloak-olva dobni. Ha meghal a ghost vagy elmozdul mielőtt becsapódna a rakéta akkor elveszett az atom, újat kell gyártani. Egy ghost akadémiában csak 1 atom lehet egyszerre, ha többet akarsz, akkor többet kell építeni.Gondolom azt észrevetted, amikor rád dobnak, csak egy kis piros pontot látsz, hogy hova fog jönni a rakéta. Ilyenkor érdemes odascannelni és gyorsan lelőni a ghostot és akkor megúsztad.
-
Ghoosty
őstag
Töltöttem fel egy replayt én is. Tanulni, max annyit lehet belőle, hogy mit ne csinálj. De szerintem szórakoztató volt. 2x-es sebességgel ajánlom nézni, mert annyira nem pörgött.
-
Ghoosty
őstag
Sc2-ben amúgy felejtsd el a push to talkot. Így is kevés az embereknek az APM-jük, nemhogy nyomogassák a gombot, ha beszélni akarnak.
Nálam voice activation-on van. Valami gondom van az alaplapi hangkártyával, vagy a fülhalgatós mikrofonnal, mert kuss van a szobában, semmi hang nincs, de így is rögzíti a mikrofon a játék hangját. Ha van ötleted, hogy mi lehet a gond, kipróbálom, de a kutyát nem fogom lelőni.
-
Ghoosty
őstag
Ezem van, nincsen kimeneti rész a reconding devie résznél. Lejjebb sem. Minden mást unpluged-nak jelez, így a properies-nél nincs listen beállítási lehetőség.
Ha van még ötleted, vagy valamit nem jól csinálok, akkor holnap megbeszéljük PM-ben, nem akarom összerondítani ezzel a fórumot.
(#34396) icons
Igen, ezeken túlvagyunk, még a noise/echo supression bellításokat is végigzongoráztam.
Most találtam még két beállítást, ami lehet, hogy segít, de majd holnap letesztelem valakivel. -
Ghoosty
őstag
Mióta újra elkezdtem 1 év után 1v1-ezni, ez volt az első meccsem amivel nagyjából elégedett vagyok. Persze még nem a régi színvonalam, de a 15. perc környékén lévő esemény nagyon szép lett. [link]
-
Ghoosty
őstag
válasz Eyesis #34962 üzenetére
Megnéztem az első meccset. Írom sorban, hogy min lehetne könnyen javítani.
1. nem használod a csapatkijelölést 1,2,3 stb. Így lassabban tudsz reagálni, mikor a térképen megtámadták a queenek a helionokat.
2. 8. perc környékén nincs elég mineralod, de 1 OC tele van energiával, 1 meg félig és nem hozol le MULE-t. OC-ket szintén érdemes csaptaba rakni. Én a 0-ra szoktam, így lehet azonnal scannelni, vagy mule-t dobni bárhova.3. Mikor harassolod a droneokat, csak egyet kellett volna a lingekre fújni és sokkal tovább élnek a helionok.
4. Meg se próbálod uralni a xel naga tornyokat.
-
Ghoosty
őstag
válasz Eyesis #34968 üzenetére
Most néztem meg a többit.
Mi tetszett neked az utolsóban?! Gyakorlatilag harc se volt.
A tankokat alig védte valami, egy közepes adag mmm végigment volna rajta. Gondolom az ellenfeled utálta a tvt-t.
Azon a meccsen se próbáltad uralni a xelnaga tornyokat, pedig a t elég lassan halad.Amúgy ugyanaz a hibád megvan, mint nekem, amíg támadsz, nem gyártasz semmit.
A zerg meg ultra rosszul reagálta le a cheese-t. 2 crawler szerintem fogta volna. Utána meg sírt.
-
Ghoosty
őstag
válasz Winner_hun #35259 üzenetére
Én azt vettem észre, hogy nagyban változik az azonos ligában lévő játékosok képességei attól függően, hogy délelőtt, kora-délután vagy este játszom. Az előbbi esetben sokkal gyengébbnek tűntek.
-
-
Ghoosty
őstag
válasz Tuco Ramirez #35673 üzenetére
Olyan furcsa, mindig a T dropot emlegetik mindenhol, pedig mikor p-t oszt a random, és sokkal többet "dropolok" mint t-vel. Azért időző jel, mert legtöbbször bewarpolok egy csapat zelát warp prism segítségével.
-
Ghoosty
őstag
válasz Winner_hun #35787 üzenetére
Szerintem félreértetted a kérdést. Arra vonatkozott, hogy ad-e a multihoz valamit, vagy hogy megtartják-e WoL-t is külön.
Játszani lehet majd más játékok tapasztalatai alapján a HOTS nélkül is Starcraft 2-t. Tehát aki nem veszi meg, annak marad a WoL. Én sem vesszem meg indulásnál, hacsak addig bele nem futok valami extra akcióba, mert sajnos nincs annyi időm, mint régebben, így egy darabig jó lesz a WoL is. -
Ghoosty
őstag
válasz DopeBob #35881 üzenetére
Na ezért lesz jó majd játékos ellen játszani. Mert elvileg lehet hátráltatni a másikat ravennel, viszont játékos ellen nagyon ügyesnek kell lenned hozzá. Általában senki se erre használja. Legtöbbször a pdd-t rakják ki, vagy a seeker missile-t.
Amúgy sok sikert, de készüljetek fel, hogy teljesen más játék lesz élő ellenfél ellen!
-
Ghoosty
őstag
válasz AlyArkhon #36063 üzenetére
Én már nyertem is totál vesztes szituációban, mert elbízta magát az ellenfél, meg veszítettem is olyankor, mikor esélytelen volt az ellenfél, mert elbíztam magam és rosszúl kezeltem egy szituációt. Szóval inkább "húzom az időt", mint korábban lépjek ki. Ráadásul lehet gyakorolni a mikrót a túlerő ellen. Ha játékot nem is nyerem meg, hasznos tapasztalatot szerezhetek.
-
Ghoosty
őstag
-
Ghoosty
őstag
válasz Tuco Ramirez #36185 üzenetére
100%-ig nem hülyeség, mert pl p-nél kijöhet hamarabb az MC, így máshogy kell rusholni is. Meg az új taktikák miatt a kezdeti build is változhat. Esetleg a hamarabb elérhető reaper is változtathat azon, mennyire hatékony az adott rush. De mondjuk a 70-80% az tényleg sok.
-
Ghoosty
őstag
válasz Winner_hun #36313 üzenetére
Én inkább a nem "mutatják meg"-re tippelek, meg nem is vitte le az aljáig a csúszkát.
-
Ghoosty
őstag
Szerintem a tempest arra való, hogy kikényszerítsen összecsapást. Lehozol 2-3-at, a földről véded viking és corruptor ellen stalkerekkel. Így nem lehet leszedegetni könnyen őket, viszont, ha az ellen nem lép valamit, akkor messziről lekap bármit.
Bár ez egyelőre csak elmélkedés részemről.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OpenMediaVault
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- A gépház modding sötét oldala.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen