Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Voice24

    őstag

    válasz Henker2 #18146 üzenetére

    Amíg nem jutok a végére, nem akartam ezzel untatni a közönséget. A lényeg röviden, hogy miután megjött a cucc, felraktam a honlapon elérhető, többféle állítási lehetőséget kínáló szoftvert. Ezzel még nem volt gond, de amikor utána végre meg is akartam hallgatni, kiderült, a sub nem kapcsolódik a soundbarhoz. A szoftverre gyanakodva visszatelepítettem az elvileg gyári szoftvert (a honlap szerint is van rá lehetőség), de ezután viszont meghalt a soundbar, nem tudtam életre kelteni. Elkezdtem a levelezést a supporttal, nagyon segítőkészek. Ma végül odáig jutottunk, hogy küldtek emailben egy bin fájlt, azt kellett pendrive-ról telepítenem a halott állapotban, és lőn csoda, életre kelt a soundbar. Azt még előtte írták, hogy többek tapasztalata alapján régebbi pendrive-okkal szokott gond lenni a frissítés során, először én is egy elég régi darabbal próbálkoztam.
    Nos, volt örülés, hogy mégsem halt meg teljesen a cucc, ismét összeállítottam, de sajnos a sub továbbra sem hajlandó összekapcsolódni a soundbarral. Most erre várom a megoldásukat.
    Amúgy a support teljesen jó, viszonylag gyorsan lépnek mindenre, keresik a megoldást. Felajánlották, hogy cserélik a cuccot, de ha ugyanilyenre szeretném, akkor várnom kell, mert a következő szállítmány április közepére várható, vagy cserélik a D60-ra és visszatérítik a különbözetet. Ha cserélni kell, maradnék az S80-nál, de remélem, hogy lesz megoldásuk a párosítási gondomra.
    Most ezzel a sztorival biztos elriasztottam pár leendő Ultimea vásárlót...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés