Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peterhappy

    addikt

    Igyekszem mind több dolognak utánaolvasni, hogy minél kevesebb kérdésem legyen, de egyelőre még sok mindent nem látok át, sok mindenben nem látom a logikát, addig biztos lesz néhány kérdésem - reményeim szerint nem túl idegesítőek :)

    Első nekifutásra néhány kérdés, aminek a megválaszolása már nagy segítség lenne számomra.

    1)
    Több mint száz formanyomtatványunk van, amelyet a papírmentességre törekedve - különösképp a megnövekedett home office munkavégzés mellett - szeretnék "digitalizálni".

    Ezeket egyenként replikálnám form-okként, de nem igazán tudom, hogy kezdjek hozzá. Olvastam Infopath-os megoldást is, Powerup-osat is, de nem szeretném túlbonyolítani, főleg mert a kitöltött adatlapok nem hozzám futnának be. Ettől függetlenül kész vagyok mindkét megoldást "kitanulni", ha tud annyit hozzáadni a dologhoz.

    Itt a cél az volna, hogy egy kattintásra adott űrlap bejöjjön (akár egy lenyíló menüből kiválasztva), azt kitöltve és elküldve a Kolléga feladata végetérjen, s e-mailben a fogadók(k) megkapják.
    Ez esetben minden nyomtatványra egy-egy list-et készítsek? Ezek mehetnek egyetlen felületre, egyetlen weboldalra, vagy érdemes minden területre (pl. humánpolitikai nyomtatványok, beszerzési sablonok, stb.) külön aloldalt létrehozni és azon belül list-eket csinálni?
    Könnyen lehet, hogy az esetek többségében a fogadó felek nem is használnák (egyelőre) a sharepoint felületet, csak az e-maileket kezelnék.

    Milyen megoldást javasolnátok?

    2)
    Szeretnék egy dokumentum jóváhagyási folyamatot létrehozni. Ezt előbb jóváhagyná 6-8 azonos beosztási szinten dolgozó munkatárs, majd ha mindannyian jóváhagynák, akkor kerülne egy szinttel feljebb (két fő) és az ő jóváhagyásukat követően "írná alá" a felső vezető.

    a)
    Ezt a flow-t nagyjából sikerült elkészítenem, viszont sehogy sem tudom kijátszani, hogy
    - ne Microsoft Flow feladótól érkezzen a levél, hanem a folyamat indítójától
    - magyar legyen a levél nyelve, vagy legalább át magam teljes egészében át tudjam azt írni.
    Így pl. az APPROVE - REJECT gombokat nem tudom módosítani, mivel a folyamat elágazása kimondottan ezekhez köthető és nem átírható (én legalábbis nem tudtam).
    Ráadásul így egy keverék angol-magyar nyelvű levélről beszélhetünk, aminek sajnos igen rossz az optikája, igényesebb megoldás szükséges (a "full angol" levél pedig nem megoldás).

    Volna ötletetek, esetleg megoldási javaslatotok?

    b) Itt ráadásul a "végterméket", az "aláírásokat" dokumentálnom kellene, így jó lenne, ha ez pl. egy dokumentumban meg tudna jelenni - van erre lehetőség?

    3)
    Jelen állás szerint egy dokumentumtárat hoznék létre, azon belül kapnának helyet a szabályzatok, az 1) kérdésben említett sablonok, oktatóanyagok stb.
    Ahogy néztem, aloldalak létrehozása csak méretes fejléc létrehozása mellett lehetséges - azt egyelőre nem tudom, más eltérés is van-e főoldalhoz képest. Arra rájöttem, hogy a home.aspx másolásával tudok létrehozni, és aloldalként használni főoldallal egyenértékű aloldalt - de nem tudom, ez hosszú távon nem okoz-e gondot. És nem merek felépíteni 30-40 aloldalt ilyen módon, amíg nem győződök meg erről.

    4)
    Van arra lehetőség, hogy oldalon belül linkeljek? Tehát ha pl. egyetlen oldalon megjelenítek mondjuk ötféle dokumentumot és/vagy "hero"-t vagy szövegdobozt, a legfelső listában (vagy hero-ban) arra kattintva legördüljön oda az oldal?

    Nagyon hirtelen, nagyon röviden ennyi. Remélem sikerült jól megfogalmaznom a kérdéseimet.

    Előre is nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!! :R

Új hozzászólás Aktív témák