- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Boss81: Halott Torrentek keresése, törlése egyszerűen.
- oriic: A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
Aktív témák
-
Egon
nagyúr
További fejlemények.
A Samsung-nak írott levélre néhány nap után érkezett válasz, amelyben közölték, hogy forduljak a szervizvezetőhöz, illetve a fogyasztóvédelemhez... Tehát nem igazán foglalkoznak a kérdéssel (mint ez várható is volt)...
De a slusszpoén még csak most jön! Ajánlom mindenkinek, tanulságos olvasmány...
Hazavittem a cuccost, közben azon filózva, hogy érdekes módon akkor jelentkezett a problem, amikor átraktam a gépet máshová (másik szobába). Visszavittem a régi helyére, és láss csodát: normális a kép... Az új helyen továbbra is gány... Szóval a szervizeseket jogtalanul csesztettem...:B
Mindannyian tudjuk, mit mondana erre Bell...;]:D
Először a konnektorra gyanakodtam, de egy hosszabbítóval hamar kiderítettem hogy sajna a _hely_ a meghatározó...:( Az egész lakásban (a konyhát is beleértve) csak a lakás két sarka megfelelő (a két, egymással szemben lévő kis szoba, ablakhoz közel levő sarka...). Szóval valami zavaró jelenség (sugárzás? mágneses tér?) lehet a ludas...:O
A lakás egy kőbányai, 10. emeleti panel (legfelső emelet). A tetőn elhelyezett antennára gyanakodnék, ha lenne a közelben (légvonalban kb. 10-12 méterre van is valamilyen antenna a tetőn, de pont a ''használható'' szobák felőli oldalon...).
Ja, a másik monitoron a kép jobb oldala kicsit elmosódott (betűk esetén érzékelhető), az új TV-nken meg szintén lefele görbül (megmértem: 3 mm) a kép jobb széle (eddig észre se vettem).
Kérdéseim: mi okozhatja ezt a jelenséget? Mit lehetne tenni ellene?
Nyitok egy új topicot a problémának... -
Egon
nagyúr
Hivatalos Samsung szervizek, a honlapon található infók szerint:
Cég neve Oktogon Szerviz Kft
Cím 1066 Teréz krt. 24.
Telefon 311-7660
Cég neve HRP Hungary Kft
Cím 1133 Véső u. 7.
Telefon 452-4600
Cég neve PRI-MO Szerviz Kft
Cím 1131 Rokolya u. 1-13.
Telefon 329-7237
Cég neve SZÜV PC Szerviz
Cím 1145 Szugló u.9-15.
Telefon 220-9962
Cég neve Professzionál Kft
Cím 1091 Üllői út 101.
Telefon 216-5300
Cég neve Fókusz Javító Műhely Kft.(SAMSUNG Irodaitechnikai és telekommunikációs termékek országos javítóhálózata)
Cím 1131 Rokolya u. 1-13.
Telefon 329-7237
Cég neve Paging Kft
Cím 1035 Vihar u.17.
Telefon 368-2095
Cég neve EMJ/VRG
Cím 1145 Szuglo u.54
Telefon 239-8824
Cég neve Young B.T.S. Kft
Cím 1148 Fogarasi út 17/b.
Telefon 471-7090,471-7093
Van valakinek esetleg pozitív/negatív tapasztalata: hova vigyem/hova ne vigyem a monitort legközelebb??? -
Egon
nagyúr
A cirpelést szvsz a földeletlen konnektor okozza nálam (sajna panel; 10m-es körzetben nincs földelt konnektor...:(). A bemelegedésig való képelcsúszással én is találkoztam már korábban (pl. a Panasonic 15 colos régi monitorom is csinálja), de! Rengeteg monitort használtam már min. pár órát (a cégnél pl. 3 gépem is van... Amikor cserélték őket, általában a monitort is. Ezen túlmenően, öcsém gépe, haverok stb. stb.). Ezen két példányon kívül _egyik sem_ produkálta egyik hibajelenséget sem...
-
Agyzuzo
addikt
Ilyen bemelegedős-ciripelős parája a legtöbb monitornak van (pl. nekem a régi 19-es iiyama-m is ciripelt néha, a mostani Viewsonic-om pedig bekapcsolás után 1-2 milivel ki van csúszva jobboldalt - OK, nem 1,5 centi, csak tudd, hogy ez a 2 dolog nem a Samsung egyéni jellemzője). A jobb alsó sarokban levő torzítást viszont fura hogy nem akarják megcsinálni... Szimplán csak szarják le (sajna), szerintem próbáld meg egy másik szervízben, úgy néz ki itt nem túl felhasználóbarát a hozzáállás... :(
-
Egon
nagyúr
Örülök, hogy végre valaki hozzászólt - rajtam kívül is - ehhez a topichoz - még akkor is, ha érdemben nem igazán segítettetek...;] Azért kösz...:)
Kíváncsi leszek, hogy a Samsungnak írt levél/levelek egyáltalán megválaszolásra kerülnek-e...:(
Ha nem tudok semmit sem elérni, akkor valszeg eladom, és veszek egy másikat (biztos bukok rajta, lehet nem is keveset - de hát nem tudok jobbat...:( Fizetős szervizbe ha elviszem, akkor ugrott a gari - és mit csinálok ha mondjuk elszáll az időnként ciripelő tápja mondjuk fél év múlva?!? :( Cseszhetem...:((). De az biztoshótziher hogy nem Samsung lesz... -
Egon
nagyúr
További fejlemények:
Ma elhoztam a cuccot a szervizből. Próbáltam finoman reklamálni/gíőzködni őket - nem nagyon hatottam meg senkit. Írtam a Samsungnak egy reklamációs levelet még tegnap - egyelőre nem jött rá válasz (olyan rossz volt a net itt a céges gépen, ahova kuncsorogtam, hogy lehet meg sem kapták. Holnap újra elküldöm, de akkor majd otthonról, ha addig nem jön válasz).
Mindenesetre én levontam a tanulságot:
1. Samsung monitort soha többet. Ha féláron lesz a konkurenciához képest, akkor sem.
2. A Display szerviz kft-t nagy írben kerülni fogom ezentúl, és erre intem a barátaimat/ismerőseimet is. -
Egon
nagyúr
További fejlemények:
Ma elhoztam a cuccot a szervizből. Próbáltam finoman reklamálni/gíőzködni őket - nem nagyon hatottam meg senkit. Írtam a Samsungnak egy reklamációs levelet még tegnap - egyelőre nem jött rá válasz (olyan rossz volt a net itt a céges gépen, ahova kuncsorogtam, hogy lehet meg sem kapták. Holnap újra elküldöm, de akkor majd otthonról, ha addig nem jön válasz).
Mindenesetre én levontam a tanulságot:
1. Samsung monitort soha többet. Ha féláron lesz a konkurenciához képest, akkor sem.
2. A Display szerviz kft-t nagy írben kerülni fogom ezentúl, és erre intem a barátaimat/ismerőseimet is. -
Egon
nagyúr
up...:(
-
Egon
nagyúr
Senki? :(
-
Egon
nagyúr
De gyorsan lenyomtátok...:) Up!
-
Egon
nagyúr
Adott egy bő egy éves, Samsung 757NF túpusú monitor, 3 év (illetve 1+2 év) Samsung garanciával. Sajnos különböző hibajelenségeket produkál:
a/ kép ''szétcsúszás'' bemelegedésig (bekapcsolás után pár percig fölfelé van csúszva a kép kb. fél centit; az ablakok átméretezésére/lecsukására szolgáló ikonok teljes képernyős nézet esetén kilógnak a képernyőről). Ez a hiba gyakorlatilag a kezdetek óta megvan.
b/ a monitorból időnként ''sercegő/percegő'' hangok jönnek (tuti a monitor, NEM a gép tápegysége), ami független a monitor kikapcsolt/bekapcsolt állapotától (hosszabb időre kihúzva a konnektorból és utána ismét áram alá helyezve megszűnik egy időre). A jelenség kb. egy hónapja kezdődött.
c/ a kép jobb széle feltűnően lefelé görbül, alul-fölül. Mivel a vízszintes, hosszanti képszélek esetleges görbületét ugyebár nem lehet a menüből korrigálni (ellentétben a függőleges szélekkel), így anno különösen oda lett figyelve a megfelelő monitor kiválasztására. Tökéletesen vízszintes is volt mind az alsó, mind a felső él - kb. két héttel ezelőttig...:(
Mivel az utolsó hibajelenség különösen megfeküdte a gyomromat, a monitor a lehetőségekhez képest gyorsan be lett adva garanciális javításra. Mivel Samsung gari van rá, így Samsung szervizbe kellett vinnem (nem a kiskerhez vissza). Választásom (több ajánlás és kedvező földrajzi fekvés okán) a Display Szerviz kft-re esett (pesten rajtuk kívül kb. 4-5 másik szervizről tudok).
A három hibalehetőségből eleve csak kettőt voltak hajlandóak felvenni (az elsőre azt mondták, hogy nem garanciális hiba: 20 perc bemelegedési idővel kell számolni, és a gyártó egy-másfél centis (!!!!!) csúszást is megenged...:().
Múlt hét szerdán lett beadva a monitor, egy hét átfutási időt mondtak. A mai nap telefonáltam, erre közlik, hogy a teszt alatt a percegés nem jelentkezett, a kép görbülete a gyári határértékeken belül marad...:((:(((
A gond csak az, hogy _több_ _mint_ _egy_ _évig_ ment rendesen!!! A hiba azóta jelentkezett!
A kérdésem az lenne, hogy mit lehet ilyenkor tenni?!? Szeretném elérni, hogy megcsinálják a cuccot. Vigyem másik szervizbe? Rá lehet őket szorÍtani, hogy ténylegesen foglalkozzanak a problémával? Nincs valakinek egy olyan szervizes ismerőse, ahol Samsung monitorok garanciális javításával is foglalkoznak?
Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T590 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- iPhone 15 128GB, Újszerű, Független, 88%, Garanciával!
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG MAXIMUS Z790 HERO alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest