Aktív témák

  • Egon

    nagyúr

    Adott egy bő egy éves, Samsung 757NF túpusú monitor, 3 év (illetve 1+2 év) Samsung garanciával. Sajnos különböző hibajelenségeket produkál:
    a/ kép ''szétcsúszás'' bemelegedésig (bekapcsolás után pár percig fölfelé van csúszva a kép kb. fél centit; az ablakok átméretezésére/lecsukására szolgáló ikonok teljes képernyős nézet esetén kilógnak a képernyőről). Ez a hiba gyakorlatilag a kezdetek óta megvan.
    b/ a monitorból időnként ''sercegő/percegő'' hangok jönnek (tuti a monitor, NEM a gép tápegysége), ami független a monitor kikapcsolt/bekapcsolt állapotától (hosszabb időre kihúzva a konnektorból és utána ismét áram alá helyezve megszűnik egy időre). A jelenség kb. egy hónapja kezdődött.
    c/ a kép jobb széle feltűnően lefelé görbül, alul-fölül. Mivel a vízszintes, hosszanti képszélek esetleges görbületét ugyebár nem lehet a menüből korrigálni (ellentétben a függőleges szélekkel), így anno különösen oda lett figyelve a megfelelő monitor kiválasztására. Tökéletesen vízszintes is volt mind az alsó, mind a felső él - kb. két héttel ezelőttig...:(

    Mivel az utolsó hibajelenség különösen megfeküdte a gyomromat, a monitor a lehetőségekhez képest gyorsan be lett adva garanciális javításra. Mivel Samsung gari van rá, így Samsung szervizbe kellett vinnem (nem a kiskerhez vissza). Választásom (több ajánlás és kedvező földrajzi fekvés okán) a Display Szerviz kft-re esett (pesten rajtuk kívül kb. 4-5 másik szervizről tudok).
    A három hibalehetőségből eleve csak kettőt voltak hajlandóak felvenni (az elsőre azt mondták, hogy nem garanciális hiba: 20 perc bemelegedési idővel kell számolni, és a gyártó egy-másfél centis (!!!!!) csúszást is megenged...:().
    Múlt hét szerdán lett beadva a monitor, egy hét átfutási időt mondtak. A mai nap telefonáltam, erre közlik, hogy a teszt alatt a percegés nem jelentkezett, a kép görbülete a gyári határértékeken belül marad...:((:(((
    A gond csak az, hogy _több_ _mint_ _egy_ _évig_ ment rendesen!!! A hiba azóta jelentkezett!

    A kérdésem az lenne, hogy mit lehet ilyenkor tenni?!? Szeretném elérni, hogy megcsinálják a cuccot. Vigyem másik szervizbe? Rá lehet őket szorÍtani, hogy ténylegesen foglalkozzanak a problémával? Nincs valakinek egy olyan szervizes ismerőse, ahol Samsung monitorok garanciális javításával is foglalkoznak?

Aktív témák

Hirdetés