Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- sidi: 386-os Chicony gázplazma laptop memóriabővítése
- Pitterix: Gyógytorna
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
- 
			  LOGOUT Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat. 
 Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  Antonius1978
							
							
								#26626
							
							üzenetére Antonius1978
							
							
								#26626
							
							üzenetéreItt a leírások szerint határozottan nem, az eddig elkészült részek nem verzió eltérések, hanem különböző modok. Még csak annyira sem hasonlítanak, mint a Gladiátor és a Szövetség ideje. A FOV a Field of View rövidítése és gyakorlatilag a látótér szélességét adja meg, csak fokban szokás meghatározni. Egy ember FOV-ja az életben nagyjából 120 fok, azaz az orrnyergét véve egy háromszög csúcsának, nagyjából az ilyen szögben nyíló befogók közötti területet látja, ami ezen kívül esik, azt nem. A játékokban jó, ha 80 fok fölé lehet menni. Persze a szélesebbnek csak akkor lenne értelme, ha a monitor ívesen hajlana legalább félkörben és a játékos a fókuszpontjában ülne, A másik ilyen misztikus rövidítés a DOF, ami meg a Depth of Field, magyarul mélységélesség. Ha be van kapcsolva, akkor egy adott távon lévő tárgyak körvonalai élesek, a közelebb vagy távolabb lévők elmosódottak. Ezzel csak annyi a gond, hogy az életben nem így van. Az emberi szem mélységélessége végtelen, azaz ha egy szemmel nézel, minden ugyan olyan éles (ha nem rövidlátó, vagy távollátó). A DOF szerű hatás abból adódik, hogy két szemünk van és az a pont, ahova a kettő egyszerre néz, a legélesebb, a többi kicsit életlen lesz, de ez nem mélységélesség, hanem egy 3D fókusz hiány. Viszont a monitoraink nem 3D-sek, így a DOF-fal oldják meg ezt az effektust. 
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Okos Otthon / Smart Home
- Veszélyben az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- Affinity Designer
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- John Carmack csalódott a DGX Sparkban
- Egymilliárd dollárt pumpál az NVIDIA a Nokiába
- OLED monitor topic
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad T14 Gen1 Intel i5-10310U
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3685 100% Akkumulátor
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
 
						 
								 
							 shield
 shield
