Hirdetés
- Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál...
- Samsung Deskmaster 386s/20n
- Keychron K1 V6 Bluetooth/USB-C magyar low profile mechanikus gamer billentyűzet
- Agglegénykonyha 7 – Még egy megosztó – de gyors – étel: resztelt máj
- Amikor a prófécia testet ölt – Finalmouse ULX Prophecy 'Scream' Classic
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál...
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- ricshard444: iPhone 17 Pro Max - Kedves téglám
- sidi: Samsung Deskmaster 386s/20n
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- MasterDeeJay: MSI H110M PRO és i3-8350K (coffeetime mod)
-
LOGOUT
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #26626 üzenetére
Itt a leírások szerint határozottan nem, az eddig elkészült részek nem verzió eltérések, hanem különböző modok. Még csak annyira sem hasonlítanak, mint a Gladiátor és a Szövetség ideje.
A FOV a Field of View rövidítése és gyakorlatilag a látótér szélességét adja meg, csak fokban szokás meghatározni. Egy ember FOV-ja az életben nagyjából 120 fok, azaz az orrnyergét véve egy háromszög csúcsának, nagyjából az ilyen szögben nyíló befogók közötti területet látja, ami ezen kívül esik, azt nem. A játékokban jó, ha 80 fok fölé lehet menni. Persze a szélesebbnek csak akkor lenne értelme, ha a monitor ívesen hajlana legalább félkörben és a játékos a fókuszpontjában ülne,
A másik ilyen misztikus rövidítés a DOF, ami meg a Depth of Field, magyarul mélységélesség. Ha be van kapcsolva, akkor egy adott távon lévő tárgyak körvonalai élesek, a közelebb vagy távolabb lévők elmosódottak. Ezzel csak annyi a gond, hogy az életben nem így van. Az emberi szem mélységélessége végtelen, azaz ha egy szemmel nézel, minden ugyan olyan éles (ha nem rövidlátó, vagy távollátó). A DOF szerű hatás abból adódik, hogy két szemünk van és az a pont, ahova a kettő egyszerre néz, a legélesebb, a többi kicsit életlen lesz, de ez nem mélységélesség, hanem egy 3D fókusz hiány. Viszont a monitoraink nem 3D-sek, így a DOF-fal oldják meg ezt az effektust.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest