Fantasztikus!
Samsung Galaxy A52s 5G&A72
Évente 2-3x nyitom meg a play store-t, akkor is fixen keresek rá valami appra. Valahogy csak kibírom.
[ Szerkesztve ]
ja én is így vagyok vele, ha csak "ennyi", akkor még belefér, ez még elviselhető kompromisszum
De jo, koszonjuk. Bar jobban orultem volna, ha normalis szures es temazas lenne a Playben. Tuti vannak meg olyan egyszer fizetos jatekok, melyek erdekelnenek engem, de nem talalom ezek miatt.
erre várt mindenki.. viccen kívül hányszor fordult elő bárkivel is hogy felugro reklámra kattintott? én automatikusan zárom be
Rohadtul hiányzik. Lassan veszünk egy eszközt ami egy reklám minden porcikájában és még telefonálni is lehet vele.
iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
Na-na van itt még előrelépes ha így haladunk akkor tárcsázás után a hívás indításakor majd jön egy 30mp-es videóreklám és ha lemegy akkor fogja indítani a hívást
A kijelző feléledésekor egy reklámbuborék majd feloldás után kis videóreklám és máris használhatjuk a telefont egy app megnyitására ami közben egy kis reklám ...
bizonyos Ázsiai telefonoknál volt reklám záróképernyőn vagy feloldásnál ha jól emlékszem
Az volt bizonyos Amazon jóárasított tabletjeinél is.
Most még vicces... most még...
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
Légyszíves ne adj ötleteket nekik
Miért érzem azt hogy lesz 5-10 nagyobb név, akik majd benne lesznek a listában.
Mindig ugyan azok....
Aztán megint az erősebb kutya baszik szaporodik Kis indie fejlesztők alacsony budgeten nagyszerű appokkal majd megjobban a háttérbe kerülnek.
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
Eddig is egy hulladék volt a Play...
A "felkapott" kategóriában 2-3 csillagos játékok, stb.
És mi az a kategória, hogy "legnagyobb bevételű"?!? Mióta releváns az, hogy mások mennyi zsetont szórtak el egy-egy játékra?
[ Szerkesztve ]
"Mit jelent a rendszerváltás? ... Például Windows telepítés?" - Molnár Krisztián, vlogger.
azoknak releváns akik üldöznek minden divatot, mert nincs jobb dolguk
[ Szerkesztve ]
Ősidők óta: birkaösztön. A másik trigger a versenyszellem, az is örök nyerőképlete a marketingnek. Ösztönlényekre szabva.