Hirdetés

2024. május 28., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6622) gabor9991


gabor9991
őstag

Olyan problémám van Viber aktiválással kapcsolatban amit egyedül valószínűleg nem tudok megoldani.
Van egy fiók ami rendben működött egy eszközön eddig.
Lett egy új tablet vásárolva erre szerettem volna a fiókot átrakni2 nappal ezelőtt.
A régi eszközön már belefutottam abba hogy nem tudtam biztonsági mentést készíteni mert nem volt ott a lehetőség a menüben, de nyeltem egyet, ha nincs akkor nincs majd lesz egy teljesen üres előzmények nélküli alkalmazás az új eszközön.
Az új eszközre telepítettem a Viber legfrissebb verzióját,.de az sms kód sohasem érkezik meg a telefonos azonosítás pedig elindul kiírja hogy mindjárt hívnak de valójában a hívás nem történik meg.
Wifi kikapcsolás volt akinek segített korábban ezt olvastam nekem nem segített.
A tablet SIM foglattal rendelkezik, beleraktam a fiókhoz tartozó SIM kártyát de az azonosító sms és hívás így sem érkezik meg.
Hívás és sms küldés -fogadás egyébként tökéletesen működika az eszközön.
Azt is megcsináltam hogy a régi eszközön töröltem az ott még aktív fiókot.Ez sem segített.
Letöltöttem és telepítettem egy 15.x.x.x verziót, azzal sem működik.
24 órára letiltott a Viber a túl sok próbálkozás után, letelt a 24 óra de a hiba továbbra is fennáll.
Már legutóbb azt írta az app hogy ehhez a telefonszámhoz nem tartozik Viber fiók ami lehet hogy igaz is hiszen a korábbi fiókot töröltem de mégsem engedi hogy létrehozzak egy újat.
Írtam a supportnak is de válasz nem jött.
Most írok ide hátha valaki tud okosat mondani :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.