Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6601) prozodus válasza bcl (#6600) üzenetére


prozodus
őstag

Ez utóbbiban sem vagyok biztos. Legfeljebb, ha nincs neten a gép a viber átvitelekor, különben simán el tudom képzelni, h onnan is eltünteti.
Alkalomadtán el fogok ezzel játszani, de nem a napi számomon :D

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#6602) RAiN91


RAiN91
őstag

Sziasztok,
meg lehet oldani, hogy a Viber profilom ne telefonszámhoz legyen kötve, hanem pl. mail címhez?

(#6603) Viktor0610 válasza RAiN91 (#6602) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Tudtommal nem.
Mert az app alapértelmezetten telefonos használatra lett kitalálva.

Samsung Galaxy A54

(#6604) prozodus válasza bcl (#6600) üzenetére


prozodus
őstag

Egy ötletem van, de mivel a szinkronizálás alapból beteges, nem biztos, h működni fog...
Legyen a gépen is viber, és az ne legyen neten, amikor egyik telóról a másikra megy a viber, és utána hátha szinkronizál a gépről a telóra...
De már a telóról a gépre se szinkronizált legutóbb rendesen, nem úgy, mint régen, úh kétségeim vannak, h mennyire működne rendesen...

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#6605) Ideg


Ideg
aktív tag

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy a Viber PC verziója egyik nap még elindul, de másnap már nem indul. Ikonra kattintva felvillan egy szürke ablak, aztán eltűnik. Fura módon adminisztrátorként indítva elindul a program, de újra össze kell kapcsolnom a mobilon levő Viber profillal.

Ez teljesen random időközönként csinálja. Tapasztalt már valaki ilyet?

(#6606) bcl válasza Ideg (#6605) üzenetére


bcl
senior tag

Mert valószínűleg frissült. Lehetséges?
Ha igen, akkor csak pár hozzászólással lejjebb ott a megoldás! :)

(#6607) Ideg válasza bcl (#6606) üzenetére


Ideg
aktív tag

Visszaolvastam, a hibajelenségem ugyan az mint itt a kollegáknak, viszont nálam az újra letöltés és újratelepítés se oldja meg. Mondjuk én előtte mindig uninstalláltam és úgy raktam fel. Majd megpróbálom törlés nélkül.

Elég idegesítő, hogy a legkissebb bugfix miatt is behal aztán újra kell húzni. :(((

(#6608) mikk2000 válasza Ideg (#6607) üzenetére


mikk2000
őstag

Érdekes hogy mennyien kínlódtok ezzel a problémával. Nálam semmi gond, akinek gondja van, írja már le milyen vírusvédelme és tűzfala van, esetleg ha van még valami egyéb okos védelmi szoftver, azt is.

Szerk.: + Operációs rendszer, természetesen :)

[ Szerkesztve ]

(#6609) Ideg válasza mikk2000 (#6608) üzenetére


Ideg
aktív tag

Win 10 Pro, Kaspersky Internet Security. Egyéb okosság nincs. A Win mindig frissítve van ahogy jön rá update, Kaspersky szintén.

Ami még bezavarhat, hogy ez nem egy admin fiók, csak egy mezei user. Ha adminisztrátorként futtatom, akkor elindul, csak ugye akkor jelszót kell irogatni mindig.

(#6610) mikk2000 válasza Ideg (#6609) üzenetére


mikk2000
őstag

A KIS önmagában elég húzós mivel sok mindenbe beleokoskodik, meglátjuk a többiek mit írnak. A következőt meg pont fordítva írtad szerintem, hiszen pont hogy mezei user fióknál kellhet lépten-nyomon jelszót írni telepítésnél vagy bárminél, amihez admin jog kell.

(#6611) prozodus válasza mikk2000 (#6610) üzenetére


prozodus
őstag

Sztem jól írta: mezei fiókban nem simán, hanem adminként indítja, azért kell a jelszó.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#6612) mikk2000 válasza prozodus (#6611) üzenetére


mikk2000
őstag

És miért kell adminként indítani? Bonyolódnak a dolgok ügye... :)

(#6613) Ideg válasza mikk2000 (#6612) üzenetére


Ideg
aktív tag

Hát ezt is írtam. Ha a mezei user csak simán dupla klikkel a Viberre, akkor a már említett hibajelenség van (felvillanó Viber ablak, majd azonnal el is tűnik). Viszont ha rendszergazdaként indítom, akkor kéri a rendszergazda fiók jelszavát és el is indul minden gond nélkül. Viszont újra kell szinkronizálni a Vibert a telefonon lévővel QR kód segítségével.

Érdekesség egyébként, hogy a telepítéshez/törléshez például nem kell rendszergazdának lenni, mert a User saját AppData mappájába telepíti a Vibert.

[ Szerkesztve ]

(#6614) prozodus válasza mikk2000 (#6612) üzenetére


prozodus
őstag

Gondolom, vmi jogosultsági fícsör...

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#6615) mikk2000 válasza Ideg (#6613) üzenetére


mikk2000
őstag

Tehát adminként indítva indul csak el, ez minden alkalommal, vagy csak új verzió telepítése után addig, amíg nem indítod adminként és onnantól jó?

(#6616) prozodus válasza mikk2000 (#6615) üzenetére


prozodus
őstag

Azt írta, mindig, tehát minden gépindításkor, kell a jelszó. ?

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#6617) mikk2000 válasza prozodus (#6616) üzenetére


mikk2000
őstag

Köszi de okoskodni én is tudnék, egyelőre kérdezek, hadd válaszoljanak az érintettek.

(#6618) Ideg válasza mikk2000 (#6615) üzenetére


Ideg
aktív tag

Tehát mondjuk induljunk tiszta lappal. A mezei user accountján felrakjuk a Vibert, működik, happy minden. Aztán egyik nap gondol egyet és már nem indul el, a már említett hibajelenséget produkálva. Elmondásod szerint ekkor kapott vsz egy frissítést az app ugye.

Tehát ott tartunk most, hogy nem indul az app. De ha rendszergazdaként inditom a programot, akkor elindul, csak újra hozzá kell szinkronizálni az accountot és innentől kezdve minden gép bekapcsolás után csak úgy indul el az app ha rendszergazdaként van indítva (és ugye mindig be kell irni a rendszergazdai jelszót).

Fun fact, hogy ha rendszergazdaként indítod, akkor a rendszergazdai Windows profilban telepített Viber indul el. Hogy miből gondolom? Rendszergazdaként ugye elinditottuk az appot (a mezei user windows profiljában vagyunk még mindig), ujraszinkronizáltunk a mobilos Viber profillal és le szerettünk volna tölteni egy pdf-et, amit Viber üzenetben küldtek el. A fájlt az asztalra mentettem, de a fájlkezelőben meglepődve konstatáltam, hogy a fájl nem került az asztalra. Ekkor átlogoltam a rendszergazdai fiókba és láss csodát, ott volt az asztalon a fájl.

De ezzel most ne foglalkozzunk, ezt még meg is értem.

Egyelőre nem tudok mit csinálni, csak azt, hogy ha besz*rik, akkor uninstall, aztán a viber oldaláról újra letölteni (gondolom már az új verziót) és egy darabig jó, amíg nem jön új frissítés.

Van egy olyan gyanúm, hogy ha nem rendszergazdai fiókban használod a Vibert, akkor jogosultsági problémák miatt egy új verzió megjelenésekor nem tudja lefrissíteni magát az app a háttérben és ezért szerver és kliens oldalon eltérő verzió lesz, ettől behülyül és az említett hibajelenséget produkálja.

(#6619) prozodus válasza Ideg (#6618) üzenetére


prozodus
őstag

Fun fUct rulez...

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#6620) mikk2000 válasza Ideg (#6618) üzenetére


mikk2000
őstag

Első körben kikapcsolt kasperksky mellett kéne userként indítani a vibert ha amúgy nem indulna, arra mit lép.

(#6621) bozsozso


bozsozso
őstag

Sziasztok,

azt meg tudnátok mondani, hogy amit csoporton belül lehet indítani szavazást az 1 napra vonatkozik csak?

(#6622) gabor9991


gabor9991
őstag

Olyan problémám van Viber aktiválással kapcsolatban amit egyedül valószínűleg nem tudok megoldani.
Van egy fiók ami rendben működött egy eszközön eddig.
Lett egy új tablet vásárolva erre szerettem volna a fiókot átrakni2 nappal ezelőtt.
A régi eszközön már belefutottam abba hogy nem tudtam biztonsági mentést készíteni mert nem volt ott a lehetőség a menüben, de nyeltem egyet, ha nincs akkor nincs majd lesz egy teljesen üres előzmények nélküli alkalmazás az új eszközön.
Az új eszközre telepítettem a Viber legfrissebb verzióját,.de az sms kód sohasem érkezik meg a telefonos azonosítás pedig elindul kiírja hogy mindjárt hívnak de valójában a hívás nem történik meg.
Wifi kikapcsolás volt akinek segített korábban ezt olvastam nekem nem segített.
A tablet SIM foglattal rendelkezik, beleraktam a fiókhoz tartozó SIM kártyát de az azonosító sms és hívás így sem érkezik meg.
Hívás és sms küldés -fogadás egyébként tökéletesen működika az eszközön.
Azt is megcsináltam hogy a régi eszközön töröltem az ott még aktív fiókot.Ez sem segített.
Letöltöttem és telepítettem egy 15.x.x.x verziót, azzal sem működik.
24 órára letiltott a Viber a túl sok próbálkozás után, letelt a 24 óra de a hiba továbbra is fennáll.
Már legutóbb azt írta az app hogy ehhez a telefonszámhoz nem tartozik Viber fiók ami lehet hogy igaz is hiszen a korábbi fiókot töröltem de mégsem engedi hogy létrehozzak egy újat.
Írtam a supportnak is de válasz nem jött.
Most írok ide hátha valaki tud okosat mondani :)

(#6623) prozodus válasza gabor9991 (#6622) üzenetére


prozodus
őstag

Csak a legfontosabbat kihagytad. Milyen kártya?

Egyébként minek törölted? Az meglett volna automatikusan az új aktiválásával.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#6624) degec


degec
senior tag

Sziasztok ! Bocsi az offért, hol lehet általánosságban csevegő programokkal kapcsolatban kérdezni..? programot keresnék..amit használhatnánk, adott paraméterekkel igényekkel ? Köszönöm !

(#6626) ferenck


ferenck
senior tag

....

[ Szerkesztve ]

Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/

(#6627) Bengio


Bengio
tag

Sziasztok!

Telefonomon (iPhone SE, legújabb iOS) évek óta használom a Vibert, most elkezdeném Win10 PC-n is. Viber oldaláról letöltöttem a legfrissebb Viber verziót, fel is telepítettem, QR kód beolvasásást követően be is engedett a fiókomba.

A probléma itt kezdődik:
Bejelentkezés után azonnal felajánlja a desktop app, hogy szinkronizáljam a telefonon lévő csevegéseket, és kontaktokat. Rákattintok, hogy szinkronizálás, ekkor a telefonon is bedobja a Viber a kis ablakot, hogy valóban szeretném-e ezt a műveletet elvégezni. A telefonon a felugró ablak jobb felső sarkában (ugyanúgy, ahogy az alábbi, desktop screenshoton is) van egy apró X, és lent, középen egy "Szinkronizálás" gomb. Értelemszerűen a szinkronizálás gombra bökök a telefonon is. Itt kellene elkezdődnie a szinkronizálás folyamatának, ám ez nem történik meg, helyette a desktop app az alábbi üzenetet dobja:

Konkrétan az app hazudik. Nem szakítottam meg a telefonon a szinkronizálást. Ezt körülbelül 30-50 alkalommal játszottam el, ezek között volt Win újraindítás, telefon újraindítás, desktop app törlése, újraletöltése-telepítése-bejelentkezés kombó is. Mit kell tennem, vajon, hogy ne állítson olyat, ami nem igaz, és végigküldje a szinkronizálási folyamatot?

Köszönöm előre is a válaszokat.
:R

Ha megadom a számom privátban, kijelzett számról hívj! -> Rejtett számról érkező hívást nem veszek fel. Köszönöm.

(#6628) ferenck


ferenck
senior tag

Sziasztok. A Windows-os asztali Viber alkalmazás kb. 1 hónapja azt csinálja, hogy amikor elindítom teljesen jól működik, majd egy kis idő után elveszíti a kapcsolatot a szerverrel. Ilyenkor, ha írok valakinek, akkor nem megy el az üzenet, hanem egy kis óra ikon jelenik meg és csak bezárás, újraindítás után működik újra, de megint csak egy ideig. Ilyenkor hívni sem tudnak és üzeneteket sem kapok.

AdGuard van a rendszeren és ESET Internet Security, de előtte is ugyanezek voltak, nem változtattam semmit, egyszer csak elkezdte ezt játszani.

Találkozott már más is ilyennel, van valami megoldás? Próbáltam már ideiglenesen, hogy teszteljem, a védelmek kikapcsolását, de ugyanúgy megszakadt a kapcsolat egy idő után.

Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/

(#6629) prozodus válasza Bengio (#6627) üzenetére


prozodus
őstag

Á, nekem szinkronizálta elvileg, gyakorlatilag meg teljesen random lett, h melyik beszélgetésből mennyit hozott át, 0-x%, nemtom, volt-e 100% bmelyikből is...

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#6630) Bengio válasza prozodus (#6629) üzenetére


Bengio
tag

Az sem feltétlen gond, ha nem viszi át 100%-át a beszélgetéseknek, de meg sem próbálja.

Ha megadom a számom privátban, kijelzett számról hívj! -> Rejtett számról érkező hívást nem veszek fel. Köszönöm.

(#6631) prozodus válasza Bengio (#6630) üzenetére


prozodus
őstag

Így látatlanban nincs most elképzelésem, h mi a gond, máshol jár a fejem, de egy ötletem van: próbáld ku, h vkit, akit feltétlen át akarsz szinkronizálni, annak írj egy üzit, jó esetben legalább az új üzenet már meg fog jelenni mind2 helyen. Legalább ez működik rendben?

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#6632) Bengio válasza prozodus (#6631) üzenetére


Bengio
tag

Igen, az újak megjelennek mindkét helyen.

[ Szerkesztve ]

Ha megadom a számom privátban, kijelzett számról hívj! -> Rejtett számról érkező hívást nem veszek fel. Köszönöm.

(#6633) mikk2000 válasza Bengio (#6627) üzenetére


mikk2000
őstag

Arról dobjál már egy ablakot amikor középen van a szinkronizálás gomb (amit valamiért megszakításnak érzékel). Használsz a normálistól eltérő dpi értéket?

(#6634) Fitzgerald


Fitzgerald
veterán

Hali!

Viberen miért történik olyan, hogy egy kontaktomnak, aki este 6-kor volt aktív utoljára, egyszer csak eltűnik a profilképe (úgy, hogy én közben este 6 és 10 között többször ránéztem a beszélgetésünkre, és megvolt a profilkép)?
A last seen státusza pedig azóta is este 6 óra...
Tehát a profilképe eltűnt, de a last seen státusza nem updatelődött, pedig ahhoz, hogy le tudjon tiltani/törölni tudjon a kontaktjai közül/kilője a profilképét/kilője a láthatóságát - még egyszer utoljára frissülnie kellett volna a last seen státusznak, mert mindehhez el kell indítania a Vibert...
Androidon vagyok amúgy, de a Windowsos appot is kipróbáltam, ott sem látszik már a profilkép.
Ötlet valakinek?

(#6635) Bengio válasza mikk2000 (#6633) üzenetére


Bengio
tag

Semmi ilyesmi. Natív FHD, 100%-os szöveg és alkalmazás méretezés, nincs tehát nagyítás sem. Meg a win-hez nincs köze, hisz ott ha rámegyek a szinkronizálás gombra, tovább megy, átlöki telefonra is az engedélyezési kérést. OTT (telefonon) mikor rábökök a szinkronizálásra, akkor a PC-n írja ki, hogy őszerinte a telefonon én a megszakításra mentem.
A telefon kijelzője fixen jó, hibátlan, úgy érzékel mindenhol, ahogy kell.

Ha megadom a számom privátban, kijelzett számról hívj! -> Rejtett számról érkező hívást nem veszek fel. Köszönöm.

(#6636) p.t.r


p.t.r
aktív tag

Sziasztok!
Indítanék egy viber csatornát, ahol ugye a tagok telefonszámai nem látszódnak. Azt hogy lehet megoldani, hogy a tagok is tudjanak üzeneteket küldeni? Tehát nem csak az én üzeneteimet kommentelni, hanem önálló üzeneteket, amelyeket esetleg lehet majd kommentelni.

(#6637) coco2


coco2
őstag

Sziasztok!

Új vagyok a Viber felhasználói közül, néhány dolog nem világos a felhasználói élményről a *túloldalon*.

Tudom valakiről a mobil számát, és hogy Viber-en van. Hideg megkeresés gyanánt beírom a számot a saját mobil kontaktjaim közé, kiválasztom Viber alatt, és kiküldök neki új chat üzenet. Ha ilyen történik, mit lát a felhasználó a túloldalon? Van egy profil fényképem, egy nevem, egy telefon számom, és egy Viber accom. Azokat mind megkapja rólam automatán? Visszaírhat rám, és rám csöröghet?

Köszönöm

កុំភ្លេចប្រើភាសាអង់គ្លេសក្នុងបរិយាកាសអន្តរជាតិ។

(#6638) prozodus válasza coco2 (#6637) üzenetére


prozodus
őstag

Igen.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#6639) cellpeti


cellpeti
veterán

Sziasztok! Viberen van pár beszélgetésem , amit szeretnék kimenteni pendrive-ra Erre van lehetőség?
Vagy ha nincs, akkor esetleg egy email címre kiküldeni?

Tigris, tigris, csóvafény...

(#6640) bcl válasza cellpeti (#6639) üzenetére


bcl
senior tag

Lehet, de csak a szöveget csv formátumban.
Fejből most nem megy, de ha kicsit lejjebb megnézed, le van írva, hogyan.

(#6641) Chris1966


Chris1966
kezdő

Android 13-on nem jó a Viber, folyamatosan fut nem áll le, komplett lemeríti az akkut.
Akinek A13-on masszív akku merülés van, ettől van.
Én most letöröltem a Viber-t, és jeleztem a Support felé. API 31 a legújabb Viber, A13 pedig már API 33, állítólag ez a gond.
Remélem hamarosan orvosolják , mert most Viber nélkül vagyok.... ..... :W

()Chris()

(#6642) mikk2000 válasza Chris1966 (#6641) üzenetére


mikk2000
őstag

Ez a probléma rajtad kívül szerintem senkit sem érint, mivel a 13-as hivatalosan két hete jelent meg. Nyilván egy új rendszerrel temérdek gond lesz, de aki szívatni akarja magát, hajrá.
De még az is lehet hogy nem a hivatalosat raktad fel, hanem valami unofficial tákolmányt.

(#6643) cellpeti válasza bcl (#6640) üzenetére


cellpeti
veterán

Köszi! Megkeresem

Tigris, tigris, csóvafény...

(#6644) mikk2000 válasza cellpeti (#6639) üzenetére


mikk2000
őstag

Azért legyél tudatában annak, hogy egy beszélgetés nem a te tulajdonod, te csupán egy résztvevő vagy, csak akkor használhatod fel, ha a másik is beleegyezik, vagy hatósági eljárás során elkérik a szolgáltatótól.

(#6645) Chris1966 válasza mikk2000 (#6642) üzenetére


Chris1966
kezdő

Köszönöm segítő hozzászólásodat. Természetesen a legutolsó verzió van fent, Google Play áruházból. Semmiféle 'unofficial tákolmány'
Ennyi eszem van, ha valami apk lenne fent 'valahonnan' akkor nem reklamálnék....... :Y :W

()Chris()

(#6646) cellpeti válasza mikk2000 (#6644) üzenetére


cellpeti
veterán

emlékként akarom megőrizni, egy elhunyt barátommal való beszélgetést :U

Tigris, tigris, csóvafény...

(#6647) mikk2000 válasza Chris1966 (#6645) üzenetére


mikk2000
őstag

Szívesen. De szerintem egy Android 13-at a play áruházból nem töltesz le.

(#6648) bcl válasza mikk2000 (#6647) üzenetére


bcl
senior tag

Szerintem a kolléga a Viberre gondolt.

(#6649) mikk2000 válasza bcl (#6648) üzenetére


mikk2000
őstag

Szerintem is, sem értette mit írtam neki, ennek megfelelő volt a válasz is. :)

(#6650) Chris1966 válasza mikk2000 (#6647) üzenetére


Chris1966
kezdő

Ja,,, nem a Viber-re gondoltál ?
Jézus, akkor még rosszabb a helyzet. ;] ;] ;]
Az Android 13 OTA hivatalos frissítés volt, semmi sideload meg flashelés...
Pixel 6, Android 13 OTA
Közben már sajnos látszik is, hogy a Viber törlését követően sem tűnt el, nem szűnt meg az akku zabálás :(

ezt a com.viber.voip -ot sehogyan nem találom, még system files alatt sem :(
ezt kéne valahogyan legyalulni...

()Chris()

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.