Tehát mondjuk induljunk tiszta lappal. A mezei user accountján felrakjuk a Vibert, működik, happy minden. Aztán egyik nap gondol egyet és már nem indul el, a már említett hibajelenséget produkálva. Elmondásod szerint ekkor kapott vsz egy frissítést az app ugye.
Tehát ott tartunk most, hogy nem indul az app. De ha rendszergazdaként inditom a programot, akkor elindul, csak újra hozzá kell szinkronizálni az accountot és innentől kezdve minden gép bekapcsolás után csak úgy indul el az app ha rendszergazdaként van indítva (és ugye mindig be kell irni a rendszergazdai jelszót).
Fun fact, hogy ha rendszergazdaként indítod, akkor a rendszergazdai Windows profilban telepített Viber indul el. Hogy miből gondolom? Rendszergazdaként ugye elinditottuk az appot (a mezei user windows profiljában vagyunk még mindig), ujraszinkronizáltunk a mobilos Viber profillal és le szerettünk volna tölteni egy pdf-et, amit Viber üzenetben küldtek el. A fájlt az asztalra mentettem, de a fájlkezelőben meglepődve konstatáltam, hogy a fájl nem került az asztalra. Ekkor átlogoltam a rendszergazdai fiókba és láss csodát, ott volt az asztalon a fájl.
De ezzel most ne foglalkozzunk, ezt még meg is értem.
Egyelőre nem tudok mit csinálni, csak azt, hogy ha besz*rik, akkor uninstall, aztán a viber oldaláról újra letölteni (gondolom már az új verziót) és egy darabig jó, amíg nem jön új frissítés.
Van egy olyan gyanúm, hogy ha nem rendszergazdai fiókban használod a Vibert, akkor jogosultsági problémák miatt egy új verzió megjelenésekor nem tudja lefrissíteni magát az app a háttérben és ezért szerver és kliens oldalon eltérő verzió lesz, ettől behülyül és az említett hibajelenséget produkálja.