Ha csak egyetlen ügyintéző is olvassa ezt az írást, és a reakciódat, valamint szorult belé emberség, másképp fog gondolkodni ezután.
Egy kicsit elgondolkodik, és példát vesz Abonyi Tibor példamutató eljárásából.
Nem az a poén, hogy drágán sózzuk rá a vevőre, amit kinézett magának, hanem törődjünk vele emberséggel, tisztelettel.
Értékeli a vevő ezt a hozzáállást, és közhírré teszi, ahogy én is megtettem.
A jó bornak nem kell cégér.
Ha mások is hasonlóképp ítélik meg a Ceklima rugalmasságát, benne foglaltatva Abonyi Tibor emberbaráti hozzáállását, bizonyára híre megy, hogy ez a cég, és ez az ember nem akarja lehúzni a vevőket.
Megtettem, amit megtehettem.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)