Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- hcl: Poco F2 Pro facepalm
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- P.e.t.ya.: Agyvízgőz-szelep
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
Szerintem épp ez a gond - legalábbis az én logikám szerint.
Eléggé változó, hogy hány ütközés után jutsz el valahova ha van pár objektum mondjuk a szoba közepén. Ha meg nem számolod végig az utat akkor kuka az egész. Szóval ütközésszámra nem hiszem, hogy lehet jó limitet megadni, mert a 80%-a mondjuk direktben megy a fényforrásba, a maradék meg lehet, hogy 1 nagyságrenddel több ütközés után. Hosszra viszont elég jól behatárolható az adott scene-hez: zárt vagy nyitott tér. Ill. pl. diffúz anyagoknál is gyanítom, hogy el lehet dobni másodlagos sugarakat adott távolság vagy adott ütközésszám felett.@arn: Objektumokat ill. azok boxát fel szokták fűzni vmi térbeli fa struktúrába, vagyis kapnak pl nagyobb bounding boxot. Itt esetleg lehet vele spórolni, mert egyből ki lehet dobni egy nagyobb objektum-struktúrát. De szvsz itt is 90%-ban az irány határozza meg mi kerül ki az ütközésdetekcióból.
-
sb
veterán
-
Strezi
őstag
Árnyékképzésre használt sugár miért verődne vissza többször?
Szó sincs egyelőre többszörös visszaverődésről. Egy-egy sugarakat lőnek ki az első ütküzésig. Így csak a sugár (belőle vizsgált szakasz) hossza számít a sebességbe.
Amellett persze, hogy a 3d render környezet milyen egyszerüsített részét adják át az RTX magnak számolásra.
Új hozzászólás Aktív témák
- JBL STAGE 2 9634
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3527
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / RX 7600 / 32GB DDR4 / 1TB M.2 SSD
- ÁRCSÖKKENTÉS Ravpower 6000 mAh-s mégis pici powerbank eladó
- iking - Apple iPhone 14 Pro Graphite ProMotion 120 Hz, 48 MP kamera, Dynamic Island 128 GB
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


