Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 9 – Az impulzusvásárlás is lehet tudatos
- sidi: 386-os Chicony gázplazma laptop memóriabővítése
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolok támogatása az annyiban más, hogy az OpenPhysics az egy teljesen PC-s SDK. Ez önmagában egy fejlesztőkörnyezet és egy üzleti konstrukció. A Bullett ugye ingyenes, de a DMM2 fizetős. Ha az OpenPhysics konstrukciót választja a fejlesztő, akkor az AMD a játék PC-s verziója állja a DMM licenszt. Ez persze még egyéb üzleti érdekeket is maga után von. Pl.: az AMD felhasználhatja a játékot a saját termékeinek reklámozására. Mondjuk ez kölcsönösen előnyös, mert a fejlesztő meg azzal nyer, hogy az AMD a szoftverükkel reklámoz, ami önmagában is jó üzlet.
A Sony a Bullett motort támogatja és alapvetően pénzeli is. A DMM-ért annyira nem rajonganak, bár ez inkább üzleti érdekekből ered. Ugye a DMM egy cég tulajdona, míg a Bullett Open Source projekt. A 3.x-es verzióban számos Sony által készített funkció lesz. Ezek elérhetőek PC-re is, ahogy az AMD által beépített modulok is jók konzolra. Úgy tudom, hogy az AMD folyadékszimuláción dolgozott.
(#16) julius666: A PhysX-szel kapcsolatban érdemes megnézni a Breach-et és a Two Worlds 2-őt. Mindkettőbe a legújabb motor került, de a megjelenésre a GPU gyorsítás támogatását megszüntették a fejlesztők. Ennek az volt az oka, hogy nem korlátozták a CPU teljesítményét, vagyis a PhysX úgy működik, ahogy konzolon. Innentől kezdve a GPU-s gyorsítás inkább lassítás lett volna. Erről a Breach egyik fejlesztője nyilatkozott nemrég. Van egy minimális részecskeigény, hogy a GPU-val gyorsítást lehessen elérni. Ha ez nincs meg, akkor a CPU összességében jobb választás a nagyobb sebesség miatt. A PhysX SDK 3.0 meg támogatja az SSE2-őt és az automatikus többszálú skálázást is, vagyis még gyorsabb lesz a CPU-s feldolgozás. Ezek a fejlesztések azért mennek, hogy a PhysX a Havok és a Bullett miatt ne legyen kukázva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Házimozi belépő szinten
- Poco F7 Pro - jó, de az amatőr sem rossz
- OLED monitor topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Google Pixel topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Kuponkunyeráló
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Strix RTX 2080Ti 11GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- NVIDIA Founders Edition RTX 3090 24GB
- Powercolor RX 5700 XT Red Devil videókártyát keresek!
- BESZÁMÍTÁS! MSI SUPRIM X RTX 3070Ti 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Eladó RX 7600 OC 8GB videokártya hibátlan, kitűnő állapotban
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R5 7600X 32GB DDR5 2TB SSD RX 6900XT 16GB Zalman Z1 PLUS GIGABYTE 850W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L490 - i5-G8 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone XS 64GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3030, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3624
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest


