QuakeWorldöt például sokan játsszák 500 vagy 1000 fps-sel.
"Szóval mik a pontos értékek, ahol már nincs hardveres korlát a te mércéddel?"
Nagyon egyszerű.
Legalább 144 Hz (10 ms valós input lag körül leledzve), adott játék engine-től függő, fix frame rate (100 vagy több, motorja válogatja, hogy melyik hogy az ideális), legalább 4-5 KRO-s billentyűzet, értelmes egér (van sok ilyen), legalább 500 Hz-en (egyedüli kivétel a Logi MX300; az jöhet 125 Hz-cel is), hozzá normális egérpad (ilyenből is van pár), játszaható ping (ez az érték megint játékmotortól függ). Meg egy használható fejhallgató (+mikrofon) - itt nem feltétlenül muszáj high-end (persze nem megvetendő), 10-20k között is lehet találni normálisabb megoldásokat.
Ha ez megvan, akkor bármi gikszer az én hibám (vagy a szerveré/játéké), nem a vasé.
"A Quake topicban viszont olvastam már tőle, hogy a 60Hz/60FPS 10 éve is AIDS volt"
Még szép, hogy olvastál ilyet. Emellett most is teljes vállszélességgel kitartok. Nyilván egy PH! cikkben ilyet nem lehet lekörmölni, maximum erősen körbeírni, virágnyelven - ami meg is történt.
[ Szerkesztve ]
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.