Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#401) BlackLamb válasza ctibor (#399) üzenetére


BlackLamb
tag

Más is írta, hogy anélkül használja. Szerintem nincs gond ha nincs rajta csak kicsit jobban kell óvni. Hivatalos szervízben korábban kérdeztem, ott nem cserélik.

(#402) thomas92 válasza Joshi (#398) üzenetére


thomas92
aktív tag

Úgy van, ahogy a fórumtárs írta. Bekapcsoláskor írja, hogy ne távolítsuk el, a felhasználói kézikönyv is felhívja rá a figyelmet.

Plusz, nem záródik teljesen, van egy rés a két része között, ha össze van csukva, oda könnyen bemegy minden.

Emiatt én sem kockáztatnám meg a leszedést.

(#403) thomas92 válasza BlackLamb (#401) üzenetére


thomas92
aktív tag

De azt lehet tudni, hogy ha leszedjük a fóliát és meghibásodik a készülék, akkor emiatt nem fognak elzavarni a szervizből? Mert annyira hangsúlyozzák, hogy ne távolítsuk el.

(#404) thomas92 válasza ctibor (#400) üzenetére


thomas92
aktív tag

Akkor lehet az enyémnek sincs sok hátra.

(#405) BlackLamb válasza thomas92 (#403) üzenetére


BlackLamb
tag

Én nem emlékszem, hogy írta volna, hogy ne szedjem le. Ez nem csak a korábbi Foldnál volt lényeg? Emiatt szerintem a garanciánál sincs jelentősége.

(#406) Joshi válasza thomas92 (#402) üzenetére


Joshi
titán

Mivel van rés ezért nem gond ha bemegy oda a por, hiszen nem nyomja össze a két kijelző. Illetve a kijelző akkor karcolódik, ha súrlódik rajta más felület. Ugye ilyen az összes tepsi telefon. Még mindig nem vágom, hogy miért olyan fontos a kijelző fólia a Flip3-nál. :F Üvegfóliának lenne értelme, de egy összecsukható telónál ez kizárt. Vagyis két félből álló üvegfólia az ok, de nem tudom hogy az használat közben mennyire lenne észrevehető.

[ Szerkesztve ]

(#407) ctibor válasza BlackLamb (#401) üzenetére


ctibor
senior tag

Lehet, kénytelen leszek fólia nélkül használni...

Elvittem az Oktogon szervizbe, közölték, hogy ez esztétikai hiba, mivel a kijelző maga jól müködik, tehát erre nincs garancia.... Modtam, hogy a szövegek, képek észlelését nehezíti a levált fólia-sáv tehát mégis csak hiba, de ez nem hatotta meg a szervizest. Kérdeztem, pénzért lecserélik-e, válasz: nem, mert nincs nekik belőle...

Tehát megoldás: NINCS!

(Közben több külföldi fórumon olvasstam, hogy kb. 20 USD-ért cserélik x és y országban)

Egyszóval a Samsung Mo. és az EGYETLEN hivatalos fővárosi márkaszerviz hozáállása enyhén szólva felháborîtó.

Galaxy Tab S6 LTE, Galaxy Z Flip3 5G, Galaxy Watch4 Classic e-SIM

(#408) BlackLamb válasza ctibor (#407) üzenetére


BlackLamb
tag

Debrecenben én is ugyanezt tapasztaltam, igaz ott rendesek voltak. Használjam amíg tudom, mert cserélni nem tudják. Szerencsére nekem még nincs baja, bár csak még 2 hónap.

(#409) thomas92 válasza BlackLamb (#405) üzenetére


thomas92
aktív tag

Azt írják, hogy javasolja a Tippek app, hogy ne távolítsuk el, a quick start guidra most nem emlékszem, hogy írta. Lehet, hogy csak ajánlás. Nekem nem egyértelmű teljesen. 🤔

(#410) thomas92 válasza Joshi (#406) üzenetére


thomas92
aktív tag

Azt ne felejtsd el, hogy ennek nem Gorilla Glassos a képernyője, hanem műanyag, vagyis nagyon sérülékeny, ezért jó rá a fólia.

A felhasználói kézikönyv is írja, hogy élesebb tárggyal pl. tollal, körömmel is vigyázni kell.

Az, hogy nem van egy pici rés, nem jelenti azt, hogy ha valami oda bekerül véletlen, ne tudná megkarcolni. Így legalább a fólia karcosodik, de nem a kijelző károsul.

(#411) Joshi válasza thomas92 (#410) üzenetére


Joshi
titán

Arra nem gondoltam, hogy ez a kijelző hajlik, szóval csak műanyagból lehet. :R

(#412) ctibor


ctibor
senior tag

Most megrendeltem két fajta fóliát a Flip3-hoz, ha kénytelen leszek magam leszedni a gyári fóliát... De én ügyetlen vagyok a feltevésben. Kérlek, javaslatok olyan helyet Bp-en, ahol ügyes hozzáértő felteszi, persze pénzért. (Ráadásul olyan műhely/szerviz kellene, ahol nem gond, hogy nem tőlük vásárolt fóliát tesznek fel)
Köszi

Galaxy Tab S6 LTE, Galaxy Z Flip3 5G, Galaxy Watch4 Classic e-SIM

(#413) anonymus89


anonymus89
addikt

Sziasztok, hamarosan legyártják a világos rózsaszínen a készüléket páromnak ezért érdeklődni szeretnék, hogy melyik tokot érdemes rá megvenni.
Samsung gyári átlátszó tok gyűrűvel vagy Spigen Air Skin-t?

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#414) Joshi válasza anonymus89 (#413) üzenetére


Joshi
titán

Én ilyen tokot rendeltem. Ha nem jön be akkor se buktam egy valag pénzt.

(#415) thomas92 válasza anonymus89 (#413) üzenetére


thomas92
aktív tag

A gyári átlátszó tokkal nekem 2 bajom van:

1. elég vastag lesz tőle a telefon,
2. vannak rajta hajszálrepedések. Szerintem azért, mert nagyon szorosan illeszkedik a telefonra, és én gyakran veszem le a tokot róla.

Viszont a gyűrű praktikus, pl. zsebből könnyű vele kivenni, kényelmes vele tartani a telefont, fel is lehet akasztani.😀

Bár a gyűrűnek is van egy hátránya is: ha ki van nyitva és így teszed le az asztalra, akkor ugye nem lesz síkban a telefon.

Amit tudok ajánlani az a Ringke Slim Clear case, van belőle matt is, lehet rakni rá csuklópántot is, nekem bevált. Ráadásul vékony is marad tőle a telefon.

Használok még egy gyári olíva zöld tokot, kellemes a tapintása, az is kicsit vaskos. Nagyon tapad a zsebbe, gyűjti a szöszt.

Tesóm használ még gyári bőrt a Flip 3-hoz, kellemes, vékony a tok, de drága és nincs hozzá gyűrű vagy karpánt stb.

Az olcsó tokokkal érdemes vigyázni, rendeltem egyet Amazonról és konkrétan ahogy fogom a telefont, kicsúszik a tokból, mivel 2 részből áll. Nem fogja a telefont semennyire. Persze, biztos van olcsón is jó tok, de én azzal befürödtem.

(#416) HurkaLES


HurkaLES
tag

Sziasztok!
Remélem jó helyre írok, egy ismerősöm telefonjáról lenne szó. És a konkrét probléma, hogy ha lehajtja a telefont olyankor mindig újraindul a telefon. Ha szimplán nyitva van semmi probléma. Mindent tud használni nincs semmi probléma. Viszont amint bezárja már újra is indult. A Samsung szervíz azt mondta H gyári beállítást vissza kell állítani és jó lesz. Erre van esély? Tehát mentsek le neki mindent aztán csináljam ezt meg neki és jó lesz vagy valami más baj lehet?

(#417) thomas92 válasza HurkaLES (#416) üzenetére


thomas92
aktív tag

Szia! Volt a fórumban már ilyen esete valakinek. Ő leadta szervizben a telefont és csereutalványt kapott, ha jól emlékszem. Kevés esélyt látok arra, hogy ez szoftveres gond, de egy próbát megérhet a gyárizás.

(#418) ctibor


ctibor
senior tag

Választ kaptam a Samsung ügyfélszolgálattól a panaszomra, miszerint a középen levált gyári kijelzővédő fóliát a márkaszerviz sem garanciában, sem pénzért nem cseréli.
(Emlékeztetőül a kép)

Idézem az email érdemi részét:

"Sajnáljuk az Önt ért kellemetlenséget.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a Fold készüléke esetében, a kijelző védő fólia nem képezi a kijelző részét, ezáltal annak javítása vagy cseréje garanciális keretek között nem végezhető el.
Továbbá szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a gyárilag a készülék kijelző egységére felhelyezett fólia eltávolítható, azonban annak pótlására, vagy annak eltávolítása esetén újra felhelyezésére sajnálatos módon nincs lehetőség.


Mindazonáltal tájékoztatjuk, hogy a fólia eltávolítása a készülék rendeltetésszerű, mindennapi használatát nem befolyásolja."

Ez nagy szívás! :((

(Az plusz nevetséges, hogy Folddal keverték a Flipet...)

Kérlek Benneteket, ha tudtok olyan szakembert, aki ügyesen helyez fel fóliát, jelezzétek, mert nem akarom végleg védelem nélkül hagyni a kijelzőt.

Köszönöm!

Galaxy Tab S6 LTE, Galaxy Z Flip3 5G, Galaxy Watch4 Classic e-SIM

(#419) Ochocinco46 válasza ctibor (#418) üzenetére


Ochocinco46
aktív tag

szia,

ma voltam a Westendben és a SES store mellett elsétálva eszembe jutott ez a kép és az, engem is hogy zavarna, ezért rákérdeztem. Azt mondták, hogy 8000 forintért cserélik a fóliát. Arról nem tudok nyilatkozni, hogy mennyivel ügyesebbek a srácok akik ott voltak, de valószínűleg nem először próbálnák mint te.

(#420) Krinyo válasza HurkaLES (#416) üzenetére


Krinyo
senior tag

A csereutalvány még mindig nálam van, mert nincs S22 készlet sehol a Telekomnál. :) Ez hardveres hiba. Ha szerencséd van javítják és többet nem jön valószínűleg elő, ha nincs, akkor úgy jársz mint mi. Ugyanígy Flip3-ra nem akartunk cserélni.

(#421) ctibor válasza Ochocinco46 (#419) üzenetére


ctibor
senior tag

Köszönöm! Megpróbálom!
:R

Galaxy Tab S6 LTE, Galaxy Z Flip3 5G, Galaxy Watch4 Classic e-SIM

(#422) rolee777 válasza HurkaLES (#416) üzenetére


rolee777
tag

Szia. Nekem is hasonló volt a hiba, csak nekem nem újraindult, hanem kikapcsolt. Szervizben javították, 3 hónapja azóta jól működik.

[ Szerkesztve ]

Samsung Z Fold 4 5G, Samsung Z Flip 3 5G, Samsung Galaxy Note 10+, Honor Magicwatch 2 46mm, Huawei P30 Pro, Galaxy Tab S 8.4 LTE , Iphone Se, Vodafone Tab Prime

(#423) urobee


urobee
tag

Sziasztok!
Autós tartót tudtok esetleg ajánlani a Flip3-hoz?
Köszönöm!

(#424) Joshi


Joshi
titán

(#425) Joshi válasza Joshi (#424) üzenetére


Joshi
titán

Már csak a fekete 255k. Fogy a készlet rendesen. :DD

(#426) thomas92 válasza urobee (#423) üzenetére


thomas92
aktív tag

Én nem vezetek, tesómnak pedig ez van a Flip 3-hoz a kocsiban: Xiaomi 70mai Car Wireless Charger. Ha olyan tok van neki rajta, amin rajta van a gyűrű, akkor úgy nem jó a tartó.

(#427) Joshi


Joshi
titán

Üdv a klubban. :DD Közel négy hét után megérkezett a Samsungos egyedi szürke színű teló. :C

(#428) anonymus89 válasza Joshi (#427) üzenetére


anonymus89
addikt

Én is várom már 4 hete, hogy elkészüljön az asszonynak a világos rózsaszín remélem hamarosan megérkezik Neki.
Nagyon jól néz ki egyébként, fogsz tokot venni rá?

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#429) Joshi válasza anonymus89 (#428) üzenetére


Joshi
titán

Nővérem is rendelt egyet az Emagról. Ő lilát akart de hívták, hogy csak krémszínű van. Természetesen elfogadta.

Igen ezt a két fajtát rendeltük.
LINK
LINK

(#430) sohajda90 válasza Joshi (#427) üzenetére


sohajda90
tag

"Közel négy hét után"...az luxus! Március 26-án rendeltem a fehér online exclusive változatot, 6 hetet ígértek rá és azóta is várom (ez az 5. hét). Az online felületen 3 hete jelzi, hogy "most készítjük az egyedi telefonodat", arról külön e-mail értesítést is kaptam 3 hete, amikor "rendelés leadva" státuszról átváltott a státusz erre, de akkor is azt írták, hogy várhatóan 6 héten belül megkapom....remélem nem úgy gondolták, hogy onnantól még 6 hét...értem, hogy chip shortage meg minden, de ez már kezd nevetséges lenni.
Lehet ha jövő héten nem történik változás elállok tőle, mert lassan a Flip 4 kijön közben...mondjuk a poén, hogy a töltőt meg tokot már megvettem hozzá :D

[ Szerkesztve ]

(#431) thomas92 válasza Joshi (#427) üzenetére


thomas92
aktív tag

Használd egészséggel! :)

(#432) thomas92 válasza sohajda90 (#430) üzenetére


thomas92
aktív tag

Ez nem kifejezetten a chip shortage miatt van szerintem, ezeket a special színeket és a bespoke edition-öket is kvázi egyedileg gyártják.

Nekem is a legjobban a fekete-fehér verzió tetszik. :)

(#433) sohajda90 válasza thomas92 (#432) üzenetére


sohajda90
tag

Engem most kicsit itt Joshi elvtárs elbizonytalanított, mert én is szürke és fehér között veciláltam, de végül a fehér lett, képen kevésbé jött ki a kontraszt a fekete és szürke részek között. Kár, hogy ezeket az online exkluzív színeket nem lehet megnézni az Experience Store-okban élőben. Bár nekem a krém szín is nagyon tetszett meg a zöld is pofás, de azok glossy fényezésűek én meg eredetileg tök nélkül akartam használni, mert összezárva már így is vastag, így kizárásos alapon csak a matt verziók játszottak nálam...

Igen, bekalkuláltam, hogy az egyedi szín több idő lesz, de remélem a 6 hetet azért nem lépi át. Csak érdekes, hogy Joshi később rendelve hamarabb kapta meg mint én...

(#434) Joshi válasza sohajda90 (#430) üzenetére


Joshi
titán

A Samsung shopban egyértelműen azt írják, hogy akár 5 hetet is igénybe vehet. Nem 6 hét hanem 5 hét. Szóval legyél türelmes és várd ki az 5 hetet, utána kérdezz rá. Szerintem időben megkapod. :K

(#435) Joshi válasza thomas92 (#431) üzenetére


Joshi
titán

Azért mindenki csodájára jár ennek a megoldásnak. Mondjuk pont azért is rendeltem, mert nem szokványos kialakítású.

(#436) thomas92 válasza Joshi (#435) üzenetére


thomas92
aktív tag

Igen, mindenkinek feltűnik, rákérdeznek, hogy mi is ez. :)

(#437) thomas92 válasza sohajda90 (#433) üzenetére


thomas92
aktív tag

Valóban a Joshi által kommentelt képeken nagyon mutatós a szürke is.

(#438) sohajda90 válasza Joshi (#434) üzenetére


sohajda90
tag

Én csak azt sérelmezem, hogy bár nekem is 5 hetet mutatott a rendelési felület, a visszaküldött megerősítő e-mailben ez már egyből felugrott 6 hétre:

Utána pedig 2 héttel, amikor átkerült a státusz "Megrendelés leadva"-ból "Megrendelés készítésére", akkor újfent 6 hetet ígértek (plusz már eleve nem értem mi telik 2 hétbe abban, hogy elkezdjék készíteni a rendelést, ha ajánlanak "egyedi" mobilokat -bár én ezt nem nevezném annak, exkluzívabb szín, de nem gravírozott, vagy egyedi mintás- akkor fel kellene lenni készülve a rendelések beérkezésére, és a feldolgozási szakasz nem kellene, hogy 2 hetet vegyen igénybe):

Úgyhogy most teljesen tanácstalan vagyok, hogy esetleg jövőhéten végre megkapom-e (március 26-i rendelés) vagy még mindig hosszú hetek kérdése.

Ráadásul az online rendelés trackelő felületen 1 hét után a "rendelés készítése" ikon a kék pulzáló/animált ikonról, fekete nem mozgóra váltott. Nem tudom ennek van-e jelentőssége, de olyan, mintha most nem "készítenék", hanem "ülnének rajta".

Szóval ezt most ne vedd magadra, csak a fentiek után látni azt, hogy te elvileg 1 héttel később rendelted a tiédet és már megkaptad kicsit megadta az utolsó pofont a türelmemnek. Tényleg egyedül azért nem állok el a rendeléstől, mert 214.991 Ft elég jó deal érte (főleg, hogy ebből még a régi elfekvő telefon árát visszakapom a TMX-től), szóval 190.000 alatt lesz a végösszeg. Ráadásul most a Samsung (gondolom bekalkulálta a Forint gyengülést), minden áron emelt a webshopbal, 128 GB-os Z Flip már megint 369.990 Ft, de a legdurvább, hogy a 6/128 GB-os S21 FE, ami pár napja 274.990 Ft volt, most drágább, mint az induló ára volt: 309.990 Ft-ért mérik, ami azért szerintem egy "FE" (ami ergó egy Lite) modellért, meg 6 GB RAM-ért 2022-ben már a vicc kategória...

[ Szerkesztve ]

(#439) thomas92 válasza sohajda90 (#438) üzenetére


thomas92
aktív tag

Teljesen megértem, én is türelmetlen lennék, főleg az a bosszantó, hogy nem tudod mire számíts. Remélem, hamar megkapod. :)

Sajnos nem vagyok jó véleménnyel a Samsung saját webshopjáról, amit az S22 előrendelésnél is leművelnek, nagyon gáz. Szóval abból kiindulva nem csodálom, ha az exkluzív színeknél és érthetetlen a helyzet. :(

Amúgy nagyon jó áron fogtad ki akkor te is!

Egyik nap én is néztem, hogy szinte minden telefon árán emeltek, nem is keveset. :Y

(#440) sohajda90 válasza thomas92 (#439) üzenetére


sohajda90
tag

Felhívtam az ügyfélszolgálatot, igazából az érdekelt, hogy az ikon megváltozásának van-e jelentőssége, és annyit mondott az ügyintéző, hogy az, hogy még nincs "szállításra készen" azt jelenti, hogy a vietnámi (!) gyárból, ahol gyártják még nem került át a vietnámi raktárközpontba, ahol kiállítják hozzá a szállítólevelet, és onnantól lehet részletesen trackelni.

Lehet, hogy a 6 hétből ki fog csúszni, de ne féljek, mert nagyon hosszú csúszára nem kell számítanom, tehát biztos nem lesz 9-12 hét...Nem akartam neki mondani, hogy ezzel marhára nem nyugtatott meg...

Igazából nem sokáig de ~2 évig éltem Amerikában és valahogy azóta nem tudok visszarázódni ebbe az ügyfélszolgálatos ügyintézésbe, hogy semmi nem gond az ő részükről, és semmiért nem kérnek bocsánatot, az meg, hogy esetleg valami jóváírást adjanak a késedelemért, soha senkinek sem fordul meg a fejébe, se az éttermeknek, amikor 1 órát késik a rendelés, se az ilyen webáruházaknak. Mi fizessünk, pontosan, szépen, abból nem engednek, de az ő oldalukon minden meg van engedve...

(#441) Joshi válasza sohajda90 (#440) üzenetére


Joshi
titán

Ez nem Amerika. ;]

(#442) sohajda90 válasza Joshi (#441) üzenetére


sohajda90
tag

Hát nekem szombaton jár le az ígért 6 (!) hét és készülék még sehol, a rendelés trackelő szerint "készítés alatt"...immár kerek 1 hónapja...

Ma másodszor is felhívtam az ügyfélszolgálatot, mostmár kicsit ingerültebben, mert szerintem vállalhatatlan, hogy lejárt az ígért szállítási idő és konkrétan semmi információval nem tudnak szolgálni, elvileg mivel még nem készült el és nem lett átadva szállításra, így nem látnak rá a folyamatra, ergó még csak megbecsülni sem tudják, hogy mennyi idő lesz MÉG. És révén Vietnámban készül, ha ma feladnák postán is minimum 1 hét lenne, amíg a több elosztóközponton átmegy.

Annyit ígért az Ügyfélszolgálatos csaj, hogy "urgent" címkével továbbítja a panaszomat a rendelésekért felelős részlegnek és majd ők direktbe kontaktálnak, hát kíváncsian várom. Azt a magyarázatot, hogy várjak türelmesen, mert megsaccolni sem tudják mikor lesz ebből valami biztos nem fogom elfogadni és mivel kifejezetten jó promóció keretében csaptam le rá azzal sem lennék elégedett, ha csak visszautalnák a pénzem (főleg mivel mire visszakapom már kb. 2 hónapja lenne náluk. Mivel másodlagos telefon lenne és igazából nem arról van szó, hogy behalt a telefonom és most kell nem fogom könnyen elengedni, ha nem ajánlanak olyan deal-t ami nekem is megfelelt, akkor Fogyasztóvédelmi eljárás lesz a vége...

Másnak meg nem ajánlom, hogy custom colour Z Flip 3-at rendeljen mostanság...

[ Szerkesztve ]

(#443) thomas92 válasza sohajda90 (#442) üzenetére


thomas92
aktív tag

Remélem a lehető legjobban jössz ki a dolgoból Sajnálom, hogy így jártál. :(

Egyre gázabbnak tartom a Samsung webáruházat az ilyen sztorik miatt ...

(#444) Joshi válasza sohajda90 (#442) üzenetére


Joshi
titán

Az én példám ellenpélda. Én április 2.-án rendeltem és április 26.-án megkaptam. Én bőven benne voltam az 5 hétben. Sajnálom hogy neked csúszik, viszont mindenképpen légy türelmes, szerintem meg fogod kapni.

(#445) sohajda90 válasza Joshi (#444) üzenetére


sohajda90
tag

Hát a türelmemnek nagyon a végén vagyok, és nem a késés miatt, hanem a tájékoztatás teljes hiánya miatt.

2 órája visszahívott a beígért "rendelésekért felelős részleg" és ők is ugyanazt ismételték el: mivel a gyárból még nem érkezett meg a raktárba nem látnak rá a folyamatra. Eléggé erélyes hangnemben közöltem vele, hogy azért ez több mint érdekes, mert 4 hete (!) van a tracker szerint gyártás alatt és azért tegyük a szívünkre a kezünket, nem egy kézzel összerakott Rolex-ről vagy Burkin táskáról van szó, hanem egy telefonról, ami pár óra alatt legördül a gyártósorrol, szóval sanszos, hogy valami nagyon félrecsúszott a folyamatban. Most ez egy banális példa, de mivan ha elkeveredett valahol szállítás között a gyár és a raktár között, akkor soha senki nem fog rá se nézni, mert amíg nem állítottak ki róla szállító levelet, addig nem foglalkoznak vele? EZ ELFOGADHATATLAN! Ha 9 hete kell várni, akkor mondjanak 9 hete (bár mivel 6 hétre vették fel a rendelést már ez esetben is elvárnék valamiféle kárpótlást!), de amikor 6 hetet ígértek rendelés felvételkor és a 6 hét végén csak annyit tudnak mondani, hogy "no idea", na az felbasz rendesen! :W

Szerintem legalább annyit illene ilyenkor felajánlani, hogy akkor kapsz egy mezei fekete/krém/zöld 256 GB-ot készletről és másnap szalad vele a futár a "ki tudja mikor készül el" custom color 128 GB helyett, de persze ilyesmi nem játszik, csak én várhatok csendben hónapokat...

[ Szerkesztve ]

(#446) Joshi válasza sohajda90 (#445) üzenetére


Joshi
titán

Természetesen igazad van, de egyelőre nem tudsz mást tenni mint várni.

Addig itt van a tok amit Aliról rendeltem, szerintem teljesen rendben van. A másik tok még nem jött meg.

(#447) sohajda90 válasza Joshi (#446) üzenetére


sohajda90
tag

Én a hivatalos Samsung Clear cast vettem meg a SES-ben, ránézésre (sajnos "felpróbálni" még nem volt alkalmam, mert ahhoz kellene egy készülék is :D) vastagságra hasonló a két cucc, csak a gombok/csatlakozók körüli kivágások másmilyenek, de te az árát elnézve jobb vásárt csináltál vele :P

(#448) Joshi válasza sohajda90 (#447) üzenetére


Joshi
titán

Én telefon és tablet tokot csak Aliról rendelek, eddig még egyetlen gyári tok se volt jobb mint amit Aliról rendeltem. Annyi hátránya van, hogy ~1 hónap mire megjön.

Amúgy nem kérdezted hogy ha nem érkezik meg határos időn belül, akkor esetleg nem adnak helyette alap színűt? Csak mert a krém színű is jól néz ki. :K

[ Szerkesztve ]

(#449) thomas92 válasza sohajda90 (#445) üzenetére


thomas92
aktív tag

Ha nem ragaszkodsz a fehérhez, érdemes lehet mondani, hogy akkor adjanak egy alap színű készüléket, módosítsanak a megrendelésen. Maguktól biztosan nem fogják javasolni. De gyanítom ezzel is le fognak rázni. :(
Valóban az a legbosszantóbb, hogy ők "semmit sem tudnak". De akkor mégis kinek kellene tudnia? :D

(#450) Schuler888 válasza sohajda90 (#442) üzenetére


Schuler888
senior tag

"Fogyasztóvédelmi eljárás lesz a vége..."
:DDD aranyos, de sajnos a bekelteto testulethez kerul az ugyed... ami semmit nem er, be van a promocio meg ugy a giga cegek alapbol jogilag bastyazva, hogy ilyen miatt barmit elerj, max egy vesztes keresetet aminek jo esetben elengedik a koltseget

...welcome to the real world.. :(

"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.