Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#701) Lezl válasza Joshi (#700) üzenetére


Lezl
tag

1 alkalommal cserélik ingyen

(#702) Joshi válasza Lezl (#701) üzenetére


Joshi
titán

Köszi időközben visszaolvastam. :R Viszont én a Samsung.hu oldalról rendeltem 2022.04 hóban, elvileg 3 év gari jár rá. Milyen papírokat keressek? Mert ugye nekem postás hozta és nem emlékszem hogy lett volna hozzá külön számla. Van egy Samsung feliratos papír a telefon dobozában amin rajta van hogy nekem jött (név cím, mindenféle azonosító). De konkrétan számlát nem találok, pedig bele szoktam tenni a dobozba. A Samsung oldalán ha belépek azt írja hogy korábban nem vettem semmit. :F

[ Szerkesztve ]

(#703) SyMbioTe válasza Joshi (#702) üzenetére

Klasszikus szürke garanciajegy. [link]
Bár ez elő szokott fordulni ,hogy nem küldik ki, én is utólag írtam emailt, aztán kiküldték postán.

Írj nekik egy emailt, rendelésszámmal, meg minden infóval ami van szerintem.

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#704) ollie válasza Joshi (#702) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Ha nem voltál bejelentkezve, amikor rendelted, akkor nem lesz online számla. De utólag is kell adnia az üszf-nek, ha kérsz. Írj nekik.

***

(#705) Joshi válasza ollie (#704) üzenetére


Joshi
titán

"Írj nekik"
Konkrétan kinek? Megköszönnék egy konkrét linket. :R

(#706) SyMbioTe válasza Joshi (#705) üzenetére

Ahonnan rendelted, jelen esetben ha jól értem samsung.com
Live chat | e-mail

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#707) Joshi válasza SyMbioTe (#706) üzenetére


Joshi
titán

Írtam nekik. Köszi. :R

(#708) Joshi


Joshi
titán

Akkor mondom a történéseket. A Samsung hivatalosan nem cseréli garanciába a telefonokon a fóliát, ugyanis nem a telefon része. Mondjuk ez baromság, mert azt ajánlják, hogy ne vedd le. Na mind1 ezt a részét inkább hagyjuk. A garancia első évében méltányosságból cserélik egyszer ingyen. Kb ennyit kell tudni.

Egyébként a Samsung megküldte a garancialevelet, azzal nem volt gond. Viszont a telefonom már a második garancia évében van, tehát csak pénzért cserélik ami most 15.000Ft és egy hétig van a szerviznél a telefon.

(#709) ollie válasza Joshi (#708) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Szóval 15 ezerért cserélik a fóliát, és hétig tart?

***

(#710) Joshi válasza ollie (#709) üzenetére


Joshi
titán

:K

Lehet hogy a Budapestieknek hamarabb meg van, de én győri vagyok.

[ Szerkesztve ]

(#711) guriga1234


guriga1234
addikt

A nejemnek flip3 volt, már van új telefonja is, ugyanis a flip3-on a gyári fólia ment tönkre, az Aradi utcában (szerviz) elhajtották, hogy ők nem cserélnek fóliát. A Pólusban, a samu márkaboltban (ott lett vásárolva a telefon), simán raktak rá. Ez a fólia is kezdte megadni magát, de a legnagyobb baj az volt, hogy a hajtásnál felfele és lefele 1.5-1.5 centis széles fekete sáv jelent meg (csak a fekete sáv látszott). A kijelző felső része többé-kevésbé használható volt, az alsó része teljesen érzéketlen volt bárminemű érintésre. A nejemnek munkaeszköz is a telefon, másnap kellett is venni másik telefont, de véletlenül sem hajtogatósat. A család unszolására elvitte a flip3-at az Aradi utcába, ahol a még garanciás telefonra 170ezer Ft-ot mondtak javításra, és nehezményezték, hogy nem ők raktak rá fóliát (pedig ott akart először fóliát cseréltetni). A nejem természetesen nem fizetett, elhozta a telefont. A világ szégyene ez az Aradi utcai szerviz. A másik szégyene meg az összes hajtogatós telefon. Ha fizetnének érte, nekem akkor sem kéne egyik sem.

[ Szerkesztve ]

(#712) Joshi válasza guriga1234 (#711) üzenetére


Joshi
titán

Nézd meg a Hardveraprót, tele van eladó Samu Flip telefonokkal. Én is úgy voltam vele, hogy még soha nem volt ilyen telefonom, de én is arra a következtetésre jutottam, hogy nem is lesz. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#713) SSlyTR


SSlyTR
aktív tag

Egy olyan hibam van, hogy a telefon belso kijelzoje nem reagal az erintesekre.
A kijelzo nem csikos, nem foltos nem torott, minden szepen megjelenit. Ha radugok egy egeret tokeletesen mukodik. Nem esett a telefon, nincs rajta semmi kulserelmi nyom. Nagyon szep allapotban van az egesz telefon, nem log a bele.
Csinaltam gyari visszaallitast. Bekapcsoltam safe mode-ba. Kapcsolgattam a beallitasokban az erzekeny kijelzo opcot (ami kijelzovedo foliara van). De sehogy sem erzekeli az erinteseket.
Talalkozott valaki ilyen hibaval?
Neten tobbnyire annyit talaltam, hogy kifagy a telefon es ujra kell inditani.
Elvileg garancialis a telefon, de mivel nincs meg a szamla a szocialista blokk buszke orszagaban nem ismerik el a garaciat imei alapjan :W . Udv a 21. szazadban
Megkerdezhetek egy fuggetlen szevizt, de elobb a ti tapasztalatotok erdekel, mar ha olvassa ezt valaki :D

[ Szerkesztve ]

(#714) ollie válasza SSlyTR (#713) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

A bolt, ahonnan vetted, kérésre kell adjon számla másolatot.

***

(#715) SSlyTR válasza ollie (#714) üzenetére


SSlyTR
aktív tag

Sogorom vette, en csak megorokoltem tole. Pontos datumot se tudja mar mikor vette. De probalok valamit intezni.
De ahogy olvastam vissza itt a forumban, a 2. eveben a garacia mar zsebbe nyulos. Ami erthetetlen szamomra.

(#716) ollie válasza SSlyTR (#715) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

A kijelző védő fóliát nem cserélik ingyen a 2. évtől. De a kijelző megmarad a garancia.

Arra csak emlékszik a sógorod, hogy hol vette, nem?

***

(#717) SyMbioTe válasza SSlyTR (#715) üzenetére

Számla sem feltétlen kell, ha megvan a szürke Samsung garipapír.

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#718) SSlyTR válasza ollie (#716) üzenetére


SSlyTR
aktív tag

Valami GSM boltban, szóval tuti szürke importos. Egy bizonyos cseh vagy lengyel feliratokkal rendelkező számla rémlik neki, de az összeg huf volt. És nem az alza...
Garancia az akkor nincs. Tudtok ajánlani egy megbízható szervizt? Mivel a kijelzőn nincs semmi pixelhiba, se csík sem folt, remélem csak valami szalagkábel adta meg magát. Esetleg szétcsúszott csatlakozó. Egy videót találtam erről, ahol megnyomogatják a hátulját, mondván egyeseknek ez segített. Nekem semmi javulást nem hozott.
Ha kijelző csere lenne a megoldás, akkor alkatrész lesz belőle.

[ Szerkesztve ]

(#719) Damos válasza SSlyTR (#718) üzenetére


Damos
tag

(#720) Adam0620


Adam0620
csendes tag

Sziasztok!

Extreme Digitalon keresztül vásároltam Flip 3-as készüléket még 2021.10.20-án azonban a mai napon lettem rá figylemes, hogy a hajlításnál két egymástól független, de egy vonalban lévő repedés, karc jelent meg. Szerintetek ezt garanciába cserélik/javítják? A kijelző mindenhol máshol karc nélküli. [kép] [kép]

(#721) ollie válasza Adam0620 (#720) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Jól látom, már nincs rajta a fólia? Magyar régiós? Utóbbi probléma lesz, ha nem az.

***

(#722) BlackLamb válasza Adam0620 (#720) üzenetére


BlackLamb
tag

Nálam is ugyan ez a probléma egy ideje, de még nem tudtam befutni vele a szervízbe, mert munkaeszköz de lassan nem halogathatom tovább.

(#723) Adam0620


Adam0620
csendes tag

Fólia nincs rajta már kb 1 éve, hamar levált róla.
Magyar régiós. Extreme Digitalal felvettem ma kapcsolatot, Samsungot egyelőre nem sikerült elérni telefonon.

(#724) Joshi válasza Adam0620 (#723) üzenetére


Joshi
titán

Így esélytelen, hogy gariban cserélik. :(((

(#725) SyMbioTe válasza Joshi (#724) üzenetére

Miért? A Flip 3-nál már levehető szabadon a fólia, nem a kijelző része.

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#726) Joshi válasza SyMbioTe (#725) üzenetére


Joshi
titán

Igen is meg nem is. Már a Samsung se tudja hogy mi van. ;]

(#727) SyMbioTe válasza Joshi (#726) üzenetére

Múltkor nekem nem problémáztak. :DDD
Mondjuk részben azért is vittem be, hogy rakjanak rá fóliát.

Érdemes előtte akkor pl emailt írni ügyfélszolgálatnak, és akkor azt lehet lobogtatni. :K

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#728) Joshi válasza SyMbioTe (#727) üzenetére


Joshi
titán

Garancián belül nem célszerű levenni a fóliát. :N

(#729) SyMbioTe válasza Joshi (#728) üzenetére

Az a baj fél év után elkezd feljönni középen, és recseg ropog, ahogy kinyitom, becsukom.

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#730) Joshi válasza SyMbioTe (#729) üzenetére


Joshi
titán

Nekem kicsit több mint egy évet bírt, de pl nővéremé még a mai napig jó, holott kb egy időben vettük. A lényeg, hogy ezek a fóliák nem bírják ki a gari időt, igaz nincs is rá gari. :DDD

(#731) nyuszó válasza Adam0620 (#720) üzenetére


nyuszó
tag

Ha visszaolvasol, nemrég írtam ebben a témában. Az én telefonomon a tiédtől több ilyen karc volt. A fóliát én is levettem korábban, mert felvált. Ha rajta hagyom alá megy a kosz, sokkal több kárt okozott volna. Felhívtam a TMX-es csapatot, elmondtam a problémát. Elmondják neked milyen úton juttathatod el hozzájuk a telót számlával, garanciajeggyel. Nekem egy hét alatt megjárta. Kijelzőt cseréltek, fóliát raktak rá, akksi csere is volt. Gyakorlatilag új telefonom lett.

(#732) PhilBrick válasza Joshi (#730) üzenetére


PhilBrick
őstag

Gyakran tartózkodom hidegben, 3 hónap alatt ledobta a fóliát.

[ Szerkesztve ]

(#733) SyMbioTe válasza Joshi (#730) üzenetére

Én kb fél éve kaptam vissza friss fóliával gariból, most kezdett el megint feljönni. :DDD

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#734) BlackLamb


BlackLamb
tag

Sziasztok! Van már esetleg valakinek tapasztalata akinek gariban cserélték a kijelzőt a hajtogatás miatti repedés miatt, hogy a cserélt darabnál is jelentkezik a törés? Esetleg az időtállóbb?

(#735) blueye válasza BlackLamb (#734) üzenetére


blueye
veterán

Olvass vissza egyet :)

(#736) BlackLamb válasza blueye (#735) üzenetére


BlackLamb
tag

Kérdésem a kijelzőre vonatkozott, nem a fóliára.

(#737) bul07


bul07
nagyúr

Szerintetek mit lehet kezdeni egy elutasított garanciális javítású telefonnal?

Elutasítási szöveg [kép]

Képek
[kép], [kép], [kép]

Esetleg tudtok valami megbízható szerelőt aki foglalkozik ilyennel?

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#738) guriga1234 válasza bul07 (#737) üzenetére


guriga1234
addikt

A nejemnél is ez volt. Ugyanez a feketeség középen. A szervizben elhajtották, pedig garis, 170kHUF-ért javították volna meg. Inkább vett egy új, nem hajlítós telefont. A családban van még két hajlítós (flip és fold), de már ott is kezdenek előjönni a problémák. Nekem soha nem kéne ilyen.

(#739) SyMbioTe válasza bul07 (#737) üzenetére

Ha TMX-be volt, érdemes egy kört futni a központi szervizzel. [link]
TMX-be legkisebb karcra is ráfogják, hogy attól van... :U

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#740) bul07 válasza SyMbioTe (#739) üzenetére


bul07
nagyúr

Fórum Debrecen Samsung Experience Store, ide lett bevéve
TMX papírokon az van hogy Beküldő másikon Megbízó: Oktogon Szerviz Kft.

Budapest nekünk 250Km

Valami olyat mondtak hogy írni kellene egy kérelmező,kuncsorgó, könyörgő levelet hogy csak csinálják meg
Nem tudom ez járható e

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#741) SyMbioTe válasza bul07 (#740) üzenetére

Egy telefont / emailt megér, szerintem futárral is el tudjátok juttatni hozzájuk.
Nekem kétszer volt gond TMX-el (a mostanit itt topikba vissza tudod keresni), egy nagyon kicsi karc miatt (a zsanéron) nem akarták gariztatni, az oktogon szerviz szó nélkül javította. (tesóm Bp.-en lakik, így nekem ilyen szempontból könnyebb dolgom volt.)

A storeok a TMX-nek küldik, mert ők a szerződött partner, de az oktogonnál ha minden igaz helyben javítanak.

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#742) Taoharcos


Taoharcos
aktív tag

Sziasztok!
Volt már valakinek olyan problémája, hogy a kinyitva a teljes kijelző sötét marad?

(#743) alcapone386 válasza Taoharcos (#742) üzenetére


alcapone386
őstag

Igen! Ugyan ez a jelenség feleségem telefonján is. Rohadt idegesítő. Kinyitja felvillan a képernyő, feloldja ujlenyomattal és elsötétül. Szoftver hibára gyanakszom, vagy a nyitásérzékelő adta meg magát? (Ha van benne ilyen :)))

[ Szerkesztve ]

(#744) csbika válasza nyuszó (#686) üzenetére


csbika
csendes tag

Én telóm is most járja a TMX-et, jött az üzenet ma hogy kész a jegyzőkönyv. Olyat írtak bele, hogy elkezdtem keresni a lakásban a kandikamerát.
"A készülék garanciális kezelése nem lehetséges az eszköz mechanikai sérülése miatt.", aztán kissé alább fotókon be van nyilazva két kis karc a zsanéron, meg hajszálrepedések a kijelzőn.
Két hiba miatt küldtem be: egyik hogy teljesen meghalt az alsó mikrofon (fogalmam sincs hogy miért, Isten lássa lelkemet), a másik meg hogy hajszálrepedések vannak a kijelzőn.
Írtam nekik most, hogy mégis mi ez a mechanikai sérülés, mert tényleg nem értem. Még ha földhöz vágtam volna a telót akkor oké, de így?
Sok jót nem várok, pécsi vagyok, de megpróbálom eljutattni a telefont az oktogoni szervízbe, hátha ott másként állnak hozzá. Remélem a legjobbakat. Sajnálom, mert szerettem ezt a telefont (meg ezt a szériát is)...

[ Szerkesztve ]

(#745) csbika válasza csbika (#744) üzenetére


csbika
csendes tag

Ez a TMX álláspontja ha valakit érdekel:
"A gyártó utasításai szerint, amennyiben az ilyen típusú készülék burkolata sérült a zsanér részen, akkor a készülék nem kezelhető garanciális keretek között, függetlenül a készülék hibájától.
Abban az esetben tudjuk az Ön által leírt hibát garanciában kezelni, amennyiben erre a gyártótól (Samung) engedélyt kapunk méltányossági javítás címen.
Azt tudjuk javasolni, hogy keresse meg a Samsung Ügyfélszolgálatát a korábban leírtakkal és amennyiben a gyártó elfogadja a panaszát és engedélyezi az eszköz garanciális javítását, abban az esetben van lehetőségünk garanciában javítani a bejelentett problémát."
Meg pár kép:

[ Szerkesztve ]

(#746) csbika válasza csbika (#745) üzenetére


csbika
csendes tag

(#747) SyMbioTe válasza csbika (#745) üzenetére

Ha visszakeresed a hozzászólásaim koppra ugyanez volt a sztori nálam is, Győri Samsungba is csak néztek, ott is javasolták nekem az Oktogoni szervizt vagy hogy próbálják meg telefonon beszélni TMX-el

Előbbi lett, szó nélkül bevették garira.

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#748) csbika válasza SyMbioTe (#747) üzenetére


csbika
csendes tag

Köszi szépen a választ!
Most beszéltem az oktogonnal, ugyanez a magyarázat. Szerintük külsérelmi nyom van a telefonon, így garanciálisan nem javítható. Elfogadtam, ez van.
Igaziból én csak a telefonom mikrofonját szeretném valamilyen úton-módon kijavíttatni végre, szóval ha valaki tud ajánlani nekem erre egy szervízt, szívesen fogadom. A Samsung a kijelzőt is cserélni szeretné, azt meg én nem szeretném, mert a hajszálrepedéseken kívül semmi baja, az ára meg cserébe egész magas. Gondolom egy mikrofoncserét 20-30kból csak megold valaki...

(#749) SyMbioTe válasza csbika (#748) üzenetére

Ehh, sajnálom

Esetleg őket nézd meg: Smartclinic

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#750) anonymus89


anonymus89
addikt

Sziasztok, sajnos a feleségem telóján is jelentkezett az a hiba, hogy nyitáskor nem mindig jött meg a kép és fekete maradt.
Oktogon szervizt választottam mert az van a legközelebb hozzánk.
A mobil zsanérján csak egy alig látható szerintem inkább festékkopás van mint karc de 3x megnézte a szervizes.
Alapvetően pozitív vélemény volt a látogatás mert egy Samsung qi töltőt tudtam venni 2.000,-Ft-ért amire még 1 év garit is vállaltak.
Mutatom a festékkopást.
Alapvetően spigen tok volt rajta és még a gyári fóliákat is rajta hagytam.
A kijelzőn lévő fólia 1.5 év utána kezdett el középen felválni és már recsegett, ropogott így tegnap leszedtem róla.
10 napot mondtak ha visszaérkezik újabb beszámoló.

[ Szerkesztve ]

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.