Új hozzászólás Aktív témák

  • pzoleex

    újonc

    A típushibák azért vannak felsorolva, hogy tudd milyen költségekre számíthatsz mikor megveszed a kocsit és hogyha felmerül a hiba akkor tudd mi a baj, és mire figyelj oda.
    Ha egyszer csak nem nyílik a csomagtér ajtód a nyaralás közben, akkor nem biztos hogy haza szaladsz a szerelődhöz. Ha tudod hogy ez itt egy igen gyakori hiba, és hogy egyébként van alternatíva is (persze ez benne van a kézikönyvben, csak épp a legtöbb mini külföldről behozott, szóval vagy nincs kézikönyv vagy nem magyar), akkor nem fogsz meglepődni. Vagy legalábbis ha elolvastál egy ilyen leírást, akkor nem esel kétségbe, és nem kezded mondjuk felfeszegetni (és ezzel még nagyobb kárt okozni).

    Ha tudod, hogy elkezdte megadni magát a szervód mert felismered a leírt tünetekből, akkor bizony leállításnál füleld meg hogy leállt-e a szervó. Mert ez itt egy igen gyakori hiba.
    És ha nem teszed, és nem állt le, akkor utána lehet tologatni meg bikázgatni a kocsit. Ami szintén felettébb el tud rontani egy nyaralást.

    Lehet azt mondani, hogy "Minden mast a szerelodnek kell tudnia,nem neked.", csak amikor a szerelőd azt mondja hogy nahát, ebben az autóban motort/váltót kell cserélni, akkor meg nem lesz őszinte a mosolyod.
    Főleg ha az elszakadt vezérlésre még háromszor ráindítasz próbaképp, mert jó ötletnek tűnt.
    Novoth Tibor udvarán elég sok olyan mini szokott állni, ahol a tulaj nem nézett utána hogy melyik modellnek milyen típushibái vannak, vegyünk egy minit mi baj lehet...

    Én ehelyett azt vallom, hogy tudd hogy a kocsidnak milyen gyakori előforduló hibái lehetnek, és ezekkel számolj mind a vásárláskor, mind az üzemeltetéskor. Ha szükséges, számolj a megelőző szervizzel, ha pedig ez nem lehetséges, akkor azzal hogy ezt be kell nyelni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés