Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#147) #16820480 válasza <Lacy85> (#67) üzenetére


#16820480
törölt tag

Ez részben igaz, de azért ne tegyünk úgy, mintha Budapest (és a nagyvárosok) teljes lakossága kizárólag lakótelep 8. emeleten élne :D Nem találok igazán jó statisztikát rá, csak újonnan épülő lakásokra, de abban Budapesten az új lakások kb harmada kertes ház, ahol ugye eleve ott a lehetőség az otthoni töltésre. A fennmaradó lakások jelentős része pedig vagy társasház, vagy lakópark, de tudtommal már egy ideje kötelező minden ilyen épülethez arányosan garázst is építeni, szóval ott is lenne lehetőség azért töltőt felrakni a beállódhoz.

#90 GreenGoblin: Telefonoknál mennyire zavarja az embereket, hogy a 60W-osnak írt töltő csak 0-50%-ig tölt ennyivel, utána meg ugyanúgy belassul?

Amúgy általánosságban az autópályán 110-zel közlekedéshez: Mondjuk ha veszek egy Nyíregyháza-Nagykanizsa távolságot, az ~470km. Ha tegyük fel végig 130-cal tolná az ember, akkor 3 óra 37 lenne, 110-zel meg 4 óra 15 perc körül. Szóval ha végig lehetne döngetni 130-cal, akkor nyerne az ember egy fél órát, de ugye nem lehet úgyse annyival, mert például a nulláson 110 a max, meg van forgalom is. A gmaps 4 óra 12 percet ír most erre a távra.
Amúgy meg nem csak az elektromos fogyaszt jóval többet pályatempónál. Még régebben nézegettem az autóm pillanatnyi fogyasztását, 110-120-ig olyan 7 litert írt, ha felmentem 130-135 körülre, akkor már 10-et. Elég jelentős különbség.
Az meg nem feltétlen az autó hibája, hogy valaki pályatempónál klíma helyett lehúzott ablakkal megy (btw, itt sokan gondolatolvasók, hogy fogyasztás miatt csinálják?), lehet simán nem bírja a klímát. Főleg amúgy hogy a lehúzott ablak miatt megnőtt légellenállás miatt el is veszti kb azt, amit nyerne a klíma mellőzésével.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.