Jó cikk, köszi! Nekem nagyon tetszenek ezek az egyszerű, lényegre törő leírások. Mindig az jut eszembe, hogy ez leegyszerűsített, de pont ez a lényeg - nem csinálsz se többet, se kevesebbet, csak azt, amit kitűztél: hogy tömören, érthetően összefoglald az álláspontod, a többit meg mindenki megtapasztalja magának.
+1!
nincsisbéla: a Coca-Cola marketingjének a fő eleme a boldogság és az öröm - legalábbis, hogy te végül fejben a kólát ezzel azonosítsd. Tehát ők nem kólát árulnak, hanem boldogságot. Ma a márkák nagy része valamilyen érzést ad el neked.
Még egy könyvet tudok ajánlani:
http://www.csulb.edu/~tstevens/
Ez egy ingyen letölthető e-könyv a boldogságról. Azért jó, mert gyakorlatias, életszerű szemlélete van, nélkülözi a manapság divatos "pozitív pszichológia" elemeit.
Utóbbi szerintem elég káros ("képzeld el, hogy boldog vagy és az leszel, gondolj rá, és megkapod, gondolkodj pozitívan...", lásd még a különféle new-age cuccokat, a már említett agykontrollt, Az Erő stb.), mert az élet célja bár a boldogság, az ehhez vezető útnak nem sok köze van a pozitív gondolkodáshoz, ám annál több van az odafigyeléshez, tudatossághoz, a kemény munkához és a szerencséhez / kegyelemhez (spirituális szemlélettől függően ).
Nem annyira az számít, mit gondolsz, hanem inkább a hogyan. Tényleg érdemes megnézni a könyvet!
Az idézet pedig („Minden egyes ember lehet az én tanítóm.”) remek.
[ Szerkesztve ]