Sziasztok,
Ha megengeditek, akkor elmesélném, hogy mi hogyan jártunk a barátnőmmel.
A történet ott kezdődik, hogy leszerette volna cserélni a 2012-ben kiadott, de 2013-ban vásárolt LG mobilját. Megjegyzem már itt volt az ideje, mert az Android 2.3 nem éppen napra kész.
Szóval sikerült megtalálni azt a készüléket, ami TETSZIK, mert nem a műszaki paraméter a fontos, hanem hogy jól nézzen ki... Nők... Ami egy Xiaomi Redmi 3S Gold lett volna.
Természetes máshol is kapni lehet/lehetett, néztük MM-ben, viszont ott 65k volt, itt meg előreutalással adták 57.133 Ft-ért. Emiatt esett a Xiaomi Shop-ra a választás.
Megrendeltük, elutaltuk, visszajeleztek, hogy külső raktáron van és a szállítás 5-14 nap. Szuper! Nyugtáztam
Aztán jött a levél, hogy sajnálják, de a Redmi 3S készüléket nem tudják szállítani, mert már nem forgalmazza/gyártja a Xiaomi, helyett adnának ezért az árért egy Redmi 4-et. Viszont az nem kellett, mert ugye NEM TETSZIK.
Lemondtuk a rendelést és jelezték, hogy akkor 14 napon belül visszautalják az előre kifizetett összeget. Ismét szuper!
Bár a telefon a mai napig rendelhető a xiaomishop.hu oldalán. Nem is értem.
Letelt a 14 nap, pénz sehol. Ment az e-mail, jött a válasz hogy elnézést máris intézkednek. Eltelt egy hét, e-mail megint, ismét elnézést kértek intézkednek. Közben próbáltam őket többször hívni, de állandóan foglaltak voltak az ügyfélszolgálatos kollégák. Pénz még mindig sehol, e-mail hegyek mentek, hívások tömkelege, amiket nem vettek fel. A vége felé már NFH-val fenyegetőztünk, hátha összekapják magukat. Hát nem sikerült nekik.
Közben sikerült találni egy tetszik telefont, ami egy Huawei P9 Lite Gold lett.
Aztán egyszercsak sikerült bekerülnöm a telefonos ügyfélszolgálatra, ahol normális hangnemben, nyugodtan elmondtam nekik, hogy mi a szituáció. Megígérték, hogy még aznap elutalják a pénzt. Mondom szuper, de e-mailben kérném csatolni az átutalás visszaigazolásáról kapott jóváhagyást. Mondták hogy rendben. Hát mondanom se kell, hogy az nap sz@r se jött. Másnap megint telefon, és e-mail hogy mi van már, mert a 14 napból már 20-22. napnál tartunk, de pénz sehol. Ügyfélszolgálat tartásba tette a hívásomat, hogy utána nézzenek mi a helyzet. Na most addig voltam tartásban, hogy automatikusan bontotta a rendszer a vonalat
Vonal szakadás után megjött a Sztronó számla és az OTP-s tranzakciós bizonylat is, majd 2 órával később a pénz is megérkezett. Mondanom sem kellett, hogy pezsgőt bontottunk, majd 1 hónap küszködés után.
Miért kell így működnie valaminek? Miért nem lehet rugalmasan és gördülékenyek kezelni az efféle szituációkat?
Mindegy is, a lényeg, hogy jól zárult a történet.
Köszönöm, hogy elolvastátok,
JP.
[ Szerkesztve ]
AMD Ryzen 9 5900x - MSI RTX 4070 Super Gaming X Slim - Kingston Fury 2*16GB 3600Mhz - Seasonix GX750 - Samsung 970 EVO Plus 256GB/1TB - Asus GT501 - Dell S2522HG // iPhone 15 128GB Blue