Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Cheesy


Cheesy
őstag

03.21-én kerestem őket, kb. 10 percig hagytam csörögni, végül meguntam.
Pont ma (04.03.) hívtak vissza, hogy kerestem őket.
(+36/1/510-0131 számról)
Utólag szerencsének tartom, hogy nem tudtam elérni őket és nem náluk vettem telefont.

www.vakbelmutet.hu

(#52) Sir Psycho


Sir Psycho
aktív tag

Valaki kapott már telefont?

A hét elején e-mailben visszamondtam a rendelést 46 nap után. Még aznap este 10 kor kaptam egy sztornó számlát. Tegnap kaptam egy újabb levelet tőlük (spamben landolt, lehet ott a helyük ;] ) amiben azt írták, hogy a csomagot átadták a futárnak és a mai vagy a holnapi napon (04.04-05) kapom meg a telefont. Ennek ellenére törölni szeretném-e a rendelést?
Többszörös ellentmondást érzek:
-Miért adták át a futárnak, ha előtte kértem a rendelés törlését?
-Ha már átadta a futárnak, akkor hogy törli a rendelést?
-Hogy számlázta le, ha már egyszer kaptam sztornó számlát?

Úgy érzem próbálják menteni a helyzetet.

(#53) Fiastyúk


Fiastyúk
újonc

És a végkifejlet.
Március 30-án írtam nekik egy levelet, hogy itt a türelmem vége. Természetesen semmi reakció,viszont másnap vesztükre "visszahívták" a zuramat (kb. egy hónapja kerestük őket arról a számról, villámgyorsan reagáltak...), ő viszont olyan izé... morcosabb fajta, szeretett Zsuzsannánknak vázolta is néhány keresetlen szóval, hogy hová tegyék a telefonjaikat, meg mi lesz, ha nem küldik a pénzt.
Április 3-án este kaptam egy sztornó számlát, és április 4-én délelőtt a pénz is megjelent a folyószámlán. Alig mertem hinni a szememnek. Két nap híján két hónap alatt lezajlott a tranzakció, telefonom nem lett, a pénz visszajött.
Nem ajánlom őket senkinek. A beérkezett utalást sem tartottam szükségesnek megköszönni.

Ja igen: van egy felesleges (eladó... :DD ) üvegfóliám + szilikontokom Xiaomi Redmi 3S-re, merthogy az viszont megérkezett időben.

(#54) Kasya válasza Fiastyúk (#53) üzenetére


Kasya
nagyúr

Csak ne itt hirdesd, tudod, ASZF.

(#55) Chaser válasza Kasya (#54) üzenetére


Chaser
titán

nem sza_g_mai topik, blogban nem rémlik, hogy nem lehet

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#56) Fiastyúk válasza Kasya (#54) üzenetére


Fiastyúk
újonc

Mea culpa, tényleg kétértelmű lett, de nem hirdetésnek szántam :((( Viszont nem találom, hogy tudnám kijavítani :O

(#57) Kasya válasza Chaser (#55) üzenetére


Kasya
nagyúr

Vagy ugy. Csak a joszandek vezerelt :)

(#58) Sir Psycho válasza Fiastyúk (#53) üzenetére


Sir Psycho
aktív tag

Neked nem ajánlottak fel másik telefont?

Tegnap megkaptam a csomagot és a 3s helyett kaptam egy 4 prime/pro-t. (a munkahelyemen kollégák átvették a csomagot)
A csomagot felnyitva a telefon mellé egy gagyi (xiaomi-nak mondott) eu átalakítót kaptam.
A telefon a dobozban be volt kapcsolva! :F
Hívtam is őket, hogy akkor ez hogy is van. Mivel nem beszerezhető a 3s így abban árban küldtek egy 4 prime/pro-t. A bekapcsolásra az volt a válasz, hogy ők rakták rá a magyar nyelvet, mert kínai rom volt rajta (global verzót kaptam szóval érdekes).
Rákérdeztem, hogy a rendelés visszamondással mi a helyzet? Megkérdezték, hogy meg akarom-e tartani a 4prime/pro-t vagy visszautalják-e a pénzt. Elég nagy a fejetlenség ott.

[ Szerkesztve ]

(#59) jaszy91


jaszy91
aktív tag

Sziasztok,

Ha megengeditek, akkor elmesélném, hogy mi hogyan jártunk a barátnőmmel.

A történet ott kezdődik, hogy leszerette volna cserélni a 2012-ben kiadott, de 2013-ban vásárolt LG mobilját. Megjegyzem már itt volt az ideje, mert az Android 2.3 nem éppen napra kész. :)
Szóval sikerült megtalálni azt a készüléket, ami TETSZIK, mert nem a műszaki paraméter a fontos, hanem hogy jól nézzen ki... ;) Nők... :DDD Ami egy Xiaomi Redmi 3S Gold lett volna.
Természetes máshol is kapni lehet/lehetett, néztük MM-ben, viszont ott 65k volt, itt meg előreutalással adták 57.133 Ft-ért. Emiatt esett a Xiaomi Shop-ra a választás.
Megrendeltük, elutaltuk, visszajeleztek, hogy külső raktáron van és a szállítás 5-14 nap. Szuper! Nyugtáztam
Aztán jött a levél, hogy sajnálják, de a Redmi 3S készüléket nem tudják szállítani, mert már nem forgalmazza/gyártja a Xiaomi, helyett adnának ezért az árért egy Redmi 4-et. Viszont az nem kellett, mert ugye NEM TETSZIK. :D
Lemondtuk a rendelést és jelezték, hogy akkor 14 napon belül visszautalják az előre kifizetett összeget. Ismét szuper! :)
Bár a telefon a mai napig rendelhető a xiaomishop.hu oldalán. Nem is értem.
Letelt a 14 nap, pénz sehol. Ment az e-mail, jött a válasz hogy elnézést máris intézkednek. Eltelt egy hét, e-mail megint, ismét elnézést kértek intézkednek. Közben próbáltam őket többször hívni, de állandóan foglaltak voltak az ügyfélszolgálatos kollégák. Pénz még mindig sehol, e-mail hegyek mentek, hívások tömkelege, amiket nem vettek fel. A vége felé már NFH-val fenyegetőztünk, hátha összekapják magukat. Hát nem sikerült nekik. :DDD
Közben sikerült találni egy tetszik telefont, ami egy Huawei P9 Lite Gold lett. ;)
Aztán egyszercsak sikerült bekerülnöm a telefonos ügyfélszolgálatra, ahol normális hangnemben, nyugodtan elmondtam nekik, hogy mi a szituáció. Megígérték, hogy még aznap elutalják a pénzt. Mondom szuper, de e-mailben kérném csatolni az átutalás visszaigazolásáról kapott jóváhagyást. Mondták hogy rendben. Hát mondanom se kell, hogy az nap sz@r se jött. :o Másnap megint telefon, és e-mail hogy mi van már, mert a 14 napból már 20-22. napnál tartunk, de pénz sehol. Ügyfélszolgálat tartásba tette a hívásomat, hogy utána nézzenek mi a helyzet. Na most addig voltam tartásban, hogy automatikusan bontotta a rendszer a vonalat :(((
Vonal szakadás után megjött a Sztronó számla és az OTP-s tranzakciós bizonylat is, majd 2 órával később a pénz is megérkezett. Mondanom sem kellett, hogy pezsgőt bontottunk, majd 1 hónap küszködés után. :C

Miért kell így működnie valaminek? Miért nem lehet rugalmasan és gördülékenyek kezelni az efféle szituációkat? :W
Mindegy is, a lényeg, hogy jól zárult a történet.

Köszönöm, hogy elolvastátok,

JP.

[ Szerkesztve ]

AMD Ryzen 9 5900x - MSI RTX 4070 Super Gaming X Slim - Kingston Fury 2*16GB 3600Mhz - Seasonix GX750 - Samsung 970 EVO Plus 256GB/1TB - Asus GT501 - Dell S2522HG // iPhone 15 128GB Blue

(#60) gilfoyle


gilfoyle
őstag

Pozitív tapasztalata van valakinek egyáltalán a bolttal kapcsolatban? Eddig csak negatívok vannak :)

(#61) jaszy91 válasza gilfoyle (#60) üzenetére


jaszy91
aktív tag

Szerintem nincs :N

AMD Ryzen 9 5900x - MSI RTX 4070 Super Gaming X Slim - Kingston Fury 2*16GB 3600Mhz - Seasonix GX750 - Samsung 970 EVO Plus 256GB/1TB - Asus GT501 - Dell S2522HG // iPhone 15 128GB Blue

(#62) Narxis válasza jaszy91 (#59) üzenetére


Narxis
nagyúr

Legközelebb rájössz, hogy pár ezer forintért nem spórolunk. :D Amúgy persze, franc se gondolná, hogy egy bolt ennyire ügyfélbarát. Nagy összegnél inkább utánvétezek vagy ha kb. ugyanannyi akkor helyi boltba veszem.

Thanos was right.

(#63) jaszy91 válasza Narxis (#62) üzenetére


jaszy91
aktív tag

Szerencsére nem vagyunk olyan helyzetben, hogy az az 57000 Ft-ot ne tudtuk volna nélkülözni. Nem is annyira azon a pár forinton volt a hangsúly, hanem a bolton.
Megnézed a XiaomiShop weboldalát és azt gondolod, hogy igen ez faja. Modern, igényes, profi megjelenés. Meg hát közvetlenül a Xiaomival vannak kapcsolatban, miért ne...
Aztán jön a fekete leves. :D

AMD Ryzen 9 5900x - MSI RTX 4070 Super Gaming X Slim - Kingston Fury 2*16GB 3600Mhz - Seasonix GX750 - Samsung 970 EVO Plus 256GB/1TB - Asus GT501 - Dell S2522HG // iPhone 15 128GB Blue

(#64) Kizoky


Kizoky
újonc

Na, helyzet jelentés

Itt a kommenteket végig olvasva, nyugodtan küldjenek 3S helyett 4 vagy 4 Pro/Prime-t, mert az erősebb mint a 3S (a Prime verziója is)

Április 7.-én megjött a telefon, amit ugye eredetileg még Február 21-én rendeltem
Mivel a 3S elfogyott, ezért adták a sima Redmi 4-et, ami szinte ugyan az mint a 3S
Telefonhoz adtak egy EU átalakítót, mondjuk fingom sincs mennyire hatékony, ha kaki akkor a Fast Charging-nak semmi értelme.

A telefon jó, nem akadozik (nyilván jobb mint az Xperia E1; előző telefonom)
1 hétig vártam az unlock kódot hogy végre kiszedhessem a telefonból a webshopos ROM-ot, igen, Xiaomishop sem kivétel, ők is rászórnak egy vendor ROM-ot, csak nem tudom hogy miért.

Gondolom itt pár ember már megmondta a tutit, de azért én is megmondom a saját és őszinte véleményemet
A Xiaomishop.hu TABU, emberek, ne onnan rendeljetek mert több hétbe kerül mire megkapjátok
Ami egy lapáttal rátesz az a frissítetlen oldal ami hamis információval rendelkezik hogy raktáron van a telefon közben nem.
Aki szeret veszélyes életet játszani nyugodtan rendelhet onnan, de én szóltam :)

emag, eustock, innen tessék rendelni ha van raktáron a telefon
ha nincs akkor aliexpress, de ott is kb. 1-3 hetet kell várni mire megjön a telefon, vagy még annyit se ;)

Megnyitom a terminált a Windowsban... Várjunk csak egy kicsit, valami nem stimmel

(#65) Tutu7030


Tutu7030
veterán

Kár, hogy nem két héttel korábban találtam erre az írásra. :(((

LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro

(#66) gilfoyle válasza Tutu7030 (#65) üzenetére


gilfoyle
őstag

Sajnos mindig van aki rendel tőlük...

(#67) Tutu7030 válasza gilfoyle (#66) üzenetére


Tutu7030
veterán

Telefonon és facen elérhetetlenek voltak (a yamoto kft is). Írtam nekik e-mailt, hogy töröljék a rendelésem. 3 órán belül válaszoltak is, hogy biztos töröljék e, mert 5-7 nap múlva érkezne a telefon. Ilyen elérhetetlen cégtől nem kell semmi.

LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro

(#68) Godess


Godess
újonc

Basszus miért nem olvastalak benneteket korábban. Az én pénzem is úgy látszik odalett.
Hogy létezik hogy ez a cég még mindig megvan??????
A cégtárban sincs róla semmi, sőt 17 milliós jegyzett tőkével, 283 milliós nettó árbevétellel él és virul...egyszerűen érthetetlen.
Szerintetek mi a megoldás hogy a pénzt visszakapjam ? :W

(#69) Narxis válasza Godess (#68) üzenetére


Narxis
nagyúr

Küld el a sztorid a homar.blog.hu-nak, hogy tegyék ki. Lehet akkor reagálni fognak, emag-nál már többször volt, hogy akkor kezdtek el foglalkozni vele amikor oda kitették a sztoriját.

Thanos was right.

(#70) Tutu7030 válasza Godess (#68) üzenetére


Tutu7030
veterán

Nekem azt írták, hogy 14 napon belül utalják a pénzt (még van 9 napjuk).

LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro

(#71) Godess válasza Tutu7030 (#70) üzenetére


Godess
újonc

Én ma odáig jutottam velük hogy megküldték a storno számlát.
Ha hétfőn nincs a számlámon a pénz, esküszöm minden létező felsőbb szervet megkeresek.
Nem gondoltam hogy egyszer bele fogok futni egy ilyenbe, be kellene őket záratni, ennyire tisztességtelen kereskedővel még nem találkoztam.
Egyébként jó ötlet ez a homár, hétvégén megfogalmazom és elküldöm nekik.
Valaki csináljon már valamit mert ennyi embert nem lehet büntetlenül átvágni sokáig.

(#72) SiDan


SiDan
tag

Sajnos én is belefutottam... Április 6-án rendeltem előre utalással, 5-14 nap volt írva. Több hét várakozás után visszakértem a pénzem (május 4-én). 6 db emailt írtam nekik, végül előző héten kaptam meg (május 18-án) a pénzt.
Mivel a rendelés lemondásától számított 14 napon belül visszautalták a pénzt, jogszerűen jártak el. Még ha nem is éppen etikusan.. Messze kerülendő.

(#73) janeszgol


janeszgol
félisten

1. Semmi fele kapcsolatban nem allnak a gyartoval. Ugy rendelik a telot, mint mindenki mas.
2. A Xiaomi nem tud nagyiparban gyartani, szoval kulon necces webshopot epiteni ra nulla raktarkeszlettel.
3. Nem hiszem, hogy csalok, csak rossz vallalkozast inditottak.

2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

(#74) Godess válasza janeszgol (#73) üzenetére


Godess
újonc

Akkor hogy tudnak garanciát vállalni ?
Ha a honlapot végig nézed, akkor rájössz hogy csalók.
Tiszta hazugság amiket ott írnak.
Nem is értem hogy volt a 2016 évben 200 millió nettó árbevételük.

(#75) Tutu7030


Tutu7030
veterán

2 hete hívogattam a xiaomishop.hu-t, ma csörgettek vissza. Hívtam őket, és ma rögtön felvették. Most szóban is megígérték, hogy a lemondás időpontjától 14 napon belül visszautalják a pénzt.

LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro

(#76) Tutu7030 válasza Tutu7030 (#75) üzenetére


Tutu7030
veterán

Ma van a 14. nap. Írtam nekik, hogy küldhetnék már a pénzt. ( "természetesen" most sem lehet elérni őket telefonon )

LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro

(#77) Tutu7030 válasza Tutu7030 (#76) üzenetére


Tutu7030
veterán

Mivel ma sem sikerült telefonon beszélni velük, és a tegnapi levélre sem reagáltak, így a domain.hu-n kikerestem a yamoto admin-kontaktját, és vele sikerült telefonon beszélnem. Azt ígérte, hogy ma átutalják a pénzt.

LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro

(#78) gilfoyle


gilfoyle
őstag

Nem lehetne valamit kezdeni ezzel a céggel? Ahogy látom üzletszerűen verik át az embereket meg sunnyognak...
Persze, visszaadják a pénzt ha valaki reklamál, azt is csak hosszas szenvedés után, de ha nem szólnánk, akkor mikor lenne meg a rendelt cucc?

[ Szerkesztve ]

(#79) Tutu7030


Tutu7030
veterán

A mai (15.) napon megkaptam a pénzem. :C

LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro

(#80) ziku


ziku
csendes tag

Sziasztok,

én régebben rendeltem tőlük power bank-ot, előre utalással, az rendben megjött. Viszont most próbálok rendelni tőlük egy tablet-et, de egyelőre még a rendelést sem sikerült leadnom (azaz leadtam a weblapon, de eddig semmi visszajelzés nincs, úgy értem még az automatikusan generált levél sem jött meg). Próbálom elérni őket telefonon, de semmi, csak a robot jelentkezik, hogy majd visszahívnak. Szerencsére pénzt még nem utaltam, és szerintem nem is fogok. Viszont a tablet kellene, esetleg tudtok valami normális céget ajánlani, ahol Xiaomi tabletet tudok venni? (Mi Pad 2 64 GB)

[ Szerkesztve ]

(#81) dugo_ válasza ziku (#80) üzenetére


dugo_
veterán

Esetleg az EUstockot megpingelheted, hogy beszerzik-e neked, bár tableteket még nem láttam az oldalon.

(#82) gilfoyle válasza ziku (#80) üzenetére


gilfoyle
őstag

Ezt a rendelést felejtsd el. Utalni semmiképp ne utalj, eddig mindenki csak futott a pénze után.

(#83) Namelesske


Namelesske
addikt

2017/06/09-én rendeltem egy mérleget tőlük, 8 napja rákérdeztem hogy mi a fene van már, gyorsan mókoltak a rendelés állapotával, majd 8 napja "már csomagoljuk" fázisban, van. Tegnap éjszaka jött egy email, hogy még adjak 4 napot mondom magamba az szombat-vasárnap tehát akkor maradjunk annyiba hogy jövőhét eleje... TALÁN.

Már hozzászoktam hogy normális helyekről vásárolgatok, most kimaradt az informálódás előtte, hát agyam eldobom. :W Adtam egy ultimátumot a cégnek, ha péntekig nem jön megrendelem máshonnan. Nagyon remélem hogy nem fogok úgy járni mint a többek, hogy használt meg mókolt meg visszavett terméket akarnak rámsózni.

Még szerencse, hogy utánvételt kértem.

Szóval aki jót akar az minden boltot csekkoljon le vásárlás előtt, és kerülje ezt a fertőt.

Ha érdekel amiket csinálok: shorturl.at/inoxV

(#84) Csabulator


Csabulator
tag

Örülök, hogy még időben sikerült tájékoztatást szereznem a cégről. Azóta valakinek bármilyen pozitív élménye volt a bolttal kapcsolatban?

"Time You Enjoy Wasting is Not Wasted Time"

(#85) ElZoz


ElZoz
csendes tag

Nem akarok senkit bíztatni, elhiszem a sok panaszos ügyet, de úgy éreztem a jót is le kell írni.

Múlt pénteken rendeltem tőlük Redmi 4x-et, előreutalással. A weblap leírása szerint nem volt készleten, 5-14 nap beszerzési időt jósol az "i" gomb. Utólag olvastam a sok rossz tapasztalatot, rágni kezdtem a körmöm.
Tapasztalatok:
- próbaképp felhívtam az ügyfélszolgálatot 2 órával rendelés után (péntek délután 3 körül). A zene után felvették szinte azonnal. Udvarias fiatal férfi válaszolt megjátszott kérdésemre - 2 órával rendelés után mit lehet kérdezni...Valami baromságot, ugye... Megnyugtatott, hogy a sms-ben és emailen értesítenek a szállításról, illetve az összeg megérkezésekor küldik az előszámlát emailben

Tapasztalatok:
- előszámla aznap késő délután megérkezett
- ezen a héten a weblap végig készlethiányt mutatott a telefonból
- tegnap este megkaptam emailen a végszámlát
- ma reggel jött az email és az sms, hogy 9-11 között szállítanak
- 10:20-kor megjött a telefon. Szép és működik

Negatívum: amerikai töltőt küldtek hozzá. Írtam nekik emailt, hogy küldjenek európait. Majd kiderül mi lesz.

FEJLEMÉNY: rögtön visszaírtak, hogy a borítékban van az átalakító. Tényleg ott volt, bamba voltam.

OFF: Más webshopnál is vannak rossz tapasztalatok. Az egyik legnagyobb (Ed...ital) pl nagyon aljasul megszivatott a szállítással (háztartási nagygép nem érkezett meg. Telefonos válasz: "...majd szállítjuk valamikor a héten...") Tőlük soha többet.

[ Szerkesztve ]

(#86) Dluinet válasza Csabulator (#84) üzenetére


Dluinet
nagyúr

utánvéttel bármikor nyugodtan vásárolhatsz tölük

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#87) Csabulator válasza Dluinet (#86) üzenetére


Csabulator
tag

Sajnos amit rendelnék, az csak és kizárólag előreutalással lehetséges.

"Time You Enjoy Wasting is Not Wasted Time"

(#88) Dluinet válasza Csabulator (#87) üzenetére


Dluinet
nagyúr

-mindenkinek elküldik a rendelést, csak kérdés mikor, valaki 2 hónapot várt (termékfüggő), ha ezt elfogadod, akkor rendeljél

-az e..gitalnál nem rosszabbak

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#89) zsoca9208


zsoca9208
tag

Csak hogy egy jó tapasztalat is legyen: Xiaomi mi a1-et rendeltem, szerda éjjel. Péntek délelőtt nálam volt a teló. Utánvéttel fizettem, azért az itt leírtak alapján nem mertem előreutalni. Doboz gyönyörűen lefóliázva, bontatlan, eu töltővel. Tájékoztató emailek is rendben jöttek a rendelés állapotáról. Ennél többet elsőkörben szerintem nem is várhattam volna, majd akkor derül ki, hogy milyenek igazából, ha neadjisten garanciáztatásra kerül sor.

[ Szerkesztve ]

(#90) #95763968


#95763968
törölt tag

Ah, de jó, hogy idetévedtem!

A Xiaomi Redmi 4X-et mostmár biztosan nem onnan rendelem. Tök furának éreztem a beszerzési idő dolgot... Hát, még jó, hogy rákérdeztem.

:(((

(#91) ashtm


ashtm
csendes tag

A mai napon érkezett meg a 4x, az előre jelzett időben, semmi fennakadás nem volt, tartozékok is rendben.

Soha ne becsüld le a hülyeség erejét...legfőképpen, ha kitartással párosul!

(#92) gilfoyle válasza ashtm (#91) üzenetére


gilfoyle
őstag

Akkor mégse' annyira reménytelen a bolt. Bár nálam már végleg elásták magukat.

(#93) Dluinet válasza gilfoyle (#92) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Kevés lehetett a tőkéjük az elején. A jól megválasztott domain név több megrendelést hozott, mint amire számítottak, ezért gyorsan fogyhatott a forgótőke.
Úgy néz ki, hogy utolérik magukat, talán ez a karácsonyi roham lesz az utolsó nehézségük.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#94) waterhorse


waterhorse
csendes tag

Gyerekek úgy néz ki én is megszívattam magam, bár még benne vannak a raktárról történő 5 napos határidőben (Január 5-én kaptam meg az előleg számlát) de a tapasztalatokat olvasva, most már akkor se kéne ha holnap megjönne. Gondoljatok bele, mi van ha a szervízüket vennénk igénybe? Akkor se pénz, se készülék. Engem is elcsábított az a kb. 2000 Ft-nyi engedmény amivel az előreutalás esetén kecsegtettek. Már önmagában gyanakodnom kellett volna ha erre adnak kedvezményt, a szállítási díjat is elengedve.
Annyiban bonyolódik a dolog, hogy 3 hónap múlva esedékes utazásunkra kellett volna egy meghízható, új készülék és minden filérünk forintra ki van számolva addig, most újra meg kell vennünk máshonnan, persze nem ezen fog múlni, de nagyon paprikás leszek, ha addig nem érkezik vissza az összeg.
Mindenesetre várok még, de nem sokáig. Ami biztos, hogy én egyszer fogok telefonálni, és ha nem történik semmi az ezt követő 14 napon belül, akkor személyesen látogatok el a X. kerületi címükre, vagy az Üllői állateledeleshez.

(#95) Dluinet válasza waterhorse (#94) üzenetére


Dluinet
nagyúr

ne izgulj, már nincs annyi probléma, lassú lehet, de elküldik

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#96) Balesz123


Balesz123
csendes tag

Üdv!
Éppen folyamatban van egy Redmi 4X vásárlása az oldalon keresztül, az egyetlen ok, amiért itt vállaltam, az a B20 feltüntetése a termékeknél, amit sok helyen a termékről se nem állítanak se nem tagadnak (utánvéttel veszem). A telefon "EU raktáron" volt, 9-én este adtam le a rendelést, 10-én kora délután nézve az oldalon keresztül már "úton van" állapotot jelez. Egyébként pár perce a "számlázás folyamatban van". Jelenleg két dolog furcsa:
Kevés az információ: az automatikus e-mailen kívül semmi más nem jött, csak a fiókodon keresztül tudod megnézni. Eddig bárhol máshol rendeltem, azért egynél több levelet kaptam két napon belül.
Utánaolvastam a Trans-o-flex-izének, és arról sem látok sok jó véleményt.

A bekapcsolt telefon sztori után az biztos, hogy két kameraállásból veszem fel ha megkapom a cuccot. :DD
Tiszta hype volt ahogy tegnap láttam, hogy már úton van a csomag, más futárszolgálat már az ajtómban állna, de így ma még az Xperia Tipoval kell a muzsikát hallgatnom éjszaka, lehet még az egész hónapban

Jelentkezek a fejleményekkel (ha érdemes)

(#97) fototrend666


fototrend666
csendes tag

ezzel a shoppal egy a baj,hogy nem xiaomi ;]

(#98) Balesz123 válasza fototrend666 (#97) üzenetére


Balesz123
csendes tag

Az engem nem érdekel, csak kapjak egy Xiaomit a kezembe, lehetőleg egy Redmi 4X-et. Ha nagyon szőrszálhasogató akarok lenni, akár még bontatlan csomagolásban is kívánhatom. :D

(#99) fototrend666 válasza Balesz123 (#98) üzenetére


fototrend666
csendes tag

legtöbbször sz&art se kapsz innen..

(#100) Tutu7030 válasza Balesz123 (#96) üzenetére


Tutu7030
veterán

A tof egy érdekes banda, ha lehet, én kerülöm. :D Jó esetben a szállítás napján kapsz tőlük sms-t+mailt, hogy kb mikor szállítják ki a csomagot. A csomagkövetésük is sokszor csak nagy késéssel mutatja a csomag állapotát.

LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.