Kína gagyirátor, volt vele érdekes kalandom, ha meghúzták az összefogató csavarokat beleért a forgórész az állórészbe, ha lazán hagytad akkor fütyült.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Az olasz vonal nem jött be?
Mr X
veterán
Az a poén, hogy AutoDoc is árulja, oda van írva, Rotovis generátor, a képen meg ott vigyorog a Bosch logo rajta.
HussarF:
Dehogynem, a 156-os már nincs meg, de a 147 még ott áll a ház előtt. Van, amiben egyik jobb, van, amiben a másik. A 147-es például jobban megy, rugalmasabb.
[ Szerkesztve ]
Ne polírozd a lámpát, nem éri meg a vesződést- cseréld le és a langyos vizelet meg fog indulni a lábad szárán a különbség láttán
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mr X
veterán
Egy óra munka, csak polírpasztát kellett vennem, az új búraszett pedig 25k. Elsőre elég jó lett az eredmény.
De itt az a lényeg, hogy elpepecselhettem vele, ez amolyan kikapcsolódás nekem.
Semmi baj vele csináld meg, csak ne rakd vissza Fel kellene gőzölni még uv védelemmel ami még egy 15k plusz alsó hangon és akkor szép és tartós is lenne, de így örülhetsz ha pár hónapig látni fogsz vele
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mr X
veterán
Lakkoztam, így azért tovább kitart. De ha mégsem, megrendelem a búrákat, 20 perc cserélni. 🙂
Grat. hozzá. M54-nél ellenőriztesd alkalomadtán az olajpumpát, mert az az achilles sarka ezeknek a motoroknak, ill az E46-nál a hátsó felfüggesztés szered kiszakadni/rohadni a helyéről.
A DSC szépen elveszi a nyomatékot, nehogy megcsússz vele, illetve a szívó motornál nincs az a hirtelen hátba vágó érzés mint bármelyik turbósnál.
Én is nézegettem az E46-ot, de túl sok fut belőle. Ha végig sétálok kb bármelyik nagyobb utcán, tuti parkol vagy 2-3 darab.
Mr X
veterán
30D után tényleg gyengének érződik, pörgetni kell, hogy haladjon. Bár többnyire nyugis vezető vagyok, így nem nagyon zavar. A típusbetegségeit ismerem, figyelek rájuk.
alkatraz3000
senior tag
esetleg még a DISA szelepet lehet érdemes megnézned. szeret leszakadni a tengely, aztán a lapát elindul felfedezni a motor belsejét. alin pl lehet kapni olyan felújító szettet, ami fémből van. nem olcsó, de végtelenségig jó lesz az egész és egyszerű megcsinálni. nekem is volt m54b22 szerettem. 210-et ment pályán, de egy tartós vágtatás után azért kelepelni kezdett, pedig motul 5w30-al jártam.
nem tudom a VANOS-od milyen állapotú lehet, de esetleg azt is érdemes felújítani. ha kiveszed a csapágyat belőle, akkor kb 5000 ft-ért bármelyik csapágy boltban lerendelik neked a 4-et minta alapján. Koyo/SKF minimum. A rattle ring szett tömítésekkel meg szintúgy aliexpress 5000-ért és patika lesz.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
Mr X
veterán
Disa rendben van, azt már csekkoltam, a vanosnak utánanézek. Nem szoktam rettenet gyorsan menni, a 30D-nek sem tudom, mennyi volt a vége. 🙂 Alkatrészre van forrásom, a generátor felújítás is olcsón megvolt.
bejegyzés Bömbi-blog, az új saga